Glavni meni

Yamaha FZR 600

Započeo Glava Dole, 31 Januar, 2015, 21:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Glava Dole

Pa evo, da predstavim svoju FZRku.

Dakle dao sam ovaj skuter(70cc, rezona, radilica sa punim polutkama, 70cc, karb, sveze ga ofarbao letos(inace ga sam radio, mislim da je soidno ispao s obzirom da sam ja samouk bez mnogo iskustva, a izgled u glavnom zadrzan fabricki) i 400e za nju:



A evo nje kad sam je kupio(kod prethodnig vlasnika jos uvek, kuci nemam nista sto lici na nesto, jedino ova poslednja gde su svi zajedno ali je i tu vec malo prljava, bice u glavnom):










Svecice su crkle odmah, kad smo je skinuli sa pikapa vec nije htela da upali jer nisam znao koliko su svecice osetljive pa je palio sa sauhom, kad je crkla jedna postao je nemiran a ja debil jos povucem sauh misleci da je nesto do karburatora pa da mu dam vise goriva kad krenuo da se gasi, i tad je stvarno nastavio nekako da radi dok se nije ohladio i vise nije hteo da upali...u glavnom zezao se malo sa tim dok nisam provalio da su od 4 tri bacale sa strane a cetvrta nije bacala nista(inace bile DENSO, nove novcate stavio stari vlasnik nisu jos ni garez dobile kako valja kad sam ih skinuo, verovatno i on napravio istu gresku), kupio onda nove NGK CR9E cini mi se ovako iz glave(po katalogu u glavnom) i nije bilo sa njima problema vise do sad(evo vec skoro 1000km, sauh povlacim sad samo kad je bas hladno, ovako nema potrebe)



Svakako da ipak mislim da je smesa malo bogatija na malim obrtajima i leru(trazi gasa kad odstoji vruc) pa je i to verovatno malo doprinelo crkavanju, ali s obzirom da i ovako na svim obrtajima prima odlicno gas i u voznji i leru oni ce za neki malo veci servis da sacekaju bolje dane...

Evo jedan snimak cisto kako radi i kako se cuje sa ovim topom(od neke honde otvoren potpuno, zvuk je po meni bas dobar), malo i turiranja i pucanja na gas, onako MANIJACKI :D

https://www.youtube.com/watch?v=rnh0h7zxm7I

A sad skoro sam imao jedno malo banalno proklizavanje zbog blata, nista strasno samo otisao retrovizor, ogrebana leva maska i naprsla prednja(ovom prilikom taman da pitam kako da izvedem ono FZR posto nema nalepnice nego je sve airbrush ako moze tako da se nazove, dakle farba a radicu sam, naravno bice ovde slika radova).

A onda je poceo da se gasi kad se zagreje dok nije prestao skroz da pali, naravno odmah sema, instrument u ruke i nadjem da na zicama od pick up-a nema nikakvog signala niti otpora(tj otpor beskonacno veliki, dakle prekid) pa narucim nov original(samo to malo sranjce 30e) i naravno radi opet kao singerica.

Ceka ga naravno i zamena ulja na prolece i tako, videcemo kako ce vremenom da se pokaze, izvestavam naravno o svim radovima...

Ovako inace ide kao besna,probao sam je na kratko koliko moze u kojoj brzini i prvom 105(GPS 98,nesto), druga 150 po satu(GPS oko 136), treca oko 190 po satu(GPS oko 168) mada nju nisam bas do kraja razvuko(nisam bas dobro upoznao motor a i nije bas bio put za to), ima i nekih snimka iz voznje i navlacenja ali nisu bas neki, kad bude bilo boljih okacicu naravno....

