Glavni meni

Pad i zapleti oko sastavljanja ruke...

Započeo motoklasik, 10 Januar, 2017, 02:30

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

balcan girl

osim ako ne postoji neka kamera negde koja ga je dotiènog dana uhvatila u vozilu u indjiji :D
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

mrle

Citat: balcan girl poslato 11 Januar, 2017, 19:42
osim ako ne postoji neka kamera negde koja ga je dotiènog dana uhvatila u vozilu u indjiji :D

setih se ovog iz Inðije

! No longer available

Lazza

Jel ovaj lik pobeze?
Retko kad potezem za nasiljem ali ovog bi sek`o 3 dana.
I may be dumb, but I'm not stupid.

bullet

Svaka cast pre svega na borbi protiv naseg nesrecnog zdravstva i sto si sam sebi spasao ruku, verujem da se dosta ljudi poistovetilo sa nekim situacijama. Svaka cast i na prici. Da li si ikada sreo i video posle prvog doktora koji te je operisao i sta ti je rekao i ti njemu? Prosto mi je neverovatno da nije znao da za tvoj tip preloma nije primenio odgovarajuce lecenje i da iz iskustva ne zna da takvi prelomi ne zarastasju na taj nacin. Neverovatno mi je i da je to znao, a da te je ipak lecio pogresno... Mada, svakodnevno ljudi umiru u Srbiji zbog loseg lecenja, sto bi onda ovo bilo nemoguce. Pogotovu ako si ga cascavao, a on glumi da te leci, mogao je tako godinama...

Lazic

Pre 43 godine mesec dana ¹trajkovali lekari u Izraelu, za to vreme pala smrtnost za 80%...

bucko

#45
Kad i poslednji strucnjak ode preko da radi lecice nas baba kurana,videcete
Svi sakupljaju lovu za operacije preko od 400 hiljada eur a za te pare moze da se specijalizira cetvorica domacih lekara i da im se da odlicna plata...
Ostaju stomatolozi sa faksom iz Panceva i doktori sa Segamega

ЯЭВОЛУТИОН

Neki filozof je pokusao da objasni da su odredjene stvari zapravo prirodna selekcija,,,,odvratno to deluje kad pomislis na sebe i svoje,,,,ali to je princip po kojem priroda funkcionise,,,,slomis nogu, ne mozes da lovis i crknes od gladi,,,,
A lekari su uglavnom priuceni travari maskirani u tabletare a hirurzi priuceni mesari....najgore od svega sto su zasticeni ko beli medvedi i skoro pa ne odgovaraju za svoje greske...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

banevuk

Mo¾da mi je promakao deo gde pi¹e kako je uop¹te i do¹lo do nesreæe, jer na slikama vidim punu liniju. Cenim da je do¹lo do preticanja æim te je odrao bokom. Kako je okrakterisan sam udes i èija je krivica. Bilo bi pouèno za druge ¹ta preduzeti da se nikome to ne desi. Inaæe slike su horor i golgota koja je sledila. ©to se tiæe ponovnog sedanja na motor karakteri¹em kao neko moto ludilo, jer sam i sam posle pada onako jedva na nogama posle tri dana pazario novi motor samo da bude u gara¾i. Poveo drugara da ga proba jer sam jedva stalao na nogama. ®iv bio i ti i supruga   [cheers] [cheers]

dr32

Od ovog teksta bi mogla da se napravi prava prezentacija, bolje si dokumentovao, nego oni kojima je to posao.
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

Lazic

Citat: banevuk poslato 13 Januar, 2017, 14:12
Mo¾da mi je promakao deo gde pi¹e kako je uop¹te i do¹lo do nesreæe, jer na slikama vidim punu liniju. Cenim da je do¹lo do preticanja æim te je odrao bokom. Kako je okrakterisan sam udes i èija je krivica. Bilo bi pouèno za druge ¹ta preduzeti da se nikome to ne desi. Inaæe slike su horor i golgota koja je sledila. ©to se tiæe ponovnog sedanja na motor karakteri¹em kao neko moto ludilo, jer sam i sam posle pada onako jedva na nogama posle tri dana pazario novi motor samo da bude u gara¾i. Poveo drugara da ga proba jer sam jedva stalao na nogama. ®iv bio i ti i supruga   [cheers] [cheers]
Nepredpostavljati ni¹ta... Zato sad zna(mada je sigurno znao i ranije) da ceo ¹leper mo¾e da se sakrije ispred kombija, a ¾ivi su...

