Glavni meni

Noviteti

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 07:23

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

UFF

Sta je izaslo, sta ce da izadje, sta bi ste voleli da izadje...

noam chomsky

ehhh...

Honda R1200GS Adventure
ili
Honda 990Adventure R
Platio bih koliko god da kosta!!!

inace MCN javlja da nova Honda na bazi VFR-a, koja treba da bude crossover, zvace se tako samo zbog toga sto ce izgledati kao da moze Off-road a ponasati se kao da ne moze... :( ...Stara dobro Honda, oce li se podmladiti ikada? :(
lepota prirode je refleksija lepote nauke

Gašpar

Ja bih voleo da NE izadje ovaj Suzuki Z750  ;D

UFF


Gašpar

Pojavile su se prve fotografije Yamahe Ténéré XTZ250 koja u prodaju ulazi 2011. godine u Brazilu. Prve fotografije nam govorei da se radi o simpatiènom i vrlo jednostavnom poèetnièkom motociklu.

Mala Ténéré koristi jednocilindrièni, vazdu¹no hlaðeni, agregeta sa slabaènih 21KS, poznat iz modela YBR 250. Tu su jo¹ i ram od èeliènih cevi i proseène komponente ve¹anja, na kojima se ¹tedelo jer je u dana¹nje vreme cena ogranièavajuæi faktor.

Slièna filozofija stvorila je i Fazer 250 koji je namjenjen takoðe tr¾i¹tu Brazila i takoðe æe krenuti u prodaju poèetkom naredne godine kao model namenjen za 2011. godinu.

S obzirom da ovi modeli za brazilsko tr¾i¹te nisu posebno pristupaèni, pa æe tamo Ténéré 250 ko¹tati oko 5.000 evra, a za Fazer cena jo¹ nije formirana, ne treba ih preterano oèekivati na tr¾i¹tu Evrope, gde u poslednje vreme preovlaðuju motocikli niskih cena.

http://www.moto-vesti.com/noviteti/356-noviteti/2564-tenere-i-fazer-250

Dzambo

Mnogo je to para za 250cc. Dodaj jos malo i imas kawu er6n, a ako je uporedimo sa fazerom 250... nebo i zemlja.

UFF

Meni nije jasno jel su svi prozvodjaca motorcikala slepi ili glupi da ne vide kolika je rupa u klasi izmedju 125 i 600ccm  [doh] [veryangry] [ludak] [neampojma]

Potrebno je nesto od 300-400ccm za offroad, za grad...
Hard enduro ili supermoto
Vidim da se situacija popravlja ali je to i dalje sporo a mislim da je u toj klasi velika potraznja i da bi se razbijali od para

Zasto da kupis za prvi motor 125 pa sledece godine da ga prodajes kad bi mogao da uzmes 300 kuba pa da ga teras par godina ili zadrzis kao drugi motor samo za grad ili sumu?

cone

jedva cekam da vidim kakva ce biti MV Agusta F3, to je novitet kod njih..

markodjurovic

Citat: UFF poslato 27 Oktobar, 2010, 18:03
Meni nije jasno jel su svi prozvodjaca motorcikala slepi ili glupi da ne vide kolika je rupa u klasi izmedju 125 i 600ccm  [doh] [veryangry] [ludak] [neampojma]

Potrebno je nesto od 300-400ccm za offroad, za grad...
Hard enduro ili supermoto
Vidim da se situacija popravlja ali je to i dalje sporo a mislim da je u toj klasi velika potraznja i da bi se razbijali od para

Zasto da kupis za prvi motor 125 pa sledece godine da ga prodajes kad bi mogao da uzmes 300 kuba pa da ga teras par godina ili zadrzis kao drugi motor samo za grad ili sumu?

