Glavni meni

problem sa plinom

Započeo eclipse4, 24 April, 2014, 19:03

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

eclipse4

#40
Citat: pittatore poslato 25 April, 2014, 01:31
..........samim tim ako ga duze zadrzis na kontaktu usis se puni nonstop plinom i pocne da smrdi.


drug samo da odvojimo probleme,to mi se desavalo na stari koji sam menjao,na ovaj novi mozes kontakt da ostavis pola sata,nit se cuje sustanje plina,nit smrdi bilo sta.

Citat: pittatore poslato 25 April, 2014, 01:31
Dakle membrana za plin u isparivacu te zeza garant jer nemoze da isporuci plin ,a motor mucenik pokusava da usisa na verglanju (u tvom slucaju 10 verglanja) koliko mu treba.


onda po nekoj logici,trebao bih sutra pokusati da ga ostavim u kontaktu jedno dva minuta i onda da probam verglanje?
jer ako on gura plin non stop posle dva ili tri minuta,pod kontaktom auto bi trebao normalno da upali....tj da probije plin koliko toliko.

a ovo cu naruciti ovih dana pa cu sve izmenjati.ili ga narucim nov i ne boli me glava.


a da se opet vratim na pocetak price ako krenem da verglam nakon kontakta,mogu da verglam 20 minuta dok ne ispraznim akumulator,on nece da upali.
samo verglanje od ne vise od 2 sekunde....i onda on polako nakon 5-6 pokusaja kao uvati da upali pa se odmah ugasi...pa ponovo par puta nista,pa opet kao uvati pa se gasi pa opet par puta nista i tek onda upali i posle radi ko da je juce kupljen nov.

pittatore

Zavisi kako ti je spojio majstor prekidac za plin,jbg to sad treba pregledati zice od prekidaca do ventila, ovako napamet...
Da je nesto do struje na plinu ne bi ti on upalio nikako( ili radi ili ne), ovo sto verglas do besvesti govori samo da je do samog isparivaca.
Eventualno sutra pre paljenja probaj onaj mali plasticni sraf na isparivacu da odvrnes pola kruga ako nece jos pola kruga ali i ne vise od toga i vidi kako ce da upali, mozda ga tu dobijes jer odvrtanjem tog srafa otpustas ajnspric membranu i ona lakse tj. vise plina pusta.

eclipse4

probacu ali cu svakako i remontovati ili kupiti nov isparivac.

cisto informacije radi,ako ga okrenem da li to znaci da ce i vise plina trositi ili ne?

pittatore

Na tom srafu ne, ako cackas onaj na crevu hoce trositi.

eclipse4

ja sam taj na crevu stelovao tako da kad se ugreje motor zavrcem sve dok ne krene da trokira onda ga vracam nazad dok motor ponovo krene da lepo radi....ali po ovom sto si napisao ti ijefta izgleda da sam pogresno radio :)

pittatore

Aj sad ponovo taj na crevu namesti onako kako sam objasnio pa onda onaj bocni na isparivacu za ler i vidi kako ce da pali.

eclipse4

evo ovako za pocetak uradio sam sledece:

1. sraf koji sluzi za smesu (odmah pored creva za vodu na rasprsivacu ili kako se zove ;) ) okrenuo sam za jedan ipo krug na levo,tj nesto sam olabavio i auto je odmah upalio ko mina bez dodatnih verglanja.

2. kad mu se da kontakt cuje se plin kako sisti sve dok ne cakce,kad cakce onda i sustanje staje (znaci sve je uredu)

3. ovo sam izgleda uradio kontra,cale je drzao gas negde ne pola konstantno u medjuvremenu ja sam odvrtao sraf na velikom crevu i odvrtao sve dok vise nije dobijao dodatni gas,kad sam video da vise ne dobija polako sam vracao unazad sve dok nije poceo da se smanjuje tu sam odmah stao i vise ga nisam dirao.cale oduzeo gas i ler gas je bio preveliki.

4.stelovao sam prvo ler gas na autu to jest tamo pored karburatora gde stoji onaj "pljuc" sto ne dozvoljava onom "ubuljuskaru" sa federom za koji je vezana sajla za gas da se vraca nazad.

5.sacekao sam da se upali ventilator auta i krenuo je kao da trokira e onda sam sa rasprsivaca ili kako se vec zove podesio drugi ler gas dok auto nije bio stabilan,kad se ventilator ugasio auto je radio sasvim normalno.

ugasio ostavio ga 10 min,probao da upalim opet i sve je bilo super,ko mina pali.

sad cu ga ostaviti da se skroz oladi pa da vidim sta ce da se desi.




medjutim ne bi bio ja JA da sve ide kako valja.
pokusao sam da odvrcem onaj cep skorz dole na rasprsivacu ili kako se vec zove gde valjda treba da se otpusta prljavstina i kamenac iz njega kad ono njente,ljift nje rabotaet.....ne curi nista! ko da nema vode u njega.

crevo sto ulazi u rasprsivac ili kako se vec zove vreo,izlaz vreo.....sad mi tu vise nista nije jasno u picku mater.
proverio antifriz ima,pustio grejanje u auto i odvrnuo onaj navisi sraf na crevu odmah krenuo antifriz.....zasto dole ne curi nista?

pittatore

Ne curi zato sto ti je taj sraf za ispustanje ulja koji se stvara od plina,a bude i cesto blata unutra pa zato i ne tece nista.
Uzmi neko parce grancice mekane ( da ne probusis membranu unutra) i prodzaraj,ako ima izaci ce ulja malo.
Bitno je da je ceo isparivac vruc, i dole i gore.

eclipse4

necu onda nista cackati bolje je,ove moje nezne rucice ne umeju to ;)

ostale stavke sve ok?

sem stavke 3 izgleda...ili?

jevta

Ne diraj vise nista il se spremi da pises jubilarne postove. [thumb_up]

pittatore

Jesi, odradio si kontra, odvrtao si plin dok auto nije poceo da grca ;D
Isti postupak samo ovaj put zavrcu plin dok ne krenu da padaju obrtaji, tada odvrni krug i po i posle po potrebi namestis ler na srafu od isparivaca.

jevta

Kolk sam ja ukapirao i zavrno ga je ali posle.

eclipse4

jos jednom da ponovim,odvrtao (otvarao) sam ga i kad je stigao u neku tacku gde vise nije dobijao gas od njega ja sam vracao unazad sve dok nije poceo da smanjuje obrtaj,cim je poceo da opada obrtaj onda sam ga polako jos malo terao unapred i tu ga ostavio.

pittatore

Zbunio si me s tim odvrni,zavrni,odvrni,zavrni ;D.
Tako je pravilno, a to zadnje odvrtanje je bilo 1-1,5 krug otprilike. Prati potrosnju sada malo pa po potrebi pola kruga gore dole,fajne stelung :)

eclipse4

pali bre sad lepo....

sad ga jebe onaj saug neznam koj mu kurac nece da ukljuci i cim podignem haubu i samo ga pipnem prstom on odmah kao izlazi iz onog kucista i gura polugu za gas.

pittatore

E to je vec do karburatoraaa iliti solenoid jebe u onom kucistu, on popusta leptir za sauh.
Vazno je da si ti resio plin blago nama :D

eclipse4

ne mogu da verujem da u celom internetu nema slika motora ispod haube za fiat fiorino 1997 godiste....svasta.


eclipse4

ne nije ni slicno kao kod mene.....