Glavni meni

Honda CBR 1000 RR SP

Započeo Gligoric, 24 Maj, 2015, 19:53

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gligoric

Meni ABS ne treba, pri tom je ovaj Hondin najgluplja stvar na svetu :)
Pancirna creva su kostala 110e :)

ЯЭВОЛУТИОН

9,5 lika da skines na necem drugom kosta vise....2000 evra su lakse felne..marchesini...a nisu lakse za 10 kila....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

lvl1

Citat: Gligoric poslato 09 April, 2016, 14:59
Meni ABS ne treba, pri tom je ovaj Hondin najgluplja stvar na svetu :)
Pancirna creva su kostala 110e :)

Jel mozes da mi kazes zasto je najgluplji(sta ne valja(cisto tvoje misljenje naravno)) bas me interesuje,mislim da je dobra stvar(pogotovo cornering abs)

Gligoric

Zato sto poluga(rucica) ili kako vec ne upravlja direktno kocionom sliom u prednjem odnosnom zadnjem tocku nego ti sa tvojom pritiskom na rucicu saljes informaciju servo pojacivacu koji nadgleda senzor prednjeg i zadnjeg tocka neki glupi algoritam i jos par stvari i tako odlucuje koliko ces ti da kocis prednjim tockom s tim da stalno menja tvrdocu i osetljivost rucice kocnice.. Osecaj se stalno menja,rucica je cas mekana,cas pretvrda.. Najvece je sranje sto motor kad pocne blokira kocnicu odjednom ti rucica postaje mekana i tako dodje do rucice gasa..
Meni to sranje dopizdilo razbucao motor i sve izbacio napolje :)

Hohštapler

Citat: Gligoric poslato 09 April, 2016, 16:37
Zato sto poluga(rucica) ili kako vec ne upravlja direktno kocionom sliom u prednjem odnosnom zadnjem tocku nego ti sa tvojom pritiskom na rucicu saljes informaciju servo pojacivacu koji nadgleda senzor prednjeg i zadnjeg tocka neki glupi algoritam i jos par stvari i tako odlucuje koliko ces ti da kocis prednjim tockom s tim da stalno menja tvrdocu i osetljivost rucice kocnice.. Osecaj se stalno menja,rucica je cas mekana,cas pretvrda.. Najvece je sranje sto motor kad pocne blokira kocnicu odjednom ti rucica postaje mekana i tako dodje do rucice gasa..
Meni to sranje dopizdilo razbucao motor i sve izbacio napolje :)

Ovo veæ nisam znao, onda mi je potpuno jasno za¹to pizdi¹..
Do sad sam mislio da je abs kao na autu, da pali tek kad pretera¹.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

makinjo

Mene interesuje jel postojao model bez abs kada si kupovao?
I da li je moguce vratiti taj isti abs kada dodje vreme da prodajes motor. :)

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

lvl1

I ja sam mislio da abs samo sluzi da se ne prekocis,kad blokira tocak da ga odblokira momentalno automatski,par puta sam odradio svoj abs nije lep osecaj, bio sam u fazonu da je do jaja imati abs,pogotovo cornering.Nisam znao da ti asistira tokom celog pokreta,bzvz.

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Gligoric

Ja kada sam kupovao Hondu ova je bila izlozena u salonu i nju sam uzeo,nisam porucivao.
Meni ABS ne treba kad je budem prodavao onaj ko je bude hteo morace da je prihvati bez abs-a :)

Balsa Wrx

Ja imam na ktm adv 1190 abs i bruka stvar posebno ovaj modularni odusevljen sam tom stvarcicom
- Motori ne ispu¹taju ulje, oni obilje¾avaju teritoriju.

Mik

Citat: Gligoric poslato 09 April, 2016, 16:37
Zato sto poluga(rucica) ili kako vec ne upravlja direktno kocionom sliom u prednjem odnosnom zadnjem tocku nego ti sa tvojom pritiskom na rucicu saljes informaciju servo pojacivacu koji nadgleda senzor prednjeg i zadnjeg tocka neki glupi algoritam i jos par stvari i tako odlucuje koliko ces ti da kocis prednjim tockom s tim da stalno menja tvrdocu i osetljivost rucice kocnice.. Osecaj se stalno menja,rucica je cas mekana,cas pretvrda.. Najvece je sranje sto motor kad pocne blokira kocnicu odjednom ti rucica postaje mekana i tako dodje do rucice gasa..
Meni to sranje dopizdilo razbucao motor i sve izbacio napolje :)

Evo molba:

Zapravo je pitanje da li si skinuo japansku instalaciju, ili negde pise BOSCH, Teves (nesto slicno, ne znam tacno kako se pise). Pa da te zamolim da vidis sta pise na komponentama (mada to opet ne znaci mnogo, svasta pisu.). Ciji je taj abs, japanski ili evropski (BOSCH i ono sto ne znam kako se pise, a na slovo T).

(Pre desetak godina, kad u google ukucas "abs+bosch" izadje tri stranice raznoraznih foruma sa kritikama tih sistema, sa opisima od nepouzdanog do pogubnog, pre nego sto na nekoj cetvrtoj stranici nadjes i bosch-ovu reklamu da se oni time nesto bave. Ja sam na Corado imao kombinaciju bosch/theves - POGUBNO!)

(Kad sam ti kazao da to ne treba dirati ...  [neampojma] O cemu se radi? Cija je to instalacija?)


