Glavni meni

Bmw boxer i ostali propeleri

Započeo pit, 22 Decembar, 2010, 12:51

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pit



                 Sta konkretno mislite o ovoj marki motora ,konkretno  GS 1200 ,pa onda redom moze K serija i ostali.
                 Svi znamo da gs 1200 mokri san vecine endurasa afrikanaca i ostalih metroseksualca ,japija i ostale zgadije.Moje misljenje je da je taj motor nepouzdan,skup za odrzavanje ,kvarljiv i da mu je trzisni uspeh plod neverovatno jakog marketiga i satro tradicije.
                 K serija moze eventualno stariji modeli do 80 posle toga raspad mada to generalno vazi i za boxere.
                  Raspalite
                 
                 

Gašpar

Licno nikada nisam vozio BMW-a, ali kao posmatracu, ne dopada mi se njihov dizajn.
Kao sto kazes, do 80ih su bili iole normalni, a tada su poceli da se isticu i sve unistili ...

kepo

pite, opet ti je dosadno  ;D

inace nemacke studije su utvrdile, da na GS najvise potajno onanisu oni sto najvise pljuju po njemu.

pit



             Pa i ti si ga imao pa si ga prodao pa kupio afriku.Jest dosadno mi pa reko aj da vidom malo misljenje slobodnih ljudi.'' Tamo'' mi je bilo zabranjeno da pricam o bmw -u jer sam time vredjao osecanja ljudi koji ga voze i emotivno su vezani za njega...licno me je napoleon mali opomenuo.

kepo

jedno je sigurno da kad bendzamin poljubi asfalt, ne odvoji ga niko.
e sad dal trese, kvari, ili sta vec nemam pojma.

farbach

Ja BMW ne dozivljavam kao motor. Nikada ni nisam kada bolje razmislim. To je recimo, prevozno sredstvo. Nikada mi nije bilo jasno zasto ljudi kupuju to, kada mogu i motor. Poslednje generacije dizajnira auto dizajner, pa vidim dosta autecih sklopova nakacenih na motor. Ne bih o dizajnu, pasce teske reci. Vec sam rekao BMW je pogodan za enduro koliko i zena od 100 kg za sex. Od BMW motora su mi odvratniji samo njihovi nadobudni vlasnici. Jos nisam sreo Geesdziju koji zna da vozi.  Kepo se ne racuna u tu bratiju.
S1000 je motor, motorcina, i sa lepsim farovima zasluzuje cistu desetku. Ostalo bljak.

vudu

 Vidim da je krenulo filozofiranje,pa bih voleo da cujem koliko je filozofima dupe provelo na BMW-u !

Cisto da se zna,ako se ukljucim u filozofsku raspravu,da mi je dupe na BMW-u R1100RT preslo 9000 km.
VALJEVSKA  PODVALA

pit

Citat: vudu poslato 22 Decembar, 2010, 13:56
Vidim da je krenulo filozofiranje,pa bih voleo da cujem koliko je filozofima dupe provelo na BMW-u !

Cisto da se zna,ako se ukljucim u filozofsku raspravu,da mi je dupe na BMW-u R1100RT preslo 9000 km.

        Na gs 1150 jedno 5 km sasvim dovoljno da nikad ne pozelim da TO imam kuci .Ono sto mi nije jasno sta vlasnoke bmw privlaci kod njih ,odnosno sta ih je nateralo....posto je sto posto sigurno da bmw ne moz ni po cemu da se meri sa japancem u klasi .Ni po snazi ni po udobnosti,cenu da ne pominjem.Kvarljivost bmw je poznata stvar.Znaci sta je to u bimeru sto ih tako magicno privlaci i sta je to jos sto ih tera da tako ogorceno reaguje na bilo kakvu kritiku  o bmw.
    Meni da neko recimo kaze da je tdm kanta i kangrba samo bi se nasmejao i iskreno zaboleo bi me racku ali ne i bemvejasi ...oni idu do kraja u beskonacnom dokazivanju kvaliteta istog....od njih su jedino gori afrikanci ali o njima neki drugi put.

farbach

Nece da ubrza, nece da zakoci, nece da legne u krivinu. Sta jos, osim udobnosti ima na motoru? Da se zna, udobnost i zastita od vetra me ne interesuju. Svaki put kada pomislim na to, setim se da imam i kola.

