Glavni meni

Honda cm 125 problem

Započeo batadjero, 14 Maj, 2017, 18:01

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

batadjero

Cilindri su   uradjeni  takodje  pre je bila masna leva  svecica sada vise nije ali je garava
Savrsenstvo je skriveno negde u nama...

Glava Dole

Pa ako su uradjeni uzeo si specijalu i stavio nove klipove sa karikama, sve doterano onda na fabricku toleranciju? Ako je tako onda mora da radi k'o svajcarski sat pa da jebe rak raka :) Ali racunaj i da mu je potrebno neko vreme da legne na svoje mesto, nije samo sklopi teraj... ja sam u prvih 100km 2-3 puta smanjivao ler kako je polako dolazio na svoje mesto... u pocetku je cak i dimio ko parnjaca iz auspuha iako je sve bilo u 5 puta boljem stanju od onog izvadjenog :) Ali dobro, ja sam ipak ugradio odlicne delove sa stranca koji su se vec trosili u drugom polozaju pa mu je trebalo malkice vise vremena, ako si ti stavio klipove sa novim karikama, dobar majstor masinske obrade je uradio cilindre i propisno ih razbusio u pravoj meri tolerancije(a u pitanju je 4-5 stotih izmedju suknjice klipa i zida cilindra, dakle tolerancija za greske minimalna), onda mora da radi :) Ako ipak nigde ne vuce fals na putu do usisa, karb je okej, kompresija izmerena i okej je i ona... uzubljen je lepo... e onda ti ostaje samo struja :) Od mene toliko za sad, pa kad sve to isproveravas idemo dalje :) Kad smo sredili FZR koji nije hteo dupali cak i nesto pre 100te strane sredicemo i taj jedan cilindar u roku od par strana sigurno ;D

Lazic

Misli¹ par desetina strana...? ;D

stilgar

evo prostudiraj malo za svaki slucaj :)





Glava Dole

Otprilike, reko da mu puknem malo optimizma... u svakom slucaju bolje ikad nego nikad [rofl] [rofl] [rofl]

batadjero

Puskara pomalo Jedino ako ta bobina nije oslabila pa mozda zeza ali vozicu se jos ovih dana da to malo legne pa cemo videti
Savrsenstvo je skriveno negde u nama...

Glava Dole

#66
To je vrlo moguce, ne bi bio ni prvi ni poslednji koji je imao problema sa probijenom bobinom :)

I da, nakon sto predjes bar 200-300km izvadi obe svecice, stavi jednu pored druge(obavezno zapamti koja je na kojem cilindru bila) pa ih uslikaj paralelno da strucni MM tim [rofl] da dijagnozu :) Ovako:



(druga s leva je idealna)


bogdan

kako si napisao ili svecica na tom cilindru ili zapusen auspuh

ЯЭВОЛУТИОН

kad pocne da zaza cilindar uzmi kljusta i skini kapicu na tom cilindru.....probaj da je postavis tako da varnica preskace.....ako i dalje bude drndao onda nije do varnice....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Glava Dole

Nigde nisam video ni da je rekao da li je radjena glava, ventili itd(makar da li je proveravano benzinom kad je vec bilo otvoreno... to je osnovno... ja sam mislio da je okej, reko da ne diram, pa sipao ipak za svaki slucaj... samo jedan od 4 drzao kako treba, 3 ventila jedva cekicem i francuskim na prekret iscupah :) Na greskama se, uostalom, najbolje i uci i stice iskustvo... nikad vise u zivotu ne verujem vizuelnoj proveri... je l' glava dole? -jeste... odma i ventili dole... sto je sigurno- sigurno je :) Prve vece pare viska i kupujem i manji kilo kljuc i stegu za ventile da obogatim svoj hobi alat :)

bigbad86

MA mora glava dole bre!

batadjero

#71

Sveæice su garave posle vo¾nje ...od pola gasa trokira do pola radi ok..smrdi iz auspuha da se ugusis..Ovo il karburacija ili bobina ne znam sta je treæe...
Savrsenstvo je skriveno negde u nama...

Glava Dole

#72
Pa iste su, dakle nije falican samo jedan cilindar, to je reseno... sad se bacaj na karb... ovo je prebogata smesa, treba je osiromasiti... nadam se da je filter vazduha cist? I ocisti i karburator za svaki slucaj naravno :) Kreni od najprostijih stvari koje te ne kostaju nista ako mozes sam :)

Dok se ne bude ovako sijao i spolja i iznutra ne odustaj :) ja sam od motora kom je trebala prva i pun gas da obidje jugica dobio pobesnelu zmiju koja samo rezi kad se odvrne :)






ЯЭВОЛУТИОН

ako kao hladan radi dobro...prvo promeni bobinu....lakse je...moze bilo koja sa dva izlaza.....one za platine imaju samo termo zastitu da se ne pregreju ako ostanu na kontaktu.....ako i dalje pravi iste probleme onda imas konstantan visak goriva....sto hladnom motoru odgovara a vrucem ne....ako pali hladan bez choka znaci da je konstantno pod gorivom....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Glava Dole

Pitao me nesto i na PP i rece mi tamo da mu je prelivao pa da je kao prestelovao nivo... ako je poremetio nivo eto recepta za nalivanje... ili mozda i sauh ne zatvara do kraja, svasta moze da bude, tesko je reci ovako napamet :) I, naravno, i dalje niko ne garantuje potrosnju ulja... nikako da napise najzad kako je to cilindar sredjen, da li je ista premereno pre sklapanja, u kakvom stanju je glava...

Lazic


Glava Dole