Glavni meni

Pannonia ring Madjarska- Iskustva i saveti

Započeo Gligoric, 13 Novembar, 2015, 18:00

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

castor

Citat: Gligoric poslato 16 Decembar, 2015, 19:19
Cilj moje voznje je zabaviti se u okviru svojih mogucnosti,a ne okrenuti pola brzog kruga slupati se i onda ko zna koliko godina plakati dok se ne postavis u istu situaciju da mozes da vozis nov motor :)

Apsolutno podr¾avam! Ne sprema¹ se za trke da ti bitna svaka sekunda... Samo napred.
It's the ride that matters, not the bike…

Aleks Cross

Pa podrzavam i ja, al sta jeste jeste. Proso pored ko sinflon.


Cilj je voziti i imati zadovoljstvo, daleko od toga da treba voziti u toj kombinaciji i nedaj boze pasti .

Gligoric

Uvek ce biti neko da proleti pored mene,tako da se ne sekiram oko toga :)

rboban

To proletanje..... Kad sam vozio SM u HR, ovi iz S1 klase prolete na kocenju pored mene kao da je kraj zivota... I na kraju me skinu za ceo krug.
Pricam sa njima, kazu dobro je sto Bolsec nije dosao, on njih iz S1 ostavi ceo krug... :)
Ja onako zapanjen, jbt kako tek on vozi????
Oni, kazu ODLICNO, na evropskom je medju prvima, ali na svetskom mu se desilo da ga skinu za krug.... ;)
Ride It Like You Stole It

rboban

E tad sam i ja odlucio, vozim sa jedno 70-80% i uzivam za sve pare!
Koje nisu male.... ;)

P.S. A na ulici max 50-60%... ;)
Ride It Like You Stole It

Gligoric

Citat: rboban poslato 16 Decembar, 2015, 19:53
To proletanje..... Kad sam vozio SM u HR, ovi iz S1 klase prolete na kocenju pored mene kao da je kraj zivota... I na kraju me skinu za ceo krug.
Pricam sa njima, kazu dobro je sto Bolsec nije dosao, on njih iz S1 ostavi ceo krug... :)
Ja onako zapanjen, jbt kako tek on vozi????
Oni, kazu ODLICNO, na evropskom je medju prvima, ali na svetskom mu se desilo da ga skinu za krug.... ;)

Tacno tako,i samo glup bi pomislio da moze da se takmici sa ljudima koji od toga leba jedu .
Ja uzivam,snimam erotiku i boli me dupe za vreme :)

Aleks Cross

Bobane imam slicno iskustvo. Bar ovde treniraju redovno, skoro svaki vikend na SM stazu ili Cross. Nema covek tu realno sta da trazi ali naucis i pod stare dane nesto.... bar je meni tako bilo. Na ulici 90% glava ostatak staro srce ;-)

Mik



Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Gligoric

Osnovne pripreme za izlazak na stazi bi izgledale po meni ovako(Jeftine prepravke koje vam mnogo znace u sticanju poverenja i osecaja lagodnosti na motoru)

Podesiti polozaje rucice kvacila i kocnice i po mogucstvu podesiti fuzastere.
Izabrati pravi pritisak u gumama (Bilo bi pozeljno da su gume predvidjene za stazu ne slikovi nego takozvanje Road&Racing gume)
Npr Pireli Diablo super corsa SC,Dunlop D211,D212. Bitna je  i komponenta gume (Soft,Medium,Hard)
Ukoliko se odlucite za sto napredniju gumu i idete ka full race opciji(slick) gumama imajte u vidu da ce te u tom slucaju mnogo teze podesiti ogibljenje kako bi se gume ravnomerno trosile i pravilno trosile. Naravno uz to ide i najbolje ponasanje motocikla.
Za stazu trazite preporuku za pritisak u gumama od proizvodjaca guma,a ne od proizvodjaca motocikla(razlike su velike)
Podesiti ogibljenje,mnogo uputstava mozete naci na interenetu (Preporuka DAVE MOSS)
Prenos(Lancanici) su jeftina prepravka,ali ne treba preterivati,jer ukoliko zadnji lancanik povecate za vise od 2 zuba vrlo je moguce da cete morati da skratite lanac.

SKUPLJA VARIJANTA PREPRAVKE
Zavisi od stanja vaseg motocikla,budzeta i ocekivanja.
Na prvom mestu su Racing oklopi.
Kvalitetne kocione plocice (Brembo :) )
Po mogucstvu kociona pumpa.
Nove gume i grejaci guma.

Cene:
Dunlop D211 komplet    325e
Brembo pumpa              300-350e
Grejaci                            150-350e
Brembo plocice               75-120e
Plastike (ceo kompelt)    400-500e
Prenos (jedan lancanik)  30e

Naravno i trosak redovnog odrzavanja raste prilicno ukoliko idete redovno na stazu.
Ulje bi trebalo menjati nakon svaka 2 izlaska na stazu.
I jedan savet,ne morate motor vrteti stalno u crveno da bi bili brzi,jer snaga motora nije u crvenom :)