Glavni meni

©ta ste danas uradili na va¹em motociklu?

Započeo Hurricane, 21 Januar, 2015, 11:49

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Gavrolini

Eto jos jednog dokaza da je motul 5100 mrtvo djubre. Milion puta sam napisao da svaki motor sa njim ima jako tvrd i bucan menjac. I sta god posle njega da se naspe motor ae prporodi. Evo i meni u st je sad 5100(predhodni vlasnik sipao) jedva cekam da ga zamenim jer vec znam unapred kako ce se menjac promeniti.

milomir22

5100 mi je bio pre ovog, sad je bio motul 5000, jos jeftinija polusintetika, malo manje poznat od motula 5100. Mislio sam da menjac mora da bude tako gadan, jer sam pre 12-ak hiljada zamenio lamele i stavio nove medjuploce i opruge kvacila. Od tada nisam probao drugo ulje do sada. Da sam znao, prezalio bih tih 1500 din i sipao bolje ulje. Motor mnogo mekse salta u svim brzinama, a narocito iz 1. u 2.

Sipao sam full sintetiku, iako je za uljaru vise nego dobra i polusintetika, jer su pederi polusintetiku poskupeli sa 3100 din za kanticu na 4000 za 2 nedelje. Full je bila i ostala 4300.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Gavrolini

Bardal xtc 10-40 i 15-50 u sapcu u prodavnici 950din litra. Ja ga sipam u zadnji 7-8 motora.

Hohštapler

Citat: Gavrolini poslato 22 Jul, 2018, 09:52
Eto jos jednog dokaza da je motul 5100 mrtvo djubre. Milion puta sam napisao da svaki motor sa njim ima jako tvrd i bucan menjac. I sta god posle njega da se naspe motor ae prporodi. Evo i meni u st je sad 5100(predhodni vlasnik sipao) jedva cekam da ga zamenim jer vec znam unapred kako ce se menjac promeniti.

Apsolutno isto misljenje imam. I bardahl je mama.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hurricane

Citat: milomir22 poslato 22 Jul, 2018, 10:00
5100 mi je bio pre ovog, sad je bio motul 5000, jos jeftinija polusintetika, malo manje poznat od motula 5100. Mislio sam da menjac mora da bude tako gadan, jer sam pre 12-ak hiljada zamenio lamele i stavio nove medjuploce i opruge kvacila. Od tada nisam probao drugo ulje do sada. Da sam znao, prezalio bih tih 1500 din i sipao bolje ulje. Motor mnogo mekse salta u svim brzinama, a narocito iz 1. u 2.

Sipao sam full sintetiku, iako je za uljaru vise nego dobra i polusintetika, jer su pederi polusintetiku poskupeli sa 3100 din za kanticu na 4000 za 2 nedelje. Full je bila i ostala 4300.

A sa polusintetikom bi ti jos bolje menjac radio nego sa sintetikom, budi siguran

Hohštapler

Ne bi.
Shvati, razlika izmedju polu sint i sint je samo u osnovi, bazi.
Kao sto je u betonu osnova tj. punilac ¹ljunak, a cement je vezivo, tako i u uljima, osnova je ili naftnog porekla ili je dobijaju "sintetski". Sintski mogu na vi¹e naèina i nisu sve sintetike iste. Shell ima sintetska ulja koja dobija krekovanjem zemnog gasa, ¹to je jeftinija osnova od onog motulovog procesa, al je opet sintetika. Karakteristike ulja se dobijaju aditivima koji su izrazito specifièni i skupi. Poenta, tj. kvalitet ulja je upravo u tim aditivima. Sintetika u osnovi je jedino bolja u smislu sto je postojanija, tj. du¾e zadr¾ava projektovane karakteristike, a specifiène karakteristike za namenu zavise od aditiva. Sintetika je uglavnom skluplja jer je i osnova skuplja, ali aditivi su ti koji di¾u cenu. Premium ulja podrazumevaju da su aditivi odredjeni prema nameni i da je kontrola proizvodnje apsolutna, tj. da je svaka litra ista.... bla bla bla...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hurricane

 100% bi bolje radio menjac, to jest cinilo bi ti se, jer je u sustini sintetika bolje radi posao

Ma kad je masina zdrava mozes sipas sta oces, boli me glava vise od rasprava oko ulja..

Gavrolini

Prva i najveca greska je sto sipate 10-40 u punoletne motore. A pogotovo u bg gde se motori po gradu jos vise greju. 15-50 se 100x bolje pokazalo za starije agregate i menjace.

Hurricane

..za bg svakodnevna voznja je i 15-50 retko,

Evo ja sam sad morao na 3500 da menjam a vec pre 500-1000 sam primetio da nesto nije ok..


