Glavni meni

MK TRB ViDra Tim-Bijeljina Republika Srpska BiH

Započeo Mad Max, 17 Jul, 2016, 01:42

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Mad Max

Citat: ninja66 poslato 18 Jul, 2016, 12:47
[clapp] [klanjam_se]
Mozda gresim, ali nisam cuo za tako organizovan tim na nasim prostorima.
Sreca da imate pored 00 i jakog sponzora , nove motore i podrsku sa svih strana.
U uspeh ne sumnjam !
Malo pojasni pravila u DLC sampionatu.. Zamena vozaca i motora ili samo vozaci na jednom motoru ?



Jedini koji je imao extra tim u nasem SRB sampionatu je Milos Milovanovic ( moje misljenje ) svi ostali smo bili zbrda zdola narodski receno. Mada funkcionisalo.

DA,  bez naseg drugara i sponzora Gospodina Ristic sve bi bilo tesko ili cak nemoguce izvesti celi sampionat. Ne moram objasnjavat koliko sve kosta, znate i sami samo koliko

putovanje otprilike izlazi.

Sto se tice pravila, evo nesto osnovno ( ne mogu da otvorim stranicu dlc-endurance.de da vam postavim link.

U sampionatu imaju 4 klase, stim da prve 3 su sa vise motora do 3 komada i tako se smenjuju u boxu, a klasa 4 je endurance, jedan motor, tri vozaca.

Bitan detalj je, dok se dosipa gorivo nista ne sme da se radi na motoru !

Najbolje organizovana trka je Hockenheim.

Mi smo Most- Ceska prijavili klasu 1, dva motora, 3 vozaca, ali zbog loseg set-up motocikla 2 (komplet u seriji) smo odustali u pola trke i vozili sa jednim.

Tu smo izgubili dosta, jer konkurencija je izlazila odmah  na stazu, dok smo mi morali doljevat gorivo.

Sad vozimo samo klasu 4 sa jednim motorom.

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim vozi 500 km Assen-Holandija

Predstojeci vikend nas Tim vozice 500km Assen-a u sklopu DLC sampionata. Svi clanovi tima se uzurbano pakuju, jer vec u petak ujutro treba krenuti. Trenutni problem je nevrijeme koje je zadesilo evropu, tako da postoji doza straha od zatvorenih putnih pravaca.

Uglavnom TRB ViDra Tim krece I vjeruje da ce stici do Assen-a. Tim ostaje isti - Dragan, Veljko, Dalibor, Mirko Dizna, Sasa Step, Dragan Kuvar I Igor Grujic koji je novi covek-mehanicar. Igor inace ima iskustva kao mehanicar u trkackim uslovima, bio je na 24h Le Mann-a dva puta, tako da ima iskustvo I brzinu.

Kao I svaka staza do sada I na Assen-u smo prvi put, moramo nauciti stazu I motocikle prilagoditi, a sve to za samo 2 x 20 min kvalifikacija u subotu. Bice tesko, ali mi ne odustajemo!

Pratite nas, sve vijesti I snimke cemo objavljivati.

TRB ViDra Tim pozdravlja sve navijace !


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim cetvrti u Assen-u Holandija

