Glavni meni

BMW G650GS 2011

Započeo vladas, 10 Februar, 2011, 02:29

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jager

A ¹ta æe vam ABS? To na motoru imaju samo slepci....

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

pit

Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 09:58
A ¹ta æe vam ABS? To na motoru imaju samo slepci....

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

         Pravo zboris...slepci ,pocetnici i bmw-i.

kawa ninja

Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 09:58
A ¹ta æe vam ABS? To na motoru imaju samo slepci....

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ti Jageru samo zezaj , a ko da neznas da je abs nezamenjiv i nezamislivo je da ga neposeduju svi motociklisti   ;D ;D ;D


 
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

kawa ninja

Citat: velimlje poslato 22 Mart, 2011, 03:09
Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 02:54
  Neznam kako vi... al BMW kad nema dve sise koje strce sa strane nije BMW... takvog ga znam godinama unazad...ove njihove koncepcije 4 redni pa sad i 6 cilindara mi nekako ruse idealnu sliku firme... [neampojma]...a ovo motorce verovatno da nije lose ono kolko para tolko muzike...el ima abs ? ???

Sad pogledao ima , dobro je  ,a jel ide uz doplatu ili osnvni paket  ?

Nasmeja me ... ruse idealnu sliku firme :D :D :D

jeste inace dobro kazes , koliko para toliko muzike , a ABS ide u pomenutu cenu , bar za Englesko trziste ...

Ne ne pa stvarno BMW mora imati cilidre sa strane , ove druge kad pogledam lice mi na Japance ,a onda vidim znak ... ;D

nego jel se pojavio neki test, uporedni test ili nesto slicno .... meni licno ovo motorce nit ruzno nit lepo , neki prosek mi izgleda...nesto ko KAWA KLR reko bi radna masina za grad , za selo, za izlet ,tako nekako... :)
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

kawa ninja

Citat: pit poslato 22 Mart, 2011, 12:46
Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 12:02
Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 09:58
A ¹ta æe vam ABS? To na motoru imaju samo slepci....

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ti Jageru samo zezaj , a ko da neznas da je abs nezamenjiv i nezamislivo je da ga neposeduju svi motociklisti   ;D ;D ;D


 


                   Ja stvarno ne znam kako cu sad posle ovolike edukacije ''ucenih''ljudi da zivim bez abs-a.A posebno kad parkiram ispred nekog kafica a naidje neki bmw sa abs-om ....pa ima u zemlju da propadnem od stida.
                P.S. mora da pitam Velimlja dali ima neka mogucnost naknadne ugradnje abs na moju tenecku...pa sta kosta da kosta ,ne zalim pare samo da se dokopam abs-a.

   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

  Najblje da parkiramo iza kafica pored magacina  pa onda pesaka do kafea , a za kacigu kad pitaju kazes nasao tu na cosku...  ;D ;D ;D
Da,da  ;D ;D  kod Velimlja na e bay mozda nesto povoljnije moze da se nabavi pa da salje ovamo da montiramo pa i mi da budemo fenseri a.... :D
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

kawa ninja

This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

jager

A jel' mo¾e NEKAKO taj ABS na Afriku?? Nemojte sad da sam ja jedini grbav, bez ABS-a ....

;D ;D

kawa ninja

Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 15:33
A jel' mo¾e NEKAKO taj ABS na Afriku?? Nemojte sad da sam ja jedini grbav, bez ABS-a ....

;D ;D

Pa valjda moze ...mada frika je to ona ko da ima abs i kad ga nema ... nego ako se  skupimo u vecem broju mozda ostvarimo neki popust na kolicinu, a sta mislite.... :D ....

This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

pit

Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 15:50
Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 15:33
A jel' mo¾e NEKAKO taj ABS na Afriku?? Nemojte sad da sam ja jedini grbav, bez ABS-a ....

