Glavni meni

Padovi - kako preziveti

Započeo Dusan Silni, 08 Oktobar, 2015, 15:47

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Bori¹a

freepartyman istina 100%
znaci ulazim u krivinu i vidim da sam brzo usao... i samo gledam u ogradu pored puta i kako da je izbegnem i gadjam direktno u nju

goranvojska

......
Citat: Bori¹a poslato 08 Oktobar, 2015, 20:35
freepartyman istina 100%
znaci ulazim u krivinu i vidim da sam brzo usao... i samo gledam u ogradu pored puta i kako da je izbegnem i gadjam direktno u nju
[/quote......]i ja.vidim dobru zensku i zagledam se.i koliko god pokusavam da izbegnem (ko ozbiljan covek)zakucam se u nju.jbg padam na to sta cu.......

goranvojska


Gavrolini

Jedno je sigurno, ni voznja ni padovi se ne uce na youtube. Samo sati na motoru i hiljade km. Kao sto refleksno kad se spotaknes telo se potrudi da ne padnes isto tako je i sa voznjom. Refleks se stice i samo iskustvo dovodi do toga da telo odreaguje nesvesno kako treba. Nema tu mnogo razmisljanja, te situacije traju sekundu a to je premalo da se ti setis sta si gledao na nekom klipu ili da se setis nekog kenjanja sa nekog kursa bezbedne voznje.  Naravno da je sve to korisno videti i vezbati ali kad dodje situacija onda telo mora samo da odreaguje

®or¾ GTI

Ja sam klizao sa aprilie 125 2007 kao klinac i to sa drugarom u pola 6 ujutru ispod gazele i to sa drugarom i to kao ponesosmo kacige tad se nije noslilo kao danas a bio si baja samo naocare, sad bez kombinezona ne idem ni metar, spustam ga iz kneza milosa zalezem i iz desne kivne ka sajmu obaram na levu i kolotrag od ulja i benzina od prvog jutarnjeg busa i cas ode motor samo se spustismo i klizanje, drugar odgurne i napravi ² koluta i spasi ga kaciga jel je puko glavom o beton a ja klizam u bermudama sa motorom i ne mozemo da stanemo, i ja ogulim celu potkolenicu i lakat, a moturu puko migavac i iskrivila se poluga menjaca.
Nauk uvek oprema i za 5 metara nema ni do radnje ni krug ni nista,  ne divljaj sa tudjim motorom jer ga ne poznajes.

®or¾ GTI

To je pogotovo posebna prica sto sednu odma na zveri od motora,  ja sam imao 125 rs i tu sam naucio da teram i obaram, pa na ovim vecim je to bila samo nadogradnja, a brate i mnogo przenica, upoznah onog klinca sto je sa r6 u zarkovu u ace joksimovica puko u auto koji se isparkiravao ja na adi radim mali isarao i ruke i noge sa tetovazama i pukne ga pesma i kaze posle ove pesme sam se zakucao i prezveo kaze ustsnovili sa 150 km/h a ja iso 180, ja ga pitam jel ti bese drug poginuo, on kao jeste pa ja kazem spusti te ruke budalo mala izgleda da nista nisi naucio,  a na sve to ridjeni brat od malog poginulog tu sa njim,  al jbga tata mu radi u bisanskoj bezbednosti pa ispeglali da ne robija.

®or¾ GTI

Ako oces po zakonu privlacnosti,  sta zracis to i privlacis:-)

Gorankolar

Jbg, meni se desilo prije èetiri mjeseca da zavr¹im sav polomljen (i dalje sam) a da ni dan danas nemam pojma kako. Pravac, brzina nekih 100-120, Yamaha Diversion 600 tu sigurno nije mogla vi¹e. Ono ¹to se vidjelo posle udesa je trag koèenja zadnjeg toèka na asfaltu i posle toga sam udario u iviènjak, pa poèeo da letim, oborio tri drveta i zavr¹io na banderi. Sad nemam pojma kako je do toga do¹lo, ali najvjerovatnije da je toèak zablokirao u nekom trenutku, jako rijetko koèim zadnjom, ili da je ba¹ neka prepreka bila ispred, jebem li ga.
Oprema je bitna, ja sam na sebi imao samo kacigu i to ni nju nisam svezao pa je spala posle prvog udara. Planirao sam nekih kilometar da se provozam i nazad, reko' nema ¹ta tu da mi se desi. Da sam obukao jaknu i rukavice bilo bi bar 50% bolje ovako sam zavr¹io sam mali milion posjekotina i lomova.