Da, nasi momci cetvrti zavrsili u Assen-u ! U veoma jakoj konkurenciji dugo su bili na trecoj poziciji, ali pred kraj trke su pali na cetvrtu poziciju i taj plasman ostvarili. Tokom trke smo mislili da je treca pozicija izgubljena zbog ranijeg ulaza u box na dolivanje goriva i zamjene vozaca. Odmah po dolasku kuci, glavni covek za taktiku i logistiku Mirko Dizna-Doctor je obradio sve podatke i ustanovio da nikakvu gresku nismo napravili, nego je problem mala zapremina rezervoara, svi timovi su imali 3 do maximalnih 4 ulaza u box, a mi 5 i to je bio problem. Dakle, niko nije pogresio, moramo montirati veci rezervoar ( narucen je, ali isporuka kasni) Ovo nije opravdanje, nego samo bitno zapazanje i skretanje paznje da svi svoj posao ozbiljno rade. Jos jedan bitan podatak je da tim koji je treci zavrsio bio sporiji po krugu od nasih vozaca, samim tim su stedeli gorivo i manje dolivanja imali (ulaza u box) Dobar plasman ne znaci biti najbrzi u ovakvom takmicenju, nego mora sve da se uklopi, taktika-voznja-tim mehanicara. Iako smo izgubili trece mjesto, prezadovljni smo plasmanom i cinjenicom da je tim stao rame uz rame mnogo iskusnijim od nas. Moramo napomenuti da nas vec sve ekipe poznaju u Njemackom endurans sampionatu i imaju respekt prema nama, sto nije mala stvar. Oni su vec dugo godina u ovom takmicenju i iznenadjeni su da smo za tako kratko vrijeme stim da nismo vozili nijednu stazu dosli u top 5.


Zahvaljujemo se nasim prijateljima na nesebicnoj pomoci Milos Ceklic, Dejan Kajmakovic, Mike Milazi.








Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim bio ucesnik
Yamaha Racing Experience na Mugello stazi

Kao sto smo u februaru najavili, nas vozac Veljko Vidic je bio na Mugello stazi u Italiji u sklopu YRE desavanja. Povod ovog druzenja je da se vlasnici Yamaha R1 M motocikala sto bolje upoznaju sa elektronskim, a isto tako I mehanickim podesavanjima. Nazalost cijeli tim nije mogao da bude prisutan zbog drugih obaveza I priprema prvog motocikla kluba za trku R. Srpske I BiH sampionata. Veljko je u pratnji mehanicara Igor Grujic bio u Mugello. Igor koji ima veliko iskustvo u trkama I neiscrpnu energiju je bio na zavidnom nivou spremnosti I odradio sav posao kako dolikuje. Na stazi je bilo preko 100 ucesnika iz razlicitih dijelova svijeta-Norveska, Ostrvo Mann, Engleska, Litvanija, Spanija……… Ispred Yamaha su bile I svetske poznate face iz svetskih takmicenja-Lin Jarvis (moto gp) Luca Cadalora, Alex Lowes……. Ucesnici su bili podeljeni u 4 grupe, A,B,C,D I svaka grupa je bila podeljena na pet instruktora. Veljkov instruktor je bio mladi nemacki vozac Florian Alt (20 god) koji je bio veoma strpljiv I pomagao u svakom momentu da objasni kako treba R1 M motocikl da se vozi I objasni sta ucesnici treba da poprave u voznji. Veljku je bilo mnogo lakse kad je cuo da prica nemacki, tako da komunikacija nije bila problem. Sve u svemu, Veljko je naucio mnogo toga i sve preneo klupskim vozacima Draganu i Daliboru. Sto se tice staze i organizacije ima samo rijeci hvale.

Veljko se zahvaljuje klubu na pomoci i povjerenju da on bude ucesnik ovog desavanja.

Takodje se zahvaljuje klupskom sponzoru TRB-Slaven Ristic-TRB koji su i ovog puta bili podrska.

Pozdrav za sve vjerne navijace !










Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim vozi sampionat R. Srpske I BiH

TRB ViDra Tim ce se predstaviti sa jednim vozacem na sampionatu R.Srpske I BiH u klasi 1000. Dalibor Daca Miletic ce braniti boje naseg kluba u Banja Luci na stazi Zaluzani. Daca je vec danas 10.06 u pratnji Sasa Step vozio slobodne treninge. Vec na drugom treningu je stoperica izmjerila brze krugove, tako da ce favoriti imati poteskoca sa nasim Dacom. Sutra se voze kvalifikacije I prva trka, a vec u nedelju druga. Pomalo iscrpljujuce, ali Daca je navikao tako da nece biti problema. Sutra 11.06 dolazi Dragan LJubinkovic Ugljo sa ostatkom TRB ViDRa Tim-a da podrzi Dacu I vidi da li sve tece svojim tokom. Cijeli tim vjeruje da ce Daca ostvariti dobar rezultat.

