Glavni meni

Noviteti

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 07:23

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Taraba

Ovo je najlak¹i ADV motor na tr¾i¹tu (ako ga naprave).
Postavlja se pitanje, da li postoji potreba za njim?

Ko hoæe primarno motor za putovanje ide na 1190, 1200GS, Africa.
Ko hoæe off road ide na EXC, WR i ¹ta god se jo¹ vozi.
Dual sport ima opcije Husqvarna Terra od skoro i 690 enduro od modernijih motora, a ostalo je DRZ, sada veæ 16 godina star, KLR, XRL (100 godina).

Ovaj motor se ne uklapa ni u jednu kategoriju.
Izgledom je dakar ADV. Cool, ali probaj na tome da ode¹ 500km u danu do neke vo¾nje.

U lokalu, bolje je voziti neki EXC ili slièno... lak¹i i ne treba ti komfor tipa vizir, udobno sedi¹te, koferi itd.
Na daljinu, opet bolje neki 1190 ili Africa jer treba ostati normalan posle 500km na putu pa posle voziti off, pa nazad tako prebijen.

Da ga naprave manje lo¾aèki na dakar fore, tj. udobniji bio bi fin kompromis ko neæe da se rve sa krmetom od 250kg po nekim vrletima, a opet hoæe neki komfor u putovanju.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

doktor

Ovo sa slika nece imati veze sa krajnjim proizvodom. Bice naslednik male Tenere, samo podebljano vesanje i snaga, bas sto je falilo. I po mojoj proceni bice oko 9000€.
Bikers work is never done!

idanijel

ljudi ovo je naslednik ,male tenere i sto kaze Srbac sa 8000e cenom nema konkurenciju,kakva africa ,ovo je motoric iz MT 07...

UFF

Citat: Gavrolini poslato 08 Novembar, 2016, 21:28
Citat: UFF poslato 08 Novembar, 2016, 21:12
gavra hejter stari
daj ekvivalentan odgovor u klasi od ostala 3 japanca na ovaj yamahin proizvod
Nova afrika

qrac
nova trafika je drkanje ali ovo...
bice bar duplo bolji od nje na offu ako nista drugo onda bar zbog tezine
o ceni i klasi sto si promasio da ni ne pricamo

UFF

Citat: Taraba poslato 08 Novembar, 2016, 22:09
Ovo je najlak¹i ADV motor na tr¾i¹tu (ako ga naprave).
Postavlja se pitanje, da li postoji potreba za njim?

Ko hoæe primarno motor za putovanje ide na 1190, 1200GS, Africa.
Ko hoæe off road ide na EXC, WR i ¹ta god se jo¹ vozi.
Dual sport ima opcije Husqvarna Terra od skoro i 690 enduro od modernijih motora, a ostalo je DRZ, sada veæ 16 godina star, KLR, XRL (100 godina).

Ovaj motor se ne uklapa ni u jednu kategoriju.
Izgledom je dakar ADV. Cool, ali probaj na tome da ode¹ 500km u danu do neke vo¾nje.

U lokalu, bolje je voziti neki EXC ili slièno... lak¹i i ne treba ti komfor tipa vizir, udobno sedi¹te, koferi itd.
Na daljinu, opet bolje neki 1190 ili Africa jer treba ostati normalan posle 500km na putu pa posle voziti off, pa nazad tako prebijen.

Da ga naprave manje lo¾aèki na dakar fore, tj. udobniji bio bi fin kompromis ko neæe da se rve sa krmetom od 250kg po nekim vrletima, a opet hoæe neki komfor u putovanju.

slicno su kenjali na buljoljubu kad se pojavio f800gs i kad sam rekao da osim sto je najlepsi enduro motor ikad napravljen do tad da ce se i najvise prodavati
a onda mi par njih odgovorilo sa tim ko hoce na put ide sa 1200gs a ko hoce na off vozi 650
e pa kurac neko hoce oba, neko nema pare za 1200gs ili za dva motora itd
ne ide mi se tamo da trazim temu i post ali ispao sam vidovita zorka :D

Gavrolini

Pa ja i dalje vidjam brdo velikih gs a 800 sam video mozda dva u srbiji. A nemoj biti siguran da nova afrika nije ista klasa. Ok cena se bitno razlikuje ali ja koji mrzim staru afriku ali stvarno mrzim, kad sam probao novu...a joj bre taj motor je perfektan. Kligram na papiru su jedno, u praksi nesto drugo. Stoji da su oba motora preteska za ozbiljniji enduro. Ali sta reci za jos tezi veliki ktm pa Birch vozi kao da je cvaja.

Andreja

Pa upravo si kontradiktoran :D
Mo¾da se ispostavi da je T7 do jaja izbalansirana i zanimljiva.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Gavrolini

Ne moze sa tom kilazom i konjazom nikako. Toli motor mora da ima bar 90ks.

ninja66

Honda CRF 250 Rally i Afrika koncept u Milanu.






UFF


PECA BMW

Juce predstavljeni noviteti za 2017 ...

Dva nova GS-a
jedan vise za u teren drugi vise za asvalt



Novi GS od 310 ccm
 ( kazu za indisko trziste)



Novi S1000RR HP4





Novi Nine t G/S








Neka verzija Nine T




Novi F800R


Novi F800GT




Nova verzija K1600GLT




Novi F800GS



Novi K1600B


Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

srbac

S1000RR hp lici na Kavu H2

PECA BMW

Citat: srbac poslato 09 Novembar, 2016, 14:28
S1000RR hp lici na Kavu H2

lice .. ako nisu i isti ...



Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

srbac

Na onoj slici odnapred BMW je ruzan za sve pare kao i kawa.
Napokon su izbacili ono glupavo buljavo svetvo na GSu....

srbac



PECA BMW

Bolje biti malo lud , nego malo pametan !


Gavrolini

E to je to. Samo naravno verzija bez abs.

Boban_m

Nije ni skup qvu mu jebem. Ispod $5K.