Glavni meni

American Muscle

Započeo Gavrolini, 28 Januar, 2011, 15:02

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.


Gašpar

Ja sam hteo da uzmem jednog Kadetta C i da ga uradim u fazonu mucle car-a, ali sam odustao jer je preskupa zanimacija ...

Dragan_kineziolog

Samo ameri mogu napraviti motor od 8000 i kusur kubika, a da ima jedva 200 konja... I to je nesto.
Tezak je zivot nas nindzi


WOLVERINE

   Po meni samo atraktivni za videti,,,,  niti su upravljivi, niti imaju zvuk, niti imaju performanse zadivljujuce sa V8 agregatom,,,,cista atrakcija

mercedes 190 hillclimb v8 awesome sound !!!!!

BMW 540i touring V8 sound


Samo uporedite prefinjen zvuk kod Nemaca,, a o kvalitetu nema price ko je bolji...     

Kengur

@Patric
Ovakvog camara ima moj drugar , samo crvenog... U ok je stanju, prvi put kad sam ga provozao prosto sam se zaljubio...

Braco

Americka kola ko i americke debele brkate zene :)

MIGE

Citat: Braco poslato 29 Januar, 2011, 03:05
Americka kola ko i americke debele brkate zene :)
mislim da silno gresis!americki automobili su zakon sa hemi motorima!! [klanjam_se] [klanjam_se]velika kubikaza a i velika konjaza,veoma izdrzljivi motori ,jedina mana potrosnja al snaga na usta ulazi!! [talas] sedamdestih godina su imali u serijskoj proizvodnji automobile koji su imali po 500 konja i to nije nista bilo cudno,dok su u evropi pravili automobile sa malom kubikazom a i malom konjazom  [glavazid]

UFF

 [rofl]

Ma kakva bre snaga zamisli da japanci hoce da prave te kubikaze koliko bi snage izvukli kad iz ovako malih izvlace tako mnogo?

WOLVERINE

        V6 3500 kubika - Japanac   jedva 1300 konja.   [yahoo] [yahoo] [yahoo]  [zvizdi] [zvizdi] [zvizdi]

Nissan Skyline R-34 GT-R with 1300BHP

MIKA ARHANGEL

Izgleda da smo pomesali olovke.
Koncepcija americkih motora iz tog vremena a i ostalin proizvodjaca nije ista kao sada kad se prave motori sasvim druge koncepcije.Primer jedan :Renoov motor 1.5cdi sada su napravili sa snagom od 150 konja.
Ista je stvar ili slicna i sa motociklima ali tu sam slab znanac , samo vidim da postoje motocikli male kubikaze a konji koliko hoces. Ali ima nesto sto jeste a to je da ti motori americki iz tog vremena i dan danas rade nakon 50 godina.

Gavrolini

i ne samo da rade nego su i dalje u dobrom stanju. Necemo da mesamo babe i zabe. Ja volim japance ali ovo je nesto drugo,ovo je sirova snaga i rastereceni motori. A ako malo bolje potrazite videcete da iz tih starih motora ameri izvlace  po 500 i vise KS. Kad su ti auti pravljeni u americi je galon goriva bio pola dolara. to je otprilike 10din po litri. Zamisli da mozes za 200din da naspes 20l benzina,pa koga bi bilo briga koliko trosi.

Dzambo

Ti motori nisu ni pravljeni da bi se otvarali. Menjas ulje redovno i vozi. :)
Trose puno,al koga je tad bilo briga.
Nasao sam negde i one njihove akumulatore pomalo smesnog izgleda u prodaji. Cena je od 250e pa na gore, a garancija je mislim 10god.

DebeliZmaj

i sve to nadrkash auto ovo ono ... i onda prodje neki svojim_zivotom_nezadovoljni_lik i onako fore radi ti napravi stetu na kolima :)
...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

Dzambo

Pa to ti ne bi bila sigurno prva i jedina kola.

DebeliZmaj

ne ne ne .. ne shvatash ... onako sluchajno u prolazu te ogrebe fikusom ..i kaze
naplati od mog osiguranja ... :( ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

velimlje

Dobra tema , Gavrolini , odlican ti je avto ....

I ja volim americke muscle cars ....

Na zalost , nemam slika , pogotovu ne digitalnih , davno je to bilo ...

1992 Pontiac Grand Prix , prodao sam ga nekom coveku u Beogradu , davno ... kupio sam ga novog te godine kad je izasao ...

Isti kao na ovoj slici
http://www.cargurus.com/Cars/Pictures-t16810-pi35681887-1992-Grand-Prix-2-Dr-GT-Coupe.html

Posle sam uzeo jos 1968 Ford Mustang , small block V8 , i danas u Srbiji , znam gde , prodat u isto vreme kao i Pontiac , a onda sam otisao u Ameriku , tamo je moglo da dode do zescih perverzija , ali su problem bile pare ... tako da sam , sto se muscle cars tice vozio

1970 Chevy Nova i 1990 - i neko Pontiac Trans Am sa T-topom ....

You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

ЯЭВОЛУТИОН

Onaj ko pominje konje u kontekstu sa americkim MUSCLE CAR je pomesao babe i zabe. A jeste li culi da je neko terao nesto drugo osim americkih v8 agregata na trkama dragstetra...uspesno. Pogledajte americki NASCAR, prosecne brzine na ovalu, konje i sl a sve to na oko 9000 rpm.
Inace su motori te konstrukcije poznati po mnogo BHP, odnosno onome sto nasvirani japanci nemaju....obrtni moment.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gavrolini

Citat: velimlje poslato 31 Januar, 2011, 18:07
Dobra tema , Gavrolini , odlican ti je avto ....

I ja volim americke muscle cars ....

Na zalost , nemam slika , pogotovu ne digitalnih , davno je to bilo ...

1992 Pontiac Grand Prix , prodao sam ga nekom coveku u Beogradu , davno ... kupio sam ga novog te godine kad je izasao ...

Isti kao na ovoj slici
http://www.cargurus.com/Cars/Pictures-t16810-pi35681887-1992-Grand-Prix-2-Dr-GT-Coupe.html

Posle sam uzeo jos 1968 Ford Mustang , small block V8 , i danas u Srbiji , znam gde , prodat u isto vreme kao i Pontiac , a onda sam otisao u Ameriku , tamo je moglo da dode do zescih perverzija , ali su problem bile pare ... tako da sam , sto se muscle cars tice vozio

1970 Chevy Nova i 1990 - i neko Pontiac Trans Am sa T-topom ....


da nije mustang bio svetlo plav sa koznim krovom(nije kabrio) i okruglim farovima.

UFF

Citat: revolution poslato 31 Januar, 2011, 22:03
Onaj ko pominje konje u kontekstu sa americkim MUSCLE CAR je pomesao babe i zabe. A jeste li culi da je neko terao nesto drugo osim americkih v8 agregata na trkama dragstetra...uspesno. Pogledajte americki NASCAR, prosecne brzine na ovalu, konje i sl a sve to na oko 9000 rpm.
Inace su motori te konstrukcije poznati po mnogo BHP, odnosno onome sto nasvirani japanci nemaju....obrtni moment.

zato je i nastala izreka: "there is no replacement for displacement"