Kao I sve prethodne trke I ovu nas podrzava nas sponsor TRB-Slaven Ristic-TRB, cijela ekipa mu se zahvaljuje na povjerenju.

Pozdrav za sve vjerne navijace !


Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

TRB ViDra Tim osvojio prvi podijum

Nas najmladji vozac Dalibor Daca Miletic u Banja Luci-Zaluzani na sampionatu R. Srpske I BiH osvojio prvo I drugo mjesto. Daca je vec prvog I jedinog dana priprema pokazao da je favorit za prvo mesto. Na kvalifikacijama je zauzeo trecu poziciju. Veoma malo vremena za idealan set-up motocikla, ali ViDra Tim se snasao, naravno pomoglo je i iskustvo sa trka u Evropi. Na startu prve trke Daco je izbio na drugu poziciju, ubrzo pretice prvoplasiranog i pravi rastojanje u toku trke zadnja guma je pocela da “popusta“ tako da je smanjio tempo toliko da ne izgubi prvu poziciju do ulaska u cilj. Drugi trkacki dan je poceo i zavrsio se po kisnim uslovima. Daca ponovo sa trece pozicije startovao, prilikom preticanja drugoplasiranog motor isklizava, on se koluta po stazi, ali odmah zatim skace, podize motor i nastavlja trku, uspjeva da pretekne trceplasiranog i kroz cilj prolazi kao drugi. Jos jedan bitan detalj, Daca je napravio rekord staze po kisnim uslovima 1:19 400 Na proglasenju pobjednika dobija tri pehara za osvojeno prvo, drugo i rekord staze.

Odlican trkacki vikend za Dacu i TRB ViDra Tim.
TRB ViDra Tim I Daca pozdravljaju navijace i zahvaljuju se Selver Skorup na fotografijama.

Takodje hvala nasem sponzoru TRB-Slaven Ristic-TRB, bez koga bih sve bilo mnogo teze.










Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim vozaci uskoro u klupskim bojama voze

Svaki ozbiljan tim cini sve da bude na svom mjestu I isprati svaki detalj. Tako I mi prvo sve tehnicke stvari smo obezbedili I za sve clanove tehnickog osoblja obezbedili garderobu-reklamne majice,dukseve….. Isto tako potrebno je da I vozaci budu u istim koznim kombinezonima sa klupskim bojama i reklamama sponzora. Prvi kombinezon je nedavno isporucen Draganu Ljubinkovic Uglji, a pred trku u Ceskoj je bio mladi Daca u Italiji da se uzmu potrebne mjere za sivenje istog. U povratku sa Mugello staze Veljko je bio u fabrici Vircos I potrebne mjere I detalji su dogovoreni.

Uskoro sva tri vozaca TRB ViDra Tim-a u istim klupskim bojama!

Moramo napomenuti da ovo uopste nije jeftino I jednostavno, tako da nam je I ovaj put u susret izasao nas sponsor TRB-Slaven Ristic-TRB kome se zahvaljujemo !

Uskoro, majice, dukseve i sve ostalo mozete kupiti u Yamaha Shop u Bijeljini !






Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max


TRB ViDra Tim spremni za Sachsenring

Spremni u petak ujutro krece put Njemcke. Na petu trku DLC sampionata krecemo puni samopouzdanja I pozitivne energije. Cijeli Tim je mnogo opusteniji, jer smo savladali glavne prepreke, naoruzali se iskustvom, ne prevelikim, ali dovoljno dobrim-brzo ucimo, brzo djelujemo. Ponovo nama nova staza, malo vremena za upoznavanje I pravljenje savrsenog set-up, po mnogima ovo je najteza staza u sampionatu, visinska razlika, nepregledna a uz sve to brza. Vjerujemo da cemo se snaci I odrzati drugo mjesto u sampionatu.

