Glavni meni

Bmw k1200s 2005

Započeo YOman, 13 Februar, 2011, 03:11

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

YOman

b]BMW K1200S Sonderlackirung edition[/b]


1. Godi¹te motocikla koji si vozio:




Moj motor je godiste 2005, ali to je model koji ide ne promenjen do 2008.god a posle toga
blagi facelifting sa povecanjem kubikaze u modelu K1300s sa 175HP koji je i sada aktuelan.


2. Vreme provedeno na motociklu:

Kupio sam ga pre par nedelja, i malo zbog vremenskih uslova a malo zbog obaveza, nisam uspeo
da predjem vise 1000km, ali dovoljno za neke prve utiske. Trudio sam se da ga povedem i
autoputem, ali i u magistrale i brda i krivine. Rezultat je pomalko za mene iznenadjujuc...

;)


3. ©ta mi se dopada:

Mnogo toga... :)

Za pocetak, svidja mi se sto je motor Hi-end tehnogogije. Svi BMWovski gadgeti su tu.

Najvise odusevljava ESA system, koji je u stvari elektronsko podesavanje ogibljenja, i daje
mogucnost podesavanja jednog ili 2 putnika, sa stvarima ili ne, i sve to u tri moda, i to:

Sport, Normal i Confort.

Naravno, tu je i integrisani sistem kocenja pojacan servo pumpom, i koji na rucnoj kocnici
objedinjuje i prednji i zadnji tocak, a na noznoj samo zadnji, sto je posebno zgodno za
krivinarenje... ABS koji radi odlicno.

Polozaj sedenja 100 poena! Odnos koji su napravili ruke-noge-kukovi garantuje udobnost na
dugim putevima, i jedva cekam da se pokrenem negde dalje. Na motoru si nagnut umereno
unapred, ali toliko da taman nije naporno. Rucke nisu heblovi ali nije ni korman. Ustvari
vise podseca na neku stilizovanu gredu, i po konstrukciji je blizi kormanu.

Jako puno detalja, stilizovanih i integrisanih na ovaj bajk, tako da ih ne primetis odmah...
Najinteresantniji je svakako Stilizovani jezik, koji je ustvari stop lampa i postoji prica
da je napravljena tako, da bi se plezila Hayabusama, jer ovaj motor zovu "Ubica Hayabusa"...sto sa cenom svakako jeste! :D




Odusevljavaju i fabricki koferi koji su deo dodate opreme, nisu posebno veliki(sa
prosirenjem 2x25l) ali su jako lepi i sigurno cu biti zadovoljan njima.


4. ©ta je moglo biti bolje:

Zastita od vetra u predelu glave i spiceva ramena, i cudan osecaj saltanja kada je kardan u
pitanju, ali cenim da mi tu fali da se malko naviknem.

Potrosnja bi mogla da bude za 1l manja u svim uslovima voznje.


5. Moj utisak:

Pa da pocnemo... :)



Reklamni slogan "Face the Power", je nesto sto me je pre svega obavezalo da pazljivo pridjem
ovom motociklu.
Naime, jak je kao nosorog u naletu, ali moram da priznam da me je razuverio i oslobodio
stresa svojom filozofijom kojom je pravljen. Nema eksplozija snage, nema nervoze.
Jednostavno je jak od starta i to sto ima da da, daje prilicno linearno. Prostijim recima,
moze da ga vozi ko hoce i kako hoce, samo ako ima "kocnicu" u glavi i da se ne zaboravi na
cemu je.
Prvi utisak, kada sam ga kupio je, mozda i izrazeniji od snage(167HP), je osecaj sigurnosti.

Znaci, nesto sto do sada nisam imao prilike da osetim. Bez ikakve emocije i drame, ulazi u
krivine vodjen Duolever BMWovskim izumom od prednje vile, koja to ustvari i nije.



Upravlja se sistemom poluga i spona, a ovaj sistem se meni ucinio posebno delotvoran na
neravnom i dzompastom asfaltu, gde ne prenosi direkno udare na ruke. S'druge strane,
preciznost ulaska u krivinu je neverovatna, bez obzira na medjuosovinsko rastojanje koje bi
pre asociralo na manji kamion, nego na motocikl. Veliki je to motor! :)
Amortizer upravljaca se podrazumeva i deo je seriske opreme!

Agregat je prica za sebe. Najnoviji 4rocilindras, kompletno nagnut na 55', cini iskorak od
"letece cigle" i filozofije koju je BMW diktirao do sada, i svojim niskim tezistem doprinosi
boljem lezanju. Drugim recima novi "K" nema nikakve veze sa prosloscu, sem po plavo-belom
propeleru Bavarskog ponosa indrustrije.
Po konstrukciji je R4, redni motor sa 4 cilindra u liniji, vodom hladjen, sa dve bregaste u glavi i sa
po 4 ventila po cilindru. 1157cc daje pomenutih 167HP na 10250 Obr/min.



