Glavni meni

Kawasaki H2 i H2R

Započeo easy, 30 Septembar, 2014, 11:19

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Plazma Keks

Citat: Mik poslato 01 Oktobar, 2014, 01:43
Citat: Plazma Keks poslato 01 Oktobar, 2014, 01:18
Citat: Andreja poslato 30 Septembar, 2014, 21:27
Neka moja logika...

Mehanièki kompresor je bolji zato ¹to nema turbo lag (ka¹njenje).
T'bouuu je bolji zato ¹to mo¾e da navuèe vi¹e obrtaja i samim tim sabije vi¹e vazduha.

©to se tièe isplativosti i ostalih propratnih stvari, pojma nemam.
kompresor je parazit dok ne pocne da komprimira vazduh u usis, jer trosi snagu radilice za okretanje. turbo nije parazit ali je potrebno vreme dok ne proradi, a kada proradi, porast snage je drastican. turbo je laksi od kompresora, kompresor daje linearniji porast snage...
u svakom slucaju, i jedan i drugi imaju prednosti i mane. pa ko sta voli, to ce i da ugradi.

Da se nadovezem.

Sa ekonomskog aspekta uvek "turbo"! Turbina je uredjaj koji KORISTI energiju izduvnih gasova, a koja se kod motora bez NJE baca  Samo su prodavci goriva mogli da sabotiraju taj dodatak (turbo-kompresor, dakle ne kompresor, nego bas turbo-kompresor).

Sto se tice motorcikla, ne znam kako to radi. Bilo kakav kompresor ce dati mnogo vise snage, a onda to podrazumeva masivniju radilicu ... kad se to zavrti ... Veca stabilnost, manja upravljivost. U kojoj meri???

(I dalje ne volim ram od celicnih cevi, nije cross.)

Vrti se sve vreme i tesko da moze da utice upravljivost. Turbo punjac je dosta laksi, a i do sada nije bilobpotrebe za njim. Kompresor je itekako odlicna stvar, nisu ni amerikanci blesavi, sa njime izvlace po 1200ks iz V8 motora..
Mada ni turbo punjac nije naivan kada pogledas da su sa njime u grupi b izvlacili preko 700ks

Cale


Dukags

Nema retrovizore - nemoze to bez retrovizora!

Ne moze to bez kabla

Radanovic


easy

cevast ram je iskoriscen jer dobija 10% bolje hladjenje agregata u odnosu na klasicne kutijaste ramove. nedostatak oklopa sa donje strane verovatno iz istog razloga.
mislim da je samo mono viljuska na ovom motoru sminka, sve ostalo mora tako jeste, pa cak i ova krila napred s obzirom da je teoretska brzina koju dostize 400 kmh   [ninja]

Kostić

ako presaberemo fiziku iz osnovne ¹kole sedamdesetih i ovu dana¹nju koja pobija sama sebe, vozaè na ovom insektu æe da ostane u sedi¹tu pro 400, zapeæe mu dupe, ali da li æe da ostane gornju deo tela, nisam siguran. osim ako se ne ve¾e pak tregerom za rezervoar i za prednju vilju¹ku. i naravno novi model kacige. sa vizirom na temenu : )

Radanovic

#46
Proizvoðaè auspuha Racefit , objavio da osoba koja prva sa H2 doðe u njihovu radnju , na poklon dobija auspuh .

Tako da ... po¾urite  ;D




A zeleni ka¾u da su prezatrpani narud¾bama  za H2.

Hattrick

Kakva li ce biti izdrzljivost agregata u svakodnevnoj voznji na duze staze ?

x3mer89

Vjerovatno dobra jer ce cestovni imati dosta manje snage.
Prva gore a ostale dole, ako nije kontra. Ako je kontra sve to isto samo obrnuto ali onda promasim..

BOKYBOY


Mad Max

Sasvim je nesto novo, ali vise zato sto je carbonska boja

prednji kraj je bukvalno od Dukati-ja

nema oklopa, ne dovrsen motor.

Ne znam, dok ne bude uzivo gledanje.

Da ce biti skup, to je sigurno, exkluziva se pravi, a to i nije neka fora da se palim.

naprave 1000-1500 kom radi homologacije da mogu voziti u sbk, a kupe

sve neki lelemudi koji samo imaju lovvu i to je sve.