Clanovi Tim-a ostaju isti:
Ljubinkovic-Vozac
Vidic-Vozac
Miletic-Vozac
Mirko Dizna-Sef Boxa
Sasa Step-pomocni mehnicar
Gruja-Mehanicar
Dejan-ispomoc
Azur-Ispomoc
Mico-Ispomoc

TRB ViDra Tim se zahvaljuje TRB-Slaven Ristic-TRB, koji kao i do sada vjeruje u nas I podrzava nas na takmicenjima u Evropi.

Veliki pozdrav za navijace!
Idemo Brze I Bolje !!!




Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Veni, Vidi, Vici !!!

Da, bas tako! Dosli, videli, pobjedili ! Istorijski trenutak za TRB ViDra Tim i Bijeljanski moto sport!
Nas Tim je pobjedio na petoj trci DLC sampionata (Njemacki sampionat izdrzljivosti) ovo je ogroman uspjeh na kojem nam zavide I mnogo iskusniji u DLC sampionatu, ali su kako dolikuje svi cestitali. Ovo je rezultat truda, volje, ljubavi I sloznog tima! Naravno sve ovo ne bih mogli bez naseg Sponzora Gospodina Slaven Ristic- TRB koji je od samog pocetka vjerovao u nas I kad smo bili u top 10 imao je povjerenje da smo dorasli konkurenciji, tj. da smo mi konkurencija drugim timovima!

Sve je pocelo u subotu ujutro 06:00, uzurbano pripremanje box-a, premalo vremena, previse toga za uraditi. Veliki hendikep staze Sachsenring je premalo box-ova, samo 35, a timova je bilo preko 50, tako da je u svakom bilo po par timova. Guzva u svakom, mada niko nikom nije zamjerio se I pravio problem. Prvu voznju su imali Dragan-Ugljo I Veljko-Mad Max jer su bili prijavljeni za drugo takmicenje da bih imali svi po dva treninga da nauce stazu. Daliboru- Daca- Pobro je imao takodje dva treninga u sklopu DLC takmicenja. Ugljo je odmah izasao na trening I odvozao cijeli, dok je Mad Max zbog zamjene pneumatika I guzve kod “vulkanizera” uhvatio samo jedan krug. Ugljo je bio odusevljen konfiguracijom staze, veoma tehnicki zahtjevna, ali mu se dopala odmah na prvu voznju. Na drugom treningu se vozilo na polumokroj I suvoj podlozi, Ugljo je u prvoj polovini bio veoma brz, dok je Mad Max vozio sporije I kasnije ubrzao kad se podloga prosusila. Izasli su I na trku, sa startnim pozicijima jedan do drugog. Ugljo je vodio trku do krug pre kraja, gdje ga Mad Max obilazi na kocenju I zavrsava ispred njega. Veoma dobro iskustvo za obojicu, a veoma tesko kad dvojica vozaca iz istog tima se bore za poziciju ispred. Tesko iz razloga da jedan drugog ne ugroze I to dovede do pada, a nije nam to bilo u interesu. Posle toga izlazi Daca na stazu I vozi trening DLC-a, u prvih par krugova upoznaje stazu, zatim pocinje da pravi dobar ritam I brze krugove. Na drugom treningu Daca je ostvario petu poziciju u klasi, a 15-tu u generalnom poretku. Svi zadovoljni I radosni, potajno smo svako u sebi iscekivali podijum u zavrsetku. Nakon toga pocinje kisa, start trke se proglasava u vlaznim uslovima-obavezne kisne gume. Na start izlazi Daca, jer pokazalo se u Assen-u da je dorastao zadatku. Odmah na startu izbija na petu poziciju i posle tri kruga prelazi u vodstvo, gdje on diktira tempo, veoma brz i ostavlja sve iza sebe. Dok Daca vozi u box-u se smislja taktika. Predlog je bio da Mad Max vozi drugi, ali on je odbio posto je proslo mnogo godina od njegove zadnje “kisne trke“ a Ugljo je na zimskom testu vec vozio pa je bio spreman. Tako je i bilo, posle 1h15min Daca ulazi u box na dosipanje goriva i zamjenu vozaca, mali problem smo imali sa poklopcem rezervoara, gdje je izgubljeno vise vremena nego planirano. Ugljo nastavlja trku i posle tri kruga pravi tempo i vraca pozicije izgubljene tokom zamjene. Vremenske (ne) prilike se menjaju posle 50 min Ugljine voznje, kisa prestaje i pocinje sunce da izlazi. Staza pocinje da se susi, pripremamo slick gume i taktiku, sta raditi, a zadrzati prvu poziciju tj. ne gubiti vrijeme u box-u na zamjeni. Nista nismo mogli sigurno znati dok Ugljo ne dodje u box i on donese zadnju odluku, jer on jedini zna pravo stanje podloge. Na 45 min njegove voznje Mad Max je bio spreman sa kacigom na glavi i cijelim timom, jer ne znamo kad ce doci do zamjene zbog stanja podloge. Vec na 01h00min Ugljine voznje dva vozaca izlaze na slick gumama. Cijeli tim pazljivo prati sta se desava i pokusava da donese ispravnu odluku. Posle 01h18min Ugljo ulazi u box, gdje vec uveliko sunce grije, a podloga se susi. Brzo ga pitamo sta cemo raditi i pregledaju se gume u kakvom su stanju, koje su vec pocele da se pregrijavaju. Ugljo odlucuje da Mad Max nastavi i zavrsi trku na kisnim gumama, naravno da vozi van idealnih putanja i hladi gume po ostatcima mokre podloge. Sva tri vozaca su bila na teskom ispitu, Daca i Ugljo da voze brzo i drze jak tempo po mokroj podlozi, a Mad Max isto tako, stim da se gume pregrijavaju zbog susenja iste. On nastavlja trku i odmah posle prvog kruga pravi jak tempo koji zadrzava do kraja trke. Kroz cilj ulazi treceplasirani u generalnom, a prvi u klasi! Ulazak u parc ferme (mjesto gdje svi motori budu parkirani 30min posle trke) je bio svjetski, a samo nas-TRB ViDra Tim-a Daca sa sampanjcem kupa Mad Max-a na sta ga on pita koji smo plasman osvojili. Daca u svom stilu mu objasnjava da smo prvo mjesto osvojili, gdje cijeli tim se grli i cestitaju jedni drugima.