Eto za sad je to otprilike to :)




ЯЭВОЛУТИОН

evo ga jedan Kostin...ide mu fzr 300.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Glava Dole

Ne znam da li sam ja ovo lose protumacio ili hoces reci da lazem, izmislio brojke koje mi prve pale na pamet ili sta vec? Ili me sad gledas mrsko zbog one saobracajke(o kojoj ne znam ni koji me vrag natera da pisem)? Ako nesto mrzim onda je to da me neko osudjuje za laz na osnovu pretpostavki jer ko me zna zna kakav sam...ako kazem moguce, onda moze da bude i tako i tako, nisam ni sam siguran, ako kazem nije onda i smatram da nije, ako kazem sigurno je tako, uradicu sigurno to i to onda cu dati sve od sebe da to ostvarim, ako kazem da smatram da je nesto tako onda stvarno tako i mislim, a da li je to tacno....to je vec druga prica a ovo sam ja shvatio kao da si mi rekao "aj ne lazi" :)

Inace teras me da kopam i snimak, evo pa broj brzine...dakle treca 180 bez problema pa ne vidim zasto ne bi i do tih 190, pa i ne mora, neka bude da sam uvelicao, nek bude 180 ko na snimku, pa zar je to toliko bitno?Obrtaljku inace ne gledajte, tad je u leru pokazivala oko 3K, nekad pokazuje vise a nekad normalno, jos nisam prokljuvio sta ga zeza, sad radi normalno pa ne mogu i da hocu, ako bude pocela opet fokusiracu se na to...

http://youtu.be/yQwp6aSGjCU

Ivan1979


Dukags

Au bratiæ ti to ba¹ do kraja crvenog? I ¹ta ka¾e¹ ne¹to ti freza ne radi kako treba?  ;)  :D

Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

BOKYBOY

 [watching] ...ovo ce da bude dobro...  [welcome]

clutch&brake

Celavi jel na ovom modelu tecna kompresija mora da se proverava? Da li mora da se dospe?
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Balsa Wrx

4L,kompresije mu se mora dosut i ice sigurno 1. 172 minimum,jos ako je modric? pf

Salim se,samo nastavi pratim :D
- Motori ne ispu¹taju ulje, oni obilje¾avaju teritoriju.

Glava Dole

Hvala, hvala, samo da stigne dozvola i da se registruje(sad ga vozim bez tablice cak pa ne smem mnogo da rizikujem i bas biram puteve, a i gume mu bas nisu neke, posebno prednja, nije uopste za R-a, ima onu retardiranu saru pa nema bas mnogo zezanja, ja sam je dovlacio do tih 190 i vise nisam smeo(po satu naravno koji pokazuje malo vise), posebno zato sto ne poznajem bas najbolje jos uvek motor. TZR je na primer isao ravno 160 po satu(nije za ovu temu ali evo moj snimak ubrzanja: https://www.youtube.com/watch?v=0XUUi5e9Wj0 ) i u odnosu na ovih 190 je nebo i zemlja...znaci ono i nemas osecaj da je to nesto posebno, verovatno zato sto mu i treba mnogo duze dotle a laksi je, ovde je bas zajeban osecaj, bas ono...napeto...svaka cast onim ljudima na raznim snimcima sa YT koji teraju po 300kmh, stvarno treba imati petlje za to :D Ali osecaj je predivan, ni jedan auto to ne moze da zameni, adrenalin, ma sveee :D

Inace po vrlo malo vuce u desnu stranu, sta mislite, sta to moze da bude?Ovako na oko su mi viljuske i trokuti ok, e sad posto ima dupli disk cini mi se da je desni disk kad je kocnica pustena kao malo vise stegnut plocicama, pa mislite da je moguce da je to u pitanju ili je ipak nekad cukan pa nesto malo povuklo?(far je izgleda bio lomljen pa stavljen plexigas, to nisam ni primetio pri kupovini jer iskreno nisam ni obracao mnogo paznju na to, zaljubio sam se u njega na prvi pogled i kopao i cupao da ga nekako kupim, posebno zato sto se vodi na 25kw pa moze da se vozi sa A2) :D

To se inace ovako u voznji ne primeti, samo kad pustim ruke da bi motor isao pravo ja moram telo da nagnem u levu stranu i tako moze da ide koliko hocu,mada nekako malo moram da balansiram, ali ako se ispravim odmah krece u desnu stranu.
Pre sam imao TZRa 125 i njemu sam na duzim nizbrdicama redovno pustao ruke a i ovako, mogao sam da ih prekrstim i isao je pravo kao strela, a ovde moram da se malo nagnem u levu stranu pa me to nervira...

