Glavni meni

BMW R 1200 GS 2013

Započeo UFF, 04 Oktobar, 2012, 19:21

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lazic

Citat: Mil@n poslato 16 Jul, 2014, 12:55
Na vodenjaku je crkao menjac ,nije stigao da odradi test do kraja.Nije prvi bmw kojem se raspao neki sklop,verovatno ni poslednji.Na stranim forumima prijavljuju dosta problema i kvarova.
Sad mi ne¹to nije jasno, na mom 18 godina starom agregatu na 50.000 na menjaèu nema tragova kori¹æenja, a ko me zna zna kako vozim...;D

Havarisan

Pa to je Kawasaki sta je tu cudno?!

Mil@n

Citat: Laziæ poslato 16 Jul, 2014, 12:58
Citat: Mil@n poslato 16 Jul, 2014, 12:55
Na vodenjaku je crkao menjac ,nije stigao da odradi test do kraja.Nije prvi bmw kojem se raspao neki sklop,verovatno ni poslednji.Na stranim forumima prijavljuju dosta problema i kvarova.
Sad mi ne¹to nije jasno, na mom 18 godina starom agregatu na 50.000 na menjaèu nema tragova kori¹æenja, a ko me zna zna kako vozim...;D
Ne znam,al mnogo skup motor ,a dosta musicav.Ne svidja mi se sto bmw veæ godinama ima karakteristicne kvarove i ne moze to da ispravi ili neæe,prodaja im je najbolja od svih proizvodjaca.
Nisam pratio skoro ali kukumakali su na preko 150 strana  ;D,evo linka:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=884688

Mil@n

Citat: Havarisan poslato 16 Jul, 2014, 13:17
Pa to je Kawasaki sta je tu cudno?!
Kad se setim testa Kawasakijevog GTR 1400, 100 000 km bez ikakvih problema,samo redovni servisi.

PECA BMW

Ste primetili da nikad ne pominju recimo K1100 xx ili K1200 xx a ni K1300 xx

Ne pominju ni RT 1200 LC koji ima isti agregat kao GS . uvek se prica o GS-u ?? 

Nema sumlje da je taj skrcao menjac ali da je to generalno problem ????  pa taj motor je testiran 2 godine od himalaja do gobi pustinje i kroz vodu i prasinu i u tim testovima pravili milijonske kilometraze .
Ako za 2 godine nisu resili probleme onda bi trebalo da obustave proizvodnju a one sto testirali na vesala (ako sami nisu otisli) .

Ili je sve to samo losa reklama zbog trke na trzistu jer je novh gs-a naruceno vise nego sto fabrika moze da proizvede ..
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Mil@n

Citat: PECA BMW poslato 16 Jul, 2014, 13:46
Ste primetili da nikad ne pominju recimo K1100 xx ili K1200 xx a ni K1300 xx

Ne pominju ni RT 1200 LC koji ima isti agregat kao GS . uvek se prica o GS-u ?? 

Nema sumlje da je taj skrcao menjac ali da je to generalno problem ????  pa taj motor je testiran 2 godine od himalaja do gobi pustinje i kroz vodu i prasinu i u tim testovima pravili milijonske kilometraze .
Ako za 2 godine nisu resili probleme onda bi trebalo da obustave proizvodnju a one sto testirali na vesala (ako sami nisu otisli) .

Ili je sve to samo losa reklama zbog trke na trzistu jer je novh gs-a naruceno vise nego sto fabrika moze da proizvede ..
I k serija je bila problematicna.Mislim da je k1200 ili k1300 isto prosuo menjac na testu,bilo je jos par modela od bmw koji nisu izdrzali test.
Vodenjak je ugradjen prvo u gs-a zato ima najvise kvarova i iskustva upravo sa njim.Mozda su ga oni dosta testirali ali postavio sam link gde ljudi pricaju i pisu o svojim iskustvima aa tim modelom.Imaju problema sa banalnim stvarima kao sto je prekidac svetla???
I Japanci imaju kvarove ali mislim daleko manje od bmw.Na primer Super Tenere 1200,nisam cuo ili procitao da taj model ima neki karakteristican i masovan kvar kao recimo gs.
Svako za svoje pare kupuje sta mu se svidja i sta voli,ali bmw nece videti moje pare.

idanijel

#46
Trenutno     n     
                                                                                      1 Honda cbr 600 f
                                                                                      2 harley road king
                                                                                      3 xj 6 diversion
                                                                                      4 triumph tiger 800 xc
                                                                                      5 honda crosstourer
                                                                                      6 cbf 1000
                                                                                      6 bandit 1250s
                                                                                      6 suzuki gladius  650 ( sv,strom agregat)
                                                                                      6 tenere 1200
                                                                                      10 triumph sprint st
                                                                                      11 bmw k 1200 s

idanijel

Poredak na motorrad testu 50000km  nije greska sa 78 bodova vise njih deli 6 mesto

dr32

Hmmm Honda br.1 pa jo¹ cbr 600 f hehehehehe....
[vatromet]
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