penzos

U jbg zorz sa èega ti kuca¹, sa fiksnog? Malo zarez, razmak, veliko slovo!
Drago mi je da svi ovde imaju relativno pozitivna iskustva. Meni je jo¹ pokojni deda rekao "ako se pla¹i¹ da æe¹ da padne¹, nemoj ni da seda¹ na motor"  [kralj] . Prosipao sam se svakako i kojekuda. Ajde ono kada ja zajebem, pa se nekako i povadim, i spremi¹ se malo, prokliza¹, iskontroli¹e¹. Ali kada te budala obri¹e iz sporedne kao gumicom, vidi¹ krajem oka branik koji te udara ... [neampojma]  Fizièka kondicija je dobrodo¹la u svemu, oprema je stvar koju svako odluèuje dali æe nositi. Ja opremu nosim skoro uvek, jer sam za ovih trijes i ne¹to godina na dva toèka nauèio-ti ne odluèuje¹ dali æe¹ pasti ili æe te neko omlatiti! Sve je to zbir okolnosti, a kada se desi-desi se! I da citiram dedu jo¹ jednom  "ako se pla¹i¹ da æe¹ da padne¹, nemoj ni da seda¹ na motor".
Prvo A pa onda, ¹to ka¾e na¹ vozaè u firmi, pet godina Juga da tera pa onda auto. by Lord Oblivion

®or¾ GTI

Sa moba kucam al redovno nesto zabaguje pa ne vidim sta kucam

balcan girl

ma nije meni sto cu ja da padnem nego sto ce motor da se olupaaa  :'( :'( :'( :'( zato mi je leva noga mahom bila u zavoju kad sam poèinjala jer je obavezno gurnem ispod motora da probam da ga zadrzim :D nikad nisam uspela osim da izgorim nogu na granu, to jesam i to svaki put na isto mesto :D :D :D :D
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

max89

Odlicna tema, srecom nikad nisam pao sa veceg motora. Davno jos, mozda sam imao mesec dana iskustva. Pao sam sa apen sestice vracajuci se ujutru sa posla posle kise koja je padala to vece u raskrsnici za jednosmernu ulicu gde sam oborio motor sa procenom da napravim veci luk i predjem na levi deo puta siguran da niko ne dolazi iz suprotnog smera. Krljomor je imao celave gume i zadnji tocak em kriv em necentriran. hahah. Posto sam skretao u desno kada je motor proklizao izvukao sam desnu nogu i seo desnim guzom na beton. Zatim zalego celim telom na ledja, rasirio ruke i nabio pete u polucucecem lezecem polozoaju kako bi sto vecim delom tela zahvatio beton i tako ranije stao. Desilo mi se prvi put kada sam seo na taj isti motor i prvi put inace na motor. Naglo sam pustio kvacilo jer nisam imao koordinaciju ruku i nogu da mi je motor otisao na zadnji te sam ostao na nogama gledajuci kako motor odlazi u bastu. Taj bol u dusi necu da zaboravim. drugi put isto se digao na zadnji samo sto ga nisam pustio pa sam trcao za njim drzeci guvernalu pod gasom. muke. mogu da zamislim koliko sam bio smesan. posle sam se odgurnuo nogom pa onda pustao kvacilo.

E sad pitanja. 1 koji polozaj tela treba zauzeti pri proklizavanju i klizanju po asvaltu tj koji deo tela ostaviti na nemilost betonu.
2 da li je bolje klizati ili kotrljati se?
3 koji deo tela zauzeti pri kotrljanju ?

Gavrolini

Klizaj kako znas i umes ,kotrljanja bez

Lazic

Citat: Gavrolini poslato 08 Oktobar, 2015, 19:29
Preterujem?

