Glavni meni

Bobber

Započeo zmiya, 14 Decembar, 2013, 23:56

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

metarex

Citat: njanja poslato 15 Decembar, 2013, 18:26
Nisam ja rekao da je upotrebljiviji nego danasnji motor ali rado bih ga posedovao

kao sto rekoh u sustini vrlo nepraktican motor ali extra igracka. inace nebi se slozio sa zmijom u opisu bobera. pre svega, sa baze se uklanja sve sto nije potrebno za voznju da bi bio sto laksi, zadnji amortizeri na prvim boberima ili nisu postojali ili si ih vadili da stavljali krutu vezu. o auspuhu se ne moze ni pricati jer oni i ne postoje ( mislim na prigusivac) danas, na zalost jos samo u americi mozes da budzis motor do besvesti jer te zakon ne sputava.

triumph je bolja baza za CR
Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

clutch&brake

Da okej samo 60 i 70 je sve to isti q bio.. cr i bobber... danas mozes to da kazes posto imas mnogo motora koji su pogodni za ovo ili ono...
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

zmiya

Rekoh:   ima li su modifikovane auspuhe.. To modifikovane mo¾e da znaèi da je ostao samo kratak deo cevi..

BOKYBOY

Citat: metarex poslato 15 Decembar, 2013, 18:23
Citat: BOKYBOY poslato 15 Decembar, 2013, 18:21
...ja taman hteo da pitam al me prestize covek... BOBBER vs CAFFE RACER...  [neampojma]

bober= cista individualna kreativnost
CR= pokusaj izrade trkacke masine 50-ih i 60-ih godina


...sto mu dodje opet na isto... [neampojma]

metarex

Citat: njanja poslato 15 Decembar, 2013, 18:37
Da okej samo 60 i 70 je sve to isti q bio.. cr i bobber... danas mozes to da kazes posto imas mnogo motora koji su pogodni za ovo ili ono...

gresis njanjo nije isto
na njima se sedi skroz drugacije. jedan ima trkacku poziciju a drugi krajnje opustenu i uspravnu.


Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

metarex

#25
Citat: zmiya poslato 15 Decembar, 2013, 18:37
Rekoh:   ima li su modifikovane auspuhe.. To modifikovane mo¾e da znaèi da je ostao samo kratak deo cevi..

[cheers]

bobber:
http://www.fast-alles.net/pictures/410787.jpg
cafe

http://silodrome.com/wp-content/uploads/2012/10/honda-cb750-cafe-racer.jpg
Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

BOKYBOY

Citat: zmiya poslato 15 Decembar, 2013, 18:37
Rekoh:   ima li su modifikovane auspuhe.. To modifikovane mo¾e da znaèi da je ostao samo kratak deo cevi..

...nesto slicno kao UFF-ov na Hondi,sto je isao ispod skroz,onaj posle Akrapa...pa cekaj...znaci CB je pokusaj Bobbera onda??? :o

clutch&brake

Hoces da kazes da je 60 postojala razlika??
Pitam posto to ne znam...
Moje misljenje je da je tek krajem 70tih napravljena razlika
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

UFF

Citat: metarex poslato 15 Decembar, 2013, 18:21
Citat: UFF poslato 15 Decembar, 2013, 18:15
pa sto ne prodas bmw-a i kupis ovo sto dobro izgleda a nije ni za Q ? :)

dzaba mi sto dobro izgleda kad nit je udoban, nit ide, nit koci, nit lezi kako treba

Uffe daleko od toga da nisu udobni ali radi konstrukcije nisu prakticni jer nemas gde da pakujes stvari. a da idu idu!! ne kao R al vise ti i ne treba. ove igracke su za kuliranje ne za jurcanje. moj u krivinama lezi odlicno i mogu isto tako poprilicno da ga oborim.
znaci sve u svemu bober je bober i nista vise. stvar ukusa. il voles il ne voles, nema trece

ne bih da budem hejter ali npr njanjin bmw je bolji za put od bilo kog bobera i sigurno i ide i koci bolje od njih
moj ktm je sigurno bolji za grad od bilo kog bobera a moj cb je sto se mene tice defitivno lepsi od njih, a vala i ide i koci i lezi bolje od njoh bilo to po gradu ili na otvorenom



Citat: zmiya poslato 15 Decembar, 2013, 18:28
Uff na sve gleda iskljuèivo racionalno..

