Glavni meni

Tema za ljubitelje Ducati-a

Započeo ЯЭВОЛУТИОН, 20 Oktobar, 2013, 16:53

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

evo vidite dokle ide taj gey lobi !!!!!!!! ispadose ljubitelji ducatia sve sami geyevi.....uzas
http://www.asphaltandrubber.com/banter/photos-ducati-1199-panigale-moto-corsa-seducative-manigale/
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

srbac


Mik

Taman sam hteo da primetim da uz ovu temu ide spot "Sliku tvoju ljubim", a onda @Revolution ubaci ovaj gore sajt ( [povracanje]) i sad vise nikako ne smem da se slozim sa svojom prethodnom opaskom.

sremac

ja kontam da se ribe te¾e odluèuju za slikanje na dukcima, ko æe galedati njih pored tolike lepote ;)
budala na leru, mudonja u kontra smeru


enduro ctx

              Neverovatno sam poceo da se lozim na Ducatija,kako sam shvatio iz price i sa neta Ducati ima mnogo bolje vozne osobine od bilo kojih drugih motora pa se nesto razmisljam sto bi se zezao sa Jamahom,MADA SAM TESKO NAPISAO OVO, i ostalima kad mogu odmah da pocnem karijeru sa najboljom markom.
              Ne zanima me u ovoj temi da citam naklapanja o kvarovima i odrzavanju nego me bas zanima da li je to tacno da je Ducati toliko superiorniji na putu od ostalih.
             U Krusevcu ih ima 3 ili 4 ne znam tacno nisam bas obracao paznju na njih ali mora se angazujem da nadjem nekog od njih i da ga isprobam na prolece.

abarth


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

castor

Aj' sad da prièamo realno. Ducati ima standardno bolje setove opreme koja se fabrièki ugraðuje u motore. Ohlins, Marzocchi, Brembo i tako dalje. Kad kupi¹ japanca, toga nema, nego ima Kayaba, Nissin, Tocico i tome slièno.

Kad hoæe¹ ono sa Dukca da stavi¹ na japanca, dobro se poèe¹e¹ po glavi i po d¾epu da vidi¹ da li mo¾e¹ to da si priu¹ti¹ - preko 95% populacije ne mo¾e, jer tek taj sport ko¹ta papreno. Maki mo¾e da potvrdi po¹to je na svoju Suzanu stavljao Ohlins napred i nazad, a koliko se sjeæam i Brembo, pa neka ka¾e koliko ga je to iza¹lo i ¹ta je taèno sa time dobio.

A sa druge strane kad pogleda¹, 99% vlasnika i ¹ofera motora (bilo da je neki japanac ili dukac), ne mo¾e, ne zna, nema gdje (èitaj ne ide na stazu i ne trka se) ili se boji da motor iskoristi do kraja onoga ¹to isti mo¾e da pru¾i, pa se svi vrte od 10% (pozeri, fenseraj, kahve rejseri™ po Straje Baje i njima slièni) do mo¾da 50-60% moguænosti motora (oni koji znaju malo vi¹e od gasa na pravcu i koènice pred krivinu, a kroz krivinu na leru skoro).

90% nas ne zna da prepozna i protumaèi povratnu informaciju koja se dobije od podloge/gume/vilju¹ke, pa shodno tome ni ne znamo da iskoristimo motor do kraja, jer ne znamo gdje je granica.

Sve u svemu, bilo da kupi¹ Dukca ili da kupi¹ Japanca, za prvi motor ti je isti kurac. Kad prebije¹ nekoliko desetina 'iljada kilometara guzicom na motoru, onda æe¹ moæi da ka¾e¹ da mo¾e¹ da napravi¹ RAZLIKU izmeðu dva motora koju æe¹ moæi da potkuje¹ èinjenicama koje si uvidio, nauèio, primjetio, shvatio, i tako dalje.

Do tada - sve je samo i èisto mlaæenje slame...
It's the ride that matters, not the bike…

ljupche92

[cheers] [cheers] [cheers]

srbac

Pa sta da se radi zimi, nego da se mlati slama. !!!

castor

Pa mo¾e i da se jebe, ali to izgleda ovih dana nikoga ne interesuje... [neampojma] [doh] [ludak] [ludak] [ludak]

Svi bi da seru, drkaju i mlate slamu... [rofl] [rofl] [rofl]
It's the ride that matters, not the bike…

Mik

Citat: enduro ctx poslato 28 Decembar, 2013, 21:46
              Neverovatno sam poceo da se lozim na Ducatija,kako sam shvatio iz price i sa neta Ducati ima mnogo bolje vozne osobine od bilo kojih drugih motora pa se nesto razmisljam sto bi se zezao sa Jamahom,MADA SAM TESKO NAPISAO OVO, i ostalima kad mogu odmah da pocnem karijeru sa najboljom markom.
              Ne zanima me u ovoj temi da citam naklapanja o kvarovima i odrzavanju nego me bas zanima da li je to tacno da je Ducati toliko superiorniji na putu od ostalih.
             U Krusevcu ih ima 3 ili 4 ne znam tacno nisam bas obracao paznju na njih ali mora se angazujem da nadjem nekog od njih i da ga isprobam na prolece.

