Glavni meni

Moto GP - Mugello, Italy ... 29.-31.05.

Započeo Radanovic, 28 Maj, 2015, 05:41

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gligoric

Da ali ne u potpunosti razvijen i moglo je da se salta samo ka vecem stepenu prenosa sto u principu ima svaki serijski R motor(quickshifter) proizveden u zadnje 2 godine sem Honde [samoubistvo]

Seamless donosi jos neke promene na menjacu,detalje ne bih znao da objasnim pa necu ni da lupam.

Mik

#81
.
nesto sam zasr'o ... [neampojma]  Hteo nesto, pa citir'o, pa ispalo drugacije, pa obris'o...  [neampojma] i neka se ovo obrise ako moze.

Mik

#82
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 03 Jun, 2015, 09:39
Prednji tocak pusta u krivini kad vozis preko limita...dakle kocis kasno i duboko u krivini da bi nadomestio isporuku snage..onda korigujes to nagibom u krivini....ECU koji je Honda projektovala i koristila je kontrolisao skoro sve aspekte motorcikla u zavisnosti od staze i pozicije gde se nalazi motor na stazi....Drugi su se bolje adaptirali i nista vise...

[dobarpost]
Pa jel sad svi imaju isti ECU ili sta, kako  [neampojma]?

(Jel taj ECU samo za "Engine Control" ili za kojesta, amortizere itd.?  [neampojma])


ЯЭВОЛУТИОН

za sve ali bez varijabilnosti.....hondin je iz parametara motora odredjivao na kom delu staze je vzac i prilagodjavo je seting tome...ovaj ecu nema te mogucnosti.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Mik

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 04 Jun, 2015, 16:23
za sve ali bez varijabilnosti.....hondin je iz parametara motora odredjivao na kom delu staze je vzac i prilagodjavo je seting tome...ovaj ecu nema te mogucnosti.

Hvala!  [thumb_up]

PEDJA SOKO

#85
Mugello GP 2015




PEDJA SOKO