Naravno, agregat je u izuzetnom stanju pa se lako primeti  [rofl]

UFF

uvek full sintetika i uvek 15w50 sipam u svaki moj motor
osim za ktm-a on trosi sve osim 20w60

Poljanac92

Danas protegao malo nindzi gume po ibarskoj do Usca   [yahoo]
Preticao sam i kad nisam morao :D

Purec

U Euro07 (ne volim ih zbog ITN govana ali sta je tu je) ima Fusch Silkolene Pro 4 sintetika za 1100 dindzi litar, ako imate nekog drugara koji je automehanicar i ima rabat litar kosta oko 850 dinara.
Polusintetika nije nesto puno jeftinija, 1000 dinara po litru, sa rabatom verovatno oko 800 mada iskreno nisam ni pitao kad je vec sintetika dzabe :D

eclipse4

Citat: Gavrolini poslato 22 Jul, 2018, 10:12
Bardal xtc 10-40 i 15-50 u sapcu u prodavnici 950din litra. Ja ga sipam u zadnji 7-8 motora.

i ja sam bardalac...negde sam vec pisao na forumu da je motul vnago i  da menjac sa njim em baguje em se sranje ponasa!

al eto sad naspeh repsol

Hurricane

Citat: Purec poslato 24 Jul, 2018, 18:57
U Euro07 (ne volim ih zbog ITN govana ali sta je tu je) ima Fusch Silkolene Pro 4 sintetika za 1100 dindzi litar, ako imate nekog drugara koji je automehanicar i ima rabat litar kosta oko 850 dinara.
Polusintetika nije nesto puno jeftinija, 1000 dinara po litru, sa rabatom verovatno oko 800 mada iskreno nisam ni pitao kad je vec sintetika dzabe :D


A sta je sa ITN govnima?
Upravo ovih dana razmisljam o kupovini bobine za C4 kod njih i to bas ITN

Gavrolini

Repsol je sigurno vrhunsko ulje. Ja ga ne koristim samo iz razloga sto mi ona flasa kad je uzmem u ruku nekako izgleda kao mrtvi divljak. Od nalepnice,ambalaze,stampe...sve nekako izgleda bedno a to mi ne ide uz repsol

Purec

Citat: Hurricane poslato 24 Jul, 2018, 20:10

A sta je sa ITN govnima?
Upravo ovih dana razmisljam o kupovini bobine za C4 kod njih i to bas ITN


Vise puta musterije donosili ITN lezajeve tockova, par puta diskove i delove trapa. Nov lezaj tocka krlja gore nego ovaj koji menjamo, skinem da zamenim za drugi, isti problem. Iz svog dzepa doplatim za Lemforder i od tad delove koje donosi musterija a da nisu oni koje bih ja koristio uredno naplacujem zamenu novog dela ukoliko nije odgovarajuci ili nije kvalitetan. Zbog toga sto ne ugradjujem ITN otislo mi je 10 musterija, od tih 10 vratili se svi kad im se trap raspao i kad sam im objasnio da im je jeftinije i kvalitetnije remontovano iz Kragujevca :)

Lazic

Ja uzeo amortizere i opruge, ¹ta znam za sada rade, imaju garanciju 2 godine...

Purec

Citat: Laziæ poslato 25 Jul, 2018, 17:52
Ja uzeo amortizere i opruge, ¹ta znam za sada rade, imaju garanciju 2 godine...

Sa amortima nisam imao dodira iskreno, sa silen blokovima i ramenima jesam, tuga. Plocice im nisu lose, malo krace traju al dobro koce, montirao na BMW E60 530d posto musterija za ATE-ove nije imala para a jedino sto je imalo da se ne ceka za sutra bio je ITN :D

Lazic

Jeftinije sam platio nove nego ¹to bi polovne, a polovne sam veæ imao pa puèe opruga nièim izazvana (dobro, bilo je par stotina km offa) i u procesu ubi amortizer... A drugi samo ¹to nije pukao... To jo¹ ne do¾iveh kod svih ostalih neFrancuza... Pri tom, ni¹ta nije ukazivalo da æe ne¹to da pukne...

Purec

Citat: Laziæ poslato 26 Jul, 2018, 09:00
Jeftinije sam platio nove nego ¹to bi polovne, a polovne sam veæ imao pa puèe opruga nièim izazvana (dobro, bilo je par stotina km offa) i u procesu ubi amortizer... A drugi samo ¹to nije pukao... To jo¹ ne do¾iveh kod svih ostalih neFrancuza... Pri tom, ni¹ta nije ukazivalo da æe ne¹to da pukne...

Ne sporim cenu, za te pare za koje oni nude delove su stvarno nerealno niske i neuporedive sa konkurencijom. Neki delovi su im bolji neki losiji. Ja sam ih iskreno izbegavao prvo zbog tih par problema koje sam imao pa sam gubio vreme (pare) da bi musterija prosla jeftinije i pritom znam da sam ja na meti ako nesto strada. U fazonu od kad smo menjali ulje lupa mi nesto nazad :D
Ne znam zasto ali naprimer BMW E46 ima cesto problem sa zadnjim oprugama, karavani jos cesce. Skoro smo drugaru menjali na Fordu Mondeu zadnje opruge jer je jedna pukla iako on vozi kao baba, najteza stvar vozena u gepeku je elektro orman od nekih 100-150 kila, auto makadam nije video nikad :D