Glavni meni

Padovi - kako preziveti

Započeo Dusan Silni, 08 Oktobar, 2015, 15:47

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Kostić

pada se dok je èovek mlad, kad ostari retko. neiskustvo uzima danak a cena ume da bude ¾ivot. pod stare dane èovek nauèi neke stvari za koje su potrebne decenije i dok je mlad, ne vredi mu obja¹njavati, ako je lud. ili pre¾ivi i nauèi, ili ne i plati glavom. u svakom padu, koji traje jako kratko, refleks plus razum u veæini situacija mogu da pomognu da se pre¾ivi, ako je 'hladna' glava, bez straha, koji je apsolutni neprijatelj vozaèa u nevolji. strah je naravno tu u tom trenutku, ali on mora da bude potisnut zdravim rasuðivanjem, ¹to je veoma te¹ko u takvim situacijama. dobar primer za pre¾iveti je samo teror obuka sa mno¹tvom simulacija ne¾eljenog trenutka. toga nema u auto ¹kolama, ali ima u roditeljima. osnovna gre¹ka svakog roditelja je kad po¹alje dete u auto ¹kolu, ono dobije dozvolu i pogine. ili ga pusti na motor bez dozvole, a da ga pritom ne nauèi da pre¾ivi. veoma su èesti padovi koji mogu da se izbegnu i u takvim padovima ljudi èesto najebu a mogli su da ne najebu. to je neiskustvo. osnovno pravilo je da nikad ne gleda¹ u objekat, nego u prolaz, èak i ako je prolaz nedovoljan, hladna glava i poku¹aj da se zaustavi vozilo. toliko toga u sekundi - dve, prosto nemoguæe, a moguæe. èesto puta teorija nema veze sa praksom, a praksa na tom polju ne postoji, osim kad je oseti¹. tad mo¾e da bude kasno. nije motor za svakoga, kao ni automobil, avion, tenk. neko æe da se vozi ceo ¾ivot bez loma, neko æe da se ubije nepotrebno. neko æe da najebe u 'situacijama' neko æe da ih, ukoliko je to moguæe, proma¹i.

samo zdrav razum èuva ¾ivot.

Dusan Silni

kosta66  odlican post , 101 % tacno a ko shvati  shvatice

freepartyman

#42
Citat: kosta66 poslato 09 Oktobar, 2015, 02:27
nije motor za svakoga, kao ni automobil, avion, tenk.
Jeste motor za svakoga,svako moze da nauci da vozi ako zeli i da uzme slabiji motor naprimer. Ono sto nije za svakoga je brza voznja motora. To je potpuno druga "liga" gde moras da imas ono nesto u sebi. Neko ce to nazvati,ludost,neko muda...  
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Kostić

biæu slobodan da navedem par mojih primera i dogaðaja. kao uèenik ¹estog razreda osnovne ¹kole, i¹ao sam autom u ¹kolu. kupio mi æale fiæu. nauèio me da vozim sa 11 godina - samostalno. od sedme do jedaneste u njegovom prisustvu. njegova '¹kola' se sastojala od neverovatnog terora, koji bi dana¹nji mudroseri nazvali i¾ivljavanje nad detetom. ja ke¾em samo, hvala mom ocu ¹to me nauèio da ostanem ¾iv, jer sam ludo i nadrkano dete, koje u inat prkosi zakonima prirode i fizike.

kao momak sam sa apencom, nabud¾enim na da ide 80 na sat, zabo direkt u auto u vare¹koj kod auto baze. iako sam poku¹ao da ga izbegnem u punoj brzini, nisam uspeo. pre samog udaeca na dva metra, odskoèio sam koliko su noge mogle da odskoèe i preleteo preko auta prilikom samog kontakta. onda sam leteo i leteo, pa jo¹ malo leteo i leteo, pa leteo i na kraju sleteo kod auto baze direkt na glavu (èitaj kacigu) koja mi je prilikom prizemljenja polomila zube i spala sa glave. potom sam se saltirao na leða i otklizao u nepoznato. nisam polomio ni¹ta od kostiju, ali sam bio mrtam oko po sata, a u to vreme nisu postojali mobilni telefoni, pa niko nije zva hitnu. stajali su i èekali da se desi èudo. èudo se desilo, ja usto posle po sata sav besan ¹to mi budala polomila motor. toliko o tome da moped mo¾e svako da vozi. sa njega se gine ponekad, a lomovi su bolni. (¹es puta gips desne noge od stopala do kuka. od tih ¹es gipsova, svaki lomljen odmah po ilasku iz urgentnog jer sam ja bio neotesana budala i odma na motor) pak treger na volan, ko moj omiljeni lik iz maksa - d¾im gus (koji je na¾alost bio pandur, al najaèi lik u filmu!)

