Glavni meni

Redni dvocilindras

Započeo p0peye, 21 Avgust, 2015, 03:12

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

balavurda


mali_zmaj

jin-jang

srbac


Bori¹a


joka


Bori¹a


p0peye

На страну ови зајебанти којима је досадно и дошли мало да зајебавају друге (међу које и себе убрајам) - али овде сам чуо пар  правих добрих информација...
Нисам џабе отварао тему - фала :-)
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

Bori¹a

i mene je ovo zanimalo jer je sledeci f800gs :P

Lazic

Citat: p0peye poslato 23 Avgust, 2015, 21:28
На страну ови зајебанти којима је досадно и дошли мало да зајебавају друге (међу које и себе убрајам) - али овде сам чуо пар  правих добрих информација...
Нисам џабе отварао тему - фала :-)
To je kuriozitet manijaka, mora¹ pa¾ljivo da prati¹ teme, da bi u gomili sprdaèine na¹ao ne¹to korisno... ;D

mali_zmaj

jebaj ga svima nam je tako gra pao!! malo ciste nebolozne gluposti i off a,pa malo izroni i neka korisna i pametna!!  zato i volim ovaj forum i manijake.. bj je postao leden i tehnicki,komercijalni..,ne merem ja to provarit!!! sho bi rekla moja pokojna baba!!
jin-jang

p0peye

Citat: UFF poslato 21 Avgust, 2015, 23:52
kakve bre sm masine od honde? imaju jedan model i bolje da ga nemaju jer je sramota, ne znam samo da li je veca sramota fmx ili ono govno od nc700

Можеш ли аргументовати изјаву за НЦ?
Мало се интересујем:

http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-honda-nc750x-review/24458.html
http://www.zabikers.co.za/2015/01/15/bike-review-honda-nc700x-and-nc750x/
about:reader?url=http%3A%2F%2Fwww.bennetts.co.uk%2Fbikesocial%2Freviews%2Fbike-reviews%2Fhonda%2Fnc750x%2F%23.Vd576PyxX4o&tabId=13
А шта мислиш о:

http://www.themotorcycleobsession.com/2015/01/what-i-want-new-supercharged-honda-nc750.html?m=1

;-)

Citat
kao prave najpouzdanije i najdugotrajnije agregate na svetu? pa i ktm bi trajao sto godina kao honda kad bi mu roknuli blokadu na 30% njegove snage [rofl]

Може да бидне - а и не мора...

Citat

...
sto se tice cb1200r njega prodaje nadrkan dizajn i ogroman obrtni moment od v2 dok zadrzava miran rad od r4

Биг бенг?

Citat

...

sto se tice kantasakija nek prica ko sta hoce ali tu zdrav razum sve objasnjava, ne moras cak ni da se razumes u motore da bi znao da ako dobijes nadrkan dizajn i vise snage za manje pare od ostalih to MORA da bude na ustrb kvaliteta

За дизајн се НЕ слажем. За снагу да.

Гледај кинези колико напредују са дизајном (далеко је то од прелепог, али у односу на пре 10 год - лепота. Да кажемо - визуелно прихватљиво. Технолошки - хајде да причамо за 10год (тада ће додуше и цена бити друга...)

Мада...
Кореанци (ауто-индустрија) тренутно дају убедљиво најдуже гаранције, а (ствар укуса) по дизајну ништа не заостају за конкуренцијом. Често и супротно...

 
Citat: Ho¹tapler poslato 21 Avgust, 2015, 13:53
...sve je to u redu, kawin R2, al i dalje mislim da je Honda CB500 u svemu malo bolji.
Ali i skuplji.
Na ¾alost, taj agregat nisu metali u neki soft enduro kao KLE.
...

Вероватно мислиш на стари цб500? Нови сављају у CB500X, и једна од ствари која ме интересује је како су успели да спусте потрошњу на 3,х литара?

