Glavni meni

Redni dvocilindras

Započeo p0peye, 21 Avgust, 2015, 03:12

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Biker-Boy

Ne bih se slozio sto se tice pocetnicke klase, CBR 250 je prilicno popularan motor, ne bas kao Ninja 250-300, ali ne zaostaje bas tolko, R3 je relativno friska ali kontam da ce oboje da zajebe :D
I feel the need..... the need for speed !!!

Andreja

... i jedna digresija ali dr¾i se teme. Pogledajte kako je lik sa 990ADV oduvao mnogo (za off) ozbiljnije i lak¹e motore:

! No longer available

Bitan je motor, ali d¾abe ¹iroka ramena kad su muda malena :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Taraba

Al bi se ja prosuo ovde 130 puta.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Lazic


Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta

Ja pao sa stolice dok sam gledao [rofl] [rofl]

idanijel


Alekre

Paralerni dvocilindras datiraju pre II. Svetskog rata, masovno korisceni u Engleskoj moto industriji, kasnije ga koristi i drugi proizvodjaci, najpoznatije ste vec naveli. Odlikuje ih kompaktnost, jednostavnost i relativno pristupacni za mehanicke intervencije. Ne postoji idealna konfiguracija agregata vec najbolji kompromis za namenu vozila. U mnogome agregat i diktira izvedbu rama. Zbog svojih osobina para-twin odlican za motocikle, mala rekreativna vozila itd. Treba znati da postoje sa razlicitim uglovima radilice: 360c, 270c i 180c. Stariji agregati uglavnom imaju kuglicne lezajeve radilice sto je skoro vecno resenje.

Na nasim prostorima najvise kontakta saovakvim tipom agregata je u TDM-u a najcuveniji je ''Kawasakijev''. Za TDM nisam kompetentan ali za Kawin jesam:

U kratim crtama, odlican agregat, vrlo pouzdan, trajan i jako ekonomican.
Znam bar nekoliko ER5-ica koje imaju preko 100,000 na satu i voze se bez ikakvih problema. Ima dosta GPZ-ova sa preko 100,000... Uglavnom to radi dosta dobro i licno sam zaista ponosan sto ga imam u vlasnistvu.

Ja sam bio oduvek jedan od onih u moto klubu koji se nikada nije zajebavao sa majstorima, budzio i nagledao se mnogo drugih na autobuskim stanicama, skuterima itd. dok su im motori bili po gajbicama i mesecima po radionici ili nisu imali pare da ih voze.

Moje licno misljenje je da smo tehnicki neuk narod, naviknut da nesto budzi, prevezuje... To sto neko kaze da ovo i ono ne valja (nebitno koji je proizvodjac u pitanju) uzimam sa rezervom.

Neadekvatno koriscenje (neredovni servisi, losa ulja, nacin voznje i namena) je cesto i zaista su retki ljudi koji to shvataju.

Konkretno sto se ''Kawe'' tice, to je gradski motocikl cija je namena da bude prost, jednostavan, da trosi malo i radi 360 dana u godini. Za tu namenu, uz CB500 i ostalu familiju ne postoji mu ravan.

Jedina stvar koja mi se ne svidja je sto nema treci lezaj radilice. Iz tog agregata moze da se izvuce oko 75ks ali tu je radilica ugrozena i postavlja se pitanje pouzdanosti. Da je drugacije bio bi super osnova za projekte.

Generalno, konceptu tih agregata nista ne fali, sedi - pali vozi na kraj sveta i dodji kuci.

UFF

Citat: Ho¹tapler poslato 21 Avgust, 2015, 15:17
...ti zna¹ da sam ja "Honda pa tri mesta prazno.." tip, ali budimo realni, u poslednjih 5-7 godina honda ¾ivi na lovorikama.
Ozbiljno su se uspavali.
Osim mo¾da u SM ma¹inama, navedi jednu klasu u kojoj oni imaju najbolji motor?
(sad æe UFF da ka¾e SuperNaked  [blahblah])



kakve bre sm masine od honde? imaju jedan model i bolje da ga nemaju jer je sramota, ne znam samo da li je veca sramota fmx ili ono govno od nc700
kao prave najpouzdanije i najdugotrajnije agregate na svetu? pa i ktm bi trajao sto godina kao honda kad bi mu roknuli blokadu na 30% njegove snage  [rofl]
volim hondu jer se na svakom motoru osecas kao da ga vozis ceo zivot iako si prvi put seo na njega, prefinjena je i usavrsena, jbg firma ima vise kesa za sredjivanje krajnjeg proizvoda od svih ostalih japanaca
sto se tice cb1200r njega prodaje nadrkan dizajn i ogroman obrtni moment od v2 dok zadrzava miran rad od r4