Nekad


I sad 8)

Naravouèenije, od osmeha se goji... ;D


E da, do sada kad god sam ljosnuo nisam imao ama ba¹ nikakvu kontrolu, kakvo odgurivanje motora, kakvi bakraèi, samo sam èekao da stanem... U ponedeljak mi se prvi put desilo da toliko dugo klizam, da mi je skoro dosadilo... ;D

ЯЭВОЛУТИОН

Nekoliko sam puta vec pisao...deset padova, deset puta bez opreme i deset puta bez loma...oderotina i rasekotine....
Da naglasim da sam imao petnaest godina manje i dvdesetak kila manje i u top formi....bilo je vecina klizanje, par puta udarac u prepreku i jedan highside...svaki put moja greska.....prepreke su bili automobili koji su mi oduzeli prednost...ali sam ja taj koji je prolazio kroz raskrsnicu a da nisam ni pogledao da li njih boli kurac za mene....
Oprema je jako bitna...pre svega cizme i rukavice.....kaciga ....ma sta mislili....pomaze i odmaze u isto vreme....dodatnih kilo ipo na vratu je ozbiljan teret....sigurno pomaze da se ne uboganjis....ali drugar je pao sa motora....par oderotina, jedna uboj , kaciga samo zagrebana a vrat pukao...verovatno jos prilikom sudara...
Bog vas cuva ako se sami cuvate....ali ne zaboravite da je svako od nas utefterisan i da sa lopate niko nije pobegao....voznja motorcikla nosi rizike ali donosi zadovoljstvo....smanjite rizik i povecajte zadovoljstvo...

p.s.
ovo se pre svega odnosi na UFFa koji pretice automobil u desnoj krivini, totalno nepreglednoj i misli da je mangup.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Lazic


®or¾ GTI

Kakvo kotrljanje samo klizanje i nema tu zauzimanja stava klizas kako znas i mozes ali ako ides ka prepreci noge prvo, ali mislim da je to najrealnije na stazi gde imas mesta za izletanja

TEEfqd

#37
Kotrljanje lomi kosti. Jos jedna stvar, ovo sto ljudi pisu da treba da se obori motor i nabada prednja da bi klizao ka prepreci radije nego da si na motoru i da sve vreme kocis koliko mozes je van pameti.
Svakako pre udarca u poslednjm trenutku treba da pokusas da se odvojis od motora da se ne bi zakucao sa sve motorom ali da se ucis da `oboris motor na stranu da bih klizao` je van pameti, mozes da podletis pod auto npr ili da se ukuca prvo motor u auto pa ti u motor a naglo zaustavljanje ubija. A mozes i da potcenis sebe i kocionu silu svog motora (sto je vrlo verovatno) pa da oboris motor na stranu i klizas a ne znas da si mogao da ukocis...
Motor mnogo bolje koci kada su obe gume na asvaltu nego sto koci dok je na boku. A i nisi nista postigao time sto si pao pre nego sto si dosao do prepreke.

srbac

Pre dva meseca je poginuo moj drugar tako sa aprilije rs 50.  Izleteo mu tip iznenada na put sa Kadetom i ovaj nabode prednju, prokliza, motor udari u auto i on se odkotrlja i udari u auto. Potres mozga, itd posle mesec dana umro u bolnici. ! Od opreme ¹orc i fila papuèe, uzeo krug da proba motor, kao ima kit od 80ccm ide dobro i pogibe. U ¾ivotu je par puta vozio tomosa, pao prvi put i nije pre¾iveo !!!

freepartyman

 Sa brzom voznjom ide i veci rizik. Ali sta znam,za to smo se prijavili kada smo seli na motor. Kenja mi se od onih fluorescentnih prsluka i slicne bezbedonosne opreme. Ako si u takvom strahu sa svoju bezbednost,batali motor ,vozi se kolima i nemoj da zaboravis da vezes pojas..A sto se tice pada, ima ljudi koji se sapletu na ulici i polome,jer su jednostavno smotani. Mada tu ima dosta faktora,nije samo do samog vozaca..Zato ja obicno kada manijam, to radim nocu,jer ima manje saobracaja. 
I became a beast to rid myself the pain of being a man