Glavni meni

100 oktana Gazprom

Započeo mrle, 20 Oktobar, 2015, 16:32

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

mrle


Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

freepartyman

Sipao par puta i sta znam,nisam osetio neku razliku. Ali kad se setim kad sam uvezao motor iz Slovenije sa njihovim gorivom...Bas se osetila razilka
I became a beast to rid myself the pain of being a man

ЯЭВОЛУТИОН

nije problem nabiti oktane...to nije jedino merilo kvaliteta goriva....samo sprecava samozapaljenje....dodajte jos 20 posto alkohola u benzin i imacete 100 ektana, ali ce idalje auto da ide isto....posto ovde kontrolisu kvalitet goriva u jadnim uslovima onda nam prodaju avio dizel i g-drive kao muda za bubrege.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mrle

moje pozitivno iskustvo je sa dizelom na Vuk petrol pumpi. Po¹to su mi najbli¾i, najèe¹æe sipam kod njih, tako da sam sa zaposlenima postao "prijatelj". moja deca toèe gorivo sa njima, idu da plate... Tako pro¹le zime ja u produvalog, razvaljenog Punta sipam dizel, dodajem aditiv i ka¾em mu da mi sipa i tri litre benzina, da preguram debele minuse... Ka¾e mi jedan od njih: Sipaj ovaj novi ¹to imamo sa oznakom (ima neka petica i neke zvezdice). Stvarno, ali stvarno, Punto je pregurao zimu da je svaki put upalio. 1.Januara je bilo -15, upalio je iz treæeg verglanja. Da naglasim da me je isti Punto prethodnih zima izdavao po nekoliko puta kada treba da upali ujutru. A bio je tretiran aditivima, dodavanjem benzina, petroleja... Uvek akumulator od 75+ Ah...

Dukags

Meni motor malo lep¹e radi subjektivno ili objektivno?

Hurricane

..tako sam ja jedared u Grèkoj bio odu¹evljen 100-om, pa sipao u Mitsubishija i raspametio se koliko bolje ide auto..

kad sam to potro¹io sipao normal isto kod njih kad ono nikakve promene, isto ide ko zmaj..

zajeb je bio u kvalitetu goriva generalno kod nas tj nije ni za kurac..

Slaninar

Na mom motoru nema neke razlike. Niti u radu koju èujem i osetim, niti u snazi koju osetim, niti u potro¹nji koju mogu da izmerim.

Po teoriji, gorivo sa vi¹e oktana je za motore sa visokim stepenom kompresije - po¹to vi¹e oktana smanjuje ¹ansu za samozapaljenje pre nego sveæica baci varnicu, tj. pre dolaska klipa u donju mrtvu taèku. Time se dobija malo na snazi i smanjuje potro¹nja samim tim. Meðutim, ako motor nema visok stepen kompresije, gorivo se svakako neæe samozapaliti pre vremena ni ako je obièno od 95 oktana.

Meðutim, po¹to svi znamo da èist i sjajan motor ide bolje od prljavog... :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

jevta

Meni na slovenaèki benzin porasla potro¹nja 30 posto.Mal se nisam ¹logiro kad je stao na auto putu.

Slaninar

Citat: jevta poslato 21 Oktobar, 2015, 12:31
Meni na slovenaèki benzin porasla potro¹nja 30 posto.Mal se nisam ¹logiro kad je stao na auto putu.

Brate, otkad nema graniène kontrole kad iz Slovenije ide¹ u Italiju, ja sloveniju proðem na dah. Kamo li da mi treba jo¹ da stajem sipati gorivo. Dok se zalaufa¹, veæ si iza¹ao!  :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

BOKYBOY

#10
...meni motor mirnije radi i trosi 0,2-0,3 L manje sa NIS-ovom 98-icom nego sa 95-icom i pali bez sauga...al ide isto dobro sa oba...a sipao sam jednom i na Molu neki njihov 95 sa nekim aditivima i isto bio zadovoljan... [neampojma]

jevta

Citat: Slaninar poslato 21 Oktobar, 2015, 13:22
Citat: jevta poslato 21 Oktobar, 2015, 12:31
Meni na slovenaèki benzin porasla potro¹nja 30 posto.Mal se nisam ¹logiro kad je stao na auto putu.

Brate, otkad nema graniène kontrole kad iz Slovenije ide¹ u Italiju, ja sloveniju proðem na dah. Kamo li da mi treba jo¹ da stajem sipati gorivo. Dok se zalaufa¹, veæ si iza¹ao!  :)

Da samo sam se kroz hrvatsku vozio sa presretaèem u dupetu ,a u slo lep auto put nije dosadan i onda brzina bude malo drukèija i motor potro¹i ......

nemke

Mogu da sipam i kerozin, trosi od 12 do 20 litara, u zavisnosti od raspolozenja.

