Glavni meni

100 oktana Gazprom

Započeo mrle, 20 Oktobar, 2015, 16:32

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gavrolini

Po tvom voznom parku i tvom komentaru rekao bih da si vlasnik knez petrola :) dva puta sam sipao kod tih lopova i nikad vise. Jednom plin u kombi reno trafic 2.2. ,pre toga kombi trosio 15-17 litara  pri nekoj brzini od 100-120km/h. Kad sam nasuo na knezu u blizini novog sada do sapca mi je potrosio 25 litara, a ima oko 80-90km. Uz iriski se jedva popeo a na ravnom jedva 60 navukao i trzao kao lud. Drugi put dizel sipao u megana 1.5 dci.  Trosio 2 litre vise 150 km i onda zavrsio u servisu i iskesirao 450e za remont dizni. Toliko o knezu.

Gligoric

Citat: Gavrolini poslato 01 Januar, 2016, 20:24
Po tvom voznom parku i tvom komentaru rekao bih da si vlasnik knez petrola :) dva puta sam sipao kod tih lopova i nikad vise. Jednom plin u kombi reno trafic 2.2. ,pre toga kombi trosio 15-17 litara  pri nekoj brzini od 100-120km/h. Kad sam nasuo na knezu u blizini novog sada do sapca mi je potrosio 25 litara, a ima oko 80-90km. Uz iriski se jedva popeo a na ravnom jedva 60 navukao i trzao kao lud. Drugi put dizel sipao u megana 1.5 dci.  Trosio 2 litre vise 150 km i onda zavrsio u servisu i iskesirao 450e za remont dizni. Toliko o knezu.

E da je srece da jesam, znam da se svi zale na njega,ali meni je uz put i pumpa je nova tako da sam isao na to da je bar sve cisto..
Sa lukoilovim gorivom mi se desavalo da gorivo zaledi na -6 do -8
To na zalost nije vozni park nego sta se sve vozilo u prethodne 2 godine :)

Jovan D

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 20 Oktobar, 2015, 16:58
nije problem nabiti oktane...to nije jedino merilo kvaliteta goriva....samo sprecava samozapaljenje....dodajte jos 20 posto alkohola u benzin i imacete 100 ektana, ali ce idalje auto da ide isto....posto ovde kontrolisu kvalitet goriva u jadnim uslovima onda nam prodaju avio dizel i g-drive kao muda za bubrege.

Oktanski broj goriva sprecava pre svega detonatno sagorevanje. Samopaljenje i detonatno sagorevanje nisu isti procesi. Detonatno sagorevanje je zapreminski proces i javlja se po pravilu posle skoka varnice, dok je samopaljenje povrsinski proces i javlja se uglavnom pre pojave varnice.

Biker-Boy

Sta god sam imao, a sve su bili motori od 15-20-25 godina, i gde god sipao, uvek sam sipao 95-icu i  nikad problema, valjda imam srece :D
I feel the need..... the need for speed !!!