Cini mi se da je savet vecine da batalis tu ideju o Dukatiju. (Osim ako neces na stazu.)

Ja ga vozio nisam. Nego pitao sam drugara koji ga ima, i koji bas ozbiljno vozi, i sa istom iskrenoscu mi je rekao dve stvari : da je savrsen za stazu, i da je bezrazlozno bacanje para za bilo kakvu drugu upotrebu.

(U Srbiji staze nema, on to stavi na prikolicu i vuce na Grobnik.)

P.S. Sve ti je lepo u drugoj temi napisao redshadow, a u ovoj castor. Ako bi ga ti kupio samo zato sto je lep to mogu da shvatim, ali to ce da te kosta.

P.P.S. Na netu si trebao da nadjes i detalj da mu se uvija ram i da zahteva bas profesionalca da mu sastavi putanju.

Sta god kupio, nek je sa srecom!

srbac

To bi se odprilike reklo za sve R motore novije generacije...


Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

krsta63

I ovaj ce da potraje malo bez kvarova :)


CBRR1

Ip adresa Hrvatska broj 092...... pa se vi pecajte na ctx iz Krusevca...

TEEfqd

#18
Citat: castor poslato 28 Decembar, 2013, 22:06
Aj' sad da pričamo realno. Ducati ima standardno bolje setove opreme koja se fabrički ugrađuje u motore. Ohlins, Marzocchi, Brembo i tako dalje. Kad kupiš japanca, toga nema, nego ima Kayaba, Nissin, Tocico i tome slično.

Kad hoćeš ono sa Dukca da staviš na japanca, dobro se počešeš po glavi i po džepu da vidiš da li možeš to da si priuštiš - preko 95% populacije ne može, jer tek taj sport košta papreno. Maki može da potvrdi pošto je na svoju Suzanu stavljao Ohlins napred i nazad, a koliko se sjećam i Brembo, pa neka kaže koliko ga je to izašlo i šta je tačno sa time dobio.

A sa druge strane kad pogledaš, 99% vlasnika i šofera motora (bilo da je neki japanac ili dukac), ne može, ne zna, nema gdje (čitaj ne ide na stazu i ne trka se) ili se boji da motor iskoristi do kraja onoga što isti može da pruži, pa se svi vrte od 10% (pozeri, fenseraj, kahve rejseri™ po Straje Baje i njima slični) do možda 50-60% mogućnosti motora (oni koji znaju malo više od gasa na pravcu i kočnice pred krivinu, a kroz krivinu na leru skoro).

90% nas ne zna da prepozna i protumači povratnu informaciju koja se dobije od podloge/gume/viljuške, pa shodno tome ni ne znamo da iskoristimo motor do kraja, jer ne znamo gdje je granica.

Sve u svemu, bilo da kupiš Dukca ili da kupiš Japanca, za prvi motor ti je isti kurac. Kad prebiješ nekoliko desetina 'iljada kilometara guzicom na motoru, onda ćeš moći da kažeš da možeš da napraviš RAZLIKU između dva motora koju ćeš moći da potkuješ činjenicama koje si uvidio, naučio, primjetio, shvatio, i tako dalje.

Do tada - sve je samo i čisto mlaćenje slame...
odredjeni japanci ugradjuju brembo i showa standardno.

Citat: enduro ctx poslato 28 Decembar, 2013, 21:46
              Neverovatno sam poceo da se lozim na Ducatija,kako sam shvatio iz price i sa neta Ducati ima mnogo bolje vozne osobine od bilo kojih drugih motora

kupi najbolju marku molim te, ucini nam da te razlikujemo od ostalih smrtnika koji voze japance a ti nepobedivu masinu iz italije, ferarija medju motorima.

castor

Ja nisam prièao o svakom modelu pojedinaèno, veæ sam generalizovao. Da postoje odreðeni modeli odreðenih japanaca sa Brembom. A Showa je japanska...
It's the ride that matters, not the bike…