;D ;D

Pa valjda moze ...mada frika je to ona ko da ima abs i kad ga nema ... nego ako se  skupimo u vecem broju mozda ostvarimo neki popust na kolicinu, a sta mislite.... :D ....



                      Sto i nije tako losa ideja....nadam se samo da Velimlje nece shvatiti ovo kao prvokaciju nego kao vapaj ocajnika za novim tehnologijama.Ja bi samo zamolio Velimlja kad nabavlja abs da mi ne ''nadje'' neki od nekog starog bmw-a ....samo ti bih ga molio...

pit

Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 15:33
A jel' mo¾e NEKAKO taj ABS na Afriku?? Nemojte sad da sam ja jedini grbav, bez ABS-a ....

;D ;D


                  Za tebe po difoltu ide narano od bmw-a a ti vidi sa Velimljem da ti nennadje od nekog GS jer bi bila slaba vajda nego makar od fosamsto.

kawa ninja

Citat: pit poslato 22 Mart, 2011, 15:55
Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 15:50
Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 15:33
A jel' mo¾e NEKAKO taj ABS na Afriku?? Nemojte sad da sam ja jedini grbav, bez ABS-a ....

;D ;D

Pa valjda moze ...mada frika je to ona ko da ima abs i kad ga nema ... nego ako se  skupimo u vecem broju mozda ostvarimo neki popust na kolicinu, a sta mislite.... :D ....




 

                     Sto i nije tako losa ideja....nadam se samo da Velimlje nece shvatiti ovo kao prvokaciju nego kao vapaj ocajnika za novim tehnologijama.Ja bi samo zamolio Velimlja kad nabavlja abs da mi ne ''nadje'' neki od nekog starog bmw-a ....samo ti bih ga molio...

  Velimlje je nas drug :)....nebi trebao da zajebe :).... nego gde je on ne javlja se nesto... :)
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

velimlje

Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 15:59
Citat: pit poslato 22 Mart, 2011, 15:55
Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 15:50
Citat: jager poslato 22 Mart, 2011, 15:33
A jel' mo¾e NEKAKO taj ABS na Afriku?? Nemojte sad da sam ja jedini grbav, bez ABS-a ....

;D ;D

Pa valjda moze ...mada frika je to ona ko da ima abs i kad ga nema ... nego ako se  skupimo u vecem broju mozda ostvarimo neki popust na kolicinu, a sta mislite.... :D ....




 

                      Sto i nije tako losa ideja....nadam se samo da Velimlje nece shvatiti ovo kao prvokaciju nego kao vapaj ocajnika za novim tehnologijama.Ja bi samo zamolio Velimlja kad nabavlja abs da mi ne ''nadje'' neki od nekog starog bmw-a ....samo ti bih ga molio...

  Velimlje je nas drug :)....nebi trebao da zajebe :).... nego gde je on ne javlja se nesto... :)

Pa mogu li ja da odspavam ? Bio sam u nocnoj ... izvinjenje

Sto se tice naknadne ugradnje ABS-a ? .... ma sve mi mozemo , uradit ce se i to

Samo Pit , jer me razocarao dobija ABS sa BMW-a iz 1988 ili tamo neke ...

Razumem ja salu , ali nekad pretera  ( mister Pit )

A za sve ostale , mora da vas razocaram . Koliko se vi god trudili da nakacite ABS , nikad vas motor nece da izgleda ovako , bolje da odustanete u startu ..







Pogotovu ce Mohikanac da voli ove slike :D :D :D :D :D :D

Nije samo klun i sise , ovaj izbacio oci ko komarac pod mikroskopom , a pozadi stavio puzevu kucicu

:D :D :D :D :D :D :D
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

velimlje

Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 12:10

Ne ne pa stvarno BMW mora imati cilidre sa strane , ove druge kad pogledam lice mi na Japance ,a onda vidim znak ... ;D

nego jel se pojavio neki test, uporedni test ili nesto slicno .... meni licno ovo motorce nit ruzno nit lepo , neki prosek mi izgleda...nesto ko KAWA KLR reko bi radna masina za grad , za selo, za izlet ,tako nekako... :)

Bio je kraci test u engleskom MCN-u , generalno su rekli da za tu cenu i ako kupuje pocetnik izpunjava mnogo . Vrlo malo zamerki su mu nasli ...

