Glavni meni

Tema za ljubitelje Ducati-a

Započeo ЯЭВОЛУТИОН, 20 Oktobar, 2013, 16:53

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Sasa_Nis

   Cenjeni kolega, vi niste kompetentni da komentarisete bilo sta u vezi Ducatija, zato sto je vama pomenuti motocikl trajao puna 4 (cetiri) minuta. [doh]  OVO JE ISTINA.

krsta63

Zar bilo koji Ducati traje duze [wtf]

Sasa_Nis

#642
  Meni je prvi Ducati trajao danima. [rofl]   Doduse i prva Boldorka, (znas).

Jovan D


makinjo


Andreja

Au... Ovo mu je drugi Hypermotard po redu, prvog je zamenio jer mu je pravio probleme samo tako... Da li ga ba¹ neæe ili je Hypermotard najveæe govno koje izgleda prejebeno dobro?
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Hohštapler

Citat: makinjo poslato 04 Februar, 2016, 15:23
Ne da mu se nikako   :D


! No longer available

I ja ga pratim.
On ima preko 400,000 pratilaca, dobrim delom u USA, kontam da im se posrao na prodaju! I to sa razlogom.
©to ka¾e, 20.000dolara motor koji se non stop kvari.
Kontam da æe shvatiti da motor mora da bude iz japana.. ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

TEEfqd

Citat: makinjo poslato 04 Februar, 2016, 15:23
Ne da mu se nikako   :D


! No longer available

ovoga sam se plasio kada sam se lomio da li da kupim 848 ili nesto iz japana, zao mi ovog lika, eto mu egzotike, ferarija medju motorima.

Andreja

Posrao im se samo tako, ajde ¹to se kvari nego ¹to ih boli stojko... Krajnje neozbiljno.

A brate, egzotika ili ne, makar u garantnom roku MORA da bude u odliènom stanju...
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Hohštapler

A zamisli to isto da ti se desi u Srbiji... tek je ovde pakao! Nit imaju podr¹ku na putu, nit serviseri znaju ¹ta rade....
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

bobangsxr

A yamaha crossplane kad stane u srbiji, serviseri na pogled znaju sta joj je  [rofl] [rofl] [rofl]

Darko

naravoucenije - ne kupovati govno !  ;)

Hohštapler

Citat: Jovan D poslato 04 Februar, 2016, 14:40




...zanimljiva slika... el moguæe da je masa kolenastog vratila morala toliko da poraste za tih 100njak kubika?
Zar nije poenta da bude ¹to lak¹a?
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

abarth

Citat: Andreja poslato 04 Februar, 2016, 17:46
Au... Ovo mu je drugi Hypermotard po redu, prvog je zamenio jer mu je pravio probleme samo tako... Da li ga ba¹ neæe ili je Hypermotard najveæe govno koje izgleda prejebeno dobro?

Ima drugar Hyperstradu, kupio je èim se pojavila i nije ima ni jedan problem od tada...

Jovan D

Citat: Ho¹tapler poslato 04 Februar, 2016, 20:43
Citat: Jovan D poslato 04 Februar, 2016, 14:40




...zanimljiva slika... el moguæe da je masa kolenastog vratila morala toliko da poraste za tih 100njak kubika?
Zar nije poenta da bude ¹to lak¹a?

Sa ove slike ne vidim da li je masa kolenastog vratila veæa. Ono mo¾e biti zapreminski veæe ali da zbog primenjenih materijala ili otvora bude sliène mase. Mada, verovatno je reè o osetno te¾em kolenastom vratilu u korist 1098, ¹uplja kolenasta vratila se uglavnom sreæu kod livenih radilica ¹to ovde nije sluèaj. Nisam siguran za¹to je drastièno veæe kolenasto vratilo u sluèaju 1098, pretpostavljam da je razlog veæa masa protivtegova (deo kolena kolenastog vratila naspram leteæeg rukavca koji je na ovim slikama izraðen zajedno sa radilicom). Masa protivtegova je u funkciji mase leteæeg rukavca, mase klipova, mase klipnjaèe i jo¹ nekih kinematskih faktora. Verovatno su svi ovi elementi te¾i u sluèaju jaèeg Ducatija 1098. Preènik klipa mu je sigurno veæi pa je moguæe da je i masa klipa veæa, veæi preènik klipa za isti pritisak u cilindru stvara veæu silu na èelu klipa pa samim tim i potrebu za ozbiljnijim le¾ajevima u velikoj pesnici ¹to uglavnom ide na raèun robusnijeg leteæeg rukvca i same klipnjaèe. Sa druge strane tu je veæi broj obrtaja u korist 1098 ¹to isto utièe na inercijalne sile i pa samim tim i na masu protivtegova koji imaju ulogu da rasterete rukavce. Na kraju tu je i veæi hod klipa u korist 1098 ¹to ima za posledicu veæi polupreènik kolena kolenastog vratila. Samim tim se leteæi rukavac nalazi dalje od ose obrtanja i to se mora nadomestiti veæom masom protivtegova, jer kod ugaonog kretanja moment inercije tela koje rotira zavisi od kvadrata rastojanja, tako da se male razlike veoma osete kada se "dignu" na kvadrat.