A sto se kompresije tice...ne smem, plasim se da ne poletim onda, da sacekam ipak da se ova malo potrosi :D

A i sto se crvenog tice...pa zar on nije za to projektovan? :P Kad hocu da "vozim do pijace" upalim kivija(onog kineza 125) i vozikam se lagano sa potrosnjom od 2,5l a ovog mi zao da ga mucim i davim u niskim, nije on "rodjen" za to :D

Balsa Wrx

Imao sam i ja kivija,stara replika hondinog agregata,ja sam muski pokusavao da mu dodjem glave,al nije islo,na kraju ga zamjenio za nrg 50 jer ovog nisa mogo nikom prodat zbog imena,balkanski mentalitet :D
- Motori ne ispu¹taju ulje, oni obilje¾avaju teritoriju.

bigbad86

Sto se tice da ides pravo sa pustenim rukama, uzmi zaleti ga u 3 brzini pa pusti ruke na motornom kocenju. Nemoj na blagim nizbrdicama da pustas ruke jer tad moze da te povuce vetar u neku stranu ili tezi teret u desnom koferu itd itd..

Glava Dole

Ma ja kivija ne dam, ovog sam sastavio od dva, tj ovom mom masina nije dirana ali je sleteo s puta pa pukla cizma viljuske, far i tako neke zajebancije a onda kupim drugog u delovima, masinu pokupim u gajbama, sve raskupusao majstor i nije znao da sklopi po recima bivseg vlasnika(zupcanike menjaca nasao na osovini kurble npr :D ), sta mi je trebalo iskoristio za ovog, komplet viljuske itd tako da ga doveo u ok stanje a na tog prebacio svoje delove, masinu sklopio(samo eliminisao kurblu jer je zaglavio iglicasti u njoj, zato je i otvaran, zakucavala je dok radi motor) i otisao je posle 2 dana(tada naravno dosta ispod cene).

Ovaj moj je svasta preziveo a jos nikad ni svecicu nisam odvrnuo, stvarno odlican i pouzdan motor, to sto sam yamahu tzr prodao a njega ostavio...sve govori i ni ne planiram da ga prodajem ako ne budem morao :D

Glava Dole

Citat: bigbad86 poslato 02 Februar, 2015, 02:19
Sto se tice da ides pravo sa pustenim rukama, uzmi zaleti ga u 3 brzini pa pusti ruke na motornom kocenju. Nemoj na blagim nizbrdicama da pustas ruke jer tad moze da te povuce vetar u neku stranu ili tezi teret u desnom koferu itd itd..

Nije to problem, vuce u desno kako god okrenes po malo, probano vise puta :) Pri vecim brzinama vise odrzava pravac ali opet ubrzo moram da se nagnem u levo da nastavi pravo...

Che

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 31 Januar, 2015, 21:41
evo ga jedan Kostin...ide mu fzr 300.....

opste poznata cinjenica.

FZR 600 - 300
FZR 1000 minimum 400km/h
R1 dioda preko 500
a R1 posle 2009te probija zvucni zid (u trecoj)!

Glava Dole

Ko je pobogu rekao da ide 300?Koliko konkretno ovaj ide ne znam jer nisam imao prilike da pokusavam, niti vidim da sam to igde pisao, i naglasio da nisam smeo jos uvek preko toga, logicno da je razlika sve manja kako se ide u vise brzine

con3

Citat: Che poslato 02 Februar, 2015, 02:53
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 31 Januar, 2015, 21:41
evo ga jedan Kostin...ide mu fzr 300.....

opste poznata cinjenica.

FZR 600 - 300
FZR 1000 minimum 400km/h
R1 dioda preko 500
a R1 posle 2009te probija zvucni zid (u trecoj)!
Citao sam jednom o tome na televizoru .:)

Glava Dole

Los ti taj televizor :D

Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Glava Dole

Kako krenulo prepucavanje bice kao Paja iz kamiondzija, "Zar treba ovo da vozim do Hamburga da bih dokazao da radi" hahaha