Gligoric

Instalacija je Hondina u saradnji sa NISSIN-om.
Honda je sve napravila da uz malo znanja to svako moze da skine (Sistem je standalone) u prevodu sam za sebe.
ABS se ugradjuje da zadovolji zakone..
Posto ja Hondu vozim na stazi,evo sledeceg primera sta se desava na stazi.
Vozite pun gas,sistem tada omeksa kocnicu kako se ne bi dogodilo da prilikom nagle reakcije izazovete blokiranje tocka.
Zatim kocnica postaje jako tvrda i progresivna ali kada motor oseti preveliku silu na rucici kocnice ne dogadja se da se motor podize na tocak ili tako nesto uobicajeno nego sistem oslobadja kocnicu lagano i pusta motor da slabije koci.. To osetite i na rucici i u samoj voznji..

Sledeci je problem i taj da ako se desi da upalite motor i krenete odmah i zatim odmah u kocenje kocnica propada jer motor nije stigao da napravi pritisak..
ODVRATAN OSECAJ.

Prilikom zamene ulja u kocnicama potrebno je izluftirati :  Kocioni cilindar,kljesta x2,servo na 2 odnosno 4 mesta ukoliko menjate i ulje za zadnju kocnicu...
I to je mucenje koje traje ceo dan i ne mora da znaci da ce uspeti...


Gligoric

Danas malo petljao oko motora,
Zamenjeno ulje, sipan ponovo MOTOREX 15/50.
Zamenjene plocice prednje
Ociscen filter za vazduh
Ciscenje i pranje lanca :)

Probao sam i "kontra" menjac.. Prva gore sve ostale dole,svideo mi se takav nacin i to mi vise odgovara zbog moje visine i velicine stopala 47,ali nista od toga jer u tom slucaju ne mogu da vratim plastike koje prekrivaju deklu i prednji lancanik.. Tako da je sve vraceno na staro :(


goranvojska

Citat: nuadal85 poslato 09 Decembar, 2015, 12:06
Citat: Gligoric poslato 09 Novembar, 2015, 00:59
Citat: UFF poslato 09 Novembar, 2015, 00:31
sklanjaj gsxr iz potpisa



ne provoza ja bmw...

Ma nista nisi propustio :)


Mo¾e¹ li da obrazlo¾i¹ ovo brate? :-) ja bi bmw tako rado posedovao :-)
prosaraj malo po forumima pa vidi koje kvarove imaju ili priupitaj nekog mehanicara ko je opravljao iste pa ce sve da ti bude jasno.svi daju debele pare i posle kao dobar bmv a niko ne kaze koliko im para pojede na neke banalne kvarove.i cute ko zaliveni da ne priznaju da su se zajebali.

Kostić

u èemu je trik, to sa okretanjem poluge menjaèa u kontra?

Andreja

Manje vremena treba za klik nadole nego nagore... I verovatno èini ¹altanje pod jako velikim nagibom lak¹im. Logika mi ka¾e to, mo¾da sam skroz u krivu, tj. kenjam :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Mik

Pre svega, hvala za odovor! :)

Citat: Gligoric poslato 29 April, 2016, 21:47
Instalacija je Hondina u saradnji sa NISSIN-om.
Honda je sve napravila da uz malo znanja to svako moze da skine (Sistem je standalone) u prevodu sam za sebe.
ABS se ugradjuje da zadovolji zakone..
Posto ja Hondu vozim na stazi,evo sledeceg primera sta se desava na stazi.
Vozite pun gas,sistem tada omeksa kocnicu kako se ne bi dogodilo da prilikom nagle reakcije izazovete blokiranje tocka.
Zatim kocnica postaje jako tvrda i progresivna ali kada motor oseti preveliku silu na rucici kocnice ne dogadja se da se motor podize na tocak ili tako nesto uobicajeno nego sistem oslobadja kocnicu lagano i pusta motor da slabije koci.. To osetite i na rucici i u samoj voznji..

Sledeci je problem i taj da ako se desi da upalite motor i krenete odmah i zatim odmah u kocenje kocnica propada jer motor nije stigao da napravi pritisak..
ODVRATAN OSECAJ.

Prilikom zamene ulja u kocnicama potrebno je izluftirati :  Kocioni cilindar,kljesta x2,servo na 2 odnosno 4 mesta ukoliko menjate i ulje za zadnju kocnicu...
I to je mucenje koje traje ceo dan i ne mora da znaci da ce uspeti...

[neampojma]


Citat: Gligoric poslato 29 April, 2016, 21:47
Prilikom zamene ulja u kocnicama potrebno je izluftirati :  Kocioni cilindar,kljesta x2,servo na 2 odnosno 4 mesta ukoliko menjate i ulje za zadnju kocnicu...
I to je mucenje koje traje ceo dan i ne mora da znaci da ce uspeti...

[neampojma]

Bio mi bas "za mene" po prvobitnom opisu (sa ABS). Uzivaj!

(btw. Da te podsetim, ako probas ZX10R, javi utiske!  :))

Gligoric

Kontra menjac je mnogo laksi na stazi,poluga moze da se postavi mnogo nize i samim tim bolje odgovara polozaju tela prilikom voznje na stazi.
I naravno brze se salta kao sto je vec neko napisao.

Da mogu da prodam Hondu za neku pristojnu cenu rado bih kupio novi ZX10R, ali posto pratim i svetski STK1000 i BSB i AMA sampionate vidim da kawasaki ima tehnickih problema jako cesto.. Dok u WSBK-u ubijaju..

Kostić

aha, ukapiro sam. ja sam imao trip, da pred ulazaka u krivinu motor nije pov veæim uglom, pa ono kad, naglo spusti¹ jednudvetri ni¾e, br¾i ide na dole, nago na gore, ali kad si u krivini, motor je pod velikim uglom, pa je ispala lak¹a na dole u vi¹e brzine, a i cipela pod tim uglom neæe da 'zapne' u asfalt. bilo je tih  fabrièkih kontra menjaèa nekad na nekim starim gvo¾ðurijama ako se ne varam.