Pa pogledaj prvih 20 na Dakar reliju (ne racunajuci KTM) sve su 400 kuba i malo jace, samo nista nije novitet :D
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

cone


Gašpar

Kada smo dobili informaciju da æe biti predstavljena nova Aprilia Tuono, bilo nam je i vi¹e nego jasno da æe ona biti bazirana na modelu RSV4, ali da nam je neko rekao da æe biti reè o skoro pa identiènom motociklu samo bez oklopa, ne bismo mu verovali.
Aprilia je na milanskom sajmu EICMA predstavila svoj novi super naked koji se sada zove Tuono V4R, ¹to je bilo i oèekivano,a ne oèekivano je to da novi Tuono predstavlja kombinaciju modela RSV4 R i presti¾nog RSV4 Factory APRC SE koji je nedavno predstavljen.

Novi Tuono uzeo je ono najbolje s oba modela, pa je tako sa APRC-a preuzeo naprednu tehnologiju koja ukljuèuje kontrolu proklizavanja (traction control), ureðaj koji sprjeèava podizanje prednjeg kotaèa (wheelie control) i ureðaj koji poma¾e pri polasku s ovim motociklom(launch control). S ovog modela preuzeo je i ceo izduvni sistem koji je za 2 kilograma lak¹i nego na modelu RSV4R.
Osim izgleda, novi Tuono dobio je i bolje pode¹en menjaè i Sachs komponente ve¹anja. Tu je jo¹ i te¾ina od 179kg koja u kombinaciji sa 162 konjske snage, stavlja ovaj motocikl u sam vrh naked klase.

http://www.moto-vesti.com/novosti/noviteti/356-noviteti/2583-aprilia-tuono-

Gašpar

Iznenaðenjima na EICMA sajmu u Milanu nikad kraja, a najveæe do sada predstavljeno je na ¹tandu japanske Honde. Reè je o  potpuno novom modelu – Honda Crossrunner koji predstavlja putni enduro motocikl s ma¹inom zapremine od 800 kubnih santimetara.
Prema prvim informacijama, agregat je V4 sa v-tech tehnologijom, dobro poznat iz modela VFR800, ali je dodatno uraðen tako da mu je rast snage ujednaèen.

Rezervoar je zapremine 21 litar, a bitno je primetiti i to da su oba toèka 17″, ¹to pored aluminijumskih toèkova ukazuje da je reè o motociklu namenjenom samo vo¾nji po asvaltnim drumovima.

Sam motor, nije jedina stvar preuzeta sa VFR-a 800, prema fotografijama vidi se i da je zadnja vilju¹ka u mono izvedbi. Zanimljivo je da je ovaj motocikl jedini u klasi i da je Honda u¹la u ogroman rizik, a da li æe im se isplatiti - videæemo.

http://www.moto-vesti.com/novosti/noviteti/356-noviteti/2582-honda-crossrunner-800

Gašpar

Kako je milanski salon motocikala EICMA u toku, tako se pojavilo i ''brdo'' noviteta. Meðu tim brdom, nai¹li smo i na jedan motocikl èija je proizvodnja zavr¹ena 2006. godine. Reè je o Hondi CBR 600 F.
Proizvodnja poslednje generacije Honde CBR600F je prekinuta 2006. godine, meðutim, za 2011 godinu Hondin dizajn centar u Italiji nam je spremio sve¾u verziju motocikla sa oznakom 600F, koja je sada vi¹e R verzija i u potpunosti prati dizajnerski trend Hondinih motocikala veæe kubika¾e, poput CBR1000RR.
Na osnovu fotografije, primeæujemo da far nikako nije u Hondinom ''fazonu'', veæ je postavljen centralno kao na Suzuki motociklima. Auspuh je veæ standardan, Hondin. Zli jezici æe reæi da je ru¾an, a mi æemo reæi da je toliko ru¾an da je poèeo da nam se dopada. ©to se samih oklopa tièe, vizualno èak i previ¹e podseæaju na ''starijeg brata''.

