Glavni meni

Savet za prvi motor

Započeo drager95, 25 Jun, 2017, 18:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

drager95

#400
Imam jedno glupo pitanje,dok iscekujem da se pojavi neki motor jer sam u prethodna dva dana zvao nekoliko brojeva sa oglasa i svi su bili prodati (prokleta A2 kategorija  [doh] )
Ako moze neko da objasni,posto ne razumem ovaj raspon snage na manjim obrtajima ,tj odnos snage i mase u manjim obrtajima koliko sam skontao.Na primer,na pocetnicke greske,koje imam naravno jer ne znam dovoljno dobro da vozim (ne skrecem kako treba,oduzimam gas previse brzo pa motor cimne itd) , koji motor vise oprasta greske na primer Suzuki Bandit 650 (posto sam spazio jednog u oglasima) ili Suzuki SV650 ? (citao sam da je SV jaci u nizim obrtajima)  [neampojma]
NC700 iz auto skole je poprilicno umeo da cimne na odsecanje gasa
Hvala vam na odgovorima,nadam se da nisam previse dosadan sa pitanjima  [neampojma]

Glava Dole

Nepisano pravilo ti je:
Manje cilindra=vise snage u niskim(cupa iz starta al prestaje kad je najzanimljivije);
Vise cilindra=manje snage u niskim(al zato pocinje da vuce kad manje cilindra tek prestaje).

Gavrolini

Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 03:59
Imam jedno glupo pitanje,dok iscekujem da se pojavi neki motor jer sam u prethodna dva dana zvao nekoliko brojeva sa oglasa i svi su bili prodati (prokleta A2 kategorija  [doh] )
Ako moze neko da objasni,posto ne razumem ovaj raspon snage na manjim obrtajima ,tj odnos snage i mase u manjim obrtajima koliko sam skontao.Na primer,na pocetnicke greske,koje imam naravno jer ne znam dovoljno dobro da vozim (ne skrecem kako treba,oduzimam gas previse brzo pa motor cimne itd) , koji motor vise oprasta greske na primer Suzuki Bandit 650 (posto sam spazio jednog u oglasima) ili Suzuki SV650 ? (citao sam da je SV jaci u nizim obrtajima)  [neampojma]
NC700 iz auto skole je poprilicno umeo da cimne na odsecanje gasa
Hvala vam na odgovorima,nadam se da nisam previse dosadan sa pitanjima  [neampojma]
A da se ti skoncentrises da sto manje pravis greske?

milomir22

Ako ti je nc 700 (mrtva baba od motora) bila ostra, uzmi u obzir nesto cetvorotaktno od 250 kubika max. Bandit jede tu nc 700 za laganiju uzinu.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Hurricane

Taj fazon, ali cima i taj od 250  ;D

drager95

Citat: Gavrolini poslato 22 April, 2018, 10:06
Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 03:59
Imam jedno glupo pitanje,dok iscekujem da se pojavi neki motor jer sam u prethodna dva dana zvao nekoliko brojeva sa oglasa i svi su bili prodati (prokleta A2 kategorija  [doh] )
Ako moze neko da objasni,posto ne razumem ovaj raspon snage na manjim obrtajima ,tj odnos snage i mase u manjim obrtajima koliko sam skontao.Na primer,na pocetnicke greske,koje imam naravno jer ne znam dovoljno dobro da vozim (ne skrecem kako treba,oduzimam gas previse brzo pa motor cimne itd) , koji motor vise oprasta greske na primer Suzuki Bandit 650 (posto sam spazio jednog u oglasima) ili Suzuki SV650 ? (citao sam da je SV jaci u nizim obrtajima)  [neampojma]
NC700 iz auto skole je poprilicno umeo da cimne na odsecanje gasa
Hvala vam na odgovorima,nadam se da nisam previse dosadan sa pitanjima  [neampojma]
A da se ti skoncentrises da sto manje pravis greske?
Pa hocu.Nesto nisam imao mnogo prilike da se upoznam sa motorom,mislim da sam vozio 8 casova koliko se secam,ili 12,s tim sto sam prva dva vozio Suzuki DR125,i na jos jednom dvocasu i njega sam vozio bez ikakvih problema,cak mi je bio dosadio brzo :D
Onda samo polako sa gasom znaci koji god motor da je u pitanju sa jacom kubikazom :)

Gavrolini

Ti treba da kupis nesto sto je stvarno za A2(do 35kw) a ne sam na papiru. Ocigledno je da iskustvo nikakvo nemas.