You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

kawa ninja

Citat: velimlje poslato 22 Mart, 2011, 17:00
Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 12:10

Ne ne pa stvarno BMW mora imati cilidre sa strane , ove druge kad pogledam lice mi na Japance ,a onda vidim znak ... ;D

nego jel se pojavio neki test, uporedni test ili nesto slicno .... meni licno ovo motorce nit ruzno nit lepo , neki prosek mi izgleda...nesto ko KAWA KLR reko bi radna masina za grad , za selo, za izlet ,tako nekako... :)

Bio je kraci test u engleskom MCN-u , generalno su rekli da za tu cenu i ako kupuje pocetnik izpunjava mnogo . Vrlo malo zamerki su mu nasli ...



Daj neki link do dog testa...

moze odmor malo , nemoj zaboravljati ekipu ovde.... :)

Pit je nas drug... :)  ja moram priznati da nebi mogo ovako opremiti motor nikad   :)... [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se]  [klanjam_se]

This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

velimlje

Citat: kawa ninja poslato 22 Mart, 2011, 17:47

Daj neki link do dog testa...


Evo prevod , moze ?





BMW G650GS
mnogo motora za te pare
-
-

-

-

-
-
Zadovoljava na putu a sposoban i van puta . Zbog malih troskova razvoja cena u prodaji zaista razumna
-
Prva voznja novog BMW pokazala nam je da je zadovoljavajuci na putu i van njega , a i prijateljski do novih vozaca
Motor ima 47 KS , sto ce da bude novi limit za motor za ucenje u EU , do sad je ta granica bila 33 KS
A sa cenom od 4920 £ jedan je od jeftinijih motora u prodaji , jeftiniji cak od Suzukija SV650 , koji je 4975 £
-
Oficijelno , BMW je rekao da novi motor ima 5 KS manje nego pre , zbog veceg alternatora koji je potreban za opcioni ABS i grejanje rucica
Na papiru , motor za pocetnike sa offroad dizajnom nema neke logike , ali sa tri razlicite visine sedista , 750 / 780 / 820 mm , motor jeste dostupan vecini sofera , po gabaritima
-
Rezervoar je nesto manji nego pre , 14 litara , da bi bio uzi kod sedista i time jos dodatno olaksao da stabilno stanete na zemlju
-
Test voznja je ukljucivala i 110 milja voznje makadam putevima i novi G650GS je pokazao svoje kapacitete . Motor povlaci takoreci od nula obrtljaja .
Izrada motora je premestena iz Rotaxa u Kinu , ali BMW je uporan da ce kontrola kvaliteta ostati na istom nivou
-
Izgled je redizajniran , da bi vise podsecao na citavu GS seriju , kontrolna tabla je nova i novinaru se nije svidalo sto je umesto skazaljkom , obrtomer predstavljen vertikalnim digitalnim linijama
-
Ogiblenje je novo , Sachs , a tockovi su liveni umesto zbica , da bi cena bila manja
-
Novinar koji je pisao clanak , nije vrstni off-roader , pa je nekoliko puta pao , i kod toga primetio da motor nema kill-switch da izgasi rad motora kod pada , a isto tako kaze da je nekoliko puta , samo offroad promasio neutral / brzinu
( ja nemam iskustva off road , valjda je hteo da kaze da u stojecem –oofroad polozaju mozete da imate taj isti problem ? )
-
Jedina zamerka zbog stednje jim je bila sto motor nema pokazatelj goriva , ali kaze da tesko moze i to da se kritikuje , s obzirom da je motor , bar u Engleskoj , jeftiniji od Honde CBR250R , Kawasaki Ninje 250R ili KLX250 , jeftiniji i od Yamahe YBR250 , pa pocetniku koji gleda za motor jedino moze ispasti jeftinije neki motor od 125 kubika 
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

kawa ninja


@ Velimlje

  ODLICAN  5    [thumb_up]    [cheers]
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

