Glavni meni

Fiat uno fire zamena dihtunga u kucnoj radinosti- nece opet da upali o.O

Započeo Glava Dole, 17 Februar, 2016, 09:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Glava Dole

I prosli put sam ga ja sklopio pa je upalio na pola kljuca, ali tad jesu skidani ventili i zamenjene gumice.
Na oko deluju ok i strugar kome kroz ruke prodje dnevno 20 takvih kaze nema potrebe, sta ja da ga ispravljam... u ostalom da po malo ne dihtuju valjda bi upalio kad ga zaletim drugim autom 40 i palim u drugoj majku mu, i manometar kaze da je kompresija ovog puta ok, za 6 se popela na crticu ispod 12 bara na problematicnim cilindrima... i on stalno kao hoce da upali, cak i sastavi na par sekundi, ugasi se i nastavi da vergla u prazno... jbg kad nisam tamo, resio bi ga ja nekako da imam da odvojim bar jedan dan za to nego smo ga kasno sklopili, cekao glavu da bude gotova i odmah sam morao nazad za cacak... nije hitno, ima sta da se vozi samo me vise kopka sta je u pitanju...

Glava Dole

Citat: SSZGO poslato 18 Februar, 2016, 13:11
milim da samo treba lupiti letvicom

Ma sta se ja zajebavam s njim, u pravu si... odoh ja da kupim novu bembaru, sto da popravljam fiata iz '88 :D Stvarno sam glup, hvala ti


Hurricane

...sve, sve ali meni jo¹ ne izlazi slika kilo kljuèa iz glave...  [kralj]

sremac

èovek re¹ava probleme letvicom bukvalno :D jel to onaj meraè za kompresiju s kupujem prodajem? ja sve mislim da ga uzem al skeptik
budala na leru, mudonja u kontra smeru

Glava Dole

http://www.kupujemprodajem.com/manometar-za-merenje-kompresije-20978624-oglas.htm?filter_id=58208297

Ja sam uzeo bas ovaj, radi odlicno, proverio sam ga i kompresorom i uklapa se sa manometrom sa kompresora.... nije bitno da bude bas precizno bas u pola bara al vidis da li su cilindri jednaki i kolika je kompresija od prilike :) Ne znam kakav bi bio na duze staze, da recimo proverim 5 auta dnevno ali s obzirom da meni zatreba jednom- dva puta godisnje odlican je :D
Jbg, mene zvali pop karabudzilo, volim da grunfujem :D A verujem da je ova metoda i preciznija nego neki kineski jeftini kilo-kljuc... jednostavno nema greske, tolko i tolko kila na metar, za svaki sraf isti kantar il kako se vec ovo zove i ne mogu da budu nejednako stegnuti :D

pittatore


Glava Dole

Zupcio sam ga prema reperu sto je prema prvom tj tad je cini mi se prvi na paljenju a cetvrti na 'klackalici' tj izmedju, nzm kako da objasnim, ventil je izmedju izbocina bregaste :D Tako je i bio i radio je, tako se i zupci sigurno... radilica na nulu a bregasta na reper tj 9h kad se gleda u remenicu :)

pittatore


Glava Dole

Ja cu znaci da poludim od ovog auta... evo zezali smo se ja i cale preko 3 sata malo pre i opet nece... uspeli smo cak da ga upalimo i odrzavamo i 2-3 minuta ali onako na zezanje na gas dok ja konstantno pomeram razvodnik ali radi ko traktor, lupa, iz karburatora dimi vise nego na auspuhu, prsti iz njega gorivo ko iz fontane...

Znaci proverio opet zupcenje- 100% ok. Probao da pomerim po jedan zub i napred i nazad. Kad pomerim jedan zub unapred isto se ovako javlja i upali na kratko, radi ko traktor itd ko kad je u nuli a kad pomerim bregastu unazad onda nece nikako. Dakle svakako je u nuli(kako i treba) najbolje.

Posto smo vec ranije menjali komutator i bobinu probali smo te stare(prvo samo komutator pa i jedno i drugo), sa tim je hladan auto sigurno radio kao sat i tako je skinuto(gasio se kao na dugme samo kad se skroz zagreje). Dakle nije ni to.