bokilic

Citat: kepo poslato 22 Decembar, 2010, 13:40
jedno je sigurno da kad bendzamin poljubi asfalt, ne odvoji ga niko.
e sad dal trese, kvari, ili sta vec nemam pojma.
sto jes jes,tri x si ga sklapao rasturo i nije da se nekvari :)
samo malko :p
brmmmm

kepo

Po mom misljenju ne moze se reci da je GS za off road, al je sposoban da prodje neke deonice koje te mogu zateci na putovanju,a koje obican touring motor ne moze.
To je ustvari i jedina veca prednost punih endura, u odnosu na klasicne touring motore.
Da je upravljiv i da lepo lezi po krivinama to stoji, pogotovo GS 1200. Jos kad ga potera dobar vozac a imao sam prilike da se vozim u drustvu, stvarno moze dooobro da se pegla, pogotovo otvorenije krivine, tj. brze. Naravno to je osecaj voznje kao kad peglas BMW seriju 7 kod automobila, a ne neki M3.
Jos jedna velika pohvala je i suvozac koga ne osecas na motoru a i njemu je mnogo dobro pozadi, i kolicina prtljaga koju mozes da natovaris na njega.
I sve ovo mi govori da je to jedan dobar i udoban putni motor na duze staze koji ne umara vozaca, samo ako imas srece da te ne izda ona silna nova tehnologija kojom su zatrpali poslednji model.
Dizajn nebi da komentarisem, jer to je individualna stvar.
Naravno ovo je moje misljenje koje ne mora da znaci da je tacno. Nek svako prokomentarise sta misli o tom motoru, a koga intersuje isti, neka sam izvuce zakljucak.

kepo

Citat: bokilic poslato 22 Decembar, 2010, 14:15
Citat: kepo poslato 22 Decembar, 2010, 13:40
jedno je sigurno da kad bendzamin poljubi asfalt, ne odvoji ga niko.
e sad dal trese, kvari, ili sta vec nemam pojma.
sto jes jes,tri x si ga sklapao rasturo i nije da se nekvari :)
samo malko :p

Kod mene je bio problem majstor koji ga je ranije radio, i nije uzupcio kako treba pa mi je pojeo tri alnasera.

Iz mog iskustva sa istim sam uvideo da je Sarbiji velikli problem odrzavanja tog motora. Malo njih zna dobro da radi taj motor, i ti sto znaju, deru sa cenama.

UFF


Braco

Mene licno iznenadio kako vitla po  nasim krivinama , mada i dalje ne osjecam prema   njemu  nista vise nego prema  kombajnu marke Zmaj po pitanju moto duha.Dizajn mi se svidja jer je  konkretan "ja sam najruzniji" i to je to.
Jedino sto je meni cudno je to sto nisam sreo nijednog vlasnika  da mi je nekako  u normali.Ljetos sam upoznao mikulanca i  bilo mi cudno da vozi taj motor dok  nismo sjeli  pa progovorili i tad skontah  da je covjek od biznisa pa mu turbofolk ne pada tesko :)

doktor

F 800 GS! Prvi pravi adventure BMW!
Bikers work is never done!

Braco

Ja sam mislio da je o boxerima tema..od ostalih mi se svedja njihov cross , ovaj sa slike gore , i  onaj sto vozi Fajfer :)

pit

Citat: doktor poslato 22 Decembar, 2010, 14:47
F 800 GS! Prvi pravi adventure BMW!

     Ok izgledom je vrh ....ali iskreno mi kazi  mislis  li  da on  moze da izdrzi torturu koju bi izdrzala jedna jamaha xt 660 r koja  je skoro pa duplo jeftinija od njega.Skoro je jednom novom na 10000 crkla lamema kojui mu bmw nijw priznao iako je bio u garanciji.

kepo

Citat: pit poslato 22 Decembar, 2010, 14:51
Citat: doktor poslato 22 Decembar, 2010, 14:47
F 800 GS! Prvi pravi adventure BMW!

      Ok izgledom je vrh ....ali iskreno mi kazi  mislis  li  da on  moze da izdrzi torturu koju bi izdrzala jedna jamaha xt 660 r koja  je skoro pa duplo jeftinija od njega.

Ta Yamaha nema nikakve veze sa F 800.

UFF

Ja mislim da ce da izdrzi i duze od te yamahe
ima dva cilindra :D

I drugar koji radi u bmw servisu kaze da se agregat iz f800 najmanje kvario-reklamirao (statistika)

dzimika

Citat: Braco poslato 22 Decembar, 2010, 14:38
Jedino sto je meni cudno je to sto nisam sreo nijednog vlasnika  da mi je nekako  u normali.Ljetos sam upoznao mikulanca i  bilo mi cudno da vozi taj motor dok  nismo sjeli  pa progovorili i tad skontah  da je covjek od biznisa pa mu turbofolk ne pada tesko :)


ja sam se sa mikulom vozio do NS i ja sam bio odusevljen motorom i uopste voznjom, udobnoscu i mom subjektivnom osecaju lezanja u krivini, e sad nisam toliko iskusan vozac da mogu nesto vise od toga da tvrdim ali to je recimo motor koji bih uzeo za duzi put posto je za grad veliki ali nije da ne moze jer sa njim mozes da se provuces svuda kao i sa AT i sa TA i sa NX i sa XT i sa DR ali za razliku od ovih motora nece lako proci po nekom malo ozbiljnijem off-u za sta po mom misljenju nije ni projektovan.
e sad sto su ga napunili elektronike kao i sva prevozna sredstva to je velika mana