Glavni meni

Sprint pulser2 2011g.

Započeo viper, 21 Septembar, 2015, 20:15

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

viper

Postadoh pre neki dan vlasnik Sprinta pulsera2 2011g. pre¹ao 6000km, za sad sam zadovoljan kako ide, treba da se zamene le¾ajevi zadnjeg toèka i zadnja guma, zamena ulja filtera i sveæice, to mi je sve predhodni vlasnik ostao du¾an da odradi.
Odradio sam pranje i podmazivanje lanca, ofarbao za¹titnik anlasera i noge na izduvnoj grani u bronzanu boju i ofarbao top u mat crnu, evo slike.


image free hosting
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Bori¹a

hocu ja, bas si velikodusan, hvala

mi¹ko_kolo

Borko, sinko, pogledaj podforum. Èovek ne prodaje, n'o se hvali.

Hohštapler

Sjajan motor ali TEK kad mu zameni¹ te "gume".
Pod navodnike jer se ne usuðujem da ih tako nazovem.
Menjaj pod hitno!
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Jefta

Ovo je bio moj prvi motor,samo se zvao Qinqgui od 200cm3. Sjajna masina za ucenje voznje motora. Kada padnes nista se ne osteti, samo se korman iskrivi, njega ispravis na stegu, ako neces da ispravljas mozes da kuois drugi za 1000din.
Trosi 2,5 - 3L benzina :) Nijada se jwfinije nisam vozio.
Odrzavanje na 5000km 1L ulja i filter ulja, povremeno zamenis filter goriva koji je sa spoljne strane, i filter vazduha koji se cisti i vraca.
Neunistiva masina od suzukija dr 200

Gume definitivno treba zameniti. I to odmah. Te Kingston drze samo na suvom i kada je 40 stepeni. Sve ostalo pustaju.
Lanac i lancanici set kosta 3000din.

Vruhunski motor za svakog pocetnika. Moj nastavila Nadalina da aka, pa je valjda sada presao kod neke devojke.

viper

Da zadnja guma je kriminalna, rekoh biv¹em vlasniku da se motor trese u vo¾nji zbog nje, za le¾ajeve zadnjeg toèka nebi ni otkrio problem da nisam danas, skinuo lanac da ga operem, zavrtim toèak a onu kruni i pucka, rekoh kuglice su postale kockaste.😞
Izduvao sam filter vazduha samo nisam znao èime da ga operem, nisam smeo benzinom.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Jefta

Ma sundjer je to. Ja prao u vodi i sapunici :) osusis i posle samo nauljis istim uljem koje i sipas u motor.

viper

E dali mo¾e nazad guma 140 70 R17, standardno ide 130 70 R17
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

OKi

Citat: viper poslato 21 Septembar, 2015, 22:36
E dali mo¾e nazad guma 140 70 R17, standardno ide 130 70 R17
Mani se toga  [nono] . Dobijes sminku, ali gubis na povoznosti. Ja na mojoj hondi imam 160 a treba 150 . Nisam neki krivinas , ali moj prijatelj koji to svojski vozi , kaze da je steta stavljati siru od propisane (on oseti u krivini). Ali sminka je sminka  [flashing] :P

Andreja

Èestitam, nema jeftinije zabave i prevoza od toga :)

Mo¾e 140/70-17 ali dobija¹ samo na izgledu a gubi¹ na svemu ostalom.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Bori¹a

Citat: mi¹ko_kolo poslato 21 Septembar, 2015, 21:33
Borko, sinko, pogledaj podforum. Èovek ne prodaje, n'o se hvali.

izvini, moja greska...

mi¹ko_kolo


viper

Video ja odmah da je pogre¹io, pa nisam ni komentarisao. :)
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Hohštapler

Citat: viper poslato 21 Septembar, 2015, 22:36
E dali mo¾e nazad guma 140 70 R17, standardno ide 130 70 R17
Ne mo¾e.
Ako je fabrika rekla 130 onda 130.
po 10x put na ovom forumu da napi¹em:
nije to 10mm ¹irine, to je dosta veæa te¾ina gume koja a) rotira i stvara veæi ¾iroskopski efekat b) amort nije projektovan da prima toliko veæe udare pri skakanju toèka i da ga spu¹ta na pod...
Ima tu jo¹ dosta faktora ali kad mi sve bolje znamo od in¾enjera u fabrici...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

viper

 Koje ulje ide u motor, na¹ao sam na netu podatak da ide Motul 5100 10W40 a za ¹iru gumu pitam jer su mi nudili danas u radnji ¹iru i nisam hteo da uzmem.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Hohštapler

Ja sam isto imao takav ali 125cx, kupio ga novog i vozio jednu sezonu..
Sve ¹to je Jefta napisao se sla¾em 100%...
U moj je i¹lo 0.85l ulja, i bilo koja kr¹tena polu sintetika je za njega ok, ja sam u moj sipao bardahl i bio zadovoljan.  ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

BOKYBOY

Citat: viper poslato 21 Septembar, 2015, 23:41
Koje ulje ide u motor, na¹ao sam na netu podatak da ide Motul 5100 10W40

...moze polusint Motul ili Bardal ali bolje 15/50 nego 10/40

viper

"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Jefta

Ma mozes i 10-40 to taj motor ne oseca. Sta god da sipas neces pogresiti. Motul, bardal, shell, castrol, motorex...

Nemoj da stavljas siru gumu. Iste dimenzije. Napisi koji prodavac ti je nudio siru da znamo da mi njega malo pozovemo i da ga pitamo sto pokusava da ti uvali...

Ja sam na moj stavio conti nesto SM. Uzeo kod conti-moto-a. Progledao sa pravim gumama na njemu. Totalno drugacija voznja.

lord_oblivion

Ja imam Quinqi 200 ali u enduro varijanti sa 21 napred i 18 pozadi. Agregat serije 166FMH, tako ne¹to. U su¹tini potpuno identièan agregat, ram i zadnji amortizer kao Pulser2.
Kupio sam ga pre nekih 3 meseca sa 6700 na satu, sad je blizu 12000 :D

Ja sipam ELF 10w40 polusintetiku, menjam na oko 3000, filter ulja na svaku drugu promenu ulja. Frad filter za gorivo, menja se na 20000 :)
Skinuo sam ERG ventil i izvadio katalizator, dobio sam dosta na odzivu na gas i u zvuku, ¾ivahniji je i krajnju je poveæao za 10kmh. Iridijum sveæica je bila u¹rafljena kad sam ga kupio.
Za pranje filtera vazduha koristim Axel Sgrasso.
Potro¹nja na otvorenom taèno 3L, grad 3.3-3.5, off-road do 4L. ps. imam malo te¾u ruku na gasu.

Saveti :
- pretresi svu struju, ¾ice, kontakte, promeni osiguraè za bajonet 15A
- ugradi xenon 35W
- s vremena na vreme prekontroli¹i SVE ¹rafove, ja sam ih dosta zamenio imbusima, matice samoste¾uæe po ramu
- ne prete¾i ¹rafove, lako sjebe¹ navoj
- pregledaj zadnji amortizer, velika je verovatnoæa da je isterao ulje. Ako je onaj sa ventilèiæem, mo¾e da se servisira, uljno-vazdu¹ni je i ima poklopac za otvaranje.

Ako ti treba manual, imam dva odlièna, na engleskom i na portugalskom.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.