Glavni meni

Noviteti

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 07:23

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Gavrolini

Teska ,slaba i skupa...cemu?

Boban_m

#1201
To je dual sport Gavrolini, sve je u redu ;D Postoji veliki komad svjetskog trzista, a narocito americkog, koji preko 10 godina ceka da Honda napravi ovako nesto i koji ne pitaju koliko kosta, a spremni su i mogu da plate. Sem DRZ japanci ne nude ni jedan dual sport u toj klasi vec dosta dugo. S tim da je ovo pomalo cudan koncept za ono sta se kod japanskih DS motora ocekuje jer ulje i vazdusni filter se navodno mijenjaju na 1000km, a cijena o kojoj se suska je visoka. Upravo obrnuto od onog na sta smo navikli - izdrzljiv i dugovjecan motor koji skoro da ne trazi odrzavanje a ne kosta mnogo. No, zvanicno jos nije u prodaji, vidjecemo da li je ovo bio samo tester i koliko ce stvarno kostati u prodavnicama  u periodu avgust-septembar.

A koliko ima CRF450 modela u ovom trenutku? Da te zaboli glava. 450R cross race, 450RX trail race, 450X cross country, works edition 450RWE cross i sad 450L. Lud'lo.

Gavrolini

Pa jebes te ludake sto ce da kupe to samo zato sto je honda. I koji kurac na dualu bilo koji drugi rezervoar sem plasticnog. Ali vidim da je vrliki boom i da svi hondini vozaci ma u kojoj klasi i koji sport vozili su morali da objave reklamu na svom profilu. Jedino sto je ok je to sto je street legal. Ali je jebes SL na kom se radi servis na 1000km

Nika

Odlièno -  sad samo da saèekam 10tak god da mi cena bude u dometu...

Taraba

Truba... race masina. Servisni intervali kao na WR450F i EXC450.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

stilgar

Citat: Boban_m poslato 25 Maj, 2018, 05:49
To je dual sport Gavrolini, sve je u redu ;D Postoji veliki komad svjetskog trzista, a narocito americkog, koji preko 10 godina ceka da Honda napravi ovako nesto i koji ne pitaju koliko kosta, a spremni su i mogu da plate. Sem DRZ japanci ne nude ni jedan dual sport u toj klasi vec dosta dugo. S tim da je ovo pomalo cudan koncept za ono sta se kod japanskih DS motora ocekuje jer ulje i vazdusni filter se navodno mijenjaju na 1000km, a cijena o kojoj se suska je visoka. Upravo obrnuto od onog na sta smo navikli - izdrzljiv i dugovjecan motor koji skoro da ne trazi odrzavanje a ne kosta mnogo. No, zvanicno jos nije u prodaji, vidjecemo da li je ovo bio samo tester i koliko ce stvarno kostati u prodavnicama  u periodu avgust-septembar.

A koliko ima CRF450 modela u ovom trenutku? Da te zaboli glava. 450R cross race, 450RX trail race, 450X cross country, works edition 450RWE cross i sad 450L. Lud'lo.
pored suzukija DR650SE dual sport, koji u americi moz kupiti nov, ko ce da se bakce sa ovim dual race modelima? amerikanci? cudna neka sorta :)
http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/DR650SE/2018/DR650S.aspx 

Boban_m

To je druze stilgare sasvim druga kategorija od pominjane 400-500ccm. 650 thumperi, iako legendarne pouzdanosti nisu vise u modi, zbog svoje 50+ kg tezine a istog ili losijeg odnosa tezina/snaga. Sem DR takodje mogu novi da se kupe XR650L i KLR650.

stilgar

Citat: Boban_m poslato 20 Jun, 2018, 23:14
To je druze stilgare sasvim druga kategorija od pominjane 400-500ccm. 650 thumperi, iako legendarne pouzdanosti nisu vise u modi, zbog svoje 50+ kg tezine a istog ili losijeg odnosa tezina/snaga. Sem DR takodje mogu novi da se kupe XR650L i KLR650.
znam da mogu, al ajde definisi sta je na ovim 450 dual sport? moze po blatu i moze po kamenjaru il se racuna pesak? de ces snjim da mrdnes van staze? dual sport je zato sto su stavili far i zmigavce? sa bilo kojim thumperom moz u sumu a bogami i na put. Da je pokojni Dzigi ziv, bog da mu dusu prosti sad bi ti objasnio svu lepotu skele :)
evo za Dzigija
! No longer available

