Glavni meni

Kakoo sacuvati rezervoar od rdje

Započeo ЯЭВОЛУТИОН, 23 Mart, 2016, 17:16

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Glava Dole

Za rdju da al ono njegovo lici na sve samo ne na rdju, ono nikad nisam video u rezervoaru... ko krec jebote... inace setio se slike filtera sa speeda 150 kog sam vracao u zivot, oko godinu dana nije bio paljen... :o
photo sharing websites

A i moj nije upaljen vise od godinu dana, prosto ne smem da ga otvorim :D

nano

Citat: Milos96 poslato 24 Novembar, 2016, 03:47
Pa to je neka skrama, izgleda ko neki meki kamenac nmp kako da ga nazovem... i u gorivu svakako ima vlage i vode(posebno nasem :D ) a mora da postoji nesto sto ga rastvara... guli ga ti noktima jos godinu dana, ne vidim sta postizes time... uvek ce opet da ostane neki cosak "neobradjen" a uz to si i naceo i dozvolio da delovi kojim nisi mogao da pridjes nastave da se ljuste, tipa ko kad nacnes farbu na lose uradjenom delu pa samo nastavi da se ljusti i ljusti... probas razne rastvarace i kiseline i ako nista ne radi ostavis kako jeste i nakrivis kapu, vrlo prosto  [dancing]

Za ove sa jeftinijim ulaznicama, ta "skrama" je smola a rezervoar je napravljen od kompozita - dakle nema rdje i sl. Ili ti po srpski nije od metala.


@topic
Elektroliza definitivno najbolje resenje za ciscenje.

ЯЭВОЛУТИОН

Najbolje resenje za cicenje je secerna melasa....zapravo secerna kiselina koja se razblazi vodom i naspe u tank do vrha da stoji 20 do 30 dana...secerna kiselina nagriza samo oksid gvozdja i ne dira nista drugo....posle toga ispiranje i gotovo...

Nemci su poceli da rade mehanicko ciscenje iznutra na vibro masni i zatim tretman rustconvertorom koji pravi zatitni sloj na metalu i stopira koroziju....

milion varijanti...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Bojan

U svakom manualu od motora je napisano kako se motor ostavlja na duzi period. Tu je gotovo uvek skidanje svecica, sipanje ulja u cilindre, praznjenje rezervoara i prskanje sa raznim sredstvima za skupljanje vlage. Kad pocnes da vozis obrnut proces.
Jbg ja kad bi morao teko da radim ne bih ni vozio motor. Ako se sracuna vreme koje potrosis na tu zajebanciju pa to isto vreme pomnozis sa satnicom vaseg posla ispada da je sigurno jeftinije kupiti novi rezervoar ili platiti nekog da to ocisti.
Moze i ono sto rece @UFF na svakih par godina kupiti bolji bajk dok na kraju ne zavrsis sa Hondom i onda problema nema  [rofl]

UFF


Lazic

Ili sa Kantasakijem... 20 godina bez èi¹æenja i za¹tiæivanja... :D Kad god pogledam, èist k'o suza, bez rðe... :D

Hattrick

Citat: Bojan poslato 04 Januar, 2017, 14:12
Ako se sracuna vreme koje potrosis na tu zajebanciju pa to isto vreme pomnozis sa satnicom vaseg posla ispada da je sigurno jeftinije kupiti novi rezervoar ili platiti nekog da to ocisti.

To je tacno, ali samo ako imas poslovni angazman 24h na dan, placen po punoj tarifi. Ako nemas, onda ovo radis u slobodnom vremenu, onda kada nemas posla, tada to vreme ionako nije placeno.

Bojan

Citat: Hattrick poslato 04 Januar, 2017, 18:37
Citat: Bojan poslato 04 Januar, 2017, 14:12
Ako se sracuna vreme koje potrosis na tu zajebanciju pa to isto vreme pomnozis sa satnicom vaseg posla ispada da je sigurno jeftinije kupiti novi rezervoar ili platiti nekog da to ocisti.

To je tacno, ali samo ako imas poslovni angazman 24h na dan, placen po punoj tarifi. Ako nemas, onda ovo radis u slobodnom vremenu, onda kada nemas posla, tada to vreme ionako nije placeno.
Vidi,vidi a gde su izlasci, ribe (moze i frajeri ko voli), zajebancija, druzenje, tudje devojke i sl?

Lazic


Slaninar

Pred kraj jeseni sipam do vrha (tu negde u novembru) i s ranog proleæa gledam da ¹to pre potro¹im to gorivo. Tipa mart-april. Ne dosipam dok ne "ode" skoro svo.
Karbovi bez problema i rezervoar bez rðe.

Inaèe na svim vozilima uvek sipam do vrha. Kontam da je bolje i za rezervoar i zbog kontrole potro¹nje (nenormalno velika obièno znaèi da postoji neki problem, a nenormalno mala znaèi da je neko kri¹om ugradio motor golfa II i da pravi 2 litre na 100 km, dopunjujuæi rezervoar).
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Bojan

Citat: Laziæ poslato 05 Januar, 2017, 12:13
Misli¹ debele ribe? ;D
A sto ja da ih sortiram kad se one same sortiraju? Ma serem i ja, priznajem biram. [neampojma]
Jbg samo jedan nije nikad birao i eno kako zavrsi.

Bojan

Citat: Slaninar poslato 05 Januar, 2017, 15:39
Pred kraj jeseni sipam do vrha (tu negde u novembru) i s ranog proleæa gledam da ¹to pre potro¹im to gorivo. Tipa mart-april. Ne dosipam dok ne "ode" skoro svo.
Karbovi bez problema i rezervoar bez rðe.

Inaèe na svim vozilima uvek sipam do vrha. Kontam da je bolje i za rezervoar i zbog kontrole potro¹nje (nenormalno velika obièno znaèi da postoji neki problem, a nenormalno mala znaèi da je neko kri¹om ugradio motor golfa II i da pravi 2 litre na 100 km, dopunjujuæi rezervoar).
@Slaninche pa ti vise ne vozis nego sto vozis  :(   Sad mi jasno za koga je ono otvaranje sezone u Aprilu. Ima li neki forum za pesake da upisemo naseg prosaranog decka?  Btw nikad te ne pitah jesi li ti kuvan ili susen  ;D

Slaninar

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Bojan


sasa ns 1

zastitis alkoholom 98% mislim oko 2%,on veze vodu za sebe i kosta 250 din litar

clutch&brake

Citat: sasa ns 1 poslato 06 Januar, 2017, 01:08
zastitis alkoholom 98% mislim oko 2%,on veze vodu za sebe i kosta 250 din litar

aj ti to malo pojasni? posto alkohol ispari za u roku od odma...
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Lazic

Ne ispari tako brzo kad se ve¾e sa vodom... Ostavi¹ mesta u rezervoaru za litar dva i toliko sipa¹ alkohola, stara fora... :-*

El Jefe

Алкохол се додаје у резервоар ако у гориву има воде, тако да га агрегат лакше свари. Не користи се као превенција против корозије, као превенција је код дуготрајног стајања је пун резервоар.
Друштво за заштиту од животиња