http://www.moto-vesti.com/novosti/noviteti/356-noviteti/2580-povratak-cbr-600-f

Gašpar

Bavarci ne posustaju. Kako god se nama to èinilo, BMW æe u skoroj buduænosti ponovo proizvoditi skutere. Concept C je najava onog ¹to sledi nakon modela C1 s kojim se nisu ba¹ proslavili.
Iako je reè o konceptu, znajuæi BMW-ove in¾enjere, predstavljanje serijskog modela sigurno nije tako daleko. Zasad se sigurno zna da æe skuter, kada se pojavi, pokretati dve vrste motora. Jedan je redni dvocilindra¹, a za drugi se predpostavlja da æe biti motor na elektrièni pogon.
Osim performansi koje bi trebale biti u samom vrhu te klase, u BMW-u najavljuju i da æe vozne osobine biti bliske njihovim motociklima. Standardno za BMW, neki dizajnerski detalji preuzeti su sa ostalih motocikala, a ¹to se same ciklistike tièe, poznato je da æe naprad biti upside-down vilju¹ka, dok æe nazad biti mono amortizer.Zanimljivo je da æe. za razliku od ostalih skutera, Concept C koristiti kardanski prenos.
Nakon svog ovog predstavljanja, ostaje nam samo jo¹ jedno pitanje - koliko æe ovo èudo ko¹tati?

http://www.moto-vesti.com/novosti/noviteti/356-noviteti/2579-skuter-iz-bmw-a

markodjurovic

Citat: Gaspar poslato 05 Novembar, 2010, 13:24
Iznenaðenjima na EICMA sajmu u Milanu nikad kraja, a najveæe do sada predstavljeno je na ¹tandu japanske Honde. Reè je o  potpuno novom modelu – Honda Crossrunner koji predstavlja putni enduro motocikl s ma¹inom zapremine od 800 kubnih santimetara.
Prema prvim informacijama, agregat je V4 sa v-tech tehnologijom, dobro poznat iz modela VFR800, ali je dodatno uraðen tako da mu je rast snage ujednaèen.

Rezervoar je zapremine 21 litar, a bitno je primetiti i to da su oba toèka 17″, ¹to pored aluminijumskih toèkova ukazuje da je reè o motociklu namenjenom samo vo¾nji po asvaltnim drumovima.

Sam motor, nije jedina stvar preuzeta sa VFR-a 800, prema fotografijama vidi se i da je zadnja vilju¹ka u mono izvedbi. Zanimljivo je da je ovaj motocikl jedini u klasi i da je Honda u¹la u ogroman rizik, a da li æe im se isplatiti - videæemo.

http://www.moto-vesti.com/novosti/noviteti/356-noviteti/2582-honda-crossrunner-800

E bas me nerviraju :). Citat definicije sa wikija:

"Enduro is a form of motorcycle sport run on courses that are predominantly off-road"

Ako je ovo bilo kakav enduro (al bilo kakav) nek ... Ma nema veze ;)
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

davidoff

Citat: Gaspar poslato 05 Novembar, 2010, 13:24
Kako je milanski salon motocikala EICMA u toku, tako se pojavilo i ''brdo'' noviteta. Meðu tim brdom, nai¹li smo i na jedan motocikl èija je proizvodnja zavr¹ena 2006. godine. Reè je o Hondi CBR 600 F.
Proizvodnja poslednje generacije Honde CBR600F je prekinuta 2006. godine, meðutim, za 2011 godinu Hondin dizajn centar u Italiji nam je spremio sve¾u verziju motocikla sa oznakom 600F, koja je sada vi¹e R verzija i u potpunosti prati dizajnerski trend Hondinih motocikala veæe kubika¾e, poput CBR1000RR.
Na osnovu fotografije, primeæujemo da far nikako nije u Hondinom ''fazonu'', veæ je postavljen centralno kao na Suzuki motociklima. Auspuh je veæ standardan, Hondin. Zli jezici æe reæi da je ru¾an, a mi æemo reæi da je toliko ru¾an da je poèeo da nam se dopada. ©to se samih oklopa tièe, vizualno èak i previ¹e podseæaju na ''starijeg brata''.

http://www.moto-vesti.com/novosti/noviteti/356-noviteti/2580-povratak-cbr-600-f


Ovo je nastavak legende,jedva cekam da se pojavi. Prelep motor.
We won't forget you Marco....


UFF




YoYa