UFF

kanta raspala praistorijska
bez ubrizgavanja i el startera danas da pravis motor je ko auto bez serva abs-a klime i el podizaca
u prevodu sramota :D

e posle toga dodjemo na pitanje mozes li da obidjes planetu a samo ulje, gume i plocice da menjas

Boban_m

Pa to i napisah stilgare, jedino DRZ u toj klasi DS od japanaca. 250 klasa je jedva nesto brojnija. A DR, pa Kawazoki je sa svojim globus prespartao, ali to ne znaci da nije mogao i sa laksim motorom. Sigurno ne bi imao nista protiv kad mu motor padne ili se uvalja u neko blato da mu je motor 50kg+ laksi. Pritom da ide isto a trosi manje.

stilgar

Citat: Boban_m poslato 21 Jun, 2018, 01:07
Pa to i napisah stilgare, jedino DRZ u toj klasi DS od japanaca. 250 klasa je jedva nesto brojnija. A DR, pa Kawazoki je sa svojim globus prespartao, ali to ne znaci da nije mogao i sa laksim motorom. Sigurno ne bi imao nista protiv kad mu motor padne ili se uvalja u neko blato da mu je motor 50kg+ laksi. Pritom da ide isto a trosi manje.
razumem ja sta ti hoces da kazes al DS sa tako cestom zamenom ulja je diskutabilan dual.

mali_zmaj

E krenuli kinezi lagano sa veæim kubika¾ama... Slikao na moto festu motoriæ..,650ccm,ima neke kvalitetne komponente,kako mi isprièa frend koji ih prodaje...,,sa Dukatijem su ne¹to petljali...,itd....

poslato sa rupovke uz pomoæ kurble
jin-jang

El Jefe

Са КТМ су направили заједничку фабрику у Кини
Друштво за заштиту од животиња

Hohštapler

...sve je to lepo, ali optimizaciju procesa proizvodnje su izmislili japanci...
maximum za minimum... i kinez kad napravi da valja ko¹ta ko da je iz japana. Nek ga duvaju.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ЯЭВОЛУТИОН

cf moto nikada nije bio jeftin.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mali_zmaj

Oko pet i nesto hiljada eura...  Ako neko nadje motor te kubikaze a jeftiniji...,o novom motoru govorim...  Treba sacekati jos  koju godinu,Kinezi se sad uhodavaju..,vidjet cemo sta ce biti...,tesko da mogu trenutno,a sumnjam da i zele postici japanski ili evropski kvalitet,jer bi cjena proizvoda poskupila.....To je barem moje misljenje,mogli bi kinezi da naprave dobar proizvod,al kao sto rekoh..,ko bi kupio skup kineski motocikl!! Kakve god kvalitete...
jin-jang

milomir22

CF kao marku pratim neko vreme, a ove godine sam vozio njihov kvad 450 kubika, dupla vuca u Bosni, kad sam bio na raftingu. Ispravan je i lepo ide, tezak kao tuc na upravljacu, ali kvalitet izrade katastrofa, rucice, prekidaci nikakvi, dugmici kao sa kineskih igracaka.

taking a screen shot
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

ЯЭВОЛУТИОН

ali se zato prodaju ko alva....kvare se ko lego kockice, ali kakve to veze ima ako je seljo video da amerikanci voze kvada po stenovitim planima onda moze i on po kopu ili tari....to sto oni daju garsonjeru za kvada a on par hiljada to nema veze...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11


Gavrolini

Pokusali su i kinezi sa hardendurom. Ona asia wing ili kako vec i 250 i 450. Kostao nov kao 6-10 godina star ktm...pa prdnuli u cabar. Cak ja mislim da je u srbiji na nekim enduro trkama bio i njihov stand.