Hvala TRB-Slaven Ristic-TRB na ukazanom povjerenju koje smo nadamo se opravdali, jer od samog pocetka smo u top 10. Prva godina, bez iskustva, a sa zestokom konkurencijom!
Takodje hvala nasim navijacima koji nas podrzavaju!

Takodje hvala ljudima koji su dosli pomoci i bodriti nas: Dejan, Mico, Cosa, Azur i njegova Supruga !
Idemo dalje, Brze i Bolje
















Brzi od smrti, Jaci od bola


Zeljkamp

TwinZ Auto & Moto

Mad Max

Povodom Slave grada, a na poziv RTV BN koji su radili specijalni program od 11:00-19:00(uzivo) smo imali svoj stand

Bilo je lijepo i nezaboravno, mnogobrojni su odusevljeni nasim uspjehom i zeljom za daljim nastavkom.





Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Manijaci, evo nesto novo i exkluzivno,

Promocija Moto Kluba TRB ViDra Tim-a u Bijeljini-R. Srpska

24-og Septembra sa pocetkom u 17:00 casova  na Trgu kralja Petra I Karadjordjevica (centar grada) cemo demonstrirati trku,

zamena vozaca, radnja u box-u, dosipanje goriva, menjanje pneumatika..... sve kao na trkalistu.

ViDra Party startuje od 20:00 casova

Bicete uskoro obavesteni gde.

Ko moze, ko voli, ko zeli, ocekujemo vas !





Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

U slucaju da neko zeli da prespava

povoljno prenociste mozete pogledati:

Motel Brdjak do 15 eur

Motel Azzuro do 15 eur

Motel Braca Lazic do 15 eur

Hotel Drina do 30 eur
Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola

Mad Max

Brzi od smrti, Jaci od bola