Glavni meni

Ducati Pantah Cafe Racer a.k.a. Cagiva Alazzurra 350

Započeo abarth, 20 Septembar, 2015, 23:28

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.


abarth


ЯЭВОЛУТИОН

kakvo jadno italijanskoi resenja ze te pickupove....zice se dezintegrisu od ulja i grejanja....prvi susreet sa tim sranjem imao na 650 elefantu, pa na 750ss pa na pantahu500 i na kraju na jos jednom elefantu.....ali 750 ...useres se dok ih zalemis na pickupove a prolaze na milimetar od dekle....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

abarth

Da i jako je zanimljivo dok ne na¹teluje¹ paljenje stroboskopom. Skidao sam deklu 10x. Pa onda jo¹ zazor, ako prevelik onda ma¹i paljenje, a kad je premali i kad se motor dobro ugreje magnet poène da dodiruje pikap i nema varnice.

ЯЭВОЛУТИОН

zasto me mracis...skoro da sam zaboravio na skidanje deklesto puta....
podsetnik:
ne raditi motore na A,B,C,D
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

srbac


Lazic

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 25 Septembar, 2015, 09:57
zasto me mracis...skoro da sam zaboravio na skidanje deklesto puta....
podsetnik:
ne raditi motore na A,B,C,D
[rofl] [rofl] [rofl]

abarth

Nastavak:

U meðuvremenu su stigli novi Tarozzi trkaæi fuzasteri koji su pomereni ka nazad 10ak cm i nema suvozaèkih.






Auspusi i izduvne grane su ostali originalni osim novih zavr¹etaka i skraæivanja od nekih 30ak cm. Takoðe je probana varijanta sa crnim poklopcima sa strane.






Ovako "finalizovan" se vozio skoro godinu dana, a onda smo krenuli ponovo...



abarth

Faza 2

Ceo motor je raskloljen, ma¹ina skinuta. Na ramu su uklonjeni nosaèi akumulatora i napravljen novi ispod rezervoara. Brava je izme¹tena napred ispod leve strane rezervoara.




Sve je poslato na farbanje, ram, toèkovi, mostovi, vile, amortizeri, far i rezervoar na doradu jer je u prvoj verziji trkaèka zastava bila samo nalepnica.




Na èep rezervoara je dodata hromirana ducati remenica kao oma¾ prvom ducatiju sa kai¹evima.






Takoðe je napravljena ploèica sa imenom i serijskim brojem.



Zbog izme¹tanja akumulatora bilo je neophodno znaèajno izmenuti postojeæu instalaciju.




















Peki


abarth

I to je to. Motor je zavr¹en poèetkom ove godine i od tada se vozi redovno.












freepartyman

I became a beast to rid myself the pain of being a man

bigbad86

Pored rezervoara, resenje akumulatora vam je FENOMENALNO!

srbac

Bravooooo, odlican motocikl za buducnost !!!!
Kako prolazi vreme bice sve moderniji i moderniji !!!!

bigbad86

Nista bolje za po gradu ne treba. Kolko moze da razvije ovako olaksan? Kolko konja ima ta verzija? Citam po netu da mu je velika mana tezina jer su fakticki uzeli masinu od 500cc, spustili je na 350 i koknuli u isti ram.

abarth

Po specifikaciji 40ks. Mo¾e da navuèe 160 km/h. Trenutnu te¾inu nisam proveravao, a u podacima pi¹e 191kg prazan.  Postoji 650 ccm verizija gde je sve isto. Ima puno motora iz tog vremena sa 350ccm zbog jeftinije registracije u italiji.

FJCharlie

bozhe, poludechu, ovo je prelepo!  [klanjam_se]
u zadnje vreme se uvek nadjem oko nekog cafe racera, pochinje opasno da me svrbi jedan.

postoji li varijanta da kad budem u ns da isfotkam ovu lepoticu? ne verujem da chemo to mochi ove sezone zbog vremena al vech sledeche... mozhda bi joj chak nejlepshe legle jesenje boje  [srce]

ЯЭВОЛУТИОН

jel bi ti to da jebes ili da slikas.....clanu alvirovic racing tima?
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

Èista moto pornografija. Ne ide dalje od ovog.  [clapp] [thumb_up] :drka: :drka: :drka:
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

FJCharlie

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Septembar, 2015, 18:58
jel bi ti to da jebes ili da slikas.....clanu alvirovic racing tima?
nemam ja veze sa alvirovichima :P
ja samo koristim njiove njive

a za cafe racera josh nisam siguran shta bih :D