Glavni meni

BMW 1200GS Iskustva i saveti pri kupovini

Započeo spale82, 21 Oktobar, 2012, 15:08

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lazic

E, sledeæi put kad se vidimo, mora¹ mi dati da konaèno probam to èudo...:D

ðunta

Citat: Laziæ poslato 06 Jun, 2013, 02:27
E, sledeæi put kad se vidimo, mora¹ mi dati da konaèno probam to èudo...:D

Naravno. O ovoj marci vladaju fame i predrasude , od one da je najbolji pa da je najte¾i u svakom smislu, èudo ko ¹to ka¾e¹. Ja sam mator seo na dva toèka a i ono malo dotada¹nje puke znati¾elje je bilo okrenuto ka Japancima, Kavi recimo. Tra¾eæi noviji TA, pozvali me odlièni momci, trgovci iz Banatskog Novog Sela i jedva pristadoh da odem i vidim BMW, èisto mi bilo usput. Meðutim, posle prve vo¾njice zapito sam se u èudu ¹ta je ovo i prona¹ao sam sebe a i Bogami Ðuntinica, kad se ne¹to ne vozimo, ona insistira da napravimo krug.

Ko i svaki motor, naroèito polovan srpski, ima svoje slabe taèke, fabrièke propuste, nedostatke al subjektivizam to nadvlada. Nisam od onih koji se poistoveæuju i vezuju sa stvarima, ovo je zaista prvi put i nadam se poslednji, jer takvu osobinu smatram jako lo¹om, na ¹ta bi lièilo da vrednujem ljude kroz njihovo imanje, mada godi sujeti. BMW bokser jeste specifièan, il se srodi sa njim il suprotno, al svakako ne ostavlja ravnodu¹nim makar i negativnim komentarom.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

ЯЭВОЛУТИОН

ciras je jedini BMW...kao sto je jedini harley V2, kao sto je jedini GUZZI v2 .....nekako je to normalan vizuelni utisak....Ti motori ti sve kazu do 5 ili 7000 obrtaja.....Ducati tek tad krece a ide.....
U celom sivilu japanskih motorcikala, koji su svi nalik i isto rade, iskoci po neki model koji je specifican...za koa se covek veze....to ostaje za sva vremena.
Bmw jw dugo tavorio u airhead glavi....2 ventila sa skromnim performansama...izuzimajuci RS modele, a onda je zastranio sa K serijom....k75 i k100....ne kazem da su losi motori...naprotiv...odlicni su, ali su u performansama ispod japanskih konkurenata bili....a onda osvezenje sa novim box motorima....4 ventila...potpuno drugaciji izgled....sa GS serijom su oziveli trziste touring enduro motora, koje je polako zamiralo....sve je manje debelih nemaca kupovalo Afrike (razlog za to jer nisu zadovoljvale zalje savremenog zivota) i prelazilo na sport tourere (zzr, xx) a onda sok...za par godina postaje najprodavaniji,,napravise kult od brenda...a kult se ne pravi lako....ono sto je KTM uradio za par godina u off road i hard enduro motorima je uspelo BMWu u novoj  GS klasi.
da se razumemo Afrika je dobar motor ali slabo ide, slabo koci i lezi onako...vesanje je tuzno za ostru voznju....zato kazem novoj klasi.
Meni se kako rece neko svidja taj tradicionalni pristup....ja furam svoj fazon a ko voli voli a ko ne voli...njegov problem.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ðunta

