Ćao, Anonimni posetioče
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori (Urednik: Bishke)  |  Tema: Redni dvocilindras
Stranice: 1 ... 6 7 8 [9]
Štampaj
Autor Tema: Redni dvocilindras  (Pročitano 9496 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Boki-KG
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Rotax 800ccm
Lokacija: kg
Poruke: 388
Kvalitet: +162 (41%)
Zahvalnice: 9

Odgovor #160 - 22 Jul, 2016, 21:31 Ocena: 0
Ignoriši

Rotax je ozbiljna firma i nema potreba da radi u koperaciji sa BMW om....pravili su 2t 125 motor koji je proslavio apriliu, zarim v2 koji se ugradjivao u rsv 1000, ,,buell xb1150...
Bmw razvojnom centru se nije isplatilo da pravi agregat pa je to povereno rotaxu, kao i u predhodnoh f650 seriji, gde donji deo deli sa apriliom....inace BMW proizvodi vecinu, ali ne i sve komponente za svoju perjanicu r1250....delove rade razi kooperanti....
Siguran sam da BMW ne proizvodi skoro ni jedan deo ni za jedan svoj motor. Ovo ne kažem samo zato što ne volim BMW već je ista situacija sa svim proizvođačima.
Recimo klipnjače za Kawasaki (dosta modela) se prave u USA (Missouri). Ovo pouzdano znam jer sam sarađivao sa ovom fabrikom.
Izduvne grane za dosta Hondi se, čini mi se, proizvode u Urugvaju itd.

R&D i D&D je deo OEM-a za većinu komponenti (uglavnom nestandardnih) ali veliku većinu komponenti ni jedan OEM ne proizvodi, već samo razvija i postavlja zahteve.

Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.
Čapek
Stranice: 1 ... 6 7 8 [9]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori (Urednik: Bishke)  |  Tema: Redni dvocilindras