Boban_m

Zadnji pouzdan GS koji meni pada na pamet je 1150.

mali_zmaj

ma jebem im mamu,cjena je vise nego nenormalna kad se kupuje,cak i polovnog a riknjava mu mjenjac!! jebaj ga meni je zglajzao lezaj u mjenjacu,al moj ima preko sedamdeset hiljada na satu! jebiga nov lezaj sest sedam evra!!! i malo zajebancije rastavljanja po motora da se dodje do njega!!! s guza se krene!!! al sve u svemu,ne mogu da vjerujem da sto je novija tehnologija da se vise kvare!!!
jin-jang

Hohštapler

...a ni Honda nije vi¹e ko ¹to je nekad bila... vi¹e ne crkavaju samo regleri, sad pregore i namotaji statora... gotovo svim...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

castor

Dakle, najbolje kupiti motor pravljen do 2000 i neke.

Mislim da je problem sa kontrolom kvaliteta od poèetka (sirovog materijala) do kraja (finalnog proizvoda). Kontrola od pola ne pije vodu...
It's the ride that matters, not the bike…

Lazic

Jok, sve manji profit...

idanijel

 Kuglièni le¾aj na ulaznoj osovini mjenjaèa se raspao. Vodeni GS je na 44.000 km imao kapitalan kvar.


Cale

Citat: Andrej_Hotstepper poslato 16 Jul, 2014, 22:21
...a ni Honda nije vi¹e ko ¹to je nekad bila... vi¹e ne crkavaju samo regleri, sad pregore i namotaji statora... gotovo svim...
Stator ode majmunu koji ne zameni regler koji prepunjava !

Cale

Citat: Mil@n poslato 16 Jul, 2014, 14:04
Citat: PECA BMW poslato 16 Jul, 2014, 13:46
Ste primetili da nikad ne pominju recimo K1100 xx ili K1200 xx a ni K1300 xx

Ne pominju ni RT 1200 LC koji ima isti agregat kao GS . uvek se prica o GS-u ?? 

Nema sumlje da je taj skrcao menjac ali da je to generalno problem ????  pa taj motor je testiran 2 godine od himalaja do gobi pustinje i kroz vodu i prasinu i u tim testovima pravili milijonske kilometraze .
Ako za 2 godine nisu resili probleme onda bi trebalo da obustave proizvodnju a one sto testirali na vesala (ako sami nisu otisli) .

Ili je sve to samo losa reklama zbog trke na trzistu jer je novh gs-a naruceno vise nego sto fabrika moze da proizvede ..
I k serija je bila problematicna.Mislim da je k1200 ili k1300 isto prosuo menjac na testu,bilo je jos par modela od bmw koji nisu izdrzali test.
Vodenjak je ugradjen prvo u gs-a zato ima najvise kvarova i iskustva upravo sa njim.Mozda su ga oni dosta testirali ali postavio sam link gde ljudi pricaju i pisu o svojim iskustvima aa tim modelom.Imaju problema sa banalnim stvarima kao sto je prekidac svetla???
I Japanci imaju kvarove ali mislim daleko manje od bmw.Na primer Super Tenere 1200,nisam cuo ili procitao da taj model ima neki karakteristican i masovan kvar kao recimo gs.
Svako za svoje pare kupuje sta mu se svidja i sta voli,ali bmw nece videti moje pare.
K 1200 je imao problem sa menjacem ali je to na K 1300 reseno.

clutch&brake

Citat: Laziæ poslato 16 Jul, 2014, 12:58
Citat: Mil@n poslato 16 Jul, 2014, 12:55
Na vodenjaku je crkao menjac ,nije stigao da odradi test do kraja.Nije prvi bmw kojem se raspao neki sklop,verovatno ni poslednji.Na stranim forumima prijavljuju dosta problema i kvarova.
Sad mi ne¹to nije jasno, na mom 18

godina starom agregatu na 50.000 na menjaèu nema tragova kori¹æenja, a ko me zna zna kako vozim...;D

pa naopako... saltas na zadnjoj kocnici [rofl]
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

mali_zmaj

sve sam ja to procitao u motoreviji,nije problem!!npr. ajd dodje se do nekih para za par godina i  kupis to cudo koje je najprodavaniji enduro zadnjih godina...,i npr. krene¹ na neki put u majèinu!! i sa¾vaæe ti mjenjaè usred pripizdine!!!! pa samo uzet kanticu benzina i zapalit!!!  to mi tako dize pritisak... zamjenili su K1300 sa K1600 i to vrlo brzo kad su shvatili da i imaju problema... i to pi¹e u motoreviji.... skupa zajebancija i neozbiljna!
jin-jang

ЯЭВОЛУТИОН

sve sto od elektronike ima vise od elektronskog obrtometra i paljenja a od struje vise od namotaja, reglera bobine i zica je NEPOUZDANO.....BACK TO 19 CENTURY
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11