ЯЭВОЛУТИОН

Ma OBAVEZNO POGLEDAJTE tu na forumu ima decko ..pravi SJAJNE NALEPNICE za motore, pa sigurno ima i neku ABS...to vam je isto ko da ste ugradili.....lko ce da trazi na motoru dal imate ili nemate.... [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

pit

Citat: revolution poslato 22 Mart, 2011, 20:09
Ma OBAVEZNO POGLEDAJTE tu na forumu ima decko ..pravi SJAJNE NALEPNICE za motore, pa sigurno ima i neku ABS...to vam je isto ko da ste ugradili.....lko ce da trazi na motoru dal imate ili nemate.... [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]


              E pa Revolution za ovu ideju imas pice i pragnje gde se sretnemo...puu kako se toga ranije nisam setio.Manje ce kosta nego polovan abs od GS-a.
               Velimlje druze oslobadjam te obaveze da nam trazi s polovan abs.Novo pitanje  je ko pravi dobre nalepnice da narucimo jedno 50 komada?

johann



Ja nemam ni nalepnicu ni ABS, shodno tome molim i za mene jednu    ;D

Panta Zemunac

@velimje...spasiba!
@jager...sla¾em se jer u xxi veku smo a G nije ni trkaæki, ni putni, ni klasik off road...ne bi mu ¹kodilo, pogotovo za klince koji tek uæe, ABS!!

a za pametnjakoviæe koji kake o ABSu (kao fol, oni su tate-mate, njima to ne treba), poruèujem da prestanu sa fekalijama i da prvo sednu na neki bajk, koji to ima, da probaju kako to funkcioni¹e, makar pri brzinama od 50-60km/h, pa da tek onda palamude o tome (pi¹em iskljuæivo o ovoj vrsti bajka)!!

Ma dokle bre vi¹e sa tim, srpskim preseravanjem, 'ma ja sam bre prezervativ, sednem na motor i letim', dokle bre se tim kurèenjem; ' ma kakav ABS, ja sam expert, jedem malji deca''..........probajte, probajte na suvom, na mokrom, u krivini..pa shvatièete ¹ta je to ABS! Ima drivera kojima, po stilu vo¾nje ne bi odgovarao, ima nas raznih, govorim o veèini!! (da ne pominjem neznalice, koji se samo hvale.....reæi svuda, 00 nikuda!!)

Nego, da se vratimo na temu.................barem mene interesuje razlika izmeðu G i F modela 650!!


