Glavni meni

MOTO GP 2017.

Započeo srbac, 18 April, 2016, 18:48

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

stilgar

Citat: srbac poslato 25 Novembar, 2016, 17:48
Na trkama da, na testu ne. Jos ih teraju da vide gde su sa poboljsanjima  u odnosu na ovu godinu.

Rea ubija...
ne bato Kawasaki ubija dok ga Rea vozi  8)

srbac


nano

Citat: ninja66 poslato 25 Novembar, 2016, 10:28
Sad ce ih zaklati restrikcijama u 2017. da ne kvare imidz GP-u.

Al se nece odnositi na V masine  ;D da ne bi ovi iz Ducatija plakali kako oni ne mogu da voze 1400cc a ostali sa rednim 1000cc. Dok japanci ne prsnu i opet bude neki novi TL1000R, VTR1000 SP 1/2 i cao :D

Gavrolini

Uh taj tl se bas polazao u p.m. ne zna se da li je kvalitetniji ili brzi :)

Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

nano

#125
V2 ne bas? 2000 Colin Edwards osvojio titulu u Superbike na VTR SP1... Posle toga 2002 na SP2. Meni zvuci kao "dobra prica". Od 4 god proizvodnje, dve god titula u SBK.

Biker-Boy

Verovatno je mislio na Suzukijev TL1000R, to je bio promasaj, bez uspeha na trkama,
a Hondin VTR1000 sp1/2 je legenda, pokazao je Dukatiju da moze da ga razvali u njegovoj igri :D
I feel the need..... the need for speed !!!


Hohštapler

Citat: nano poslato 26 Novembar, 2016, 15:55V2 ne bas? 2000 Colin Edwards osvojio titulu u Superbike na VTR SP1... Posle toga 2002 na SP2. Meni zvuci kao "dobra prica". Od 4 god proizvodnje, dve god titula u SBK.

..pa nista spektakularno mora se priznati.
Ako cemo isto tako da gledamo jedna mala, bedna i koèoperna aprilija je napravila motor koji je 2010, 2012 i 2014 uzeo titule...
isto tako je 90tih jedan skroman dukati uzeo 8 titula. Obe ekipe zajedno nemaju budzet i broj ljudi ko petina honde. SP1/SP2 obozavam, ali je daleko od toga da je bio legendaran..
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

nano

Radilo se o tome da su se oni prilagodili brzo i odrali ih to jeste spektakularno, jer bez obzira na budzet ne mozes zaustaviti vreme dok ti radis R&D. U to vreme inline bili 750 a V2 1000cc zato sam i pomenuo jer je isto kao danas (prednost u cc)... Ducati je vec imao dosta iskustva sa V2 u SBK 851/888 i dalje nije uspeo da im parira.

srbac

V motori ce ostati samo u polucoperima. Sada su  redni dva cilindra su u modi, kopije supertenere, ktm, bmv, honda, triumph...
A bmw sa boxerom je bas sme¹no, na ¹ta lièi onako ¹irok ko kombajn  [rofl] [rofl] [rofl]

srbac


srbac


Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hohštapler

Dakle, 1. januar je, ja pijuckam kaficu i babram po sajtovima, gledam slike od pro¹le godine...
Mo¾e se reæi da posle 4 sezone opet imamo velika tumbanja vozaèa, nova era nam predstoji.
Za one koji nisu ispratili, podsetnik:


Aprilia Racing Team Gresini
Sam Lowes
Aleix Espargaro

Avintia Racing
Hector Barbera
Loris Baz

Ducati Team
Andrea Dovizioso
Jorge Lorenzo

LCR Honda
Cal Crutchlow

Marc VDS Racing Team
Jack Miller
Tito Rabat

Monster Yamaha Tech 3

Johann Zarco
Jonas Folger

Movistar Yamaha MotoGP
Maverick Viñales
Valentino Rossi

OCTO Pramac Yakhnich

Danilo Petrucci
Scott Redding

Pull & Bear Aspar Team
Karel Abraham
Alvaro Bautista

Red Bull KTM Factory Racing
Bradley Smith
Pol Espargaro

Repsol Honda Team
Dani Pedrosa
Marc Marquez

Team SUZUKI ECSTAR
Andrea Iannone
Alex Rins


ps.
moje srce je i dalje uz MVK 25  [srce] 8)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.


srbac


Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Biker-Boy

Koji god pobedi od ove dvojice, ja zadovoljan :)
Hepi brdej Maverik [cheers]
! No longer available
I feel the need..... the need for speed !!!

VR 46

Twist of wrist!