TEEfqd

#407
ako imas preko 21 i zdrav si u glavi mozes i sa R od 600 da krenes bez problema. pricam iz licnog iskustva i to nije sporno.
ono sto je sporno je da taj motor koji kupis bude sto manja lomina da mozes zapravo da ga vozis a ne da ti bleji u servisu
gde ce ove nase lopovcine (vecim delom) da te ubijaju po novcaniku. i to je najveca nevolja, em ga ne vozis em te neko demolira
po finansijama. trazi pouzdan motor sve do 600 kubika da je tebi licno udoban a ogranicavaj se samo sa stanjem motora koji kupujes. pozdrav

edit: sto se tice kategorije dve hiljade u dzep i teraj. nasi panduri su korumpirani gore nego u rusiji. i ovo isto govorim iz licnog iskustva

drager95

Citat: Gavrolini poslato 22 April, 2018, 15:52
Ti treba da kupis nesto sto je stvarno za A2(do 35kw) a ne sam na papiru. Ocigledno je da iskustvo nikakvo nemas.
Ja bih rado vozio Ninju 250 ,nemam kompleks da krenem od malog motora,ali sam skoro dva metra kao sto sam naglasio,i jednostavno ta prica otpada
Prosle godine nisam imao srece da kupim motor nazalost, ali ove hocu sigurno,ako ne vec i ovog meseca,na vreme sam krenuo ovaj put
Dovoljno sam vec ogranicen sa mrtvom kategorijom,pored toga sam ogranicen i sa visinom i jbg,sta da radim.Kupio bih Ninju 250  sto puta do sad

drager95

Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 15:54
ako imas preko 21 i zdrav si u glavi mozes i sa R od 600 da krenes bez problema. pricam iz licnog iskustva i to nije sporno.
ono sto je sporno je da taj motor koji kupis bude sto manja lomina da mozes zapravo da ga vozis a ne da ti bleji u servisu
gde ce ove nase lopovcine (vecim delom) da te ubijaju po novcaniku. i to je najveca nevolja, em ga ne vozis em te neko demolira
po finansijama. trazi pouzdan motor sve do 600 kubika da je tebi licno udoban a ogranicavaj se samo sa stanjem motora koji kupujes. pozdrav

edit: sto se tice kategorije dve hiljade u dzep i teraj. nasi panduri su korumpirani gore nego u rusiji. i ovo isto govorim iz licnog iskustva
Koji je tvoj prvi motor bio?

OKi

Citat: drager95 poslato 25 Jun, 2017, 18:38
Pozdrav kolege forumasi...

Jo¹ malo , pa godi¹njica  :violina:

drager95


K0le

KLE 500, moj glas. Dobar za krakate, 2 cilindra, mala potro¹nja, relativno lagan, upravljiv ¹to je najbitnije za 1. motor.. Delovi povoljni, nije ne¹to kvarljiv.. Samo   [neee] da kupi¹ od Laziæa 
:D

TEEfqd

Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 16:25
Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 15:54
ako imas preko 21 i zdrav si u glavi mozes i sa R od 600 da krenes bez problema. pricam iz licnog iskustva i to nije sporno.
ono sto je sporno je da taj motor koji kupis bude sto manja lomina da mozes zapravo da ga vozis a ne da ti bleji u servisu
gde ce ove nase lopovcine (vecim delom) da te ubijaju po novcaniku. i to je najveca nevolja, em ga ne vozis em te neko demolira
po finansijama. trazi pouzdan motor sve do 600 kubika da je tebi licno udoban a ogranicavaj se samo sa stanjem motora koji kupujes. pozdrav

edit: sto se tice kategorije dve hiljade u dzep i teraj. nasi panduri su korumpirani gore nego u rusiji. i ovo isto govorim iz licnog iskustva
Koji je tvoj prvi motor bio?
gsxr 600, nov iz salona sa 21om godinom.

