Glavni meni

Savet za prvi motor

Započeo drager95, 25 Jun, 2017, 18:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

bud je za redneckse.....ah da zaboravih....sad si redneks
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

UFF

nisam na americki mislio
pijem cesko al mi lakse na da napisem skraceno jer taj skraceni i nema kod nas da se kupi ;)

a i rednck mi kaze

drager95

Niko ne zna nesto vise o Yamahi XT660 ?  :'(

Gavrolini


megaidiot

koliko moze da razvije

Hattrick


Hohštapler

Prvi motor:

Zavisi.
Od osobe. Konstitucije. GODINA starosti. Para.

Ako je neko ispod 20godina (èitaj: vi¹e hormona nego razuma) onda 125cc 4T, sa indikatorom brzine. Ili 250cc 4T (Stilgi je dao sjajne primere). Obavezno polovno.
Svakako æe¹ ga se brzo  zasititi i usput skontati ¹ta ti prija i onda veæ znati i ¹ta da gleda¹.


Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Gavrolini

A sta li smo mi pre 20 godina vozili kad nije bilo tih kineskih 4t govana?

milomir22

Jawe, tomose, mzejce, btejce i ostala govna,... Ja sam imao automatik iz 1975, kad se ugreje, jebala ga je struja, vise je bio guran nego vozen, a opet sam ga slatko izvozao. Da je bilo 4t kineza od 125 kubika novih za soma evra sa ispravnom instalacijom i svetlima, gde bi mi kraj bio.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

megaidiot

kod majstora bi bio kraj, posto ih sa ispravnom instalacijom i svetlima za te pare nema. [rofl]

Glava Dole

Bas naprotiv, cista predrasuda... ovi skutercici da, nisu ni za onu stvar uglavnom, motori jok... nijedan me od kivija npr sladje nije navozao... ama svecicu mu nikad odvrnuo, jedini motor na kojem nisam morao stalno nesto da cackam... ama apsolutno nista sem redovnog odrzavanja i sredjivanja jos kad sam ga kupio, pakovanje drugih viljuski itd jer sam uzeo blago havarisanog(ali to i nije nikakav kvar)... zato ga i nisam prodao, japanca 125 prodao, njega ostavio kao rezervni motor, toliko je verno sluzio dok sam ga vozio da jednostavno ne mogu da se odvojim od njega iako ga ne vozim vise uopste :)

Msm, realno, s obzirom da moze da se nadje  u extra stanju vec za 400-500e i da 3l nece da prebaci pa da ga jebes(trosi manje i od skutera, ustrojili ga kinezi za sve pare) zar nije best buy za pocetnika i sticanje iskustva na 2 tocka? :)

megaidiot

ako ga zanima mehanika i elektrika

Lazic

Citat: drager95 poslato 08 Jul, 2017, 16:41
Niko ne zna nesto vise o Yamahi XT660 ?  :'(
Imao moj kum par godina, XT660R(17 i 21 toèkovi) vozio ga vi¹e puta, i do 200-300km u cugu... Tro¹i sme¹no malo, trese k'o traktor ako na 90 ubaci¹ u 5-tu, dosta visok, prvi motor da sam hvatao patos vrhovima prstiju, a nisam nizak. Lepo se pona¹a na putu, vozi se skoro k'o bicikla, na malim brzinama izra¾eno zatvaranje upravljaèa, sve u svemu ba¹ motor za poèetnika ako nisi ispod 180cm...

Hohštapler

Problem je kad ljudi kupe skup motor, pa ih je strah da ga ne ispuste, ne ogrebu, a noge kratke, treba ga parirati u gara¾i, provuæi, trte mrte... kinez od 125cc je za to sjajan, lagan, gabariti mali...
a proda¹ za isto para za koje si kupio kad ti dosadi (a hoæe). Imao sam kineza 125cc 4t, nikad se jeftinije nisam vozao (registracija mala, potro¹nja mala, servisi 1L ulja). I nikakvih problema nisam imao, moj je bio nov i vozio ga jednu sezonu (dozvola je bila problem, nije je bilo vi¹e od pola sezone).

Posle toga CB500, ER5, (ER6), opet zavisi od para i uslova... pa onda jednoga dana 600cc  4ured...

Gavro nije isto kad neko krene sa 10 godina automatik, apn, i onda sve redom, i neko sa 25+ sedne prvi put. Em sporije uèi em hrabrost manja (kad si klinac ne zna¹ za strah), a sporije padovi zarastaju... ;)

Po mom mi¹ljenju, treba progutati ego i iæi redom.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hohštapler

Citat: Laziæ poslato 09 Jul, 2017, 14:34
Citat: drager95 poslato 08 Jul, 2017, 16:41
Niko ne zna nesto vise o Yamahi XT660 ?  :'(
Imao moj kum par godina, XT660R(17 i 21 toèkovi) vozio ga vi¹e puta, i do 200-300km u cugu... Tro¹i sme¹no malo, trese k'o traktor ako na 90 ubaci¹ u 5-tu, dosta visok, prvi motor da sam hvatao patos vrhovima prstiju, a nisam nizak. Lepo se pona¹a na putu, vozi se skoro k'o bicikla, na malim brzinama izra¾eno zatvaranje upravljaèa, sve u svemu ba¹ motor za poèetnika ako nisi ispod 180cm...

Previ¹e snage za POÈETNIKA.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Lazic

I ako sa 48 ks i 180kg ne deluje tako, ima... ;D Dodu¹e i ja sam bio tek godinu i ne¹to na Kinezu od 200cc kad sam poèeo da ga vozim, nisam imao nikakvih problema sa snagom, osim ¹to sam primetio da mora da se kontroli¹e desna ruka vi¹e nego na Kinezu od 15ks... ;D

Biker-Boy

Citat: Ho¹tapler poslato 09 Jul, 2017, 14:36
Po mom mi¹ljenju, treba progutati ego i iæi redom.
E tu uglavnom nastaje problem, jer ljudi na motor gledaju kao na svoj kurac,
pa ako kupe mali motor, onda misle da ce im se automatski smanjiti kurac,
a ako kupe litru od 150+ konja, onda momentalno raste kurcina u gacama,
a nazalost, ima dosta zenki koje na takve stvari gledaju blagonaklono, pa ih motivisu.
I feel the need..... the need for speed !!!

Lazic

Meni je porastao na 25cm i sa "kros" Kinezom od 200cc i 15ks... ;D

Biker-Boy

Mogu mislit kolki je sad kad imas KLE ,  valjda su ti dovoljne nogavice, a na nosenje sorceva si zaboravio vec odavno  ;D
I feel the need..... the need for speed !!!

Hohštapler

Citat: Biker-Boy poslato 09 Jul, 2017, 14:49
Citat: Ho¹tapler poslato 09 Jul, 2017, 14:36
Po mom mi¹ljenju, treba progutati ego i iæi redom.
E tu uglavnom nastaje problem, jer ljudi na motor gledaju kao na svoj kurac,
pa ako kupe mali motor, onda misle da ce im se automatski smanjiti kurac,
a ako kupe litru od 150+ konja, onda momentalno raste kurcina u gacama,
a nazalost, ima dosta zenki koje na takve stvari gledaju blagonaklono, pa ih motivisu.

Upravo na to sam i mislio.
Zato i imamo tolko horor prièa u crnim hronikama.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.