Jeste Roevolucijo tako. GS edicija traje 30 godina i zahvaljujuæi tome imamo ovakve tipske motore, putni enduro, koji zadovoljavaju vi¹e namena. GS 1100 je uèinio kvalitativni pomak 93, ajn¹trc,ABS,tri velika diska,dosta snage uz obilje obrtnog momenta ¹to je najbitnije,re¹ili pregrevanje uljnim hlaðenjem,sveli te¾inu na prihvatljivu donekle, ko AT, pobolj¹ali ciklistiku ¹to omoguæava izuzetnu okretnost i spretnost u gradskim uslovima...Glavna zamerka je relativno mala snaga al to mora tako da bi agregat prelazio enormnu kilometra¾u, 1100 i do skoro 800K, mada je bokser geometrija specifièna jednako ko kod Por¹ea, sa drastièno manje snage i obrtaja ostvaruje dobre performanse. Novi modeli su sve vi¹e nasviraniji al to ne mo¾e bez ceha. Ja sam na moped seo iz nu¾de ali je to sad pre¹lo u svoje furanje fazona kao i uostalom sa svakim motorciklom, lièni afinitet kroz neko zadovoljstvo. Zlo bi bilo da se globalizuje-unifikuje.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

mali_zmaj

Citat: Raus-Junior poslato 06 Jun, 2013, 01:10
Svedoci smo da mali ljudi tj.ljudi niskog rasta pokusavaju da se popnu na motor poput BMW R1200GS ili slicno tome pa kada se ne nadju na tom motoru onda krene pljuvanje. Skoro sam imao prilike da provozam BMW R1200GS ADVENTURE 2012.godina proizvodnje i nije mi bilo dobro koliko sam se prepoznao na tom motoru i odusevljen sam. Moja odluka je BMW R1200 GSA a ko ga ne voli neka slobodno vozi sta zeli i voli. Ja sam ljubitelj BMW i imam ih par komada u garazi od toga su 2 komada iz 1939.godine komplet restaurirani i sredjeni.
e vecu glupost nisam odavno cuo,i da ja sam nizak,i  preglomazan mi je taj motor i da naravno to je razlog sto ga nikad ne bih kupio,ali to je JEDINI razlog,kad bi trazio drugi razlog to je cjena,mislim da je preskup,dali je to zbog imidja,ili je stvarno toliko dobar nemam pojma! ali da sam lovaran i da je nizi kupio bih ga,pa makar da ga probam. mislim kao pljuju ga niski ljudi! e ti ga bas selektovano! uff mislim da voli bmw-ove,nista posebno nije rekao lose sem mase i tezine,to je i moj kont!
jin-jang

UFF

Visina jeste problem ako si nizak ali tezina je jos veci problem
dok dohvatis celim stopalom pod on je vec presao 40 stepeni i tad tesko da ces ga zadrzati
i moj ktm je visok ali je bar lagan a onda mi je visina nebitna jer se motor vozi na tehniku a ne snagu, samo ne zelim mrcinu jer hocu da me motor slusa a ne da se borim sa njim
mikulanac je moje visine ako ne i nizi od mene pa bez problema vozi velikog GS-a tako da to sigurno nije problem
meni je to preglomazno, presiroko i pretesko i zato ga ne bih kupio ali daleko od toga da je los

pit

   Kad nekom motoru na 30000 km ode kardan i izazove kvar od 1700 evra za mene je to los motor.Direktoru sa BJB SE DESILO NESTO SLICNO NA MOTORU GS 1200 2008 GODISTE,
     Jebes ti i harizmu i lepotu i dusu kad je nepouizdan...lkoj ce ti kurac  to u zivotu.GS i BMW -i su dobri za EU gde imaju jaku servisnu podrsku i gde ti dolazi kombi sa ekipom u rokui od 2 sata najkasnije....daju ti drugi dok baglamu ne srede.U Srbiji dobijes kurac i kad je u garanaciji...i delove cekas po  mesec dana.,

Lazic

Lo¹miju GM moto je oti¹ao kardan tako ne¹to brzo, mislim na 50k, ali vo¾en je godinama bez kapi ulja u istom, a bio je uredno odr¾avan kod ko be¹e za bmw Raduloviæ valjda...

ðunta

1200 je ispod 200 kila, moj gvozdenac je kilo razlike od AT, 223, visine i raspona kormana ko i svaki enduro, ADV jeste vi¹lji od obiènih verzija. Cilindri su unutar kormana, po nekih par cm izbaèeniji od kolena ¹to daje dodatnu bezbednost a ne ote¾ava provlaèenje previ¹e, pa ni skuterom se ne mo¾e svuda. Kako se razmièu kad zaljuljam motor.