Citat: Ho¹tapler poslato 21 Avgust, 2015, 16:44
Ima ona nove modele, al daj jednu klasu u kojoj ima najbolji motor?
Sporttouring, VFR1200, gde postoje FJR1300, GTR1400, i onaj BMW GTL1600

e pa tu si se zajebo jer bi ja odabrao vfr1200 bez razmisljanja
znas postoje ljudi koji ne vole da se rvu sa motorom, koji vole da je kratak i agilan a ako gledas ta dva kriterijuma honda je pobedila sve ostale sto si nabrojao (po meni je i lepsa od svih ostalih ali u to da ne ulazimo)

sto se tice kantasakija nek prica ko sta hoce ali tu zdrav razum sve objasnjava, ne moras cak ni da se razumes u motore da bi znao da ako dobijes nadrkan dizajn i vise snage za manje pare od ostalih to MORA da bude na ustrb kvaliteta

srbac

Neki ljudi iz nekakvih casopsa testiraju motore i onda daju ocene !!! (kao da to nije placeno dobro) Pitam se kojem pametnom coveku je u zivotu bitno 0.2 secunde u startu? Ili kome je bitno da li ima 173 ks ili 193? Gde ces ga voziti po Srbiji?
Momci sa 600ccm im pokazuju na stazi ko je ko a ne sta vozi. A tek oni jadnici sa Ducatijima sto su na Ponikvama imali vreme skoro kao 125ccm.!!! Verovatno je njima bitno onih 0.2 sec

sasa ns 1

citajuci test jos 2006,decembar motorad,tehicki najbolje odradjen test,agregat od er6 n ili f ide na medjuubrzanjima  60-140 km-sat u klasi sa ostalim motorima od oko 80 konja,ali versis ide brze za 3,2 sekunde i skace u klasu motora na medjuubranjima od 100 konja i vise gde se i najcesce vozi ,a broj bodova na testoima ide  za sve motore oko 600, a versiis ako se dobro secam  oko 670 sto mu dodje jedan od najbolje ocenjenih motora ikad,mislim da 99 posto lasnika versisa nije imalo nikakav kvar  na predjenih 5oooo km a veroatno  ce to ici i dalje,pa doi toga da plocice idu na 70000 km ,a zadnje verovatno  lifetime garancija, a te iste  sa istim pumpama i celjustima nadrugim motorima idu oko 25000 km sto je zapanjujuce a  oleo bi da mi neko to objasni nekako drugacije a ne samo zaisi od stila voznje i kocenja posto znam ljude koji voze kao i auto pa im traju triput krace,da li je do rama i vesanja

Hohštapler

Citat: UFF poslato 21 Avgust, 2015, 23:52


kakve bre sm masine od honde? imaju jedan model i bolje da ga nemaju jer je sramota, ne znam samo da li je veca sramota fmx ili ono govno od nc700
kao prave najpouzdanije i najdugotrajnije agregate na svetu? pa i ktm bi trajao sto godina kao honda kad bi mu roknuli blokadu na 30% njegove snage  [rofl]
volim hondu jer se na svakom motoru osecas kao da ga vozis ceo zivot iako si prvi put seo na njega, prefinjena je i usavrsena, jbg firma ima vise kesa za sredjivanje krajnjeg proizvoda od svih ostalih japanaca
sto se tice cb1200r njega prodaje nadrkan dizajn i ogroman obrtni moment od v2 dok zadrzava miran rad od r4


U supermoto-u koji sam ja gledao u¾ivo, honda ima ubedljivo najnadrkaniju ma¹inu
! No longer available

Ostalo se sla¾em. I ja bih pre uzeo VFR1200 nego bilo koji touring, samo zato ¹to je jedini V4 u toj klasi, ali to smo ti i ja, i dalje postoje ma¹ine koje su superiornije od njega.