najvi¹e padova sa mopeda. i najbolnijih.

potom sam seo na bmw r25, stvar koja jedva navata 80, ako je dobro raspolo¾en. sa njim sam upao u provaliju u ¹umi ( kad smo se maki i ja vozali) slomio ram ali ostao neogreban, iako je bend¾a pao na mene.

pa je na red do¹ao Z 250 lux, sa diskom napred. ooooooo eto meni brzojla pa udri i jurcaj i jednom, kad sam se vraæao sa broda, negde oko sm palanke be¹e u krivini zejtin. ja 60, u¹ao putanjom po sred ulja i naravno pao. dok sam padao, gurao sam motor sa noge da ga odgurnem da me ne povuèe u dunav, ali mi se fudaster zabo u nogu i vukao me dok sreæom nije stao na sred puta. auto iz suprotnog pravca je pravovremeno reagovao i stao. da nije stao, ja ne bi ovo pisao. svako klizanje je opasno po ¾ivot u gustom saobraæaju! najgore je to, ¹to je iza mene sedeo kolega sa broda. on je samo spao na dupe i brzo se zaustavio, jer nismo i¹li brzo. nije me bolela noga bez cele nogavice i ko¾e, bolelo me je to, ¹to sam sebi dozvolio takav luksuz da padnem sa suvozaèem, ne svojom krivicom, ali sam pao. i tu nema teorisanja ovo ono. pao sma i kraj. nisam dobro dmerio uslove puta, putanju kretanja, vreneske uslove i sve ostalo ¹to vo¾nju treba da uèini bezbednom.

neko je na strani ispred napisao kako je neko poginuo na mopedu od 50cc, pa ja ne znam da li je motor za svakoga ili nije, ali moje mi¹ljenje je da nije. da li neko zna da nauèi da vozi ili ne, nije bitno. kao ima oseæaj za prostor, orjentaciju i vreme, neko nema. neko sedne i odma krene, neko ceo ¾ivot kreæe pod ruènom.

upravljanje motornim vozilom je lako za nauèiti, ali nije to sav poso. to je samo vrh ledenog brega.

Boban_m

Ako mogu...to fudaster mi bode oci. Ako se vec koristi strana kovanica, onda bi trebalo reci fuzaster. Od njemacke rijeci fuss, sto znaci stopalo, pa otud umeksano z u nasem izgovoru.

Kostić

meni ni¹ta ne bode oèi. razumem i z i d. alja reèe onomad, na engleskom foot, pa u na¹e vreme se govorilo fudaster. ¾ao mi je ne mogu da menjam svoj reènik, a verujem da me svako razume. inaèe je nogostup u pitanju.

bajdvej, football - fudbal, ne? mada razumem i kad neko ka¾e fuzbal.

Boban_m

Ma ok Kosta, moze kako si navikao ali njemacka rijec je fussrasten a engleska foot peg ili footrest pa mi je otud fudaster malo rogobatan.

Sto se time tice mislim da je Revolution u pravu. Dvije su kljucne stvari koje pomazu da se umanji rizik: kontrola brzine i oprema. Iskustvo je takodje vazan faktor sem ako te neko ne oduva sa strane ili otpozadi. Posto saobracaj nije staza nego skup nepredvidivih faktora moras prosto imati i srece.

Kostić

za to otpozadi postoje ogledala. na svakih 5 sekundi baci¹ oko u njih kad je gust saobraæaj. ja sam vi¹e puta be¾ao od takvih, a najgori sluèaj sam imao negde u vojvodini, kad me kombi umalo dotuko. da nisam krenuo pa jo¹ udesno u livadu, da ne oborim pe¹aka na pe¹akom, a kombi se jedva zaustavio na mestu, gde sam ja trebao da stanem, ostao bi bez motora a vo¾da i polomljen. lepo sam video pe¹aèki i pe¹aka na pola ulice izmeðu dva auta u suprotnoj koloni i prikoèio. ogledalo je reklo da kombi ide prebrzo i da ima mobilni u ruci i da ne vidi jer ga boli kurac, ravno pravo teraj. jebo znakove i obaveze. samo sam krenuo iz mesta, pe¹ak se ukopao na liniji i sreæa pa se dobro zavr¹ilo. posle mi je mlad èovek iz kombija dr¾ao predavanje. e to ne volim, ospe mi se èmar. ogledala nisu ukras, nego preka potreba. naravno, kad onaj gore odluèi da uzme, tu ne poma¾e ni svo znanje sveta, ali takve situacije su retke. a i to sa strane, i tu ima leka. nikad prebrzo uvek uðe¹ u liniju branika pa kad vidi¹ da te video, gas. mada i to ne poma¾e. eto laziæ je gekno zbog pretpostavke ;D

Kostić

¹ta jo¹ mo¾e da bude opasno - prevoj tj prelom puta sa krivinom. ovde sam jednom onako nei¾ivljen poterao preko 200 uz brdo. nigde nikog, mami te po gasu a gore navr kurac - zajeb! doslovno sam uzleteo i ispravio direkt u levu traku vi¹e od dvesta metara. toliko sam se upla¹io da neko ne naiðe da su mi se tresle i ruke i noge. uspeo sam da je ne ispravim, stao dole kod one kapele i jebo sam sebi majku nenormalnu. sreæa pa sam bio ladne glave al to ne znaèi da sam normala i da æe tako sreæa doveka. sreæa ima granice a zdrav razum daje dug ¾ivot.

http://s17.postimg.org/700wxm533/image.jpg

umorio sam zmajeve u ovoj temi. odo ;D

slankamen ne smem ni da spomenem...

Kostić

pardon, u debrecu sam lo¹e pro¹ao, al nisam pao, motor je ostao na toèkovima. al je juga najebo u povratku. laziæ je zabu¹avao. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=U7tqNEMzWfg

Hohštapler

Dobro pro¹ao? Ja posle uslikao kuda si pro¹ao! Tebe neko voli ja da ti ka¾em...  ;)









Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

juga

Svi ste u pravu, mada mislim da neku kontrolu ima¹ pre udarca, a kada se pad ( ili udarac ) desi , kontrole vi¹e nema. Sve traje 1-2 sekunde,a od toga mozak je blokiran bar polovinu, jer kad krene: nebo-zemlja, nebo - zemlja,  ne mo¾e¹ da shvati¹ gde si, a ne ¹ta radi¹.

Kostić

jel ima dvaes ties metara koèenja? ima ima, a posle u onoj poslednjoj rupetini se digo u vis, ja se dr¾im za volan i ne pu¹tam i sreæom se vrati na zemlju ravno. dodu¹e malo sam gekno pored njega al ga nisam pustio. posle me bolela bulja sedam dana. i ruka, malo sam je uvrno, al je on ostao ceo. jebo mene ;D

jugoslave, kad vozi¹ pijan, oæe to tako nebo zemlja zemlja nebo ;D

juga

Aaaa ne , ja ne pijem dok vozim!!! [cheers]

Kostić


ЯЭВОЛУТИОН

kakvi ste dramoseri...ne verujem....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

UFF

Citat: Laziæ poslato 08 Oktobar, 2015, 23:22
ma ¹ta nepregledna... ;D

pa on nije video u kakvim krivinama ti tek obilazis :D

zato mi i zao sto nismo snimili nijedan video zajednicke voznje do sad
da na blowjobu imaju materijal za pljuvanje  [rofl]

Lazic

Ja? Samo i skljuèivo kad je pregledno... [zvizdi] ;D

Kostić

ima snimak kad mo i¹li u debrec. vidi se kako ti i laziæ vozite. ko babe

max89

mislim da je jako bitno izuzetno postovati znakove na putu narocito znakove upozorenja ako je put nepoznat, isto tako vracati se nazad istim putem ako se preferira brza voznja. rupcaga, kamenja, blata kolko volis. Bezbroj je mogucnosti da se padne uvek i svuda. Najbitnija je koncentracija i ,,pamet u glavu''. Razmisljati 3 koraka unapred i korisno je poznavati mogucnosti svog motora.