Glavni meni

Vizir za Z750

Započeo ¾arko1983, 01 Septembar, 2017, 08:19

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Master Z-ed

Uz manju operaciju mo¾e od 636 da se upa¹e. Ima neki lik na berzi prodaje za 150e ¹to realno nije mnogo.
Ali sad to menjati mislim da je suludo osim ako  se neko ne planira venèati sa motorom.
Da se ne la¾emo vozaèi Z-a jesu najluði po pitanju modifikacija motora ako izuzmemo hayabusise,  ali ovo ulazi u opciju suludo nepotrebno.

Mivv je zlo gledam na luisu prave rasprodaju lak¹e o¹teæenih ili izgrebanih, mivv je sad oko 400e.

UFF

ma na i naprvom fazeru su napmerno stavili stafnu da bi joj na sledecem modelu samo oborili ivice i eto kao redizajniran je

Master Z-ed

Kawasaki ko Kawasaki, uvek neke dobre i sulude ideje, i onda zajeb.. na kraju sa tako nekim banalnim stvarima.

castor

Citat: UFF poslato 15 Septembar, 2017, 02:03
brate mivv je drkanje i po izgledu a i sto se zvuka tice

ali ta zadnja STAFNA sto je zovu viljuska je jebena SRAMOTA

ne da se nisu truili i da ih je boleo kurac ceo vec su pederi to namerno uradili kako bi izmenili kod sledeceg modela
Ne da sam ubo sa Mivv-om, nego je bolje nego ¹to sam oèekivao ¹to se zvuka tièe.

©to se tièe vilju¹ke, kada sam bio kod Darija u KMS-u na servisu, prièali smo na temu vilju¹ke i deèko ka¾e - bolja je nego aluminijumska na R modelu. Èvr¹æa, te¾e se uvija, veæe optereæenje trpi, sa jedne strane. Te¾a i ru¾nija 3 miliJona puta, sa druge strane. I rekao mi je, ako æe¹ da radi¹ ne¹to, prednje vilju¹ke od 636 i zadnji amortizer ili od 636 ili do 10ke. Vilju¹ku ne diraj.



Citat: Master Z-ed poslato 15 Septembar, 2017, 09:24
Uz manju operaciju mo¾e od 636 da se upa¹e. Ima neki lik na berzi prodaje za 150e ¹to realno nije mnogo.
Ali sad to menjati mislim da je suludo osim ako  se neko ne planira venèati sa motorom.
Da se ne la¾emo vozaèi Z-a jesu najluði po pitanju modifikacija motora ako izuzmemo hayabusise,  ali ovo ulazi u opciju suludo nepotrebno.

Mivv je zlo gledam na luisu prave rasprodaju lak¹e o¹teæenih ili izgrebanih, mivv je sad oko 400e.
Na Z750 problem je zadnji amortizer, jer koliko god da ga na¹pana¹ - nije to to. Treba ili amortizer od ¹estice ili od desetke. Ja æu u nekom trenutku da uradim upgrade prednjih vilju¹ki, koèionih èeljusti, diskova, toèka i pumpe za ono sa ¹estice. Eventualno Brembo pumpa ako bude bilo love na bacanje.

©to se Mivv-a tièe, mene je iza¹ao 440€, tako da se na tu cifru ne bih ciganio za 10% da dobijem neo¹teæenuj robu, jer æu ga gledati svaki bogovetni dan i smetaæe mi svaka ogrebotina na istom. Black steel je najskuplji èini mi se, ali i Ti i obièni èelièni super izgledaju. Ali se oni bolje uklapaju sa sivim motorom koji je bio do 2009. godine u proizvodnji. Uz crni motor ipak ide crni auspuh.
It's the ride that matters, not the bike…

UFF

nije mi jasno zasto zadnja viljuska na svakom motoru ne izgleda ovako:

http://image.prntscr.com/image/OxsgIG2tSIadDrvss7qqLA.png



em nema nikakvog uvijanja, em je drkanje kako izgleda, em lakse promenis tocak i drasticno lakse dotegnes lanac

Master Z-ed

Meni je ova vilju¹ka lep¹a a mislim da mo¾e da se upa¹e na Z, samo ne znam ko bi u Srbiji to mogao da uradi

https://m.kupujemprodajem.com/Zadnji-kompletan-trap-Zx10r-08-47980922-oglas.htm#mhs0-1505540699984

castor

Citat: UFF poslato 16 Septembar, 2017, 00:54
drasticno lakse dotegnes lanac
Kad si veæ spomenuo to, kako se na jednorukoj dote¾e lanac?



