Glavni meni

Burnout- Ducati Beograd

Započeo TA96, 09 Jul, 2016, 16:13

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Hurricane

Citat: mrle poslato 12 Jul, 2016, 10:21
Citat: BOKYBOY poslato 11 Jul, 2016, 18:04
Citat: Laziæ poslato 11 Jul, 2016, 18:03
Koga su zmije ujedale i u jogurt duva... ;D

...kom' obojci,Tom i Dzeri...

ko pre devojci, sam u nju upada


ko pita, sa sirom...

mrle

Citat: hurricane poslato 12 Jul, 2016, 11:38
Citat: mrle poslato 12 Jul, 2016, 10:21
Citat: BOKYBOY poslato 11 Jul, 2016, 18:04
Citat: Laziæ poslato 11 Jul, 2016, 18:03
Koga su zmije ujedale i u jogurt duva... ;D

...kom' obojci,Tom i Dzeri...

ko pre devojci, sam u nju upada


ko pita, sa sirom...

ko drugome jamu kopa, on je najamni radnik

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: TA96 poslato 11 Jul, 2016, 17:53
Citat: redshadow poslato 11 Jul, 2016, 00:29
Citat: TA96 poslato 10 Jul, 2016, 23:59
Citat: Biker-Boy poslato 10 Jul, 2016, 01:07
Ducati , ok motori, ali deeeebelo precenjeni, kvalitet nije ni blizu koliko para uzimaju, al da su lepi jesu, dizajn do jaja, u ustini, to kupac i placa.
Od kako je Audi preuzeo Ducati nema vise dileme oko kvaliteta, to jednostavno nije vise onaj isti motor a lepota je ostala. Nemci znaju sta rade i u cega ulazu pare a imaju vrlo ambiciozne planove. U narednih 5 godina je planirano da izadje dosta novih modela kako bi se popunile praznine u ponudi u razlicitim kategorijama.

sto se tice kvaliteta u tome svakako nema dileme. pogledati prvih 30 sek

! No longer available

Ovaj izigleda nosi kameru i kad ide u wc usred noci.

ti ko da radis u doticnom servisu.....znam ja koliko kost opremanje...ali sta to zanima krajnjeg korisnika.....znas li ti koliko kosta proizvodnja procesor, pa ipak ocekujes da dobijes procesor za par stotina a ne par miliona evra,,,,,
ja odrzavam par dicatia...to su ozbilna sokocala....osim par model tu hi end tehnologije nema.....ima samo overdevelopmenata....zasto jednostvno kad moze komplikovano.....neke stvari su toliko u funkciji dizajna da gube svoju upotrebnu vrednost.....
To sokocalo toliko tandrce da ne vidim razlog za upotrebu kaisa umesto lanca za pogon bregastih...osim skrcenog servisnog intervala.....imam fetish prema mrdalicama a pogotovu prem varijantama desmodromije...pa opet.....malo kvalitniji komad i produzio bi servisni interval....
SVi ti kratki servisni intervali ne bi bili problem da nije cene istih...koje su za 50 posto vise nego za bilo koji motorcikl....


p.s.
Audi tu nece dici kvalitet ni za Jotu.....mozda ce poraditi na marketingu...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

TEEfqd

Citat: TA96 poslato 11 Jul, 2016, 17:53
Citat: redshadow poslato 11 Jul, 2016, 00:29
Citat: TA96 poslato 10 Jul, 2016, 23:59
Citat: Biker-Boy poslato 10 Jul, 2016, 01:07
Ducati , ok motori, ali deeeebelo precenjeni, kvalitet nije ni blizu koliko para uzimaju, al da su lepi jesu, dizajn do jaja, u ustini, to kupac i placa.
Od kako je Audi preuzeo Ducati nema vise dileme oko kvaliteta, to jednostavno nije vise onaj isti motor a lepota je ostala. Nemci znaju sta rade i u cega ulazu pare a imaju vrlo ambiciozne planove. U narednih 5 godina je planirano da izadje dosta novih modela kako bi se popunile praznine u ponudi u razlicitim kategorijama.

sto se tice kvaliteta u tome svakako nema dileme. pogledati prvih 30 sek

! No longer available

Ovaj izigleda nosi kameru i kad ide u wc usred noci.

da, hajde da komentarisemo coveka koji zaradjuje hleb od youtubea i da zanemarimo sustinu toga sto sam okacio.
ovo je momku inace drugi motor koji je dobio od dukatija jer prvi koji je kupio je imao jos vece defekte na agregatu elektronici itd.
ako nekog ne mrzi da cita evo okacicu sta je covek doziveo

Team... I do not know where to start. As many of you know, I have been a Ducati Owner for exactly one year now. The experience has been extremely poor. I have gone through two bikes, in an effort to fix the first bikes problems. Let's dive right in.