Slaninar

Citat: BOKYBOY poslato 21 Oktobar, 2015, 13:54
...meni motor mirnije radi i trosi 0,2-0,3 L manje sa NIS-ovom 98-icom nego sa 95-icom i pali bez sauga...al ide isto dobro sa oba...a sipao sam jednom i na Molu neki njihov 95 sa nekim aditivima i isto bio zadovoljan... [neampojma]

To je verovatno vi¹e do kvaliteta goriva, nego do oktana.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

penzos

Meni se desilo da naspem gorivo na NIS u Ni¹u i pre BG mi poène ¹tucati, potro¹i oko 8l, jedva na rezervu stignem do pumpe! Ista pumpa, ista vo¾nja, vreme,.... potro¹i oko 6l. Ka¾u da zavisi od ture kako koja stigne! Probao i u hondu da sipam 98! Ako je agregat predviðen za 95 oktana-d¾abe bacanje para! Davno sam sipao u motor sve i sva¹ta, zlatni MZ mi je tro¹io sve-od benzina za odma¹æivanje do avio benzina! Manje-vi¹e je isto i¹ao! Gorivo kod nas je uglavnom lo¹eg kvaliteta, tako da tih 2-3 oktanska broja te¹ko mogu ne¹to popraviti! Mo¾e se te¹kom mukom naæi trkaèko gorivo-e to je druga prièa! Ali za neke ozbiljne kojima je potrebno. A i ko¹ta!
Veliki oktanski broj ne mo¾e podiæi snagu motora. On samo govori da je gorivo otpornije ka samopaljenju. Alkohol ima manju kalorijsku vrednost od benzina, tako da ne mo¾e dati veæu snagu. Dragsteri ga koriste jer imaju veæu kompresiju od standardnih vozila, i alkoholom bukvalno hlade kompresioni prostor jer slabije sagoreva. Toluen, aceton,... mo¾e ali su pogani do boga. Termodinamika je malo zajebana nauka.
Prvo A pa onda, ¹to ka¾e na¹ vozaè u firmi, pet godina Juga da tera pa onda auto. by Lord Oblivion

Slaninar

Koliko sam skontao, na Nisu je pristojna kontrola i gorivo im je sad sasvim OK. Jedino su problem cisterne. Treba sipati kad je cisterna davno napunjena, ne odmah nakon ¹to je pro¹ao kamion za tankoanje citerni. Da se talog i prljav¹tina iz kanistara slegnu. Ako su lagali mene i ja la¾em vas.  :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Hohštapler

Citat: Dukags poslato 21 Oktobar, 2015, 10:32
Meni motor malo lep¹e radi subjektivno ili objektivno?

Ja imam obrnutu situaciju. CB500 je na 98ci bio buèniji i nemirnije radio na leru. Vi¹e puta probavo da vidim dal mi se èini isto.
Par rezervoara izmenjam jednog par drugog.
NIS 95 je po meni najbolje, kad me ne mrzi da se cimam sipam i na MOLu, ostale izbegavam.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Lazic

Sipam gde stignem, potro¹i sve ¹to sam sipao... ;D

BOKYBOY

Citat: Slaninar poslato 21 Oktobar, 2015, 14:39
Citat: BOKYBOY poslato 21 Oktobar, 2015, 13:54
...meni motor mirnije radi i trosi 0,2-0,3 L manje sa NIS-ovom 98-icom nego sa 95-icom i pali bez sauga...al ide isto dobro sa oba...a sipao sam jednom i na Molu neki njihov 95 sa nekim aditivima i isto bio zadovoljan... [neampojma]

To je verovatno vi¹e do kvaliteta goriva, nego do oktana.

...i ja mislim da je do kvaliteta a ne do oktana...bas ce sa 150 konja da se osete ta tri oktana manje... ;D
...meni su svejedno i izduv i DB killer cisti kao da nista ni ne izlazi iz njega tako da cu nastaviti da sipam 98-icu i dalje... [thumb_up]

Gligoric

Evo i moje iskustvo sa gorivom..
Mitschubisi Outlender 2.2 Dizel sipao pun rezervoar na molu pre izlaska iz Srbije u Hrvatskoj. U Ljubljani se primakla rezerva i ja sipam na prvoj pumpi pun rezervoar,vratim se kuci sa pola rezervoara..Voznja tamo i nazad slicna oko 140kmh.

Astra 2.0 Turbo 1.5 L manje sa bezolovnim Knez Petrola nego sa OMW-a

Vectra 2.2 dizel...Nije vredna pomena,trosi ko tenk,a ide kao autobus.

BMW 535 dizel..Toceno uvek na Knez Petrolu 2 L manje u odnosu na Lukoil OMW i NIS.

BMW 320 dizel trosi 6.1 sta god mu sipao :)

Sa bezolovnim sa Knez Petrola na Navaku napravim 100km sa nesto malo preko 20L benzina.
Sa Shell V-Power bezolovnim na Pannoni 100km sa ni celih 15..Istina je da sam na Pannoniji vozio kilavije.
Ali motor ne brboce i radi ravnomerno.

Eto