Andreja

Otvoren mi je ovaj tab od prvog dana, nisam ga ni bukmarkovao ni pinovao, jednostavno nisam gasio komp dok nisam proèitao celu prièu. Al' sve na ka¹ièicu, te posao, te ¾urke, ne sti¾em (i uvek jedva èekam da se vratim kuæi da proèitam jo¹ pone¹to). Kao ¹to Mi¹a96 reèe, te¹ko me bilo naterati da èitam lektiru u ¹koli a ovo prosto ide samo, neverovatno koliko pome¹anih oseæanja izazivaju fotke i tekst, bes, tugu, strah, radost. Svaka èast na trudu, uvek se odu¹evim kad proèitam Va¹ post.

Gospodine, Vi ste car!  [cheers]
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

UFF

Sto rece Andreja krenuh da citam cim je prvi post napisan i tek sad zavrsih, ne znam da li sam se vise puta najezio zamisljajuci da se meni to desava ili smejao citajuci o lazi, dedi, sestrama i doktorima
Drago mi je da se sve ok zavrsilo iako je ruka ko kifla ipak je upotrbljiva :)
Hvala sto si podelio sa nama

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: UFF poslato 15 Januar, 2017, 12:19
Sto rece Andreja krenuh da citam cim je prvi post napisan i tek sad zavrsih, ne znam da li sam se vise puta najezio zamisljajuci da se meni to desava ili smejao citajuci o lazi, dedi, sestrama i doktorima
Drago mi je da se sve ok zavrsilo iako je ruka ko kifla ipak je upotrbljiva :)
Hvala sto si podelio sa nama
Secas li se kad smo krenuli za Mladenovac a ti u desnoj nepreglednoj krivini obilazis kola,,,,rekao sam ti tada da se ja svaki put najezim jer mi je na slican nacin drugar poginuo ispred mene....ti si se smejao...
Svako obilazenje auta ili bilo cega gde nemas pregled 500 metara ispred sebe je rizicno...caki i ako sve vidis moras biti siguran da te vozac vozila ispred uocio...cisto da ne skrene u dvoriste ili da ne krene u polukruzno...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

UFF

Ma nije bilo toliko nepregledno samo je tako izgledalo
Lazic vozi 3x rizicnije vec godinama pa jos nije najebao a to je po statistici skoro pa nemoguce

mali_zmaj

Lazic je bulitproof na baksuzluk!! Ni Cvorovici mu nista ne mogu!!!
jin-jang

Andreja

Tako i moja baba (sad ima skooooro 74) prièala od kad znam za sebe kako nikad ni¹ta nije slomila i evo, 2008. slomi ruku, pro¹le godine kuk... Zamisli 70 godina ne slomi¹ ni¹ta i onda u roku od par godina izlomi¹ sve ¹to mo¾e¹, nikad ne zna¹ ¹ta donosi sutra :)
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

motoklasik


Kroz ove svoje postove (i komentare) sam jos jednom u glavi odvrteo celu pricu.
U mojim postovima #15 i #18 sam se kratko osvrnuo i na sudski epilog, jer je bilo pitanja i u vezi toga. Nisam hteo da zamaram sa tim ali mogu i da dopunim tu pricu gde su se desile stvari koje ni sada sam sebi ne mogu da objasnim.
Ti dogadjaji su bili drugo poluvreme zapleta sa sastavljanjem ruke.

Opet cu ukratko koliko moze (mada, oduzio se i ovaj post) i dokumentovano:

Pokrenuta su dva postupka, i prekrsajni (za saobracajni prekrsaj koji je za posledicu imao teske telesne povrede) i krivicni zbog nanosenja teskih telesnih povreda usled saobracajnog prekrsaja...
Po pravilu prekrsajni postupak se stavlja u mirovanje dok se ne resi krivicni da ne bi covek bio osudjen dva puta za isto delo.
Ja nisam trazio da se prekrsajni obustavi jer se on brze odvijao i jer sam ocekivao da cu tu bolje proci i onda ce krivicni postupak morati da se obustavi.