Citat: Master Z-ed poslato 16 Septembar, 2017, 08:49
Meni je ova vilju¹ka lep¹a a mislim da mo¾e da se upa¹e na Z, samo ne znam ko bi u Srbiji to mogao da uradi

https://m.kupujemprodajem.com/Zadnji-kompletan-trap-Zx10r-08-47980922-oglas.htm#mhs0-1505540699984

Nisam siguran da odgovara sve. Moraju da se gaðaju godi¹ta odreðena, a zbog èega taèno - nisam se udubljivao.
It's the ride that matters, not the bike…

UFF

pa jednostavnije nego na motorima sa klasicnom viljuskom a i bolje jer ne mozes da neravnomerno dotegnes strane

otpustis malo glavni sraf
http://image.prntscr.com/image/B1xyR-1cQUCtDzQVUydf5Q.png

i sa alatom koji dolazi uz motor a lici kao na onaj za stelovanje zadnjeg amortizera

http://image.prntscr.com/image/s92JgQ9NQzKT4OqvYJ1svQ.png


prodjes pored lancanika i samo malo okrenes zubcanik

http://image.prntscr.com/image/hXL1ozvgSTCxm01R4f1avA.png

i gotovo :) u principiu isto kao i na vfu-u

! No longer available


a kad menjas zadnju gumu skinuti felnu nista teze nego na autu, ne drkas se ni sa viljuskom ni sa lancem samo odsrafis 4 srafa i svuces je :D

http://image.prntscr.com/image/KaP09N-_Qv60i7IkJKOJKQ.png

castor

Fala na obja¹njenju, stvarno nisam znao...
It's the ride that matters, not the bike…

mali_zmaj

jin-jang

Brrka

Citat: castor poslato 15 Septembar, 2017, 22:18
Citat: UFF poslato 15 Septembar, 2017, 02:03
brate mivv je drkanje i po izgledu a i sto se zvuka tice

ali ta zadnja STAFNA sto je zovu viljuska je jebena SRAMOTA

ne da se nisu truili i da ih je boleo kurac ceo vec su pederi to namerno uradili kako bi izmenili kod sledeceg modela
Ne da sam ubo sa Mivv-om, nego je bolje nego ¹to sam oèekivao ¹to se zvuka tièe.

©to se tièe vilju¹ke, kada sam bio kod Darija u KMS-u na servisu, prièali smo na temu vilju¹ke i deèko ka¾e - bolja je nego aluminijumska na R modelu. Èvr¹æa, te¾e se uvija, veæe optereæenje trpi, sa jedne strane. Te¾a i ru¾nija 3 miliJona puta, sa druge strane. I rekao mi je, ako æe¹ da radi¹ ne¹to, prednje vilju¹ke od 636 i zadnji amortizer ili od 636 ili do 10ke. Vilju¹ku ne diraj.



Citat: Master Z-ed poslato 15 Septembar, 2017, 09:24
Uz manju operaciju mo¾e od 636 da se upa¹e. Ima neki lik na berzi prodaje za 150e ¹to realno nije mnogo.
Ali sad to menjati mislim da je suludo osim ako  se neko ne planira venèati sa motorom.
Da se ne la¾emo vozaèi Z-a jesu najluði po pitanju modifikacija motora ako izuzmemo hayabusise,  ali ovo ulazi u opciju suludo nepotrebno.

Mivv je zlo gledam na luisu prave rasprodaju lak¹e o¹teæenih ili izgrebanih, mivv je sad oko 400e.
Na Z750 problem je zadnji amortizer, jer koliko god da ga na¹pana¹ - nije to to. Treba ili amortizer od ¹estice ili od desetke. Ja æu u nekom trenutku da uradim upgrade prednjih vilju¹ki, koèionih èeljusti, diskova, toèka i pumpe za ono sa ¹estice. Eventualno Brembo pumpa ako bude bilo love na bacanje.

©to se Mivv-a tièe, mene je iza¹ao 440€, tako da se na tu cifru ne bih ciganio za 10% da dobijem neo¹teæenuj robu, jer æu ga gledati svaki bogovetni dan i smetaæe mi svaka ogrebotina na istom. Black steel je najskuplji èini mi se, ali i Ti i obièni èelièni super izgledaju. Ali se oni bolje uklapaju sa sivim motorom koji je bio do 2009. godine u proizvodnji. Uz crni motor ipak ide crni auspuh.

Ako ti bude trebao taj amortizer imam sa zx6r 2009 na prodaju

Master Z-ed


Brrka


castor

Èini mi se da ne pa¹e od 2009. godi¹ta. Ako se dobro sjeæam prièe, sa 2008. godi¹ta sve pa¹e ¹araf na ¹araf. Samo skini sa jednog i natakni na drugi.
It's the ride that matters, not the bike…

Brrka


¾arko1983

Castore gde ti je predjasni auspuh?

castor

Na zaslu¾enom odmoru. ©to?
It's the ride that matters, not the bike…

Master Z-ed

©ta se realno dobije sa drugim amortizerom ja sam to sve zavræao na sve strane meni je to nekako sve uvek isto. Jedina razlika se osetila kod prednjeg.

castor

Ja sam osjetio i na zadnjem i na prednjem, postao je motor tvrði. A treba i znati podesiti.

Kod Zeke je zadnji amortizer (pre)mekan, pa kad krene¹ da ga pegla¹ po krivinama, onda zadnji kraj kreæe da mje¹a, jer ne mo¾e da se izbori sa te¾inom. Sa drugim amortizerom, od ¹estice ili desetke, tih problema nema.
It's the ride that matters, not the bike…

UFF

ili obaraj nagolo i agresivno po krivinama ili stavi suvozaca