Glavni meni

Hajde malo da izmenim 900RR

Započeo Ivicat, 28 Oktobar, 2015, 13:45

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Ivicat

Imao ja 600f. Par puta isao na Navak i napalio se. Ali, mnogo sam spor. Aha, moj motor je spor. Nije mi na pamet palo da je problem u meni.

Prvo sam gledao 1000rr (i bio na korak da kupim jedan). Pa 600rr. S'obzirom da mi je buzdet ogranicen, resim da pogledam 900rr. Odem, vidim, no no i tako. Ali meni djavo ne da mira, pa ja to no no zanemarim i kupim. Krs. Tj, 900rr. U stvari da, 900rr koji je krs. Kada covek ne razmislja realno, onda su uzaludni dobronamerni saveti. Ako tome dodate da vas prodavac gleda u oci i kaze da je motor bez ulaganja, da je nas, da sta god mi se pokvari te sezone, mogu bez problema da odem kod njega da to sredimo. Sta ja onda imam da sumnjam. Zar ne? Ipak da. Jedno veliko DA. Imalo je toliko problema, da bi imao da pisem do sutra. Tako da je na kraju ispalo spolja gladac a unutra jadac. U stvari, da ne kazem sta je bilo unutra...  [rofl]

Ali kada sam krenuo sa time, sredili smo ga da bude u tehnicki ispravnom stanju. A koliko je kostalo, i zivaca i para, nema veze...

I sta je sada problem? Problem je ponovo u mojoj glavi. Jednostavno, kad god vidim moj motor, odmah me asocira na to kakav je bio kada sam ga uzeo. I odmah mi prolaze kroz glavu stvari koje nisu bile dobre. Sada hocu da stvari malo promenim. Za bolji motor nemam para. Ako nista drugo znam da imam ispravan motor pa cu pokusati da malo izmenim ovo sto imam. Uz skromna novcana ulaganja.

Najvise me privlaci ideja da ga sredim, da bude sto slicniji ovome sa slike.

http://s14.postimg.org/g7p2dgfdd/1999_Honda_Cbr_900rr_All_Chromed.jpg


PS: A da, na Navaku nisam nista drasticno bio bolji.

mrle

Hajde idi umi se hladnom vodom, odmori, pa opet razmisli da li bi stvarno ¾eleo "ovakav" motor.

makinjo

Dobro zbori Mrle :)
Nego aj ti stavi sliku svog motora :)

Gavrolini


Biker-Boy

Ako si na Navaku spor sa 600ccm onda je u tebi problem, nece ti pomoci ni 900 ili 1000ccm,  
600ccm + dobar vozac je i vise nego dovoljno za kvalitetno przenje po Navaku i da se prave dobra vremena,
a da ne kazem da kad bi se tamo pojavio neki odlican vozac na recimo apriliji RS 250, pokidao bio sve sa masinama od 150+ks, jer Navak je vise tehnicka staza, nema mnogo dugackih pravaca gde jacina i brzina motora dolazi do izrazaja.
p.s. 900RR je brutalan motor, koji kad se pojavio pocistio je celu konkurenciju, jedina mana mu je taj jebeni prednji tocak 16-ka, teze se pronalazi guma tih dimenzija, tj moze se naci ali je prilicno suzen izbor
I feel the need..... the need for speed !!!

VR 46

900rr je u klasi sa mojom bivsom zx9r ''97 god,dosta je tezak motor,nisam ga vozio ali po specifikacijama je slican u performansama...mislim da to nije motor za Navak stazu jer je on pravljen za dugacke i brze krivine,kad sa njim legnes u krivinu imas utisak kao po sinama da ide,koliko god ga oboris on ce tako da te drzi...Ako ti je cilj da pravis dobra vremena onda uzmi nesto lakse i sa manjom kubikazom,a sto se tice ovog niklovanog primerka mislim da jedino mozes foliju da izlepis....
Twist of wrist!

mkt

na ovome mozes da se vozis i ogledas u isto vreme
bolje ga izlepi stikerbomb folijom nego ovakav da bude

BOKYBOY

...pogotovo sto ce da lezi na Navaku ova sa produzenom zadnjom viljuskom i spustenim vesanjem [ludak]

ninja66

Nakaci ti njoj prednji tocak 17" i od VFR-a ili CBR600 i da ne brines za gume.

http://i.ytimg.com/vi/Nb-1UkaVvPY/maxresdefault.jpg

Ivicat

@Biker-boy
Rosi je pravio vrhunske rezultate na jamahi. Onda je presao na dukati. I daleko od toga da su rezulati bili na ocekivanom nivou. Kada se vratio na jamahu, opet odlicni rezulati. Tom logikom sam i ja isao. Kada promenim motor koji mi ne odgovara, bicu brzi. Kada moze rosi, mogu i ja  ;D.

Dosta sale. Ja sam odmah na pocetku napisao da je problem u meni a ne u motoru. Vidim da dobro poznajes navak i tehniku voznje na istom. Jesi li vozio f2 ili neki drugi motor?

To sto ima tocak 16" napred, ja ne vidim kao manu. Kupio sam novu gumu i nema problema. 

@ninja66
Prednji tocak od 600f3 odgovara, ali mi je lakse i jeftinije bilo da kupim novu gumu nego da kupujem i tocak i gumu.

***

Onaj srebrni je bio zafrkancija. Da se malo nasmejemo u ove sumorne dane.

Moja ideja je nesto sasvim drugacije. Hocu da skinem oklope, sat i heblove kako bih dobio nesto ovako

http://s1.postimg.org/5xr8eg327/maxresdefault.jpg

Necu da menjam prednje stapove, necu da menjam zadnju viljusku.
Trenutno je na motoru rep od 929 pa ce to za sada i da ostane. Kao sto rekoh, budzet je ogranicen i hocu samo osnovne stvari. I naravno, ne ocekujem nista spektakularno. Vec samo malo da promenim...