Ljudi kupe idealizujuæi BMW misliæi da je neuni¹tiv, ne kvarljiv i da nema potrebu nekog odr¾avanja a sve to nije tako i jednostavno sami nebrigom naprave kiks. Jeste BMW otporniji u smislu da oæe i pohaban, pokvaren da ide ale se kvari a nije tad jeftino. Spisak za odr¾avanje je podugaèak, nije sve to tako èesto ali ni ne mo¾e bez i¹ta. Kardan jeste kritièan sklop, traje neogranièeno al mu ne prija toèkarenje i iziskuje nu¾an servis redovne zamene ulja i kontrolu gumene harmonike. Lo¹miju je crko diferencijal jer je ko zna koliko vozio sa iscepanom gumom, nabio pra¹inu i mleo danima, to bi moralo odma da se èuje a ne veæ kad je prekasno. Ona  ko¹ta 10 i ima propisan interval zamene kog se niko ne pridr¾ava naravno. Ima i pode¹avanje zazora zadnjeg para le¾ajeva, to traje desetak minuta i s vremena na vreme, al svi ¹to su mi dopali pod ruku klackali su, èista nebriga i ne znanje. Dalje, sve spojnièke moraju da se podmazuju takoðe u nekom roku, recimo 80k, ne znam napamet, potrebno je rasklopiti kardan a to nikom ne pada na pamet. I ima lepo napisano koja maziva moraju da se koriste, ni¹ta retko al malo specifièno za nas a mi bi u najboljem sluèaju samo  sumnjivu grafitnu mast ako  op¹te neko i podmazuje. Inaèe servis diferencijala, zamena le¾aja i semeringa je pedestak €, ni¹ta stra¹no, lak¹e je zameniti nego na vratu bilo kog motorcikla. Sve je na neki naèin jednostavno i jeftino a nebriga se o¹tro ka¾njava i to je problem u na¹im uslovima i mentalitetu. Zanimljivo je da agregat do lane po fabrièkom uputstvu tro¹i mineralno ulje specificirano za vazdu¹njake i menja se na 10k kad se kontroli¹e i pode¹ava zazor ventila, krajnje prosto i mo¾e da se uradi ispod sata na tanane. I tu je jedna egzotika, ventili se pode¹avaju sa 2 ¹pijuna istovremeno, ¹to naravno niko od "majstora" ne primenjuje pa se posle pita kako izgore ventil. 
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

UFF

ma ni multistrada ne valja nista zato sto su skupi delovi a i garant se kvari kad je to ducati :)  i jos ima elektronike ko svemirski brod

logicno zar ne? :) ne moramo ni da je vozimo da bi ovo gore navedeno zakljucili

pitam se koliko li kosta servis za bugatti veyron-a i da li se cesto kvari..

Boban_m

Citat: ðunta poslato 06 Jun, 2013, 21:53
1200 je ispod 200 kila, moj gvozdenac je kilo razlike od AT, 223
Omaska Djunta, Afrika je 207 kg (RD07)

pit

Citat: UFF poslato 06 Jun, 2013, 21:58
ma ni multistrada ne valja nista zato sto su skupi delovi a i garant se kvari kad je to ducati :)  i jos ima elektronike ko svemirski brod

logicno zar ne? :) ne moramo ni da je vozimo da bi ovo gore navedeno zakljucili

pitam se koliko li kosta servis za bugatti veyron-a i da li se cesto kvari..

      Servis za Vejrona kosta 50 000 evra i ne kapiram poredjenje sa BMW-om.

