Glavni meni

Reinkarnacija

Započeo jura, 01 Decembar, 2012, 16:49

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jura

Po¹tovanje pre svega cenjene kolege,ovde smo se okupili u velikom  broju da bi ...bla..bla ...bla   .da konèno je do¹ao na red i projekat decenije restauracija KLX-a 650 i uz to prerada u super moto varijantu. Radovi su poèeli pre nekih mesec dana, jedne subote nakon ruèka burazer i ja odlucismo da je vreme za "Blitzkrieg"opreciju na na¹em motociklu plan je postojao veæ du¾e vremena ali moralo se jednom preseci i odpoèeti radove. Za¹to sve ovo, pa evo prvo mehanika, motor je sve te¾e palio, tro¹io ulje duvao na iberu i sve okolo natapao uljem tako da je motor postao izvor ulja na kraju a sve ovo je moglo malo i da prièeka da pro¹le godine motor nije poveren strucnjaku majstor Culetu i njegovom posilnom majstor Peri koji motocikle radi vec 20 -ak godina i jos uvek trazi smisao svog postojanja i profesionalnu orijentaciju. Da malo skratim prosle godine 1.9.2011. dogovorimo sa Culetom da malo pretrese motor nasteluje ventile  oèisti karburator itd. Dobro sve lepo krene lep dan dolazim u servis prijatan doscek ali nema majstor Pere, dok stigao i on bilo je vec 10 sati i tada nastaje problem pa nemamo ploèice ventila to se porucuje iz Slovenije pa ako nema tamo onda iz Holandije pa oni iz Japana (srpska posla i usluga) tada sti¾e i gazda koji zovne neke drugare ali ploèice nema niko (iako je preko telefona rekao da mozda nema plocica ali ce nesto izburgijati da je moje samo da doðem) verujte da mi je lo¹e dok se svega priseæam, nervoza dezorijentisanost ,ma sve je zavladalo.Gazda Cule je ponovo upalio motor i potvrdio da se èuje jedan ventil i da mu je potrebno ¹telovanje .Dok smo èekali gazdu malo sam pricao sa majstor Perom i zamolio ga da oèisti i karburator po¹to se motor pomalo gu¹io i ¹tucao ali on rece"Ni¹ta ne diraj dok pali i ide "tada sam veæ poèeo da sumnjam u pozitivan ishod svega ovoga i postavljao sebi pitanje ¹ta mi je sve ovo trebalo, da li je onaj odgovor znaèio "Èuvaj pare sve je u redu" ,za¹to tro¹i ulje  majstore upitah ga a on æe " Toje posledica gradse vo¾nje kreni stani, èeste promene re¾ima obrtaja ako vozi¹ du¾e na otvorenom toga neæe biti" ma kavi obrtaji, motor vozim kao penzioner a narocito u gradu.
Vidm da nazad nema ¹ta je tu je, dogovorim i zamenu lanca bregaste i odem na bus. nakon dve nedelje zovemo servis malo brat malo ja i uvek isti odgovor delovi samo ¹to nisu  sutra prekosutra carina ovo ono, donosi prijatelj da izbegne carinu ... Proðe ceo mesec ni¹ta, proðe prva nedelja oktobra ni¹ta, poèe i druga i negde polse 45-46 dana èekanja motor kao sreðen ,burazer pravo s posla sutradan ode u Novi Sad da preuzme motor, spakova¹e stare delove izdado¹e raèun nisu zaista mnogo uzeli ali slag na torti sledi. Motor malo te¾e upali ali ajde obrazlo¾enje be¹e nisu legli ventili jo¹ .?????
Burazer sti¾e kuæi, stade i ostavi ga da radi na leru minut kada od jednom  poèe da kljuèa  :o :o :o, noge mi se odseko¹e gasi brzo ma¹inu. Sutradan zovemo opet Culeta ali on reèe kako je motro isparavan preuzet itd... a sad kad je hladan neæe ni da pali kako to ?
Nakon prepucavanja i odugovlaèenja, pozivanjem na inspekciju nekako se smillova¹e i  polse 10 dana doðe gazdin brat strpa¹e motor u kombi i put pod noge .