Jedino sto mi ostaje jos u sistemu paljenja je pick up, videcu da sutra kupim novi ako nije preterano skup cisto da i to eliminisem(mada s obzirom da ima dobru varnicu sumnjam da je on al ajd). Inace izmerio sam mu otpor i 830 ohma je, ne znam da li je to ok(ne mogu nigde na netu da nadjem koliko treba da bude? ).
Sve je lepo ocisceno od ulja(malo kvasi semering u njemu ali to je tako radilo godinama, ne bi trebalo da je do toga... u ostalom ulje nije provodnik).


Izmerili ponovo kompresiju i sad je odlicna posle dolivanja(oko 400g u tim cilindrima ;D) i sad se popela na 12 i svuda je skoro pa jednaka. Evo recimo mereno na 4. cilindru na kom je pre bila 5,5:
! No longer available

Dakle da ventili ne dihtuju nema sanse da bi imao takvu kompresiju.

Probali i stare svecice i ista prica. Kablovi su dobri, redosled proveren 10 puta.

Evo i kako se ponasa, uspevali smo kasnije da ga dobijamo da radi i duze ali se jedva odrzava:
! No longer available

Sta vise da mu radim? Poludecu znaci...

CBRR1


Andjelo

evo da ispravim Majstora Revoluciju  
greska 4
na 1i 4 slaba  kompresija   i nece da upali  to sto stoji na 6  stepeni  kompresije znak je da je 1i 4 cilindar los sto nema nikakve veze sa glavom i ventilima  
moguce  je da su karike  oljuscene  ili da je neka karika pukla  ili je pukao klip izmedju kanala gde su karike  

motor je 100% bio pregrejan  ,skini glavu i karter i izvadi 1 i 4 klip napolje  i docices do problema  zbnog cega nece motor da radi  

a sto se tice zupcenja  1 i 4 klip u gornjoj mrtvoj tacki, bregasta  da na 4  cilindru variraju ventili tj, da nije ni jedan ni malo napet  i onda ti je 1 cilindar u razvodniku na paljenje  ,izaberi poziciju na razvodnoj kapi i smeru  desnom pobodi kablove po redosledu paljenja  i onda ti je  100% uzubljen i paljenje bez obzira na repere

Glava Dole

Ne ne, to je bilo pre zbog probijenog dihtunga(trosio je i vodu, bilo je i kamenca u prvom i cetvrtom) a sad kad je glava poravnata i stavljen novi dihtung kompresija je i na njima 11 ako ne i nesto preko, skoro da je ista na sva 4 cilindra. Cilindri inace nisu izrisovani uopste, nisam vadio klipove ali kad ih spustim dole nema riseva, vide se cak i tragovi honovanja. Uostalom da su u pitanju cilindri opet ne bi sigurno izbacivao smesu na karburatoru, on se ponasa tacno kao da zapali smesu dok je usisni ventil otvoren. Kakvi god da su cilindri i klipovi, da imaju i 7-8 bara opet bi morao da sastavi nekako a on ima maltene kao nov motor.

Interesantno i da on uvek upali na zub i ugasi se cim sastavi(jer tad pocne da izbija i dim ko da mu je tu izduvna grana i nesagorelu smesu, i zivo gorivo iz karburatora, dakle pocne da duva na usisu umesto da uvlaci).

A polozaj bregaste je ovako nekakav kad je reper na bregastoj na oznaci na glavi a radilica u nuli(a kad je reper na nuli prvi i cetvrti su tacno u GMT, i to sam proverio dok je bila skinuta glava):


I kad je bregasta u tom polozaju pali prvi cilindar, dalje sam gledao u smeru obrtanja i dalje i sledeci je treci, pa cetvrti pa drugi.

Probao sam i ono sto je kolega iznad preporucio, da zamenim mesta prvom i cetvrtom(eto cisto od muke) ali tad tek nije davao uopste znake zivota, sto je i logicno.
Neverovatno prosto, sve u redu a ne radi...

Ah da, i pick-up sam eliminisao, otisao po nov(2200 je, skuplji nego sto me kostala obrada i dihtung :D ) i nasao mi je prodavac specifikaciju i i za nov pise tacno 830 ohma kao sto je i kod mene pokazao unimer, dakle i to bi trebalo da je ok.