Sto se tice kormana, tu cu ici na uzak korman zbog provlacenja. Ima li tu nekih preporuka i ogranicenja ili mogu da uzmem bilo sta sa oglasa?
Hteo bih neki mali sat. Sve ono sto mi se svidja, skupo je. Trenutno gledam sta kinezi nude. Neka iskustva sa njihovim satovima?
Motor je sada zut. Za sada ne znam da li ce biti farbanja (masine i/ili repa i rezervoara). Ram necu da farbam.
Oko fara se takodje razmisljam. Necu velike okrugle. Hteo bih slican (ili isti) kao sa slike, ali nigde ne nadjoh. Vidim da kinezi imaju neke svakakve (led, ne-led,...). Nemam pojma sta je dobro. Ako neko zna gde bih mogao da nadjem, neka pise.

Sve sugestije (pa i ¹ale) su dobrodosle  [cheers]

bigbad86

 Evo sale. Ako ovako uradis motor dodajem ti 10% na cenu za potkrovlje :P Vozi bre R-a ili ga lepo prodaj pa vozi nesto sebi po meri. Generalno su mi SF motori najruznija klasa motora. Vozis neudobnog R-a koji ne izgleda ko R a pritom je i ruzan.

castor

Citat: ninja66 poslato 28 Oktobar, 2015, 18:09
Nakaci ti njoj prednji tocak 17" i od VFR-a ili CBR600 i da ne brines za gume.

Ima¹ link za ovu preradu? Fala! ;)
It's the ride that matters, not the bike…

Ivicat

Jes' da nisi mene pitao, ali sam i ja imao negde link. Al' ga sada nema?!?

Znam da sam ovde video dve-tri teme koje su se bavile time
http://www.fireblades.org/

Hohštapler

Èik probaj da seèe¹ 900rr!!!  [prebicute] [prebicute] [prebicute]

Imam taj problem ¹to je izmeðu ostalog jedan fireblade poster visio u mojoj sobi dok sam bio jo¹ "sasvim mala biba"...
I te rupice na maski...  :drka: :drka: :drka:
(sramota me da priznam ali u nekom naletu ludila padalo mi na pamet da SVu izbu¹im par rupa u tom fazonu ;) )

Citat: bigbad86 poslato 28 Oktobar, 2015, 18:55
Vozi bre R-a ili ga lepo prodaj pa vozi nesto sebi po meri. Generalno su mi SF motori najruznija klasa motora. Vozis neudobnog R-a koji ne izgleda ko R a pritom je i ruzan.

Sla¾em se u celosti.  [thumb_up]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

penzos

Ako æe¹ po stazi-uzmi 600rr! Prgavijii je i zajebaniji na kratko. Inaèe ovo je svetogrðe. Sa heblovima mo¾e¹ kuda hoæe¹, sa kraæim æe¹ imati muke kod kontrole i upravljanja. Inaèe toèak 17 se hvata na ¹raf sa 600 ili VFRa
Prvo A pa onda, ¹to ka¾e na¹ vozaè u firmi, pet godina Juga da tera pa onda auto. by Lord Oblivion

Andreja

Gre'ota seæi taj motor... Bolje uzmi ne¹to drugo a meni je prodaj za male pare, pr¾im se na 900RR :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

VR 46

Jes pa da ga menjas za lazicevo klepetalo :D
Twist of wrist!

Gavrolini

I kako ces sa sf na stazu? I nemoj misliti da je skidanje heblova i montiranje kormana samo tako i jeftino.   Dobar korman je 100+ evra, 99% ce ti trebati i duze sajle, creva, drugi trokuti ili da busis svoje. I onda jednog dana kad budes hteo da ga prodas , dobices pola cene od fabrickog stanja tog motora u tom godistu. U sf varijantu se ide ili iz nuzde(skrsen motor pa daj da se vozi kako tako) ili sa ogromnim budzetom da bude bas nadrkan.

Ivicat

Cujes ti njega, sf najruzniji motor. Pa gde ces grdniji motor od nekog kruzera :D.

Moj motor vec sada nije u originalnom stanju. Rep od 929, a oklopi su aftermarket (citaj od poliestera), bez rupica.

Citat: Gavrolini poslato 28 Oktobar, 2015, 19:34
I kako ces sa sf na stazu? I nemoj misliti da je skidanje heblova i montiranje kormana samo tako i jeftino.   Dobar korman je 100+ evra, 99% ce ti trebati i duze sajle, creva, drugi trokuti ili da busis svoje. I onda jednog dana kad budes hteo da ga prodas , dobices pola cene od fabrickog stanja tog motora u tom godistu. U sf varijantu se ide ili iz nuzde(skrsen motor pa daj da se vozi kako tako) ili sa ogromnim budzetom da bude bas nadrkan.

Kako kormani tako skupi? Ja se bas i ne razumem u to ali puni oglasi kormana za 20-30e. Adapteri isto toliko. Koliko sam procitao, sa manjim kormanom, sajle ne moraju da se menjaju. A staza? Video sam da (ne) znam, i dosta mi je.  ;D

Sta sada hocete motor kada sam ga skroz sredio pa da ne morate nista da ulazete. E pa ne moze :D.
To je samo gomila gvozdja. I sto je najgore, ne cini me srecnim. Ko razume shvatice. Nesto moram da radim...

PS: a bas sam kupio crvene race cizme da se foliram
http://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/m9YjU9obWdzEjQFZiBHFwkQ.jpg

SSZGO

najlakse kupiti neki koji je vec sredjen... pusti nekog drugog da potrosi milione sati i novca
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor