Glavni meni

r1200c

Započeo Boban_m, 11 Maj, 2016, 20:01

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Boban_m

Sad ste me razocarali i kao ljudi i kao komunisti.

Lazic

A naroèito kao komunisti... :D

Boban_m

Znas sta je fora, isto placam reg i obavezno osiguranje za motor od 60cc i za motor od 2400cc, oko 100$ godisnje. Tako da bar to nije neki faktor.

Andreja

Onda VMax 1700 :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Lazic

Ma Boban bi ne¹to penzionersko... U stvari ne bi, al' ga jebe geografija Floride... ;D A i zakoni... ;D

UFF

samo strpljenja pojavice se vec nesto dobro a povoljno, ne mora taj model, ne mora ni bmw uopste

Jovan D

Inace ovaj model BMW-a se cini mi se dobijao na poklon 1997 godine u okviru neke promocije ako si kupac skromnog BMW-a 750iL...

Boban_m

#47
Sad sam isao da kupim Hondu VTX 1300. 2004 godiste, 3200 milja, trazi $3200. Evo slika da bude jasnije:

http://i499.photobucket.com/albums/rr352/boban_africa/vtx_zpssuuqgw8d.jpg

Svratio u banku, stavio kes u dzep i idemo...

Prvo je kasnio pola sata. A zena sa mnom u kolima i kljuca. Vidim ja losa astrologija. Dodje rus, posto su citav taj deo Majamija pokupovali rusi. Pisurija, kao u Moskvi da si. Stade ispred mene izadje, mahnu za mnom i krenu. Udjemo u ogradjeni parking ispred zgrade, vidim objasnjava cuvaru da sam s njim i ode u garazu. Ja parkiram ispred, reko' zeno sacekaj. Udjem u garazu kad ide on s drugog kraja celav, onizi, nabijen i smrk'o se za prvi utisak. Andrej B......ich? Siri ruke u lice se ljubi. Ma jok, samo ruka ;D. Pita hocu li da probam motor, naravno, pa ne vucem ja ovu ogromnu kolicinu deviza u dzepu. Evo, kaze pogledaj a ja odoh u stan po kljuc. Prepoznam sa doticne slike iz oglasa, pridjem, ne izgleda lose. Vidi se da nije vozen. Na par mjesta na srafovima i nosacima fuzastera malo korozije. Nista strasno, hrom s druge strane sija. Pogledam gume, vic. Ono nikad nisam vidio. Lijeva uzduzna polovina prednje gume celava, desna nije. Jbt sta je ovaj radio, vozao u krug? Eto celavog s kljucevima...

Mala digresija: pored ovog motora stoji R1200C. Crn, kao iz prodavnice. Sija ne mozes gledati u njega. Pridjem i pogledam cajger, 30000 presao. Jbt kako ona 2 sto sam gledao presli manje, a kao da su presli 100K vise.

Upalim Hondu, kresnu iz prve, i pustim je da malo odradi. Posto je karburator, guta knedlu onako hladna kad blago dodam gas. Pustim je jos malo, i kad se sredila ubacim u prvu i krenem. Tezak motor jbt, oko 260 kg cini mi se. Malo ga razigram po garazi, druga, prva i hocu da skrenem. Pa to nije upravljanje, to je rvanje. Dok idem pravo ok je. Cim malo namotam na jednu ili drugu stranu, guvernal ima tendenciju da namota skroz na tu stranu. Znaci rvanje. Potpuno blesavo. Znam da prednja guma moze biti uzrok, ali aj' znaj sad dokle je to razlog a odakle geometrija ili sta vec. Vratim motor, "ponudim" mu dva i po soma, on kao daje mi diler 2800. Odahnem, i kazem odoh ja, a on meni zovi me ako hoces. Ma vazi, memorisao sam te...Rezervnu varijantu sam ostavio za vikend, isti motor, godinu dana mladji, 5700 presao, samo plavi metalik i jos jeftiniji nego ovaj. I sad razmisljam: sta ako i taj bude imao onakvo upravljanje. Ovaj motor je u poredjenju sa afrikom invalid. Ne vozi mi se sat vremena do tamo da zakljucim da to nije za mene. Da mi je jos jedan ovde negdje da probam, da vidim o cemu se radi. Mozda odem sutra neki u komsiluku da pogledam, nemam pojma. Kud ne uzeh onaj prvi BMW sto sam probao. Jaoooooo, sta uopste da kupim do kurca. Da mi je neko pricao da cu imati ove "probleme". Motora kakvih hoces, para da kupim ima ali ja frigidan ko uciteljica. Do sad sam uvijek kupovao na prvu i nikad nikakvih problema s motorima (a ni sa sobom) nisam imao. Mrzi me dalje da pisem, ali ocigledno saga se nastavlja...

perlx

Vreme je da nadjes pravi americki kruzer, r1200gsa.

