Glavni meni

Koji SUV kupiti?

Započeo UFF, 12 Mart, 2014, 03:30

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

freepartyman

 G klasa mi je omiljeni SUV. Eksterijer koji ce uvek biti in,i odavati neki zajeban utisak. .

I became a beast to rid myself the pain of being a man

Lazic


Major

Citat: freepartyman poslato 29 Januar, 2019, 00:00
G klasa mi je omiljeni SUV. Eksterijer koji ce uvek biti in,i odavati neki zajeban utisak. .



[thumb_up] [thumb_up] [thumb_up]


FANTOM

    Evo od drugara Patrol kako tera , ja mislim da moze da se popne uz masnu banderu ...






UFF

probaj i slikaj :D


previse je teska ta kanturina za masne bandere

ali uz neke preprade idealna za zombi apokalipsu kao ova dva gore sto okacih

da unutra nije ko jebeni jugo odavno bi neki vec posedovao

a ovi novi sto su dobri unutra nisu ni za qrac takvi mekani i plasticni a i ko 1000e da drzavi za registraciju on te pare NIJE zaradio

despic

Citat: UFF poslato 06 Februar, 2019, 01:25
i a i ko 1000e da drzavi za registraciju on te pare NIJE zaradio

ihh necemo sad da se vredjamo...a koliko ti das za motore i kola kad saberes? :)

a za unutrasnjost se apsolutno slazem cak i za masu novijih pickup-ova...sramotno
klasican divljak

UFF


FANTOM

    Evo domaci klip ... kako to teraju ljudi kod nas :
    https://www.youtube.com/watch?v=1peq7SJhsI4#

Lazic

80 po terenu pun gas... :o :D Sad mi je Brana jasniji... :)

brana

lazicu ako hoces da ide mora da trosi. nikada nisam razumeo da neko gleda potrosnju, a hoce da auto ili motor ide kao na trkama. to jednostavno ne biva.

4.0 cherokee moze da trosi 12 na autoputu. male gume i lagano do 100 recimo. sa velikim gumama trosi 80+ kada je noga na 1 na terenu. na terenu je u zavisnosti kakav je izmedju 40 i 60.
prosecna potrosnja po terenu letos na kopu mi je bila 44 na kraju.

prosle godine sam se vozio sa drugarom. meni je potrosnja bila to vece 50, a njemu sa gc 5.7 hemi je bila 70.

mrdakov auto je extra. tu nema price. covek vozi za sve pare. jedino ono oko fabrike je malo brzopleto receno :-) mislim ima motor i skoljku od cherokee-ja :-) doduse ispravio se posle da ga je ojacavao :-)

UFF

brano koji ce lakse da prodje a koji da se zaglavi na zajebanom terenu i blatu:

ova dva nadrkana gore sa klipa od po 2 tone u koje je ulozeno ko zna koliko $ ili neki lagani 4x4 sa dif lock fabricki japanac sa smesnoim kubikazom?

brana

#1712
naravno lagani. to uopste nije sporno. ako pogledas vecina hard vozila je sa sasijom i kucicom manjih i laksih vozila. za pocetak laksa su i manje propadaju. druga stvar je da na terenu imaju bolju okretljivost.

edit:

jacina motora se resava sa prenosom. stavis sporiji reduktor i svaki ide. problem je sto takva vozila ne idu brzo.

vozila kao ova sa snimka su pre za rally raid, softove i brzince nego za hard. u hardu retko dodjes do 40km/h

edit 2:

https://www.youtube.com/watch?v=-aGvbDHSBP4#

ovo je visegodisnji pobednik harda na st. kada pogledas auto rekao bi nista posebno. mali po velicini, mali po klirensu, gume extra male, slab motor... njega kad vidis covek smesan kao bioskop :-) a da, ima muda koja ne znam kako stanu u taj auto :-)
te godine je poslednji dan vozio za publiku. bio je daleko prvi i mogao je da kara ribe u hotelu. covek je izasao na stazu i 5 PUTA brze presao stazu nego prvi koji je bio iza njega.

ps ako nekog interesuje kako nije sjebao motor dok je bio na krovu, razlog je taj sto ima dodatnu bocu sa uljem koja mu omogucava dotok ulja u motor dok je na krovu nekoliko minuta.


UFF

Citat: brana poslato 06 Februar, 2019, 13:47
naravno lagani. to uopste nije sporno. ako pogledas vecina hard vozila je sa sasijom i kucicom manjih i laksih vozila. za pocetak laksa su i manje propadaju. druga stvar je da na terenu imaju bolju okretljivost.

eto
i sta se onda fantom lozi na tenkove po velicini i tezini sa milion kubika i dva miliona konja i kakve masne bandere pominje kad ce to govno samo sebe da zakopa u blato od svoje tezine, konji ce samo da pomognu sto pre da se ukopa

FANTOM

    Ja sam samo rekao da je lep dzip svidja mi se nista vise . Naravno da ima uvek nesto sto u ekstremnim situacijama moze bolje da se provuce i prodje. Nisam rekao da je najbolji ,ali da je dobar dobar je to ukazuje i cena na oglasima gde matoro vozilo iz tipa 1995. kosta 7500 e . Ne kosta za dzabe. A uvek ima bolja neravno . Eno ametri sto vare sasija od cevi pa ubacuju one motorcine od ko zna koliko kupika sto se penju uz vertikalne litice fazon . Ima svega svako nek vozi sta vozi . A sta se kome svidja je licna stvar .  [cheers]

brana

ja sam pre ovog cherokee-ja vozio wranglera.

za teren mi je bio mnogo bolji. na pregibima sam prolazio gde sam hteo, ovaj se nakaci lakse. okrenes se gde hoces. laksi za 200 kg. roll bar fabricki oko mene. dva puta sam ga prevrnuo za jednu noc na trci i sem oluka za vodu nista nisam iskrivio.

cherokee sa druge strane je veci, imam gepek, manje trosi, stabilniji je pri vecim brzinama tj ne trebaju mi dve trake na auto putu da drzim pravac, noviji je za vise od 10 godina, ima dobar motor, odlicnu limariju za razliku od wranglera koja je istrulila od sasije do kucice, unutra je koza i lepo izgleda, wrangler je i napred i nazad bio na gibnjevima

cena jednog i drugog je ista. da sam za iste pare mogao da uzmem to godiste wranglera uzeo bi ga. 2001 godiste wrangler sa svom opremom ne mogu da uzmem ni za 5ke vise. jbga matematika je jasna.

UFF

postoji resenje za rdju
i siromastvo

preselimo se svi u ameriku kao Boban :D

http://www.youtube.com/watch?v=-yueI_uErsk#

mali_zmaj

jin-jang

FANTOM

    Evo ljudi radili test kao dzipchica i snimali pored Uffove gajbe i kontejneri upali u kadar  [rofl] [thumb_up]
https://www.youtube.com/watch?v=VJs-fA_DXj4#