Medjutim, prekrsajni sudija je doneo dosta ostru presudu, ali sto zbog dobro odradjenog tajminga, sto zbog njihove aljkavosti uspem (uz pomoc Zlajine sestre koja je pratila situaciju i tajming u pisarnici prekrsajnog suda u Krusevcu) da presudu primim na samoj granici zastare.
Ipak, uputim zalbu drugostepenom sudu, argumentovano navodeci svu apsurdnost presude, na koju nikad nije ni odgovoreno, verovatno im je tako bilo najlakse (ako nekog bude interesovalo mogu kasnije da okacim i tu zalbu na presudu prekrsajnog suda koju je maestralno sastavio drugar advokat Zoki - mozda nekom budu trebali "citati" iz nje da koristi - o tom po tom).

S obzirom da ta prekrsajna presuda nikako nije bila povoljna, pri tome je drugostepeni organ je niti potvrdjuje niti odbacuje, a zastara nije isto sto i oslobadjajuca presuda na osnovu koje bih stopirao krivicni postupak, ostalo je da se nosim sa tuziocem u krivicnom postupku.

Posle pripremnog rocista, zakazu oni i prvo sudsko rociste sa izvestajem vestaka saobracajne struke po kome sam bio apsolutno kriv.
Medjutim, citajuci izvestaj vestaka ostanem apsolutno zbunjen, ne mogu da verujem...

Vec sam pisao da je u policijskom izvestaju bila skica gde se navodi da je put bio ravan itd... itd... a u stvari bila krivina, moja desna. Racunam, panduri to onako u brzini, zato i postoji vestak... I onda sledi sok... u izvestaju vestaka prilozena i ta skica ali i slika gde se vidi da je PUT RAVAN... Jebote, ne mogu da verujem...
... ja imam slike koje je uslikao Zlaja u isto vreme i iz istog ugla gde se vidi da je krivina kao kifla... Nisam pristalica teorija zavere, niti je slucaj posebno vazan, niti je povredjen neko vazan da bi me tovarili, ali kao da su u nekom fotosopu ispravili krivinu da bi odgovarala slici...

Mozda sam ja subjektivan, ali evo slika, sta vi vidite? Da li je kod motora koji lezi i dalje prema kamionu koji stoji parkiran gore dalje ravan put ili krivina? Na njihovoj slici je ravno - to i tvrde, na mojoj slici je krivina - bar ja tako vidim. Zaustavili smo se tu i kad smo isli na sudjenje - pogledamo, krivina.









Dodjem na sudjenje, tuzilac me i ne konstatuje, slucaj mu je jak kao zemlja, lista neke spise iz drugog predmeta. Ja se pripremio, napravio koncept svog izlaganja  (stavicu ga na kraju, da sada ne razvodnjavam pricu).
Da mi sudija rec, ja citam koncept, u stvari znam ga napamet pa gledam sudiju u oci dok govorim, dodajem neke detalje koje i nisam napisao, sa sve dramskim pauzama u najboljem maniru americkih detaktivskih serija. U tim pauzama se okrecem prema supruzi sto je znak da ona znacajno klimne glavom. Kad je vec ona farsa sa slikama, ajde da pravim sou...

Dodjem i do slika, objasnim situaciju i podelim jedan komplet sudiji, a jedan tuziocu. Kazem da samo pogledaju pa da mi vrate, jer hocu da ih predam sudu, ali preko pisarnice, a na duplikate a mi stave prijemni pecat, da se opet krivina volsebno ne ispravi...
Tuzilac se uozbiljio, sudija samo dize obrve u cudu. Zavrsim ja pricu, navedem i imena cetiri svedoka koja cu predloziti koji su gledali da kontakt sa sleperom nije bio sa druge strane pune linije i sudija zakaze novo rociste za sledeci mesec.

Tuzilac je samo cekao da se prica zavrsi, ja mu pridjem da mi vrati slike i pitam ga jel ima neko logicno objasnjenje za ovo, on je samo rekao:  
-Pa, mogli smo mi ovo i danas da zavrsimo....
Tu se zeznuo, jer da nije on predlozio nagodbu, predlozio bih ja, a to je vec nepovoljnija situacija.