General information
Model:   BMW G 650 GS
Year:   2011
Category:   Enduro / offroad
Rating:   65.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Price as new (MSRP):   US$ 7900. Prices depend on country, taxes, accessories, etc.
Engine and transmission
Displacement:   652.00 ccm (39.79 cubic inches)
Engine type:   Single cylinder, four-stroke
Power:   50.00 HP (36.5 kW)) @ 7000 RPM
Torque:   44.00 Nm (4.5 kgf-m or 32.5 ft.lbs) @ 5250 RPM
Top speed:   165.0 km/h (102.5 mph)
Compression:   11.5:1
Bore x stroke:   100.0 x 83.0 mm (3.9 x 3.3 inches)
Fuel system:   Injection. Electronic intake pipe injection / BMW engine management, twin spark ignition
Cooling system:   Liquid
Gearbox:   5-speed
Transmission type,
final drive:   Chain
Clutch:   Multiple-disk, wet
Driveline:   520 O-ring, roller-type chain
Fuel consumption:   3.60 litres/100 km (27.8 km/l or 65.34 mpg)
Greenhouse gases:   83.5 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Emission details:   Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Exhaust system:   Euro 3
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type:   Bridge-type steel section frame with bolted-on cast aluminium side elements, bolted-on aluminium rear section
Rake (fork angle):   27.5°
Front suspension:   Upside-down front fork, Ø 45 mm, rebound and compression damping adjustable
Front suspension travel:   170 mm (6.7 inches)
Rear suspension:   Cast aluminium dual swing arm, Air Damping System, spring pre-load and damping continuously variable by air pressure
Rear suspension travel:   170 mm (6.7 inches)
Front tyre dimensions:   100/90-19
Rear tyre dimensions:   130/80-17
Front brakes:   Single disc. ABS, two-piston floating caliper
Rear brakes:   Single disc
Wheels:   Wire-spoke
Physical measures and capacities
Dry weight:   175.5 kg (387.0 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc:   191.9 kg (423.0 pounds)
Power/weight ratio:   0.2848 HP/kg
Seat height:   780 mm (30.7 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall length:   2,174 mm (85.6 inches)
Wheelbase:   1,500 mm (59.1 inches)
Fuel capacity:   15.14 litres (4.00 gallons)
Reserve fuel capacity:   3.78 litres (1.00 gallons)
Other specifications
Color options:   Deep black, red
Further information
Parts and accessories   Check out parts and accessories from our other partners.
Ask questions   Join the 11 BMW G 650 GS discussion group.
Insurance, loans, tests    Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes   List related bikes for comparison of specs





General information
Model:   BMW F 650 GS Dakar
Year:   2006
Category:   Enduro / offroad
Rating:   74.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement:   652.00 ccm (39.79 cubic inches)
Engine type:   Twin, four-stroke
Power:   49.61 HP (36.2 kW)) @ 6500 RPM
Torque:   60.00 Nm (6.1 kgf-m or 44.3 ft.lbs) @ 4800 RPM
Top speed:   170.0 km/h (105.6 mph)
Compression:   11.5:1
Bore x stroke:   100.0 x 83.0 mm (3.9 x 3.3 inches)
Fuel system:   Injection. Electronic intake pipe injection / BMW engine management, dual igntion
Cooling system:   Liquid
Gearbox:   5-speed
Transmission type,
final drive:   Chain
Clutch:   Multiple-disc clutch in oil-bath, mechanically operated
Fuel consumption:   3.20 litres/100 km (31.3 km/l or 73.51 mpg)
Greenhouse gases:   74.2 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type:   Bridge-type steel section frame with bolted-on rear section
Rake (fork angle):   29.2°
Trail:   123 mm (4.9 inches)
Front suspension:   Telescopic fork, stanchion diameter 41 mm, fork stabiliser
Front suspension travel:   41 mm (1.6 inches)
Rear suspension:   Box-section steel section dual swing arm, central spring strut action via lever system, spring pre-load hydraulically adjustable to continuously variable levels by means of handwheel, rebound damping adjustable
Rear suspension travel:   220 mm (8.7 inches)
Front tyre dimensions:   90/90-S21
Rear tyre dimensions:   130/80-S17
Front brakes:   Double disc
Front brakes diameter:   300 mm (11.8 inches)
Rear brakes:   Single disc
Rear brakes diameter:   240 mm (9.4 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight:   177.2 kg (390.7 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc:   193.0 kg (425.5 pounds)
Power/weight ratio:   0.2800 HP/kg
Seat height:   870 mm (34.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height:   1,265 mm (49.8 inches)
Overall length:   2,189 mm (86.2 inches)
Overall width:   910 mm (35.8 inches)
Wheelbase:   1,489 mm (58.6 inches)
Fuel capacity:   17.30 litres (4.57 gallons)
Other specifications
Further information
Parts and accessories   Check out parts and accessories from our other partners.
Ask questions   Join the 06 BMW F 650 GS Dakar discussion group.
Insurance, loans, tests    Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes   List related bikes for comparison of specs