drager95

Citat: K0le poslato 22 April, 2018, 16:40
KLE 500, moj glas. Dobar za krakate, 2 cilindra, mala potro¹nja, relativno lagan, upravljiv ¹to je najbitnije za 1. motor.. Delovi povoljni, nije ne¹to kvarljiv.. Samo   [neee] da kupi¹ od Laziæa 
:D
Znam za KLE ,dobar motor bas ali mi se ne dopada ,vise sam za naked,supermoto ili sport  [thumb_up]

Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 16:41
Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 16:25
Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 15:54
ako imas preko 21 i zdrav si u glavi mozes i sa R od 600 da krenes bez problema. pricam iz licnog iskustva i to nije sporno.
ono sto je sporno je da taj motor koji kupis bude sto manja lomina da mozes zapravo da ga vozis a ne da ti bleji u servisu
gde ce ove nase lopovcine (vecim delom) da te ubijaju po novcaniku. i to je najveca nevolja, em ga ne vozis em te neko demolira
po finansijama. trazi pouzdan motor sve do 600 kubika da je tebi licno udoban a ogranicavaj se samo sa stanjem motora koji kupujes. pozdrav

edit: sto se tice kategorije dve hiljade u dzep i teraj. nasi panduri su korumpirani gore nego u rusiji. i ovo isto govorim iz licnog iskustva
Koji je tvoj prvi motor bio?
gsxr 600, nov iz salona sa 21om godinom.
Aha. Pa koliko ti je trebalo vremena da se priviknes na njega dobro? Msm znam da je to individualna stvar ali otprilike?  :)

TEEfqd

Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 22:50
Citat: K0le poslato 22 April, 2018, 16:40
KLE 500, moj glas. Dobar za krakate, 2 cilindra, mala potro¹nja, relativno lagan, upravljiv ¹to je najbitnije za 1. motor.. Delovi povoljni, nije ne¹to kvarljiv.. Samo   [neee] da kupi¹ od Laziæa 
:D
Znam za KLE ,dobar motor bas ali mi se ne dopada ,vise sam za naked,supermoto ili sport  [thumb_up]

Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 16:41
Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 16:25
Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 15:54
ako imas preko 21 i zdrav si u glavi mozes i sa R od 600 da krenes bez problema. pricam iz licnog iskustva i to nije sporno.
ono sto je sporno je da taj motor koji kupis bude sto manja lomina da mozes zapravo da ga vozis a ne da ti bleji u servisu
gde ce ove nase lopovcine (vecim delom) da te ubijaju po novcaniku. i to je najveca nevolja, em ga ne vozis em te neko demolira
po finansijama. trazi pouzdan motor sve do 600 kubika da je tebi licno udoban a ogranicavaj se samo sa stanjem motora koji kupujes. pozdrav

edit: sto se tice kategorije dve hiljade u dzep i teraj. nasi panduri su korumpirani gore nego u rusiji. i ovo isto govorim iz licnog iskustva
Koji je tvoj prvi motor bio?
gsxr 600, nov iz salona sa 21om godinom.
Aha. Pa koliko ti je trebalo vremena da se priviknes na njega dobro? Msm znam da je to individualna stvar ali otprilike?  :)
na motor kao na komande i ostalo nije bilo privikavanja nit mi je bila nesto cudno pa sam morao da se privikavam, izgleda da se pogodilo da kako sam zamisljao motor da je tako i dosao.
s druge strane sama voznja iziskuje dosta koncentracije. secam se te prve godine kada sam krenuo da vozim izadjem na sat vremena voznje,
vratim se kuci toliko umoran psihicki da odmah moram da legnem spavam. vremenom dolazi do raznih stadijuma `otkocenja`
u voznji motora kako fizickih tako i psihickih. covek se vremenom opusti i bitno je da to sve dodje vremenom. ako se prerano opustis (psihicki) struganje ne gine

drager95

Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 23:01
Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 22:50
Citat: K0le poslato 22 April, 2018, 16:40
KLE 500, moj glas. Dobar za krakate, 2 cilindra, mala potro¹nja, relativno lagan, upravljiv ¹to je najbitnije za 1. motor.. Delovi povoljni, nije ne¹to kvarljiv.. Samo   [neee] da kupi¹ od Laziæa 
:D
Znam za KLE ,dobar motor bas ali mi se ne dopada ,vise sam za naked,supermoto ili sport  [thumb_up]

Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 16:41
Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 16:25
Citat: redshadow poslato 22 April, 2018, 15:54
ako imas preko 21 i zdrav si u glavi mozes i sa R od 600 da krenes bez problema. pricam iz licnog iskustva i to nije sporno.
ono sto je sporno je da taj motor koji kupis bude sto manja lomina da mozes zapravo da ga vozis a ne da ti bleji u servisu
gde ce ove nase lopovcine (vecim delom) da te ubijaju po novcaniku. i to je najveca nevolja, em ga ne vozis em te neko demolira
po finansijama. trazi pouzdan motor sve do 600 kubika da je tebi licno udoban a ogranicavaj se samo sa stanjem motora koji kupujes. pozdrav

edit: sto se tice kategorije dve hiljade u dzep i teraj. nasi panduri su korumpirani gore nego u rusiji. i ovo isto govorim iz licnog iskustva
Koji je tvoj prvi motor bio?
gsxr 600, nov iz salona sa 21om godinom.
Aha. Pa koliko ti je trebalo vremena da se priviknes na njega dobro? Msm znam da je to individualna stvar ali otprilike?  :)
na motor kao na komande i ostalo nije bilo privikavanja nit mi je bila nesto cudno pa sam morao da se privikavam, izgleda da se pogodilo da kako sam zamisljao motor da je tako i dosao.
s druge strane sama voznja iziskuje dosta koncentracije. secam se te prve godine kada sam krenuo da vozim izadjem na sat vremena voznje,
vratim se kuci toliko umoran psihicki da odmah moram da legnem spavam. vremenom dolazi do raznih stadijuma `otkocenja`
u voznji motora kako fizickih tako i psihickih. covek se vremenom opusti i bitno je da to sve dodje vremenom. ako se prerano opustis (psihicki) struganje ne gine
Aha.Pa tako sam i ja zamisljao.Samo polako i vremenom privikavanje.Hvala na savetu  [thumb_up]
Jel si stavljao mozda crash barove i pomazu li oni ?

drager95

U nedostatku motora u ponudi,naleteo sam na ovaj oglas
https://www.kupujemprodajem.com/Kawasaki-ER5-500-A2-kategorija-60049392-oglas.htm sta mislite?
Vidim da ide na ime kupca.
Cuo sam se sa uvoznikom motora u Subotici,motoSUdejan,on mi je rekao da vise ne uvozi motore sa smanjenom snagom tj sa takvim papirima jer sad kaze da agencija proverava sve to i vraca na original snagu,ili jednostavno ne da da se registruje.
Bas se pitam da li se ovo moze registrovati bez problema.  [neampojma]

TEEfqd

nisam ni stavljao to ni padao. razmisljaj u smeru kaciga>jakna dakle licna bezbednost pa tek onda bezbednost motora (crash barovi i ostalo) u slucaju pada.

Glava Dole

Citat: drager95 poslato 22 April, 2018, 23:07
U nedostatku motora u ponudi,naleteo sam na ovaj oglas
https://www.kupujemprodajem.com/Kawasaki-ER5-500-A2-kategorija-60049392-oglas.htm sta mislite?
Vidim da ide na ime kupca.
Cuo sam se sa uvoznikom motora u Subotici,motoSUdejan,on mi je rekao da vise ne uvozi motore sa smanjenom snagom tj sa takvim papirima jer sad kaze da agencija proverava sve to i vraca na original snagu,ili jednostavno ne da da se registruje.
Bas se pitam da li se ovo moze registrovati bez problema.  [neampojma]

Tako je, zato i jesu toliko cenjeni vec registrovani na A2... cuo sam sa vise strana da je nemoguce prvi put registrovati u Srbiji sa smanjenom snagom(koliko je to tacno nisam 100% siguran ali mislim da jeste). Moj je 600cc na A2, vec bio registrovan i registuje se i dalje bez problema ali ti uvezeni mislim da vise ne mogu.