Glavni meni

èepovanje gume

Započeo sasa ns 1, 26 Jun, 2017, 13:22

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

sasa ns 1

zadnji 15 godina sam èepovao svaku prednju gumu,prvo vulkanizer pa onda sam sa kineskim priborom.Ako se guma vozi 2-3 godine posle cepa ,on hoæe malo da pu¹ta.Gurnem èep unutra stavim nov,opet isto.Neki predlazu da stavim odjednom 2 èepa.Neznam da li to mo¾e kineskim alatom-malo slabiji od profesionalnog i bojim se prevelike budze -rasirene gume-nema gde nego na gore pa da mi ne skakuce motor.Ima li neko iskustva sa 2 èepa

Glava Dole

Zbog kako glupih pitanja konstantno otvaras nove teme jbte pored toliko aktivnih gde bi mogao da pitas sta te interesuje... probaj 2 cepa pa javi, sumnjam da je neko cepom popunjavao tolike rupetine, verovatno si previse prosirio rupu onim nazubljenim silom kad si prvi put cepovao umesto da upotrebis vecu silu pri nabijanju... ne znam kako i mislis to da izvedes kad i jedan nije lako nabiti kad je rupa tesno razbusena(kako bi i trebalo) :) mada u tvom slucaju mozda i moze, al ope tni u alat nece moci tako lako, jedva spic kljestima provucem i jednog crvica, a ne dva... na tom kineskom alatu, ali zavrsava posao, nosim jedan i elektricni kompresorcic kad god idem van grada...

DebeliZmaj

nek pita sta fali ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

megaidiot

Citat: sasa ns 1 poslato 26 Jun, 2017, 13:22
zadnji 15 godina sam èepovao svaku prednju gumu,prvo vulkanizer pa onda sam sa kineskim priborom.Ako se guma vozi 2-3 godine posle cepa ,on hoæe malo da pu¹ta.Gurnem èep unutra stavim nov,opet isto.
mozda je vreme da uzmes novu ako si je terao 15 godina.

sasa ns 1

SVAKA prednja guma je mno¾ina,znaèi bilo je vi¹e guma.Èuo sam da postoje i veæii èepovi od ovih standardnih  ,jedino se bojim odskoèene povr¹ine gume

Glava Dole

"odskocne povrsine" [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

megaidiot

ma zajebavam se.

nisam nikad video ni cuo da neko stavlja dva cepa, iskreno - ako radi javljaj da znamo zlu netrebalo pu pu pu

znam samo da u berlinu nismo mogli da nagovorimo vulkanizera da stavi treci cep u gumu. a sve smo mu objasnili, da smo srbi, da kod nas ta pravila nista ne vaze, da idemo kuci pa i ako zbog njegovog cepa poginemo, poginucemo van evropske unije, ali nije hteo da slusa. a nije imao drugu gumu da proda.
na kraju ga namolismo, metno je cep, pare nije hteo, nista nije hteo, samo da mu se gubimo sa ociju.

Biker-Boy

Kakav bre cep, teraj to kod vulkanizera da ti uradi flekicu iznutra i onda je ko novo,
cep samo u slucaju ako si negde daleko u nekoj pizdojebini
I feel the need..... the need for speed !!!

PECA BMW

Citat: Biker-Boy poslato 26 Jun, 2017, 18:52
Kakav bre cep, teraj to kod vulkanizera da ti uradi flekicu iznutra i onda je ko novo,
cep samo u slucaju ako si negde daleko u nekoj pizdojebini

Kao sto kolega rece !

Procitaj uputstvo tog seta za cepovanje pa pitaj opet !
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

ðunta

Citat: megaidiot poslato 26 Jun, 2017, 17:33
ma zajebavam se.

nisam nikad video ni cuo da neko stavlja dva cepa, iskreno - ako radi javljaj da znamo zlu netrebalo pu pu pu

znam samo da u berlinu nismo mogli da nagovorimo vulkanizera da stavi treci cep u gumu. a sve smo mu objasnili, da smo srbi, da kod nas ta pravila nista ne vaze, da idemo kuci pa i ako zbog njegovog cepa poginemo, poginucemo van evropske unije, ali nije hteo da slusa. a nije imao drugu gumu da proda.
na kraju ga namolismo, metno je cep, pare nije hteo, nista nije hteo, samo da mu se gubimo sa ociju.