UFF

Citat: redshadow poslato 04 Februar, 2016, 18:42
Citat: makinjo poslato 04 Februar, 2016, 15:23
Ne da mu se nikako   :D


! No longer available

ovoga sam se plasio kada sam se lomio da li da kupim 848 ili nesto iz japana, zao mi ovog lika, eto mu egzotike, ferarija medju motorima.

ali zato taj motor ima karakter  [rofl] [rofl] [rofl]


uzmes i svom motoru pocupas kablove sa vremena na vreme u sred voznje i eto i ti imas motor sa karakterom  [rofl]

CBRR1

Citat: bobangsxr poslato 04 Februar, 2016, 19:02
A yamaha crossplane kad stane u srbiji, serviseri na pogled znaju sta joj je  [rofl] [rofl] [rofl]


da da pola minuta kod Revolucije i odmah je znao sta joj je....

jocale

nije nista cudno kad na ducatiju vidis malu kilometrazu :D
Samo polako i pun gas

Mik

Citat: Ho¹tapler poslato 04 Februar, 2016, 20:43
Citat: Jovan D poslato 04 Februar, 2016, 14:40




...zanimljiva slika... el moguæe da je masa kolenastog vratila morala toliko da poraste za tih 100njak kubika?
Zar nije poenta da bude ¹to lak¹a?

Mora da ima "vrtenje", masa to obezbedjuje ali mora da je optimalna! Vidi to tamo kod Kawasakija kako rasporedjuju masu na radilici, to je sasvim ozbiljna prica!


Mik

Citat: Jovan D poslato 05 Februar, 2016, 10:20
Citat: Ho¹tapler poslato 04 Februar, 2016, 20:43
Citat: Jovan D poslato 04 Februar, 2016, 14:40




...zanimljiva slika... el moguæe da je masa kolenastog vratila morala toliko da poraste za tih 100njak kubika?
Zar nije poenta da bude ¹to lak¹a?

Sa ove slike ne vidim da li je masa kolenastog vratila veæa. Ono mo¾e biti zapreminski veæe ali da zbog primenjenih materijala ili otvora bude sliène mase. Mada, verovatno je reè o osetno te¾em kolenastom vratilu u korist 1098, ¹uplja kolenasta vratila se uglavnom sreæu kod livenih radilica ¹to ovde nije sluèaj. Nisam siguran za¹to je drastièno veæe kolenasto vratilo u sluèaju 1098, pretpostavljam da je razlog veæa masa protivtegova (deo kolena kolenastog vratila naspram leteæeg rukavca koji je na ovim slikama izraðen zajedno sa radilicom). Masa protivtegova je u funkciji mase leteæeg rukavca, mase klipova, mase klipnjaèe i jo¹ nekih kinematskih faktora. Verovatno su svi ovi elementi te¾i u sluèaju jaèeg Ducatija 1098. Preènik klipa mu je sigurno veæi pa je moguæe da je i masa klipa veæa, veæi preènik klipa za isti pritisak u cilindru stvara veæu silu na èelu klipa pa samim tim i potrebu za ozbiljnijim le¾ajevima u velikoj pesnici ¹to uglavnom ide na raèun robusnijeg leteæeg rukvca i same klipnjaèe. Sa druge strane tu je veæi broj obrtaja u korist 1098 ¹to isto utièe na inercijalne sile i pa samim tim i na masu protivtegova koji imaju ulogu da rasterete rukavce. Na kraju tu je i veæi hod klipa u korist 1098 ¹to ima za posledicu veæi polupreènik kolena kolenastog vratila. Samim tim se leteæi rukavac nalazi dalje od ose obrtanja i to se mora nadomestiti veæom masom protivtegova, jer kod ugaonog kretanja moment inercije tela koje rotira zavisi od kvadrata rastojanja, tako da se male razlike veoma osete kada se "dignu" na kvadrat.

Masa ima namenu (bar kod japanaca, nemac prodaje auto na kilo i tezina savremenog auta raste!).

Lepo si ti to napis'o, nego daj matematiku za staticko i dinamicko balansiranu radilicu. Ili za bilo sta sto se staticki i dinamicki balansira.
[doh]