Glavni meni

Noviteti

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 07:23

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Biker-Boy

Jes malo ruznjikav rezervoar, ali s tehnicke strane motor je fantazija, mada, i dalje je nenadjebiv Hondin CBX sestak sto se tice emulacije F1 zvucne simfonije :)
I feel the need..... the need for speed !!!

castor

It's the ride that matters, not the bike…

Hohštapler

Ne znam dal je bilo, al ne ¹kodi
! No longer available
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.


Radanovic


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

bogdan

Royal enfield himalajac , potpuno nov motor dugohodni jednocilindras 400 ccm  25 hp  i suv motor 180 kila prodaja krece u martu








Hohštapler

Pazi kad je meni lep!  [thumb_up]
Stara ¹kola.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

mali_zmaj

Ka¾u da su izdr¾ljivi aj zdrao,malko pi¹kaju ulje,al zato sjedne¹ i obiðe¹ Indiju,bez da crkne!!
jin-jang

bogdan

Citat: mali_zmaj poslato 05 Februar, 2016, 22:13
Ka¾u da su izdr¾ljivi aj zdrao,malko pi¹kaju ulje,al zato sjedne¹ i obiðe¹ Indiju,bez da crkne!!
da  ali to vazi za bulet 500 koji se pravi od 50 i jbm li ga koje godine , fabrika preseljena u Indiju i pravi se i dan danas.  Ovaj himalajac je potpuno nov agregad , balansna osovina , alnaser , videcemo




Taraba

180kg i 25hp ne deluje bas pogodno za adventure.
Tesko i kilavo.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Conti-Moto

Citat: bogdan poslato 05 Februar, 2016, 20:22
Royal enfield himalajac , potpuno nov motor dugohodni jednocilindras 400 ccm  25 hp  i suv motor 180 kila prodaja krece u martu









Ako ovo bude kod nas 2.500-3.000 eura prodavace se dobro ...
Bice odlicna zamena za kineske motore i skutere.
Novo !!!
Conti ROAD !!

bigbad86

Citat: Flavius Valerius Aurelius poslato 21 Novembar, 2015, 21:48

U Teksasu na moto skupu sam upoznao lika iz Kalifornije koji ima 75.000milja (120.700km) na njegov 2003 636. Nista nije radjeno na motoru. Jos gura. Da li neko licno video isto tolliko km na cbr600rr? Ja nisam.



Evo covek je tu iz Amerika pa ga pitaj :P
! No longer available
Citat:
Engine has not been rebuilt, internals are still original. Original pistons, rings, rods, bearings, valves, etc.

Hohštapler

ja se kladim da je moj CB500 imao bar 150.000km.
'98 godi¹te, ko zna koji sam vlasnik, uve¾en, sat u miljama, kod mene pre¹ao 27.000km (2012-2015)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Mik

Citat: bigbad86 poslato 06 Februar, 2016, 13:22
Citat: Flavius Valerius Aurelius poslato 21 Novembar, 2015, 21:48

U Teksasu na moto skupu sam upoznao lika iz Kalifornije koji ima 75.000milja (120.700km) na njegov 2003 636. Nista nije radjeno na motoru. Jos gura. Da li neko licno video isto tolliko km na cbr600rr? Ja nisam.



Evo covek je tu iz Amerika pa ga pitaj :P

Citat:
Engine has not been rebuilt, internals are still original. Original pistons, rings, rods, bearings, valves, etc.


Pa eto i ja sam nesto pri ideji da te stvari mogu jako dugo da traju - pod uslovom da se ne preteruje, i nebitno koji japanac.
Cak i R-ovi, narocito ovi manji 600 - ja ne znam da li ste imali priliku da vidite sta taj 600R ima unutra, pa zapravo nema nista, to ne lici na delove motora, vise je kao neke sitnice za deciji vozic ili tako nesto. "Dzigerica" Tomosa apn izgleda kao "lokomotiva" u odnosu na R6 '03 (koji sam vid'o).
E al' ima ono da taj R dozvoljava da mu se svasta radi, pa onda nekima ne potraje.

bigbad86

Zapravo u R-ove je stavljana najbolja tehnologija i najbolji materijali, materijali koji mogu da izdrze i po 16 000 obrtaja. A ako ga ti ceo radnii vek vozis na 3-5 hiljada trajace ti ohoho.... Meni to ima logike. Ako R-a vozis ko Harlija, svaki ce preci bar 300 000.

Mik

Citat: bigbad86 poslato 07 Februar, 2016, 02:36
Zapravo u R-ove je stavljana najbolja tehnologija i najbolji materijali, materijali koji mogu da izdrze i po 16 000 obrtaja. A ako ga ti ceo radnii vek vozis na 3-5 hiljada trajace ti ohoho.... Meni to ima logike. Ako R-a vozis ko Harlija, svaki ce preci bar 300 000.

Lici mi na ovako :
Tehnologija je ista za sve - ugadja se proizvodna traka tako jer im je (proizvodjacima) ekonomicnije.
Za te pare stavljaju adekvatne (a ne najbolje) materijale - npr. raspadne se transmisija na bmw pa pisu da su cilindri k'o novi, ili pre strada sve u glavi motora koji se visoko vrti nego cilindri, itd. Pa onda ne ide pavi nikasil kao kosuljica cilindara, jer je skupocena obrada, nego neka njegova modifikacija. (Najjeftinije je zameniti cilindarski blok.)
Verujem da je 300K dostizno (i vise), s tim da R-u odgovaraju visi obrtaji od tih 3-5K - zbog optimalnog hladjenja i podmazivanja.
Obrtaji nemaju veze (to je do balansiranja radilice), bitna je brzina klipa.

P.S. Ako neko zna vise neka pise. Hvala unapred.


bigbad86

Pa sto se brze okrece radilica vecu duzinu predje klip po jedinici vremena, prosto je. A ovo za optimalno hladjenje ti ne stoji. Svako R od 1000 kubika na 5000rpm ide oko 100-120 na sat i tad je potrosnja najmanja. Sasvim je sigurno da R motor prave za divljacku voznju/stazu. A ako ga ne vozis tako mora da traje duze jer ima manje habanja i naprezanja.

castor

Ja bi rekao da svaki R od 1000 kuba ide stotku sa nekih 3000 do maks 3500 obrtaja... Previ¹e je 5k obrtaja za 100 na litri.
It's the ride that matters, not the bike…

Jovan D

#719
R od 1000 ide preko 4000 rpm (ali ne mnogo i daleko od toga da ide preko 5000 rpm) da bi isao oko 100 km/h.