Boban_m

Bolje rat nego pakt  ;D

Lazic

Ja sam na dosta traktora primetio to sa zatvaranjem volana, na stranu na koju hoæe¹ da skrene¹ mu ne da¹, inaèe belaj... ;D

Hohštapler

...ja ni na jedan kruzer nisam seo da mi se svidelo kako on ide, dodu¹e i vozao sam svega 3 komada, i to ono kratko, krug oko bloka i sl, i svaki put se razoèaram - to meni nije motor.
Ko da vozim ¹leper, treba mi 3 trake da ga obrnem i korman ko da vozim moto kultivator. Taèno znam oseæaj koji si opisao.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

mi¹ko_kolo

Bre, to se od svega samo èuje. ©to ne vidi¹ neku Yamaha venture. Moj kom¹a imao do skora, V4 prilièno se lako vozi, pneumatsko ogibljenje...

bobangsxr

To je normalno upravljanje za kruzera, i sve sto ima duze vile on vise vuce u stranu kad ga motas... ali se posle nedelju dana naviknes i onda ti to normalno  [cheers]

UFF

tako je to kad kupujes taj koncept protiv svoje volje

Boban_m

Imao sam kruzere i ranije i stoji to sto kazete da upravljanje nije isto kao na ostalim motorima, ali izgleda da nisam dovoljno jasan bio. Dakle ne puka tendencija da zaklopi na stranu nego stvarno neobicna sila. Za motor sa relativno kratkom prednjom viljuskom, skoro normalnim uglom i veoma sirokim guvernalom je potpuno nenormalno da se onako ponasa. Vjerovatno se guma "uspicila", ali opet...nesto nije u redu. Da vuce samo na jednu stranu bilo bi jasno da je nesto pokrivljeno, ali na obe?

Lazic

Ja napisa, na koju stranu hoæe¹ da skrene¹ na tu mu ne da¹, i onda skrene¹... ;D

Andreja

Guma je u pitanju, ne mislim nego sam uveren u to.

Sa svojim VFR-om sam se borio u krivinama, morao sam ba¹ da ga silim da bi leg'o. Veèiti bol u rukama. Prodao motor drugaru, drugar pre meseèak dana stavio nove gume. SUNCE TI JEBEM!!! Vozi se kao supermoto u odnosu na ranije. Nisam mogao da verujem koja razlika i koju mi sigurnost uliva, kao da ga vozim godinama.

Pre sat vremena bukvalno probao ortakov ZZR500. U krivinama oseæam takav otpor na heblovima da su me ruke po¹teno bolele posle 15 minuta vo¾nje. Ne smem da ga oborim, probao da "lelujam" levo - desno, ma nula. Pogledam prednju gumu a ono bajooo... Samo ¾ice ¹to nisu izbile. U zadnjoj jesu :D Na stranu to, oblik gume - kocka. Vozio sam jo¹ jedan ZZR600 pa mogu da uporedim, ovaj se uop¹te ne pona¹a kako treba.

Tek sam sa VFR-om shvatio koliko oblik gume mo¾e da utièe na vo¾nju. Isti motor mo¾e da ti se zgadi a mo¾e¹ da oseti¹ kao da si se rodio na njemu.

Provozao sam i par kruzera, Hondu Shadow 600, Kwak EN500 itd, okej, jeste sumanuto pona¹anje u odnosu na "normalne" motore ali to ¹to se de¹ava na tom VTX-u nije ok.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Hurricane

#58
Alo ljudi, gume na motoru su sve, izlisno je o tome pricati..

Bezbednost, stabilnost, sigurnost, brzina, sveee bre..



P.s. dodao bih samo na ovo Uffovo gore u vezi sa konceptom, brate Bobane sranje ti je sve ovo, e sad, ako ti tako nesto bas treba, sa srecom i mi smo ako si ti...  [cheers]

Boban_m

Ma znam brate sta pricate i ti i UFF. Da sam tamo vjerovatno mi kruzer ne bi padao na pamet, imao, vozio, uzivao jedno vrijeme u tom fazonu i to je to. Posle se potrebe i afiniteti promijenili a s tim i motori. Sad su potrebe opet drugacije. Treba mi nesto za spori hod, da me smiruje, da mogu sa zenom da se provjetrim po okolini, ali da ima dovoljno snage da me ispuca do 80 dok pucnem prstom. Makar to. Garazu nemam, imam 2 parking mjesta ispred zgrade i to je to, pod ceradu. Dakle ne bi bilo pametno sad mnogo para spucati u motor. Kasko necu uzimati pa ako ga i ukradu, ko ga jebe. Stvarno ima dosta motora sa malom kilometrazom i za relativno male pare moze da se uzme bas dobar motor.

VTX 1300 mi se dopao kako izgleda, kratka viljuska, nabijen, velika masina i trebalo bi da je okretniji od klasicnog kruzera. Ima preko 100NM obrtnog momenta na 2500 rpm. Krajnje zanimljivo, bar je bilo u mojoj glavi do juce. Sad razmisljam, vjerovatno je efekt spicaste gume pojacan velikom tezinom motora.

BMW je bio potpuno druga prica. Kruzer koji to i nije. Ni po sjedenju ni po upravljanju. A hocu da udarim recku i za taj veliki bokser. Da me Djunta nije istraumirao sa galvanskim korozijama ;D, da sam malo vise bio onaj stari, da je babi kurac...