Glavni meni

Noviteti

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 07:23

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Radanovic

Osvje¾eni KLR 650






1 cilindar , prednja vilju¹ka 40% tvrða nego ranije , nazad novi Uni-trak amortizer , cjena je ne¹to malo preko 4.500 eura .
Nije za evropsko tr¾i¹te .

Radanovic

Kawasaki za Aziju spremio novi motor od 250 kubika , sa jednim cilindrom .





Nova Yamaha 250 ?


El Jefe

Друштво за заштиту од животиња

perlx


UFF

Designed for long-distance travel   [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] sa 300ccm 3 kofera tank torbom i suvozacem?   [rofl] [rofl] [rofl]

Mik

Citat: UFF poslato 11 Januar, 2014, 00:29
Designed for long-distance travel   [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] sa 300ccm 3 kofera tank torbom i suvozacem?   [rofl] [rofl] [rofl]

Pa 'de ces manje od tri kofera sa tom zapreminom, koferi su za rezervne delove, za generalku na sred puta  :). I treba i suvozac, to mora da popravljaju dvojica kad nije u radionickim uslovima. Pravi long-distance bajk  :).
(Zavisi i od nacina posmatranja. Svojevremeno (pre nekih 30 godina otprilike) sam se bas naslusao istinitih prica o tome sta su neki prosli, presli, nauzivali se sa MZ-om 250. A i Tomosima su isli na more, nosili rezervne cilindre, klipove, karike  ...  Svakojako sam se ludirao u to vreme al' na taj nacin nisam i sad mi zao.)

Chris_SM

pa pazi ovaj minsk za nekog pocetnika je dobar stvar :)

El Jefe

Za razliku od Belorusije,   mi ne proizvodimo nikakve motocikle.Ni teske kamione.Ni traktore svetske klase.
Друштво за заштиту од животиња

Mik

Citat: Chris_SM poslato 11 Januar, 2014, 01:29
pa pazi ovaj minsk za nekog pocetnika je dobar stvar :)


Nije! Sa tolikom plastikom sigurno mnogo kosta (nisam video, a ni trazio cenu, sigurno nije malo.).  Taj motor je stvarno bez mere pravljen. (Sto ne znaci da nece da postane neki hit   :).)

Andreja

Lep je na oko, prvo ¹to mi je palo na pamet kad sam video sliku (dodu¹e prve pola sekunde) je Triumh Tiger XC.
©to se tièe kubika¾e, ¹ta znam, za vozaèe koji nemaju visoke kriterijume je 250 kuba i 26ks dovoljno, mada po meni je taj segment nejasan. Kategorija A1 je do 125ccm, A2 je do 47ks, kontam da su mogli da ga naprave da bude bar 500-600ccm i 45ks. Potro¹nja ne bi bila veæa. E sad, ne znam koliko bi to realno trebalo da utièe na cenu.

Evo jo¹ slika, linkujem sa sajta:





Al bi nam bilo do jaja kad bi ih na¹i marsovci vozili  ;D


I koja je glupost ova jedinica u nazivu (M1NSK), fora za osnovce... Verovatno su im oni ciljna grupa :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

UFF

Citat: Mik poslato 11 Januar, 2014, 01:19
Citat: UFF poslato 11 Januar, 2014, 00:29
Designed for long-distance travel   [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] sa 300ccm 3 kofera tank torbom i suvozacem?   [rofl] [rofl] [rofl]

Pa 'de ces manje od tri kofera sa tom zapreminom, koferi su za rezervne delove, za generalku na sred puta  :). I treba i suvozac, to mora da popravljaju dvojica kad nije u radionickim uslovima. Pravi long-distance bajk  :).
(Zavisi i od nacina posmatranja. Svojevremeno (pre nekih 30 godina otprilike) sam se bas naslusao istinitih prica o tome sta su neki prosli, presli, nauzivali se sa MZ-om 250. A i Tomosima su isli na more, nosili rezervne cilindre, klipove, karike  ...  Svakojako sam se ludirao u to vreme al' na taj nacin nisam i sad mi zao.)


ne kazem da ne moze ali zasto bi to neko danas radio tj pokusavao?

ako si optimista ti odesdlaj konja pa obidji svet
jeftinije je seno nego gorivo ;)

sato kaze andreja da je 650 bio bi delimicno ok (za likove koji se sa stromom 650 zadovoljavaju  [facepalm]  [thumb_down])
ali ovako je samo smesan

Andreja

UFF-e, drugaèiji je trip skroz kad vozi¹ slabiji motor... Ide¹ dosta sporije, vidi¹ vi¹e detalja, svaka razdaljina je dosta veæi podvig na manjem motoru... Kad vozi¹ ma¹inèinu od 1000 kuba, sve ti je na dohvat ruke. Meni je ¾elja da opièim VEEEELIKU turu sa 50-125ccm, nadam se da æu to i ostvariti u naredne 3-4 godine.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

UFF

ne kazem da ne moze
samo pitam zasto???

ja mogu veliku da vozim polako ali ti ne mozes malu brzo

a svi se nekad smorimo i zelimo da se taj los dan na putu zavrsi tj da stignemo na odresiste sto pre

u tome je razlika

Andreja

Sto ljudi, sto æudi, sto ¾ena, dvesta sisa (u proseku) :)
Meni se sviða taj trip skroz.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

UFF

nego kakvi su mu ovo bre koferi od po pola litre za po 3 facikle?  [rofl] :wtf: [rofl] [doh]

http://minsk-moto.com/pub/products/41/gallery/img1.jpg

Chris_SM

inace ovaj motor kosta 4000$ sto je po meni ok

TEEfqd

Citat: Radanovic poslato 20 Decembar, 2013, 00:46
Ukuca na google R1 2014. i među slikama mi izbaci ovo

Suzuki TL1000R Concept


Meni extra izgleda
rep od srada ili hajabuse sa daunovim sindromom, izduv hondacbr1000, farovi r1, rezervoar gsxr, mono viljuska-italija ram od pitaj kurac. prevara

enduro ctx

Suzuki i kad oce da bude ozbiljan ispada smesan.Mada i generalno ima problem sa dizajnom.Nekako mi deluje jeftino.

srbac

Koriste rep kao Top case...  [rofl] [rofl] [rofl]

Radanovic




Lotus C-01 , motor je KTM-ov dvocilindra¹ od RC8 , oko 200ks