Odmah zatrazim da se telefonski konsultujem sa drugarom advokatom i on mi objasni proceduru... Kaze mi da trazim najminimalniju kaznu, cak i oslobadjanje od nekih elemenata i delova kazne i da insistiram na tome sve dok tuzilac spusta svoje predloge... Napomene mi i da ce u jednom trenutku tuizilac kazati da on ispod odredjene visine kazne ne moze da ide bez konsultacija. U stvari, svi oni na sudjenjima su zamenici tuzioca, i imaju ogranicena ovlascenja pri nagodbama. Tuzilac je samo jedan, on i ne ide na takva banalna rocista, ali samo on daje odobrenja za nagodbe ispod nivoa za koji su ovlasceni zamenici, a to je, opet, neizvesno.

Sudija se odmah slozio, da izbegne dalje komplikacije, vidim vec mu muka od mogucih daljih zapleta, cak mi je isao i na ruku u okvirima svojih ovlascenja (da mi A kategoriju oduzmu 3 meseca zimi a ne preko leta kad je moto-sezona i jos neke proceduralne sitnice). Tuzilac prihvatio moje uslove da ne zelimm novcanu kaznu niti uplatu za neke humanitarne organizacije, kao ni prisilni rad u nekom javnom preduzecu - znaci, samo uslov da bude.
Medjutim, tuzilac na kraju predlozi da se iz zapisnika izbrise moje izlaganje, tj. moja odbrana.
Ja se uziveo u situaciju, usprotivim se i podsetim ga da ja pristajem na taj njegov predlog za nagodbu (tj. u krajnjoj liniji priznajem krivicu) ne zato sto sam kriv, vec samo u cilju racionalizacije procesa i izbegavanja velikih troskova (ko zna koliko rocista, novih vestacenja i angazovanja drugog vestaka, dolaska svedoka, njihovih izgubljenih dnevnica, troskova prevoza itd...), ma ko ih na kraju platio, bilo ja bilo drzava, a da, istine radi, zahtevam da se vec otkucani zapisnik nikako ne menja. Sudija presece pricu i pristane na to sto sam trazio, samo da se taj rasomon ipak privede kraju odmah tu na prvom rocistu.

Sacekam 20-ak minuta da odmah otkucaju presudu, da mi je licno uruce i da potpisem da se odricem prava na zalbu kako bi presuda odmah postala pravosnazna cime pocinje da tece taj rok od 3 meseca zabrane A kategorije. Taman - bio je kraj novembra...pa do kraja februara... ne moze bolje...


*********************************************

P.S.  Evo jos na kraju i delova te moje odbrane pred krivicnim sudom u Krusevcu, u kontekstu rasomonijade sa slikama, i pobijanja policijskog zapisnika kao i izvastaja vestaka koga bas interesuje da procita (u sustini malo je i dosadno vec, ali mozda neko moze da iskoristi neke delove, nekad...):


Povodom optuznog predloga koji je podignut protiv mene, zeleo bih da ukazem na niz netacnosti i nedoslednosti koji su doveli do potpuno iskrivljene slike dogadjaja za koji se teretim.

Dana 11.06.2011.god. vozio sam se sa grupom motociklista, iz Beograda na Jastrebac, upravljajuæi motociklom marke Honda reg. BG-06-021.
Kretao sam se svojom desnom saobraæajnom trakom, brzinom od oko 50 km/h, u koloni vozila, sto je diktirala i brzina ostalih uèesnika u saobracaju, u pravcu Krusevca. Vozili smo se u organizovanoj koloni, kao i mnogo puta do tada, pridrzavajuci se pravila, kako o kretanju motocikala u koloni, tako i opstih pravila saobracaja.

