Glavni meni

Ðunta - Prodaja ulja, maziva...

Započeo ðunta, 31 Jul, 2015, 12:40

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

castor

Silkolene Pro 4/Pro 4 Plus 15W-50? 4 kile naravno…

Bio sam na Motul-u 300V 15W-50, pre¹ao na novi "model" sa Double Ester-a na Ester Core i ujedno se prebacio na 10W-40 i bio sam zadovoljniji, ulje je bilo osjetno bolje. Sad sam se pre¹altao na 7100 10W-50, ulje koje ima JASO MA2 specifikaciju i prezadovoljan sam. Pa se razmi¹ljam o gore navedenom… Ajde ne bilo ti te¹ko, ¹ibni mi cijene, pa da vidim ¹ta da radim, jer sam prebio veæ 6k km… Fala i pozdrav!
It's the ride that matters, not the bike…

ðunta

Citat: castor poslato 20 Avgust, 2015, 11:40
Silkolene Pro 4/Pro 4 Plus 15W-50? 4 kile naravno…

Bio sam na Motul-u 300V 15W-50, pre¹ao na novi "model" sa Double Ester-a na Ester Core i ujedno se prebacio na 10W-40 i bio sam zadovoljniji, ulje je bilo osjetno bolje. Sad sam se pre¹altao na 7100 10W-50, ulje koje ima JASO MA2 specifikaciju i prezadovoljan sam. Pa se razmi¹ljam o gore navedenom… Ajde ne bilo ti te¹ko, ¹ibni mi cijene, pa da vidim ¹ta da radim, jer sam prebio veæ 6k km… Fala i pozdrav!

Ja se izvinjavam ali ne dobijam obave¹tenja o postovanju i pp-ima, pa kad otvorim forum, odgovoriæu ti. Inaèe PRO 4 PPLUS je dostupan samo u 5W40 i 10W50 a PRO 4 u 10W40 i 15W50.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

castor

Nemoj Mile brate da se izvinjava¹ ni¹ta, to ovdje ne radi veæ sto godina.

Nego, izgleda da mi motor voli malo rjeðe ulje, pa ondak daj info za 10W-40 i 10W-50.

Fala.

PS: A nije iskljuèeno i da se javim koji dan i doletim do tebe… ;) [thumb_up]
It's the ride that matters, not the bike…

ðunta

Citat: castor poslato 25 Avgust, 2015, 02:42
Nemoj Mile brate da se izvinjava¹ ni¹ta, to ovdje ne radi veæ sto godina.

Nego, izgleda da mi motor voli malo rjeðe ulje, pa ondak daj info za 10W-40 i 10W-50.

Fala.

PS: A nije iskljuèeno i da se javim koji dan i doletim do tebe… ;) [thumb_up]

Auu, ja se ubi pode¹avajuæi, znaèi moram da de¾uram. ©ta znam, 10W40 ja smatram malo retkim za na¹e vreline, 10W50 je reðe nego 15W50 mada se sve tri gradacije vozaju sa uspehom po reèima korisnika. Zanimljivo je da na istom tipu motora se vozi Pro 4 15W50 i Pro 4 Plus 10W50, oboje prezadovoljni mada je + vr¹no ulje uop¹te ne samo u gami Silkolena. Pro 4 + se vozi na vi¹e BMW-a 1.2, izdr¾ava bez problema 10K, èak i 12, a vazdu¹ni Bokser bukvalno satire ulje svojim suèeljenim hodom cilindara plus je radna temperatura stalno oko 150-160°C, u ¹picevima i 180, skala je do 200°C. Inaèe se temperatura prevodi iz pritiska ulja ¹to govori koliko je u stvari veliko optereæenje za mazivo.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

castor

E, a ja sam zakljuèio da mi motoru vi¹e prija rjeðe ulje... [neampojma] [neampojma] [neampojma]
It's the ride that matters, not the bike…

Slaninar

U vodeno hlaðenom motoru je temperatura praktièno ista. Mislim da je bolje sipati reðe ulje (koje proizvoðaè preporuèuje za datu klimu). Kapiram ako je motor pred generalnom ,pa tro¹i ulje, ali ako je ispravan, noviji, za na¹e podneblje je 10w40 sasvim OK.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

castor

Do tog zakljuèka sam i ja do¹ao. 10W-40 ili 10W-50 za ona ulja koja imaju tu gradaciju, to mi najvi¹e odgovara...
It's the ride that matters, not the bike…

ðunta

Nominalna gradacija viskoziteta ne znaèi da æe se isto pona¹ati pri optereæenju i na vreme dva ulja razlièitog tipa ili proizvoðaèa. Preporuke proizvoðaèa za Evropu su mahom prilagoðene naj veæem tr¾i¹tu, znaèi prvenstveno Nemaèkoj, gde nema ovolikih toplotnih udara i to treba imati na umu i pa¾ljivo proèitati fabrièku preporuku. Inaèe ima op¹ta tema o uljima, ovo je komercijalna pa da ne pretaèemo.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

castor

U manualu lijepo pi¹e da je generalna preporuka 10W-40, ali da nije obavezna, veæ da ulje treba izabrati prema geografskom podruèju i u skladu sa temperaturnim opsegom u kome se motor vozi. Za na¹e podneblje mo¾e i 10W-40, ako neko vozi motor od prvog dana proljeæa do polovine jeseni, a za cijelu godinu je 10W-50 i 15W-50, barem prema temperaturnim opsezima.
It's the ride that matters, not the bike…

ðunta

Citat: castor poslato 26 Avgust, 2015, 21:21
U manualu lijepo pi¹e da je generalna preporuka 10W-40, ali da nije obavezna, veæ da ulje treba izabrati prema geografskom podruèju i u skladu sa temperaturnim opsegom u kome se motor vozi. Za na¹e podneblje mo¾e i 10W-40, ako neko vozi motor od prvog dana proljeæa do polovine jeseni, a za cijelu godinu je 10W-50 i 15W-50, barem prema temperaturnim opsezima.

10W40 se vi¹e redi pri visokoj temperaturi nego pedesetica.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

ðunta

Na kraju sezone da se zahvalim na interesovanju i da obavestim da tema neæe biti auktuelna u narednom periodu.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

castor

It's the ride that matters, not the bike…

goranvojska


ðunta

Idu lep¹i dani, vi¹e kupaca je i tokom zime menjala ulje u agregatima i zahvaljujuæi njima se razmi¹ljane   [veryangry] o ga¹enju poslovanja promenilo, bar za jo¹ neki period. Zbog pada kursa, cene uljima su 5% vi¹e a inaèe nije bilo poveæanja vi¹e godina, jo¹ od 108 Din za jedan €. Ponuda je ista i va¾i beasplatna isporuka na kuæni prag. Na raspolaganju, pa izvolite.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Grof


mali_zmaj

Djunta sta bi mi preporucio za moju kawu,racunaj da je 91 vo god. proizvodnje,uljara....,redna cetvorka,zephyr 750ccm,racunam nesto gusce,da se tako izrazim,preporuci...
jin-jang

ðunta

Grofu na pp, a tebi Comp 4 20W50, ako tera¹ i po ladnoæi, onda 15W50, preporuèiti sintetiku mislim da nije umesno.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Lazic

Koliko se seæam i tro¹kari ulje...

mali_zmaj

jin-jang

ðunta

Svaki vazdu¹njak mora da tro¹i malo ulja zbog veæih zazora  dok se ne zagreje agregat, a inaèe umerena potro¹nja je dobra jer se preko uljnih para izbacuju fine nus èestice koje bi se lepile koje kuda. 
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"