tacno tako
radije bi sto lepsi sto udobniji i sto jaci motor ako moze a ako ne moze onda hocu ktm za grad f800gs za put po svetu neki full cross za sumu i RR za stazu tj ako imam visak novca pre cu kupiti po jedan motor koji je najbolji u svojoj nameni nego neki koji samo dobro izgleda... i meni izgled jeste bitan ali nije najbitniji tj na drugom je mestu, na prvom su performanse tj da od ponasanja motora dobijes ono sto od njega trazis

makinjo

Mislim da se na bobere i cafe racere ne gleda racionalno. Da li koci , ubrzava . polece. Pa samim tim sto je napravljen pre 30 god tj njegova osnova je losiji od bilo kog tvog novog motora. Po meni jednostavno izgleda prelepo i samim tim bi voleo da ga imam u garazi pa makar ga samo gledao. :)

metarex

Citat: UFF poslato 15 Decembar, 2013, 18:45
Citat: metarex poslato 15 Decembar, 2013, 18:21
Citat: UFF poslato 15 Decembar, 2013, 18:15
pa sto ne prodas bmw-a i kupis ovo sto dobro izgleda a nije ni za Q ? :)

dzaba mi sto dobro izgleda kad nit je udoban, nit ide, nit koci, nit lezi kako treba

Uffe daleko od toga da nisu udobni ali radi konstrukcije nisu prakticni jer nemas gde da pakujes stvari. a da idu idu!! ne kao R al vise ti i ne treba. ove igracke su za kuliranje ne za jurcanje. moj u krivinama lezi odlicno i mogu isto tako poprilicno da ga oborim.
znaci sve u svemu bober je bober i nista vise. stvar ukusa. il voles il ne voles, nema trece



ne bih da budem hejter ali npr njanjin bmw je bolji za put od bilo kog bobera i sigurno i ide i koci bolje od njih
moj ktm je sigurno bolji za grad od bilo kog bobera a moj cb je sto se mene tice defitivno lepsi od njih, a vala i ide i koci i lezi bolje od njoh bilo to po gradu ili na otvorenom

pa o tome ti i pricam uffe. bobber uopste nije praktican motor. on je to sto jeste: igracka, drugi, treci motor. nije za put nije magare za tovarenje nego igracka i nista drugo. nacin da drugima pokazes da se ne moze sve kupiti.

Citat: zmiya poslato 15 Decembar, 2013, 18:28
Uff na sve gleda iskljuèivo racionalno..

tacno tako
radije bi sto lepsi sto udobniji i sto jaci motor ako moze a ako ne moze onda hocu ktm za grad f800gs za put po svetu neki full cross za sumu i RR za stazu tj ako imam visak novca pre cu kupiti po jedan motor koji je najbolji u svojoj nameni nego neki koji samo dobro izgleda... i meni izgled jeste bitan ali nije najbitniji tj na drugom je mestu, na prvom su performanse tj da od ponasanja motora dobijes ono sto od njega trazis


za sve to treba tona para uffe a to vecina od nas nema. i jedan i drugi pravac prerada su poceli ljudi entuzijasti, koji nisu imali ogromne budzete a zeleli su nesto drugacije. biti isti , biti poseban, biti slobodan, biti samo svoj.... to je moto ovih prerada. ovo ne moze da se kupi i plati, ovo moras sam da osmislis i napravis.
to se zove originalnost [cheers]
Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

metarex

#31
Citat: makinjo poslato 15 Decembar, 2013, 18:53
Mislim da se na bobere i cafe racere ne gleda racionalno. Da li koci , ubrzava . polece. Pa samim tim sto je napravljen pre 30 god tj njegova osnova je losiji od bilo kog tvog novog motora. Po meni jednostavno izgleda prelepo i samim tim bi voleo da ga imam u garazi pa makar ga samo gledao. :)

bravo! to je to. ako ces da budes racionalan onda je za voznju dovoljan i skuter. ipak mislim da niko od nas ovde nije niti blizu racionalnog [flashing] [flashing]

edit:

malko sam se zaneo ua sam zaboravio da kazem da je tema extra. zmijo imas pljus od mene [thumb_up]
Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

zmiya




zmiya


zmiya


zmiya


zmiya


zmiya

Da se nadove¾em na ono ¹to je rekao Metarex,u to vreme motori su imali ba¹ masivne blatobrane,tako da kad njih skine¹,veæ si olak¹ao motor ohoho..