Zakonom je zabranjeno da profi vulkanizeri èepuju bilo koju gumu iako se pribor prodaje, zato vam i nije naplatio ni¹ta, nastupio je kao obièan Hans. Takoðe ima definisano koji se proboji mogu krpiti, u Engleskoj iskljuèivo gazeèi sloj i to ne ako je bli¾e nekih 15mm ka boku. Kod nas ne va¾e nikakva pravila, pogotovu ne normalna, tako je vala za sve. Ja sam jednom u ¾ivotu èepovao i to tek kad se to pojavilo, kad sam video na¹ta to lièi, udario odma beleg. Imam na motoru set za èepovanje kao i kompresor, to smatram kao priruènu nu¾nost do nekog komfornog odredi¹ta, razmi¹ljam da uzmem set za lepljenje belega na hladno, ima specijalnih fleka za to kao i namenski lepak, ali je on pakovan u konzervicu koja nije mala za pakovanje na motoru, navodno mo¾e da zalepi i duge podu¾ne posekotine a ne samo rupe od eksera. Da napomenem, pertle u kineskim setovima su nekako lo¹e, kupljeno u Luisu, stavio sam uzete kod profi snabdevaèa za vulkanizere kod nas, jeste razlika, mo¾da je u pitanju i starost.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

megaidiot

Citat: ðunta poslato 26 Jun, 2017, 23:40
ima specijalnih fleka za to kao i namenski lepak, ali je on pakovan u konzervicu koja nije mala za pakovanje na motoru, navodno mo¾e da zalepi i duge podu¾ne posekotine a ne samo rupe od eksera.
a jel to neka hemija koja moze da zadrzi svojstva ako se prepakuje/sipa u manje pakovanje? zvuci bas dobro za imati na putu.

DebeliZmaj

ja bio ubedjen da je cep samo privremeno resenje do prve prodavnice guma / vulkanizera...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

ðunta

Citat: megaidiot poslato 26 Jun, 2017, 23:54
Citat: ðunta poslato 26 Jun, 2017, 23:40
ima specijalnih fleka za to kao i namenski lepak, ali je on pakovan u konzervicu koja nije mala za pakovanje na motoru, navodno mo¾e da zalepi i duge podu¾ne posekotine a ne samo rupe od eksera.
a jel to neka hemija koja moze da zadrzi svojstva ako se prepakuje/sipa u manje pakovanje? zvuci bas dobro za imati na putu.

Neki teèni lepak, pakovan je u limenku sa zatvaraèem na zavijanje, sigurno da bi trajao prepakovan u neèem zatvorenom, mo¾da nije bez razloga u konzervi, zaboravio sam detalje ba¹, kad sam prièao naokolo da podelim kanu, svi me gledali belo, kao, pa pozove¹ nekog da doðe po tebe i motor ako gekne guma. Na BMW-u su tjubeles gume i lako se krpe èepovanjem, na put nosim i usku unutra¹nju koja mo¾e da poslu¾i ako se spoljna proseèe malo vi¹e tako da nisam ne¹to optereæen moguæim malerom. Al mogu da odem kod distributera i dobijem sve podatke sa licinog mesta.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Hattrick

U Pataji mi glupavi Tajlandjanin zbog neke konobarice izbusi zadnju gumu na iznajmljeni CBR 1000 RR na 7 mesta. Dosao zuti vulkanizer skuterom, stavio mi 7 cepa, i teraj misko, vozio ja tako jos 20 dana, mada nisam prelazio 160-170, nikako da se priviknem na one njihove glupe ulice sa kolovozom i prioritetom na levoj strani. Uglavnom sve proteklo super, i nigde nije ni ispustala. Ja rekao liku kad sam vratio motor da je cepovana zadnja, on samo odmahnuo rukom, shisti mu levo jaje, i spakova ga medju ostale motore. E sad, ako je neko iznajmio posle mene, i terao 250, ne znam sta je bilo :D

UFF


megaidiot

Citat: ðunta poslato 27 Jun, 2017, 02:08
Al mogu da odem kod distributera i dobijem sve podatke sa licinog mesta.
nemoj se cimati, pitam cisto informativno.
ako je u kanti znacajno veca kolicina nego sto treba za nedajboze na putu, onda treba sastaviti vise ljudi da kupe pa podele da ne stoji,
a to je danas veci problem nego sve ostalo. :D

Lazic


Glava Dole

Poenta: nikad ne kreci u cepovanje konobarice bez seta za cepovanje guma u rezervi za svaki slucaj ;D

sasa ns 1

Èepovanju ni¹ta nefali ali hoæe ponekad da popusti i  da malo pusta.Nasao sam resenje.Nisam hteo da guram 2 èepa iako su to neki raidli nego sam ispustio gumu i ubrizgao par sekundi - recimo 5 ,penu za krpjene gume.Naduvao vozio i vise ne pusta.Nema nikakve potrebe skrkavati celu penuu gumu jer imas  kompresor ili pumpu da doduvas a netreba ti vazduh iz pene jer ga imas u kompresoru.Provereno kod mene zadnjih 15 godina na bar 10 rupa,sto auto sto motor.Znaci jedna pena bar 5-6 rupa krpi,ali sam hteo èep jer ih imam 10 komada a penu potpuno novu sam bio otvorio kad ono nista ,izi¹ao vazduh sam,verovatno od starosti - 10 godina pa me to iznerviralo-bacio nekoristnu penu pa hteo da probam sa 2 cepa,ali sam nakraju ipak kupio k2 penu oko 650 dinara i to resio na stari nacin sa malo  pene.Pna ide cela jedino kad si na drumu pa nemas vazduha nego ti treba onaj iz pene.

Lazic

I posle mora da se izbaci iz gume jer ti pola kile neèega leti levo desno... :)