Opet èekanje zvanje i negde 5. novembra ponovo preuzesmo motor opet jedva palio dodu¹e sad nije kljuèao, ispostavi se navodno da mi je bila otkinuta ¾ica termodavaèa a koju je po meni jedino mogao da otkine u toku popravke majstor Pera , moguæe je i da je ta ¾ica i ranije bila o¹teæena, neæu da gre¹im du¹u ali da on to nije proverio nakon sklapanja motora to mi veæ nije jasno. Pogledam u hladnjak i bocu i vidim da su menjali antifriz ali da je u boci skoro èista voda za razliku od hladnjaka ¹to me navodi na misao da nije ni izluftirao dobro sistem tako da nije bilo me¹anja dopunjene vode sa antifrizom,  pa me i ne èudi da je kuvao. Kraj sezone je, sad je gotovo. Ove godine u martu skine brat manuel sa neta polako sve prostudirasmo i vidmo da nije neka kuka taj Kawasaki ali ajde ko je znao kakvih fusera sve ima i u moto svetu. Kada smo premerili zazor ventila nijedan merni listiæ nismo mogli da uguramo, majstor Pera je stavi ploèice koje su bile ne debele nego predebele verovatno tako da zazor skoro da nije ni posotjao, pravo je èudo da je i palio.
Poruèimo ploèice kod nas, pa¹u za divnoècudo od BMW-a F650 hvala (kolegama na pomoci) sve sklopimo oèistimo karburator motor se preporodio ali na¾alost nije nadokandio izgubljenu kompresiju nakon kljuèanja. Tako da smo re¹ili da izguramo ovu sezonu pa posle restauracija i reinkarnacija.

Evo malo slika jer sam preterao sa tekstom i pisanjem ,za pocetak kako je sve pocelo:

Nekada je bilo ovako









Pored problema sa masinom razlog za ostatak restauracije su sledece sitnice koje su me iritirale  [veryangry]





















Kao i sva ostala ostecenja koja su vidljiva na ramu i masini.

Rasturanje je poèelo i neka nam je bog u pomoæi, manual je spreman kai i fotoaparat kojim smo napravili preko 100 slika raznih pozicija i sklopova, èisto da kasnije ne bi bilo vi¹ka delova  [doh]







Uploaded with ImageShack.us













Broj kutija sa delovima je polako rastao do kraja veceri  [slomljenzid]

I posao se polako privodio kraju









Desetine obele¾enih delova





























Nakon rasturanja rama poèelo je i rasturanje ma¹ine









Poku¹ao sam i da na improvizovani naèin proverim stanje cilindra pre nego ¹to ga po¹aljem nekome ko je ipak za to bolje opremljen





Grejanje glave na sobnu temperaturu pre merenja zbog oèigledene razlike u merama









Paralelno sa ovim ram je bio pripremljen za peskarenje.


Vasa Margum

Koliko god da vam je zivot ispunjen, uvek ima mesta za jedno pivo

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

¾arko1983


ЯЭВОЛУТИОН

samo pozavrcite neke srafove u sve navoje u ramu da ne bi bilo posle narezivanja navoja...i zastite leziste lezajeva vrata volana sa dve ploce i dugim srafom...i obavezna zastiti rupe kuda prolazi osovina zadnje viljuske , kao i lezajeve zadnje viljuske, menjao ih ili ne menjao....da izbegnes kasnije komplikacije.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

Moje omiljene teme! PRATIM!  [watching]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta


Joker

Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

srbac

Lepa tema, nadam se da nece biti cesto rifressssssss

jura

Eto trudimo se koliko mozemo da sve odradimo maksimalno pedantno i iz estetskog ugla ali i tehnickog.Tako da cemo se dopisivati i razmenjivati misljenja u narednih 3-4 meseca sigurno.

Plazma Keks


UFF

ja pratim sve pa se ne javljam :)

MarkoMZ

Ovo vredi pratiti :) Srecni radovi!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul !!!

TT600

Sretan rad, i da na prolece sapuce i blista  [klanjam_se]

Hohštapler

E, al do sad najbolja reèenica:


Citat: jura poslato 01 Decembar, 2012, 16:49
Pored problema sa masinom razlog za ostatak restauracije su sledece sitnice koje su me iritirale  [veryangry]





Kao i sva ostala ostecenja koja su vidljiva na ramu i masini.

A "o¹teæenja" malo oguljene farbe i par ogrebotinica...
Ako tebe to nervira na enduro motoru starom 15godina ti si brale  [ludak]
;D
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

srbac

He he he  ima nas ludih, mada je nisam od tih.
Meni drugar kaze , kako to mozes da vozis tako razvaljeno i odrano, a ja kazem, gledaj kako rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, brrrrrrrrrrrrr,brrrrrrrrrrrrrr .........itd

jura

Pa sto se tice sredjivanja, posto me voznja po asfaltu vise interesuje mislim da super moto verzija definitivno pronalazi svoje mesto u ovoj prici kao i uredna i sredjena masina :)

UFF

i mene bi to nerviralo
da je moj i ako bi ga zadrzao definitivno bi morao na platifikaciju

zemunboy

Citat: UFF poslato 02 Decembar, 2012, 01:33
i mene bi to nerviralo
da je moj i ako bi ga zadrzao definitivno bi morao na platifikaciju
[blahblah]

perlx