In Jan of 2015 I purchased my first brand new motorcycle. It was a 2013 Ducati Hypermotard. New in crate, they cracked it open and got it ready for me. If you've been a subscriber for at least a year, you'll see the videos of it's delivery. Due to our weather, I was only able to ride it come April. My first ride lasted about 35 minutes with a catastrophic breakdown at 168KM.
1) ECU
2) DASHBOARD
3) IGNITION COILS (x2)
4) SPARK PLUGS (x2)
5) SOFTWARE UPDATE
6) STEERING TUBE GAITER RUBBER (x1), Clamp (X2)

at 3300KM:

1) ECU
2) DASHBOARD
3) WIRING HARNESS
4) FRONT NOSE PIECE (STRIPPED BOLTS TO ATTACH DASHBOARD)
5) BRAKE ROTOR FRONT (x2)
6) BRAKE SCREW (x10), BRAKE PIN (x2), BRAKE SPRING (x2)
7) BRAK PAD FRONT (x2)
8) SIDE TANK FAIRING (WARPED)
9) IGNTION COIL (x2)
10) SPARK PLUG (x2)
11) THROTTLE CONTROL



3900KM: Same as first faliure. Bike was returned to the dealer. At 3400KM, this bike has had over $10,000 dollars in warranty repair. This is NOT an uncommon issue. There are multiple '13 hypers that are just lemons.

Moving along, I was able to get rid of that bike with the help of my local Ducati store, Bowcycle North. I got into a 2015 Hypermotard SP. This thing has been more reliable, but still without problems and still leaving me stranded. The SP's issues have been: Front Break Rotors and Pads, Starter Motor, Horizontal O2 sensor, Vertical O2 Sensor, real LED tail-light replaced and now a dashboard and control buttons all are not working. At the time of posting, the error is unknown at this point. My latest video has been posted regarding this issue where it just turns off the headlight, dashboard and more.

The bike has been in the shop once a month. It's expensive to get to and from the Dealer as it is so far away from me here (1 hour drive, each way) and with no other mode of transportation out here, it leaves me twirling my thumbs. The problem I have come into now with Ducati is due to my online presence. They pretend to want to be more involved due to the videos and the negative effect they have on their brand. They want to talk about the bikes issues before I rant online about them, which makes sense. Maybe we can work together and turn the relationship upside and create positive content. At the end of the day, the bike is a great bike, invokes emotions and feelings in me and people who sit on it, ask about it, and drool over it. The problem is, they do not take it seriously still.

TA96

Citat: Andreja poslato 09 Jul, 2016, 23:42
Duc i kompanija su oduvek bili egzotika, ne opravdavam ali razumem takvu cenu...
Proverio sam cene u servisu. Kacenje na dijagnostiku 2500/3000 dinara. Kompletan pregled motora (bez kontrole ventila) 5.000 dinara
"La vita fugge, et non s’arresta una hora,
et la morte vien dietro a gran giornate..."

TA96



ti ko da radis u doticnom servisu.....znam ja koliko kost opremanje...ali sta to zanima krajnjeg korisnika.....znas li ti koliko kosta proizvodnja procesor, pa ipak ocekujes da dobijes procesor za par stotina a ne par miliona evra,,,,,
ja odrzavam par dicatia...to su ozbilna sokocala....osim par model tu hi end tehnologije nema.....ima samo overdevelopmenata....zasto jednostvno kad moze komplikovano.....neke stvari su toliko u funkciji dizajna da gube svoju upotrebnu vrednost.....
To sokocalo toliko tandrce da ne vidim razlog za upotrebu kaisa umesto lanca za pogon bregastih...osim skrcenog servisnog intervala.....imam fetish prema mrdalicama a pogotovu prem varijantama desmodromije...pa opet.....malo kvalitniji komad i produzio bi servisni interval....
SVi ti kratki servisni intervali ne bi bili problem da nije cene istih...koje su za 50 posto vise nego za bilo koji motorcikl....


p.s.
Audi tu nece dici kvalitet ni za Jotu.....mozda ce poraditi na marketingu...
[/quote]
Ne radim u servisu, radim u prodajnom salonu.
A sto se tice podizanja kvaliteta, velike promene su u pitanju samo je potrebno neko vreme da se to i dokaze ne trzistu.
"La vita fugge, et non s’arresta una hora,
et la morte vien dietro a gran giornate..."