Ram je aluminijumski sastavljen od dve grede i svojom cvrstinom doprinosi osecaju sigurnosti
koji dominira. Zadnja viljuska je mono sa integrisanim kardanskim prenosom, koji me jos uvek
pomalko zbunjuje i nije mi bas "legao" 100% ali s'druge strane, uzasno umem da cenim
ne-maltretiranje oko lanca i lancanika. Ja znam da je kardan izmisljen odavno, ali za mene
jedan od Highlight-ova na ovom motoru. :)

Jos bi istakao neverotan fun-factor 10/10 za krivine, ali moje malo razocaranje zastitom od
vetra na autoputu pri vecim brzinama, i to iskljucivo mislim na glavu i spiceve ramena. Da
se razumemo...koga uopste interesuju Autoput-evi?! 
Ali...kada sam poceo da razmisljam oko kupovine ovog motocikla, percipirao sam da je TO
ustvari njegovo "prirodno okruznje", a da su kratke i brze  krivine njegova losa strana i
manjkavost, a ispostavilo se na moju veliku radost, totalno drugacije.
Da se ogradim odmah, motor moze da ide 300 ili koliko god...i mozda to nekome predstavlja
uzivanje, ali meni je to  na ovom motoru bzvz, pre svega jer se sedi suvise "na njemu" i kao
rezultat imam preveliko izlaganje vetru. Probacu da ekperimentisem sa nekim
vizirima...videcemo! ;)
Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

YOman

Ovo je bilo moje vidjenje od Oct/2010. I do danas imam neka nova iskustva sa ovim motorom i razmisljanja...
A sam motor je dobio dosta nove opreme.

Sve cu to da srocim u post sa prvim lepim danima i novim fotkama.  [hello]
Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

UFF


MILJAN

#3
Svaka èast na lepom tekstu. Iskreno i korisno...  [clapp]     Ja sam odustao od kupovine ovog motora a dobio sam ga za sme¹nih 7500 eu sa 11.000 km.  :P Mislim da je to isti motor tj. da si ga kupio kod Gagija u 3t racing u Balosavi. A èoveka je ko¹tao oko 20 000 eu (tako su mi rekli). Prvo je tra¾io 14 000 eu. [kralj]  Pa je su prolazile godine a on stajao u salonu...  [veryangry]   Na kraju sme¹na cena... [glavazid]    Meðutim, imam odliènog Stroma, koji je, ruku na srce, udobniji i ekonomièniji pa sam ipak, na kraju odustao. Èovek je davao i ko¾nu navlaku za rezervoar i jo¹ neke dodatne zezalice za tu cenu..
Ja mislim da on ne tro¹i mnogo jer sam i¹ao sa Joksom do Crvenke i nije pre¹ao 5l na auto putu a nije ga mazio... KOliko tebi tro¹i do 100 km/h?
Savet: dugo je stojao pa zameni ulje u vilju¹kama i generalno sve teènosti u njemu.
Pozdrav i da te dobro slu¾i. Mislim da si kupio stra¹an bajk za mali novac.

Citat: YOman poslato 13 Februar, 2011, 03:11
b]BMW K1200S Sonderlackirung edition[/b]

Jako puno detalja, stilizovanih i integrisanih na ovaj bajk, tako da ih ne primetis odmah...
Najinteresantniji je svakako Stilizovani jezik, koji je ustvari stop lampa i postoji prica
da je napravljena tako, da bi se plezila Hayabusama, jer ovaj motor zovu "Ubica Hayabusa"...sto sa cenom svakako jeste! :D
Busu sam vozio takoðe i mogu da ti ka¾em da ipak ne mo¾e po performansama da joj priðe ni blizu. Tu mo¾e ne¹to samo da tra¾i kawa zzr 1400  ;) Ali da je ta bembara ozbiljan bajk tu nema spora.
Cave ab homine unius libri

YOman

Hvala ti Miljane na savetima, ali moj motor nema ulje u viljuskama, a to je zato sto nema viljuske.

To za udobnost se ne bih slozio sa tobom, ali ako je to tvoje misljenje-tvoje je. Moje je suprotno.
Pozdravljam te i vidimo se na putu.  [thumb_up]
Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

MILJAN

Jbg. sad tek vidim gore koji tip ve¹anja ima :o. Ja sam probao ali sam dosta visok i udobniji mi je Strom. [nono]   Zavisi od konstitucije..... Pozdrav pa se vidimo...
Cave ab homine unius libri

doktor

Ovo sam samo malo testirao motor dok jos nije bio tvoj... :P
Bikers work is never done!