UFF

Pa koga boli Q koliko kosta servis i koliko se kvari? cak i da je tako kao sto kazes
Ko ima za njega i kome se svidja taj ce i da ga kupi i popravlja
Sto bi mu ja ili ti ili bilo ko sra zbog toga? njegov novac-njegov izbor a svako zadovoljstvo kosta

pit

Citat: UFF poslato 06 Jun, 2013, 22:31
Pa koga boli Q koliko kosta servis i koliko se kvari? cak i da je tako kao sto kazes
Ko ima za njega i kome se svidja taj ce i da ga kupi i popravlja
Sto bi mu ja ili ti ili bilo ko sra zbog toga? njegov novac-njegov izbor a svako zadovoljstvo kosta

Pa o tome se i radi...ovde se prica o GS kao odlicnom i perfektnom motoru.Ja ne sumnjam da je to dobar motor za voznju...ni bolji ni losiji od konkurenciji nesto drasticno.Ono sto njega odvaja od japanske konkurencije je nepouzdanost i kvarljivost.Isto se odnosi i za tvog favorita Multistradu.Lepa,jaka a bagovita u picku materinu.
     Tebi Ufe ako to ne smeta a sve ovo vazi iza fosamsto mene lilcno zabole kurac...ali za mene licno to ce biti kvarljivi motori i tu je kraj..a ko ih voli neka ih vozi ja nemam stvarno nista protiv.J`a volimm da kupim motor VOZIM,MENJAM ULJE ,FILTERE I POTROSNI MATERIJAL I NISTA DRUGO.
   I jos nesto ovo jer moje misljenje ne odnosi se na ljude koji voze bmw...tako da se ne bi nasli uvredjeni.

ðunta

Citat: Boban_m poslato 06 Jun, 2013, 22:02
Citat: ðunta poslato 06 Jun, 2013, 21:53
1200 je ispod 200 kila, moj gvozdenac je kilo razlike od AT, 223
Omaska Djunta, Afrika je 207 kg (RD07)

Kad sam poredio podatke verovatno sam natrèo na podatak sa gorivom. Nije zanemarljivo ali se praktièno ne oseæa, ko pun i prazan tank, posebno ¹to Bokser ima nisko te¾i¹te. Mada kad se di¾e i kilo mnogo.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

PECA BMW

Ruzan , glomazan , spor , slab , kvarljiv , skup , odrzavanje skupo , delovi skupi , nema servisa .. ALI ja bi ga opet kupio i vozio   [neampojma]


a ovu dvojicu bi tuko  [prebicute]

Essai extrême : BMW R 1200 GS, la moto qui énerve
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Slaninar

Citat: UFF poslato 06 Jun, 2013, 21:58
ma ni multistrada ne valja nista zato sto su skupi delovi a i garant se kvari kad je to ducati :)  i jos ima elektronike ko svemirski brod

logicno zar ne? :) ne moramo ni da je vozimo da bi ovo gore navedeno zakljucili

pitam se koliko li kosta servis za bugatti veyron-a i da li se cesto kvari..

Upoznao sam 'talijana, vozio je neki BMW, ali mislim da je bio 800. Ka¾e da kod kuæe ima i CBR600ku za stazu, a BMW vozi po putu, da ne ostane bez dozvole zbog divljanja. Pitao sam ga za Dukati, odu¹evio sam se tim lepim motorima, video ih dosta po severu Italije. Ka¾e da on to ne vozi jer je previ¹e skupo za odr¾avanje.   


Ovaj Ðuntin BMW mi zvuèi kao Tiger tenAk iz WW2 - sve super, al' svako malo mora ¹rafcigerisanje. Proseèni Japanac u Srbiji za to vreme promeni 5 vlasnika, samo se menja ulje (ili dosipa) i posle toga ako ne¹to crkne, ne bude tako skupo kao za tu grdosiju. Naravno - ko voli, samo neka tera. Za mene je svaki motor od preko 200 kila apsolutno neupotrebljiv, ali nismo svi isti.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Lazic


Slaninar

Citat: Laziæ poslato 07 Jun, 2013, 10:23
Tu spada i tvoja jamaha...:P

Dobro, blizu je. 205 kila. Zato nikad ne sipam do vrha kad idem na vikendaju! :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Lazic