Ja opet sumnjam na neke gremline u struji samo treba provaliti sta... ja ako zamenim sve zivo na kraju cu da dodjem do vrednosti auta :D Kaze cale inace i da mu se desilo jednom dok je radio da mu je puko iz karburatora ko bomba, polomilo i filter vazduha pa je on posle zakrpio, ali je posle toga vozen jos(kao da je vec poceo samo povremeno da brljavi), onda je poceo da vuce sve losije i losije(posebno dok je hladan, to sam prepisao losoj kompresiji) i na kraju je tako jedva dosao s posla(ali ipak dosao, izasao uz veliku uzbrdicu, dosao do kuce, parkirao ga) i kad se ohladio vise nije bilo sanse da upali... isto je tako sastavljao na pola kljuca i cim krene... cvrc milojka :D

Andjelo

ako je tako kako kazes, a ja mislim da je prezubcen  posto puca u usisnoj grani  jer dobija  kontra paljenje  ,proveri ti to sve po reperima i mehanickim putem vidi da nije razvodna ruka ili kapa  i zbog njih hoce da puca  i da se gusi motor, a pick-up nisi trebao ni da kupujes  jer zbog njega ne moze da puca on samo daje signal kada da prekine varnicu  ili radi ili ne radi ........

Andjelo

moraces ponovo da skines glavu  dole  ,sad pogledao klip  cini mi se da ti je neki usisni ventil kriv i ne dihtuje  zato ti vraca kontru na karburator

Andjelo

da niste pojebali nesto, pa da ste ga omanuli prvi put na zubpcenju  ...............da li je on ovako radio pred kraj  ,pre nego sto ste skinuli glavu  a moguce je  da mesa cilindre  tj.da dihtung na glavi ne dihtuje vec pusta izmedju 2 cilindra  ,probaj izmeri ponovo kompresiju ali da na svim cilindrima budu skinute svecice

castor

Glupo pitanje, a da ti nisi okrenuo bregastu? Da li je to uop¹te moguæe?
It's the ride that matters, not the bike…

ЯЭВОЛУТИОН

mozda je neko kablove zamenio na svecicama....tesko taj motor radi na dva cilindra..........kad ga uzupcis proveri da li ruka razvodnika gleda na kabl za prvu svecicu....redosled je 1342 u smeru okretanja....
ili oteraj kod nekog krstenog majstora...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Glava Dole

@Andjelo, ne ne, potpuno iste simptome je imao i pre otvaranja, poceo je postepeno da gubi snagu, da vuce sve losije, cale ga parkirao i kad je sutradan hteo da ga upali nije bilo sanse, isto se ponasao kao i sad. Izmerio sam ponovo kompresiju malo pre na sva 4, sa skinutim svecicama i gasom do kraja... jedino je na drugom 10,5 a na svim ostalim 11 i nesto preko.

Evo sad sam probao i staru kapu i razvodnu ruku(koji su radili ali zamenjeni preventive radi jos ranije) i isto, probao recimo da skinem karb i isto upali i bez njega kad uspricam direktno gorivo ali kad upali pocne da izbacuje na usisu i da dimi, bas kao da pali u pogresnom trenutku.

A inace sa skinutim karburatorom i kad ga verglam bez kontakta(zica na anlaseru za pobodu da bih mogao ujedno i sam da se zajebavam s njim dok sam ispod haube) kad drzim ruku na usisu bas jako uvlaci pri verglanju, kad prestanem da verglam a ne iscupam ruku treba mu bar 5sekundi da vakum popusti... dakle dihtuju i uvlaci na usisu kad nema varnice, tad i ne izbija gorivo na karburatoru, a cim je dat kontakt(dakle kad ima varnice) upali odmah i cim upali pocne da izbacuje van smesu...

A evo kako je slozen(hvala revolucijo ali bas je tako od pocetka bio slozen, znam za to pravilo, skidao sam kablove 20 puta vec, probao i neke druge i ista prica), s obzirom da je ranije poceo sam od sebe da se ponasa ovako(dakle niko nista nije dirao) i posle otvaranaj je sve potpuno isto(sem sto sad ima odlicnu kompresiju) sumnjam da smo mi nesto zajebali... ali evo jedan snimak kako je slozen:
! No longer available

Andjelo

ne znam ,jedino nije  dobro uzubcen  i kablovi nisu dobro postavljeni  ,pogledaj ponova ta kapa kao na jugu sa kosim izlazima  moras dobro da pogledas gde je kontakt a gde izlaz za kabl  i pogledaj dobro zupcenje  upari repere i  i pogledaj bregastu a skini svecicu i ubaci neki srafciger i pomeraj  da budes sto posto siguran da je klip u GMT i da je reper na nulu