YOman

Tebi cu dati za pravo  [thumb_up] mada meni lepse stoji!  :P

Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

MILJAN

Opa... ovo bilo u Italiji.... Kako ide doco? ;)
Cave ab homine unius libri

farbach

dizao ga je na zadnji, rekao mi jedan covek.


Yoman, cestitke za tekst, potrudio si se.

doktor

Bilo je u Grckoj...agregat fantastican, vesanje zahteva malo navikavanje...
Bikers work is never done!

YOman

Citat: farbach poslato 15 Februar, 2011, 09:31
Yoman, cestitke za tekst, potrudio si se.
Fala!  [thumb_up]

@doktor
Vesanje je specificno, ali meni leglo odmah. Bas se radujem nekom putovanju!  [dancing]
Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

Zeljkamp

TwinZ Auto & Moto

YOman

Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

-Joksa-

Neces se naljutiti, prokomentarisao bih vrlo kratko...

Najpre, postovanje kako si ga "osetio" za relativno kratko vreme. Apsolutno se slazem sa svim napisanim. Ja sam napravio oko 18000 na njemu i dodao bih jos samo dva zapazanja na tvoj tekst.

-neravnomeran rad(cimanje) do oko 3000 obrt. koji iziskuje ceste intervencije i popravke kvacilom, po gradu.
-ne vidim koji bi drugi motor vise zeleo voziti od njega.

Pozdrav.

johann



Naprimer , K 1200 R bih pre vozio ... Ili jo¹ bolje K1300R to mi je  [balavi]



konjarnik

Cesto vozim(tj. kad god mi padne na pamet) k 1300s, najbolji ortak ga ima pa  menjamo motore malo iz zabave. Motor je FANTASTICAN , nemam reci da opisem kako ide,po krivinama , na pravcu.Motor je vrhunski i svaka ti cast na izboru, mislim da nisi nista bolje mogao da pazaris. 

WOLVERINE


      Naj lepsi deo na tom motoru ............


   

YOman

Idi bre...ovo neki Karboziran primerak 1200r....  [clapp]
I meni se svidja taj karbon, ali jako skupo. Ja bih eventualno samo povezao 2 do 3 detalja...ne ceo motor. Mozda bi mogao da probam Fake, sa folijom pa da vidim kako ce izgledati oridjidji.  ;)

@ Joksa
Nema ljutnje-naravno  [hello]

Vidi,
upoznao sam tipa na uscu, zove se Boban(verovatno se znate), koji ima skroz sivog S-a, i on mi je rekao za tu neku "rupu" u nizim obrtajima, ali ja to nisam primetio kod svog primerka. On kaze da je probao lonac od 1300tke i da je rupa bila jos izrazenija, ali se nesto zezao sa elektronikom i "kao" sanirao.. To je ujedno razlog zasto mislim da se ne bih zezao sa nekim aftermarket loncima.

Da li ti imas neki aftermarket auspuh na svom primerku?
Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

-Joksa-

Citat: YOman poslato 27 Februar, 2011, 10:46

@ Joksa
Nema ljutnje-naravno  [hello]

Vidi,
upoznao sam tipa na uscu, zove se Boban(verovatno se znate), koji ima skroz sivog S-a, i on mi je rekao za tu neku "rupu" u nizim obrtajima, ali ja to nisam primetio kod svog primerka. On kaze da je probao lonac od 1300tke i da je rupa bila jos izrazenija, ali se nesto zezao sa elektronikom i "kao" sanirao.. To je ujedno razlog zasto mislim da se ne bih zezao sa nekim aftermarket loncima.

Da li ti imas neki aftermarket auspuh na svom primerku?
Da, imam Akrapa(samo lonac). Motor sam uzeo nov 2008 i vozio par meseci sa fabrickim cunkom. Zamenio sam cunak pre svega sto mi se nekako nije uklapao vizuelno. Potpuno isto seckanje je bilo uocljivo i sa fabrickim cunkom. Ne znam koliko me razumes, radi se o obrtjima do reda velicine 3-3.5k.
Imas pored toga  i jedan test na moto-pulsu http://www.motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T053/053TM_BMW_K1200S.pdf. Dakle generalno je za sve k12s.

E sad, imam neke informacije da Slovenci to resavaju softverski. U svakom slucaju planiram proletos da skoknem, pa ces imati i direktnije informacije. Da se razumemo, "problem" o kom pisem i nije neki problem. Ali kad je sve ostalo savrseno(po mom neskromnom misljenju) onda to i lupa menjaca kod promene brzine malo smetaju.