Citat: Andreja poslato 21 Avgust, 2015, 17:35
... i jedna digresija ali dr¾i se teme. Pogledajte kako je lik sa 990ADV oduvao mnogo (za off) ozbiljnije i lak¹e motore:

! No longer available

Bitan je motor, ali d¾abe ¹iroka ramena kad su muda malena :D

Јесте баја возио к'о да га је украо, али стекао сам утисак да је већина дошла на лагану по'подневну вожњицу...
Бар пола је стајала да предахбе (или дигне мотор?), или паркирала испред "барице" и премишљала како да прођу а да не упрљају мотор и чизме...
За снимача је све јасно: дошао да да све од себе. [Клањамсе]


Citat: srbac poslato 22 Avgust, 2015, 00:55
Neki ljudi iz nekakvih casopsa testiraju motore i onda daju ocene !!! (kao da to nije placeno dobro) Pitam se kojem pametnom coveku je u zivotu bitno 0.2 secunde u startu? Ili kome je bitno da li ima 173 ks ili 193? Gde ces ga voziti po Srbiji?
Momci sa 600ccm im pokazuju na stazi ko je ko a ne sta vozi. A tek oni jadnici sa Ducatijima sto su na Ponikvama imali vreme skoro kao 125ccm.!!! Verovatno je njima bitno onih 0.2 sec
Све потписујем. Зато и планирам да отворим једну нову тему са гласањем...
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

srbac


UFF

vozio nc na navaku kad je bio test day, tad sam dosao sa cbr6000f
i 600f i ide dosta bolje i lezi dosta bolje od nc-a
po meni ima premalo snage i smesno ogibljenje

Hohštapler

Novi CB500 je napravljen za A2 i ima koliko, 35kw?
Plus injection.
Moj matori CB500 sa karbovima je imao 42kw i trosio je 4.2 van grada i ispod 5 u gradu..
I nikakav problem da spusti potro¹nju ispod 4...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

p0peye

Уфе, 'ел ме зајебаваш да поредиш цбр и нц?
Хох, има логике. Мада - акосе добро сећам помињали су преко 80мпг - то је испод 3 литре на 100...
Из 500цм3.
НЦ је око 3,3 чини ми се...

Шта ја знам. За моје потребе (како их тренутно видим) у наредних пар година - мислим да би ми НЦ лег'о к'о будали шамар...
Град, град, град, рекеативна вожња, мао лаганог офа, град, град, град...
Шта знам.
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

Boqy

#55
samo NC750, i to ko je navikao na 4 cilindra ima non stop da kuca blokadu u poèetku.
To je motor za one koji hoæe da se voze za male pare i nisu im bitne performanse, mo¾e i lepo da se natovari za put, ima obrtni moment i mo¾e dobro da pegla auto put, milsim da je pri 160 na oko 4500-5000rpm. Èak i tad ne tro¹i ne¹to mnogo.

ЯЭВОЛУТИОН

kupi skuter za grad.....125 ccm trosi 2,5 litra.....meni svaki motor trosi 7 litara.....a vama trose motori manje nego sta fabrika laze...ovaj ...kaze.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Andreja

Jawa mi je tro¹ila oko 5 u proseku, XT ne¹to malo ispod ali sam jednom ba¹ ¾urio do Aranðelovca, mislim da iz crvenog nisam iza¹ao, deset litara mi je bila proseèna... VFR pet litara u poèetku kada je bilo hladno i klizavo, ekonomièan je kada se pazi na zavrtanje ruèice gasa; posle je tuk'o koliko sam ja tuk'o mada opet ni¹ta stra¹no. GPZ taèno pet litara prosek, vo¾nja mi je uvek bila srednje agresivna :D

Najjaèi su mi oni ¹to voze 50ccm 2t da se "voze jeftino"... Jeftiniji je 125ccm 4t bar 50% a ide znatno bolje.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

p0peye

#58
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Avgust, 2015, 21:49
kupi skuter za grad.....125 ccm trosi 2,5 litra.....meni svaki motor trosi 7 litara.....a vama trose motori manje nego sta fabrika laze...ovaj ...kaze.
Да ме је тај вид превозног средства интересовао, отишао бих на скутери.орг, а не у манијаке...
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

p0peye

#59
Citat: Boqy poslato 29 Avgust, 2015, 21:49
samo NC750, i to ko je navikao na 4 cilindra ima non stop da kuca blokadu u poèetku.
To je motor za one koji hoæe da se voze za male pare i nisu im bitne performanse, mo¾e i lepo da se natovari za put, ima obrtni moment i mo¾e dobro da pegla auto put, milsim da je pri 160 na oko 4500-5000rpm. Èak i tad ne tro¹i ne¹to mnogo.
Није питање да ли су ми битне перформансе, него који компромис тренутно могу да направим...

Да се разумемо - није ми гадљива Дукатијева мултистрада.
Још она перверзија са подешвањем огибљења, снаге мотора, све бирањем режима вожње, преко компјутера...
Још само да је јапанац, убеђен сам да бх га купио за једно 15год...
(Остаје проблем тежине, али јбг.)
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +