Glavni meni

GSX 1400 2007

Započeo El Jefe, 22 Oktobar, 2015, 23:14

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

El Jefe

То је та.
ПС. Молим администратора да пребаци тему у старе огласе.
Друштво за заштиту од животиња

Flojd

Èestitam sreænom prodavcu i jo¹ sreænijem kupcu!

UFF

cestitam

nego sad razmisljam sta se ja cudim sto su napisali na njemu da je sa ubrizgavanjem a kasna 2007a godina je kad mi je pre neki dan dosao lik sa gsf600s 2007 god takodje koji ima ABS ali na agregatu karburatori  [rofl]

jebena sramota za kompaniju ako mene neko pita

milomir22

Fuel injection na motorima ti je mnogo slicniji karburatorima nego sto mislis (to je indirektno ubrizgavanje), vec sam pisao o tome. Razlika je sto, uglavnom, ne okreces rucicu sauha dok je motor hladan, niti se dobilo nesto na performansama, niti na potrosnji, dobilo se na tome, da ako se sjebe, kosta 5 puta vise nego da ima karbove, karbove cistis, ali i ubrizgavanje se servisira. FI je klasicna potrosacka patka, a sramota za kompaniju mogu biti motori koji se cesto kvare ili koji idu kao pokvareni, a suzuki po tome nije poznat.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

milomir22

Ono sto je zastarelo npr, je cevasti celicni ram, koji je tezak kao tuc, ali na ovom tipu motora ne bih voleo da vidim aluminijumski ram, jednostavno ne ide.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Gavrolini

Na performansama zavisi od modela do modela. Ali na potrosnji se dobilo mnogo. Cbr1100xx i varadero sa karburatorima su jebeni tenkovi sa potrosnjom dok varijante sa ubrizgavanjem su dosta ekonomicnije.

Poslato sa RNE-L21 uz pomoæ Tapatoka

mali_zmaj

sve je ok kad imas nekog ko je voljan i ima znanje, da ti sredi i odrzava karbove..,e kad meni jedan od moto mehanicara kaze da vise nece da se zajebava sa karbovima,i da tu zajebanciju ne moze naplatiti...,e onda razmisljas o ubrizgavanju!!  jel najbolje da saljem karbove za Srbiju svaki put kad se nesto uzjebe!! a o hladnim startovima,choku,budjenju komsija dok se masina ne ugrije itd... ,moj glas je za ubrizgavanje!!  jbg. kod vas vece trziste,vise motora,i vise majstora sa voljom i iskustvom.
jin-jang

milomir22

Kad je rastelovan i izakan motor trosice mnogo vise i naspram starijeg ocuvanog. Narocito kad se potrose odredjeni delovi, moj motor ima karbove i trosi od 4.3 do 6 litra, zavisi kako se vozi, motor par godina mladji (gsxf 650) s ubrizgavanjem, slicnom voznjom, istim putem, ne potrosi ni kap manje, ide bolje, ali to je do drugog agregata, ne ubrizgavanja.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

milomir22

@mali zmaj

Ja sam popizdeo misleci da su mi karbovi dotrajali, radio sam ih kod drugara za kog znam da se razume u posao, cak sam ih i sam jebavao, motor se gusio i trokirao kao traktor, kvar je bio u slavini za gorivo koja nije napajala karbove. Poenta price je kada je nesto ocuvano, nemas problem, kada je izjebano, imaces muku, a sto je savremenije, to je zajebanije. Videcete za par godina kada motori s efi-jem napune 15-20 godina, pa krenu jebade.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

mali_zmaj

Ma sve se uzjebe,ne postoji savrsen dio..,kamo puste srece,ali definitivno sam se preporodio na ubrizgavanju,posebno kod hladnog starta..,kresnem ga i dok navucem kacigu,jaknu pokopcam se,Honda uveliko spremna za pokret. Jest da karbovi gutaju i losije gorivo,i prljavije.. Ali i dalje se ne bih vratio na karbove..
jin-jang

stilgar

Karbovi su umetnost, odmah odziv na gas, kolko zavrtis rucicu tolko imas odziv, kod ubrizgavanja nije bas tako, izrada odlivka karba je skuplja od tri zice i dizne kod ubrizgavanja sto ce reci da nam proizvodjaci opet prodaju muda za bubrege u lepo upakovanu pricu o ekologiji potrosnji koji jelte iziskuju skupo odrzavanje i redovno servisiranje.