U podrucju mesta Mrzenice, oko 11 èasova, u susret mi je nai¹lo teretno vozilo (¹leper).
Ja sam se kretao svojom kolovoznom trakom, oko 1 metar od sredi¹ne linije. Video sam ¹leper da mi dolazi u susret i mimoi¹ao sam se sa njegovim prednjim delom tj. sa kabinom i polovinom tovarnog sanduka. U tom trenutku, primetio sam da mi se priblizava bok tovarnog sanduka (negde na polovini njegove duzine) ¹to je dovelo do toga da leva strana upravljaèa motocikla dodirne boènu stranicu kamiona u visini polovine njegovog tovarnog sanduka, ¹to je dovelo do èesanja motocikla o kamion, samim tim i nestabilnosti motocikla a kasnije i do mog pada. Neko vreme posle kontakta sa kamionom sam uspevao da odrzim ravnotezu iako se motocikl nekontrolisano kretao, a potom sam pao na levu stranu motocikla.

Mogu da izjavim, s obzirom na gabarite ¹lepera koji zauzima skoro èitavu kolovoznu traku (sleper je sirok 2,5m a ne 2,1m kako je na skici nacrtano), da sam ja pre¹ao u suprotnu levu kolovoznu traku kao ¹to se netacno u optuznom predlogu navodi,  sudar bi bio sa èeonom ili prednjom stranom kamiona, a ne po sredini boène stranice.
S obzirom da postoje jo¹ mnogi detalji vezani za okolnosti ovog dogadjaja, zeleo bih da se ukratko osvrnem i na njih.


                                                                            -I-  

Hteo bih da ukazem na vise netacnosti u Zapisniku o uvidjaju saobracajne nezgode, jer vidim da se optuzni predlog oslanja na navode iz tog zapisnika:

1. Kao prvo, sama skica lica mesta saobracajne nezgode na odgovara faktickom stanju. Naime, na skici je mesto dogadjaja predstavljeno kao deo ravnog, pravog puta. Cinjenica je, medjutim, da se nezgoda dogodila u krivini, za mene desnoj, a za kamion u levoj. Cak se u Zapisniku doslovno navodi da sam se, citiram: "kretao iz pravca Cicevca prema Krusevcu i nakon izlaska iz krivine u levu stranu iz nama nepoznatih razloga presao na levu stranu..."
Medjutim, istina je da nije bilo tako, vec se nezgoda dogodila u mojoj desnoj krivini.
Ovo isticem iz razloga sto je opste poznato da kod dugackih vozila poput slepera sa tovarnim sandukom, u krivini zadnji tockovi ne prate u potpunosti trag prednjih tockova, vec se krecu po manjem radijusu, tj. kako se kaze, imaju tendenciju da seku krivinu.

Za ovo izneto posedujem niz fotografija snimljenih na licu mesta pre i za vreme vrsenja uvidjaja, snimljenih iz raznih uglova, na kojima se vidi i oboreni motocikl i zaustavljeni kamion a narocito izgled i pravac kolovoza izmedju njih.
Takodje, fotografije sa mesta nezgode pokazuju da je kamion sa svoje desne strane imao strminu a nema ni tragova po uskoj bankini koji bi ukazivali da je bar pokusao da se pomeri u desnu stranu svoje trake.
Ove fotografije mogu da dostavim sudu.

2. Takodje, u Zapisniku se istice da je, citiram: "u levoj saobracajnoj traci na sredini deo otpalog levog retrovizora sa mocikla, kao i levu rucicu upravljaca na sredini kolovoza".

Moram da kazem da je uvidjaj radjen sat vremena posle udesa. Za to vreme saobracaj se odvijao po tom delu puta pri cemu su vozila prelazila i preko predmeta koji su otpali sa motocikla.
Ova dva dela koji se pominju, kao i neke druge delove, sam ja drzao u ruci pre vrsenja uvidjaja i zajedno sa par ljudi koji su se vozili sa mnom, prinosili ih motociklu kako bi smo utvrdili sta jos moze da se popravi i iskoristi, a sta je neupotrebljivo. Neke delove smo poneli kako bi ih kasnije vratili na motocikl, a neke odbacili nazad na kolovoz kao neupotrebljive.
Ovo mogu da potvrde i nekolicina svedoka sa kojima sam zajedno procenjivao stanje polomljenih delova i koji su ih drzali u rukama pre uvidjaja, od kojih je jedan kasnije odbacio delove za koje smo procenili da nisu za upotrebu.