Mislim da je idealan za najnoviji deo Mad Max-a
Brzi od smrti, Jaci od bola

Mik

Citat: Hattrick poslato 01 Oktobar, 2014, 23:24
Kakva li ce biti izdrzljivost agregata u svakodnevnoj voznji na duze staze ?

A ti se svakodnevno vozis na duze staze  :)? (Sala! Ove godine bas udarila vlaga i to Ja 0km ove godine [neampojma].)

Nesto sam siguran da ce motor da traje. Zapravo tu nemam dilemu. A mislim da ce da traje dok ram drzi - a ram mi izgleda da nije ni za kurac (U ovakvim slucajevima koristi se blok motora+menjaca da nosi opterecenja, a to nikako nije dobro za "civilnu" upotebu. Kod Honde imaju to na modelima 929 i 954 (cuo sam da su ti motori jako cudni po krivinama), i kod Yamahe R1 su to radili, i to nesto naizmenicno, ali svi su imali "kutijasti" Alu-ram)

Tek motor ce da traje, sigurno.

Meni se ovaj motorcikl nista ne svidja (ni dizajn ni koncepcija), al' to nema veze. Ko mu nadje smisao, kupice ga.

Evo ponesto:

https://www.youtube.com/watch?v=jmSPbLdh5P0

Andreja

Ma da, ¹ta znaju ovi iz Kawasakija, serem im se u usta, to æe da se raspadne u toku razrade  [blahblah]
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Hattrick

Ne pricam ja za Amera koji uzme na leasing model 2014, pa ga vozi godinu-dve, pa vrati u radnju i uzme sledeci model, i samo se leasing produzi, i tako dozivotni leasing i dozivotni novi model.  :D

Pricam za Srbiju gde se uglavnom kupuju za kesh, i gde se, sudeci po nekoj srednjoj starosti motocikala na putevima, i te kako vozi na duze staze.  ;D
Jbg, realno u 2014.-oj i dalje je na kupovini i te kako aktuelan model iz npr. 2004, sto znaci da ce ovaj kawagale da bude debelo aktuelan model i 2025.-godine na oglasima  ;D

E sada posto sam imao dosta turbo benzinaca automobila sa specificnim snagama od uglavnom 100-120ks/L, koji mi se i nisu bas nesto pokazali sto se generalne izdrzljivosti tice, prilicno sam skeptican sto se tice agregata od 300ks/L, van ustaljene price zna Yamaha, Honda, Kawasaki sta radi. Jer sudeci po par modela iz bliske proslosti, i nisu bas uvek znali sta rade.  [flashing]

Hattrick

Naravno sve to ukoliko je ovaj motor zaista toliko najavljivani s1000rr killer.  ;D

Sto bi znacilo da ce biti u cenovnom rangu normalnih motocikala do 20.000€, da ce ih biti mnogo, da ce biti koriscen, drndan i vozen svaki dan, po nasim rupcagama, sa nasim gorivom, i sa nasim originalnim uljima kao i svaki drugi motocikl, i da ce za par godina svi imati jako jako puno kilometara, bez obzira sto ce na oglasima svi prodavci tvrditi da je vozila baba i da je presao samo 30.000  ;D

Tu sam nesto skeptican sto se tice izdrzljivosti turbo agregata od 220 ili 300 KS po litri. Jer tehnoloski, ovo i nije neki poseban pomak, realno na svaku danasnju litru, ukoliko se montira turbo, svi ce oni davati 300ks na dino stolu. Na youtube-u ima million primera. A koliko ce njih docekati petu ili sestu zamenu ulja, u svakodnevnim uslovima koriscenja, to je pitanje  ;D

A ako je ovo samo jos jedan Show-bike tipa NR750 ili Desmosedici, koji ce kostati 50.000€ i stajati na stenderu u dnevnoj sobi, onda to pitanje i nije relevantno, ionako se nece voziti  ;D

Lazic

Meni se ovo sviðaaaaa...;D

Hattrick


x3mer89

Neko se ponovio...
Prvi americki primjerak

Prva gore a ostale dole, ako nije kontra. Ako je kontra sve to isto samo obrnuto ali onda promasim..

Darko

brateeeeeee...zamisli da ti stigne ovako.... ti prvi cepas kutiju ...auuuuuu

K0le

Ba¹ sam 'teo kasti.. Jednog dana, mo¾da neæe biti kawasaki, al' ispod jelke ima da mi donesu ! Nek' bude i u po leta, al' ovako u kutiji, pod jelkom, ja da ga raspakujem  ;D
Jednooog dana...