I nemo¹ porediti KTM i Hondu u kvalitetu. Nigde. 2 KTMa su nam bila u gara¾i, ni jedan stariji od 2012, oba imaju puknute delove, jednom ¹raf od kartera, drugom deo hidraulièkog cilindra kvaèila. OK, neki debil je to stezao i skidao seger ko zna èime, al ni honda nema pametnije vlasnike pa opet izdr¾ava.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mali_zmaj

ko hoce pouzdanost,malu potrosnju,zivahnu voznjicu redna dvica u kawasakiju je nenadjebiva!!!  uz redovna odrzavanja,trajna do zla boga!!! jeste mora malo da se salta vise nego uobicajno,ali ta sesta brzina je zlata vrijedna..,to mi nedostaje strasno na zephyru...
jin-jang

Andreja

UFF-e, +1  [thumb_up]

Andrej, sve 450tke su "tu negde", reæi da je Hondina 450 ubedljivo najbolja je hrabra izjava, nepotkrepljena argumentima... Nije ni¹ta ni jaèa ni pouzdanija od konkurenata. FMX neæu da komentari¹em (znam da na njega nisi ni mislio :) ).

©to se tièe poreðenja Honda-KTM, i dalje stojim pri tome da bi i KTM trajao koliko hoæe¹ kada bi mu snaga bila ogranièena kao civilnim Hondama... Sa druge strane, imamo 990 LC8 agregat, ja do sad nisam èuo ni za jednog da je imao problem. Stari LC4 ima problem sa glavom, jbg, je l' hoæe¹ haj performans, plati. Sve je olak¹ano i nadrkano do krajnjih granica, ne mo¾e da traje kao XT od 600ccm i 40 konja pa da jebe oca.

A to da Honde izdr¾avaju preterano stezanje ¹rafova kartera i slièno... Pusti... Ortaku nije pukao ¹raf kartera na CBR600 veæ KARTER :D Jbg, sivonja...
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Lazic

Ma kantasaki je govno ¾ivo, eno riknula mi sajla brzinomera posle 6 godina... ;D

ЯЭВОЛУТИОН

ajde da rezimiramo
redni dvocilindras je optimalno resenje za motorcikl.....ali....uzavisnosti od uglova na radilici seponasa potpuno drugacije. Paralel tvin, gde oba klipa idu zajedno se ponasa kao upareni singl....dosta obrtnog momenta koji posustaju u gornjoj zoni obrtaja...i dosta vibracija...naizmenicni twin , gde klipovi naiznemicno dolaze u gmt, ima manje vibracija ali i manje obrtnog momenta u donjem rezimu ali se zato lakse zavti.....treci varijetet se ponasa popu v-twina, poteze iz niskih a ne posustaje mnogo ni gore....manje vibracija....i zapravo je to i postalo omiljeno resenje u zadnjih par godina.....
Licno preferiram paralel twin sa teskom radilicom koji povlaci kao traktor od 1000 obrtaja....uopste ne mora da ima mnogo konja da bi isao....nazalost konji su oni koji prodaju motore....ali ko sam ja ...ja bih voleo da motori imaju kurblu...pa ja nisma normalan...sta ce na trkackom motoru od 1000 kubika kurbla....ali meni nekako lep osecaj kad zapnes nogom da bi upalio motor....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

bigbad86

Zamisli ti tu sliku, CBR1000 RR lik izlazi iz kafica za brzim naocarama i Fila papucama i onda gazi kurblu da upali :P

srbac


ЯЭВОЛУТИОН

Citat: bigbad86 poslato 23 Avgust, 2015, 13:54
Zamisli ti tu sliku, CBR1000 RR lik izlazi iz kafica za brzim naocarama i Fila papucama i onda gazi kurblu da upali :P
zapanjujuce kao pre cetrideset godina kad izlazi tip iz kafica sa kaubojkama, pritiska dugme i pali motor....sve sto nije po standardu odskace.....ili tip koji izlazi i seda na KTM i kurbla, kurbla, kurbla, kurbla......kurbla......kur...bla.....a picke iz kafice gledaju i dive se KTM-u.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11