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: TA96 poslato 18 Jul, 2016, 12:37


ti ko da radis u doticnom servisu.....znam ja koliko kost opremanje...ali sta to zanima krajnjeg korisnika.....znas li ti koliko kosta proizvodnja procesor, pa ipak ocekujes da dobijes procesor za par stotina a ne par miliona evra,,,,,
ja odrzavam par dicatia...to su ozbilna sokocala....osim par model tu hi end tehnologije nema.....ima samo overdevelopmenata....zasto jednostvno kad moze komplikovano.....neke stvari su toliko u funkciji dizajna da gube svoju upotrebnu vrednost.....
To sokocalo toliko tandrce da ne vidim razlog za upotrebu kaisa umesto lanca za pogon bregastih...osim skrcenog servisnog intervala.....imam fetish prema mrdalicama a pogotovu prem varijantama desmodromije...pa opet.....malo kvalitniji komad i produzio bi servisni interval....
SVi ti kratki servisni intervali ne bi bili problem da nije cene istih...koje su za 50 posto vise nego za bilo koji motorcikl....


p.s.
Audi tu nece dici kvalitet ni za Jotu.....mozda ce poraditi na marketingu...
Ne radim u servisu, radim u prodajnom salonu.
A sto se tice podizanja kvaliteta, velike promene su u pitanju samo je potrebno neko vreme da se to i dokaze ne trzistu.
[/quote]

onda reci onima u servisu da ne traze 5000 za nesto kosta 2500 do 3000 dinara,,,,mada za informaciju tvojih servisera,,,999s ima samodijagnostiku i ta vasa sluzi samo da se izbrise kljuc koji obelezava servisni intrval...KOJI SE PALI BEZ IKAKVOG RAZLOGA....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

 [watching]

Ovo æe biti jedna sjajna tema veæ slutim...

Ho¹tapler, tema Ducati 848, oktobar, 2015. leta gospodnjeg, prepisano:

...postoje motori za do posla i po pljeskavicu, za oko sveta,
i za u¾ivanje vikendom popodne na lep dan, oli ga zveknuti na nekoj stazi pun gas oli ¹valerski posle po gradu - odvoljeti (jedna reè),
da se napasu èula, u¹i zvuka i guzica vibracija (to vredi svaki jebeni dinar ako mene pitate).
Ko to razume i mo¾e da priu¹ti - taj zna za¹to kupi dukca. I u 90% sluèaja to mu nije jedini motor.

Dodajem:
Nije to skupo, nego nije za mene - ja nemam para.  [cheers]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

TEEfqd

#28
Nije to skupo, nego nije za mene - ja sam pametan.
Redshadow jul 2016.

Meni je zao tih ljudi sto poseduju dukatija i misle da je to nesto posebno na dobar nacin.
Mislim da su u velikoj zabludi. Ima i lepsih i brzih i svakako pouzdanijih za manje para, ako su pare faktor.
Ako nisu pare faktor opet ima i lepsih i brzih i pouzdanijih. Dukati nije nista posebno i ne treba da se
pisu pesme i bajke o u najboljem slucaju prosecnoj fabrici kada uporedimo sa ostalim fabrikama danas.

Hohštapler

Vidi,
postoje ljudi kojima je 10.000e isto ¹to i tebi 100 dinara.
Jebe im se.
Da ima¹ taj pogled na svet shvatio bi da "nije sve u novcu" ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

TEEfqd

Citat: Hoštapler poslato 18 Jul, 2016, 18:05
Vidi,
postoje ljudi kojima je 10.000e isto što i tebi 100 dinara.
Jebe im se.
Da imaš taj pogled na svet shvatio bi da "nije sve u novcu" ;)

Pa nije sve u novcu, ja sam mogao da kupim tog 848 novog u vreme kada sam kupovao nov motor.
A ako pricamo o tome da se ima toliko novca da se kupuju motori kao privesci pa je i dukati tu
onda kakvu vrednost ima?

Da imam milijardu eura i da vozim novog hiper retarda kao ovaj momak gore i da mi se pokvari posle 200km
bacio bih ga iz helikoptera na dukatijevu fabriku u italiji i isplatio bi im stetu.

Hurricane

..uuu svidja mi se nacin tvog razmisljanja red..

Odlicna ideja..  [thumb_up]

ЯЭВОЛУТИОН

Razlika izmedju ducatia i nekog japanskog pandana je otprilke kao razlika izmedju B&O uredjaja i njegovog japanskog pandana.....mozda AKAI bolje radi od B&O ali ne izgleda nadrkanije.....nekome je vazan hi end dizajn....meni licno se svidja kako se dukac vozi....ja nemam obicaj da vozim 300 na pravc, cak retko prelazim 140...ali volim po koju krivinu i tu je osecaj na njemu izuzetan.....a palim se na mrdalice...pa desmo upotpunjuje dozivljaj....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

TA96

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 18 Jul, 2016, 17:00
Citat: TA96 poslato 18 Jul, 2016, 12:37


ti ko da radis u doticnom servisu.....znam ja koliko kost opremanje...ali sta to zanima krajnjeg korisnika.....znas li ti koliko kosta proizvodnja procesor, pa ipak ocekujes da dobijes procesor za par stotina a ne par miliona evra,,,,,
ja odrzavam par dicatia...to su ozbilna sokocala....osim par model tu hi end tehnologije nema.....ima samo overdevelopmenata....zasto jednostvno kad moze komplikovano.....neke stvari su toliko u funkciji dizajna da gube svoju upotrebnu vrednost.....
To sokocalo toliko tandrce da ne vidim razlog za upotrebu kaisa umesto lanca za pogon bregastih...osim skrcenog servisnog intervala.....imam fetish prema mrdalicama a pogotovu prem varijantama desmodromije...pa opet.....malo kvalitniji komad i produzio bi servisni interval....
SVi ti kratki servisni intervali ne bi bili problem da nije cene istih...koje su za 50 posto vise nego za bilo koji motorcikl....


p.s.
Audi tu nece dici kvalitet ni za Jotu.....mozda ce poraditi na marketingu...
Ne radim u servisu, radim u prodajnom salonu.
A sto se tice podizanja kvaliteta, velike promene su u pitanju samo je potrebno neko vreme da se to i dokaze ne trzistu.

onda reci onima u servisu da ne traze 5000 za nesto kosta 2500 do 3000 dinara,,,,mada za informaciju tvojih servisera,,,999s ima samodijagnostiku i ta vasa sluzi samo da se izbrise kljuc koji obelezava servisni intrval...KOJI SE PALI BEZ IKAKVOG RAZLOGA....
[/quote]
Verovatno je doslo do nekog nesporazuma, sledeci put se obrati meni i dobices pravu informaciju i cenu. A sto se tice gasenja tih kljuceva i slicnih stvari,  mozes da kupis Texu DDS 2 za par hiljada evra i da placas godisnji update par stotina eura pa da to radis i za dzabe ako imas interesa.

"La vita fugge, et non s’arresta una hora,
et la morte vien dietro a gran giornate..."

ЯЭВОЛУТИОН

moze da se gasi kljuc i bez texe od par iljada....

p.s.
Kako bi ja voleo da moja radnja bar nekad bude tako prazna....bar jedan dan....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hurricane

..vrlo lako, naplacuj i ti dijagnozu 5 crvenih, odma nema guzve..

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

TA96

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 19 Jul, 2016, 16:50
moze da se gasi kljuc i bez texe od par iljada....

p.s.
Kako bi ja voleo da moja radnja bar nekad bude tako prazna....bar jedan dan....
Vidi se da je proslo puno vremena od kada si poceo sa radom pa si zaboravio kako je bilo u pocetku, slika je sa otvaranja u septembru 2015-te.
A kad budes hteo da pobegnes iz te tvoje guzve ti svrati na kafu, siguran sam da ce se naci neki zanimljivi model zbog kojeg je vredelo svratiti ;-)
"La vita fugge, et non s’arresta una hora,
et la morte vien dietro a gran giornate..."

ЯЭВОЛУТИОН

kad sam otvarao u radnji bila tri motora...tudja.....razmisljao sam odmah da zatvaram.....morao sam da ih pomeram tamo vamo da postavim pod.....davno bese....mnogo para strpano u salon....servis....nadam se da su vam i plate adekvatne.....recimo serviser bar 100000....mada je i to malo da ducatijev servis....ja u piaggu imao 1200 maraka pre dvadeset godina....ali nije bio tako napucan...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

stilgar

#39
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 20 Jul, 2016, 13:04
kad sam otvarao u radnji bila tri motora...tudja.....razmisljao sam odmah da zatvaram.....morao sam da ih pomeram tamo vamo da postavim pod.....davno bese....mnogo para strpano u salon....servis....nadam se da su vam i plate adekvatne.....recimo serviser bar 100000....mada je i to malo da ducatijev servis....ja u piaggu imao 1200 maraka pre dvadeset godina....ali nije bio tako napucan...
daj da ga poboljsamo :) ovako nesto da napravis (uz pomoc manijaka) sa desne strane kad se udje kod tebe da imamo lepo da sednemo i usput da naplacujes i kafu i rakiju dok se radi motor :)



p.s. vlasnik salona i servisa Dukati je pogresio sto nije uz salon i servis otvorio i Ducati cafe.