Glavni meni

Lampica za ulje - ima li neko slicna iskustva

Započeo Ivan 1986, 01 Oktobar, 2015, 02:20

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

®or¾ GTI

Koliko ja znam ako treperi na leru a vruc motor, lezajevi ugkavnom, ako je na hladnom proveri sito i automat kao sto rekose gore,  al kad se zagreje stsvi ti njemu ruku na izduv i vidi da li ce se ugasiti brzo i da li zvecka nesto, da ne nacinjes radilicu ako je ne daj boze to nesto.

Gvozden


Ivan 1986

Danas sam par puta palio motor,lampica nije treperila,mada to ni do sad nije znacilo da nece neki sledeci put,upravo to mi je i cudno sto nekad prodje par dana pa zatreperi,ako je neki kvar trebalo bi da signalizira uvek .
Sto se tice zatvaranja auspuha ne zvecka nista a valjda mora da se ugasi motor kad mu zatvoris auspuh a sve grane dihtuju,ne bas odmah naravno
ovih dana cu zameniti i  automat pritiska

®or¾ GTI

ne kazem da ne treba da se ugasi ali ne u prvih 5 do 8 sek,ako tad ili ranije kompresija uglavnom.

Kostić

ma nisu le¾ajevi. ili je bio vakum u filteru ili te zajebava taj automat. le¾ajevi neæe odma na ladno da pale lampu a tebi na snimku odma upali. ali ipak skini arter i vidi imali èega da zapu¹i sito jer mo¾e da se desi da povuèe i zapu¹i pa kad odstoji legne dole pa ne povuèe dovoljno da zapu¹i. ali ipak zameni prvo automat sa novim a ne polovan

Kostić

ali ako si uradio to sa otpu¹tanjem filtera kako reèe, saèekaj malo pa ako se vi¹e ne pojavi sluèaj onda je to to. to se èesto desi kad se menja ulje pa ljudi misle da je ko zna ¹ta

Ivan 1986

Citat: rboban poslato 01 Oktobar, 2015, 08:57
Japanac i kad obrije lezajeva radilice, kad prolupa ne pali lampicu od ulje, udara, zvekece ali ne pali lampicu....
Po meni posto si menjao indikator ovo izgleda na siguran znak smanjenog protoka ulja, smanjenog pritiska....
Sledece obavezno merenje pritiska u sistemu, i kontrola ulje pumpe.... mozda je samo sito povuklo nesto.....
Imao sam slucajeva gde sam vadio pola sake silikonske brtve sa sita pumpe koje je navukla na sebe.....

Upravo to,99 posto sam siguran,onaj 1 procenat neka ostane kad vratim sve

Skinem ja danas karter,u njemu nema mulja ni opiljaka,mozda neki sitan. Kad sam skinuo sito pumpe imao sam sta da vidim.
zapuseno poprilicno,ne od opiljaka nego od onog laka sa namotaja,zapeklo poprilicno na situ. Prethodni vlasnik,moj prijatelj,rekao mi je da je jedino imao problema sa namotajima,da ih je 2-3 puta premotavao,verovatno su mu motali namotaje pravi majstori i koristili dobar lak,vremenom je taj lak putem ulja ostajao na situ pumpe i desilo se to sto sam vam rekao. Ako stignem izbacicu sliku,ono je korisno da se vidi
Vama hvala na savetima a meni ostaje da veujem i da se nadam da nista drugo nije u problemu,cim sklopim javljam
Ako neko misli da usput treba da proverim jos nesto,neka kaze