3. Povodom navoda iz Zapisnika, citiram: "Od sredine kolovoza prema desnoj ivici gledano od strane Krusevca prostire se trag zanosenja tockova motocikla i delovi plastike otpale sa istog", mogu da izjavim da je trag nastao posle kontakta sa kamionom, tj u mom pokusaju da odrzim ravnotezu i kada sam ispred sebe imao citavu sirinu kolovoza jer je kamion vec bio iza mene, a u toj situaciji posle kontakta nisam mogao da kontrolisem da li sam na svojoj strani kolovoza ili ne.

Otpale plastike koje se pominju (koje se takodje vide na fotografijama koje posedujem) su takodje donete sa mesta udesa pre uvidjaja i ostavljene kod motocikla jer smo procenili da ce moci da budu iskoriscene (za razliku od vec pomenutih ogledala i rucice koje su odbacene nazad na kolovoz).


                                                                         -II-

Takodje osporavam nalaz i misljenje vestaka saobracajne struke.

Nalaz jeste napravljen u skladu sa pravilima struke, ali je dato misljenje netacno i ne odgovara predmetnom dogadjaju jer vestak nije raspolagao sa svim neophodnim cinjenicama i dokazima, osim Zapisnika o uvidjaju i izjave vozaca kamiona.
Ovde pre svega mislim na iskaze nekolicine svedoka, neposrednih ocevidaca koji su se vozili iza mene, dvojica na motociklima i jedan iza njih u automobilu, cija neposredna zapazanja bi uveliko pomogla, a vestak se nije potrudio da ih pribavi kao ni da izidje na lice mesta radi neposrednog uvida.

Takodje, i fotografije koje posedujem potpuno drugacije dokumentuju samo mesto nezgode nego sto je to opisano u Zapisniku.
Predlazem da se vestak saobracajne struke upozna sa ovim cinjenicama i svedocenjima, kako bi imao vise podataka i cinjenica i mogao eventualno da dopuni svoj zakljucak.


                                                                           -III-

Hteo bih i kratko da se osvrnem na izjavu na Zapisnik koju je dao vozac kamiona M.B., ne ulazeci u relevantnost i nepristrasnost njegove izjave s obzirom da je direktni ucesnik nezgode.
Samo isticem cinjenicu da je u izjavi na zapisnik tvrdio da sam preticao vozilo ispred sebe, a u izjavi sudu da nije siguran da li sam vrsio preticanje ili nisam.

Potpuno je neshvatljivo da sam se mimoisao sa prvom polovinom slepera, a onda na njegovoj polovini, dok sam u mimoilazenju sa njim, krenuo u preticanje vozila ispred, tj. udario direktno u bok kamiona.
Tim pre sto se i vozilo koje se kretalo ispred a koje sam po prvoj izjavi vozaca kamiona navodno preticao, takodje zaustavilo posle udesa a s obzirom da nije bilo nikakvih indicija o njegovom makar i pasivnom ucescu u nezgodi, vozac je nastavio put.

                                                                              ***
S obzirom na sve izneto, predla¾em da se na okolnosti vezane za ovaj dogadjaj, tj. brzinu, putanju kretanja i poziciju mog motocikla pre i prilikom kontakta sa teretnim vozilom ispitaju i neposredni oèevici koji su se kretali iza mene:
1. Z. M.
2. M. B.
3. S. L.
4. M. S.
cije bi tacne adrese naknadno dostavio u roku koji mi sud odredi.




Lazic

Odlièno




Citat: UFF poslato 15 Januar, 2017, 18:46
Ma nije bilo toliko nepregledno samo je tako izgledalo
Lazic vozi 3x rizicnije vec godinama pa jos nije najebao a to je po statistici skoro pa nemoguce
Ma nije bilo toliko nepregledno samo je tako izgledalo... ;D

! No longer available

milomir22

Fnomenalno ispricana teska prica sa srecnim krajem. Veoma zanimljivo pisete.

Pravi potez je zahtev da se prebacite u Bg, to Vam je zasigurno spasilo ruku. Koliko ste uspeli da vratite funkciju bicepsa?
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Biker-Boy

I feel the need..... the need for speed !!!