jevta


ЯЭВОЛУТИОН

karburatori se steluju tako da smesa bude blago jaca na leru...a kako dodajes gas postaje jos bogatija...pogotovu kako se dizne jedu...elem...injection zbog ekologije se podesava tako da bude uglavnom u siromasnoj smesi do trece trecine gasa....da bi zadovoljio ekoloske standarde...zato se tako lako dobija snaga ugradnjom power commandera...obogacuje smesu....
kada je potreban snaga u punom rezimu za nijansu boje rade karbovi....ali injection kad je spremljen za trkanje to radi bolje od karbova....ove mape za ulicu su uglavnom bulja...izuzetak su motori sa injectionom pre eko normi....pa evo i ovi novi uglavnom daju izbor mapa....kod karba toga nema...to ti je sto ti je.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

Citat: milomir22 poslato 20 Avgust, 2018, 21:16
Fuel injection na motorima ti je mnogo slicniji karburatorima nego sto mislis (to je indirektno ubrizgavanje), vec sam pisao o tome. Razlika je sto, uglavnom, ne okreces rucicu sauha dok je motor hladan, niti se dobilo nesto na performansama, niti na potrosnji, dobilo se na tome, da ako se sjebe, kosta 5 puta vise nego da ima karbove, karbove cistis, ali i ubrizgavanje se servisira. FI je klasicna potrosacka patka, a sramota za kompaniju mogu biti motori koji se cesto kvare ili koji idu kao pokvareni, a suzuki po tome nije poznat.

Apsolutno istina. Najveca razlika izmedju karb/efi je sto je karb po svemu sudeci stariji motor, i problemi ce nastati kad to omatori. Karb repair kit 13$ po karbu, za injection sumnjam i da je 10x puta vise po komadu. Al nista se ne pravi da traje. A i ¹to bi.
Ni mi nismo pravljeni da trajemo.
Igra ¾ivota. Danas smo tu, sutra videæemo...
kad ima¹ para motor ti je kao gaæe, iznosa¹ baci¹.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hohštapler

E da, moj ima i injection i katalizator a ima rucni saug ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

navajo

El Jefe, bravo za prodaju i priznajem da zavidim kupcu...da imam parica Debela i Djolence bi dobili pojacanje :)

Gsx 1400 mi je prelep motor, pogotovo u plavo beloj kolor semi, neverovatno se lako vozi, bukvalno kao bicikla...posle Debele koja se dere kao mazga kad provozam Suzanka (Rendijev bivsi motor) bukvalno se odmorim.





milomir22

Citat: Hoh¹tapler poslato 31 Avgust, 2018, 12:39

kad ima¹ para motor ti je kao gaæe, iznosa¹ baci¹.


Kad vec odosmo u off, da iznesem jos jedan podatak, ranije su svi motori sem nekih r-ova imali komotna sedista i za vozaca i za suvozaca, danas ni touring motori nemaju 2 krstena sedista, konkretno novi v strom 1000, putni motor, na suvozackom sedistu koje je kratko, nadzogerili one rukohvate, pa svako ko je tezi od 40 kila sedi na onom cudu i zulja buljsona. Na nejkedima suvozacko sediste se svelo na neke trouglice, ide se na to da ne vozis ribu na motoru, vec da i ona ima svoj motor, pa svako vozi svoje, potrosacko drustvo at it's best, zacas si dobio duplo trziste, a nista lakse nego smanjiti dupedrz.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Biker-Boy

I ja sam isto primetio, uzas kakva su sedista na novim motorima
I feel the need..... the need for speed !!!

Hohštapler

Zato sto je forma bitnija od sustine.
Svi kupuju dzipove, a iznutra, reno klio je veci.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: navajo poslato 31 Avgust, 2018, 18:50
El Jefe, bravo za prodaju i priznajem da zavidim kupcu...da imam parica Debela i Djolence bi dobili pojacanje :)

Gsx 1400 mi je prelep motor, pogotovo u plavo beloj kolor semi, neverovatno se lako vozi, bukvalno kao bicikla...posle Debele koja se dere kao mazga kad provozam Suzanka (Rendijev bivsi motor) bukvalno se odmorim.





da si sa njim preskakala rampicu ne bi bila ovde.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11